6 مرحله آسان برای افزایش ترافیک سایت وردپرسی شما

6 مرحله آسان برای افزایش ترافیک سایت وردپرسی شما

اگر شما هم شبیه من هستید، در یک سفر دائمی برای افزایش ترافیک سایت خود هستید. هر چه سایت شما ترافیک بیشتری داشته باشد، درآمد بیشتری کسب می کنید و به سبک زندگی چهار ساعت کاری در هفته نزدیکتر می شوید.

اما دریافت ترافیک آسان نیست. مردم آنجا هستند، اما یافتن آنها و متعاقباً رساندن آنها به سایت شما چیز دیگری است. برای دستیابی به فرمول برنده، آزمون و خطای زیادی لازم است.

خب، من در زمان خود با چند فرمول برنده برخورد کردم و می خواهم آنها را در این پست با شما به اشتراک بگذارم. هر یک از نکات زیر برای افزایش ترافیک وب سایت وردپرسی شما امتحان شده، آزمایش شده و عملا تضمین شده است. لذت ببرید!

1. پست های خود را در SERP

بهینه کنید

بیشتر وبلاگ نویسان وسواس زیادی به رتبه بندی در گوگل دارند، اما چیزی که بسیاری نمی دانند این است که نحوه نمایش پست شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) در گوگل نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. .

به طور کلی دو چیز وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

  1. عنوان: ممکن است بخواهید این را تغییر دهید تا برای افرادی که از Google برای جستجوی اطلاعات استفاده می کنند مناسب تر باشد.
  2. توضیحات: همیشه باید یک توضیحات متا برای پست‌های خود بنویسید تا به افراد ایده واضحی از آنچه در صورت کلیک کردن می‌توانند انتظار داشته باشند، بدهید.

سفارشی کردن عنوان و توضیحات با Yoast SEO. فقط تغییرات را از طریق کادر متا در صفحه پست انجام دهید:

این تمام چیزی است که در آن وجود دارد – Google اطلاعات را جمع آوری کرده و در SERP خود استفاده می کند و امیدواریم یک قطعه جذاب تر و قابل کلیک تر به افزایش ترافیک سایت شما کمک کند.

2. Breadcrumbs

را اضافه کنید

ناوبری Breadcrumbs برای قابلیت استفاده بسیار عالی است – به بازدیدکنندگان سایت شما ایده فوری درباره مکان آنها نسبت به ساختار سایت شما می دهد و آنها را قادر می سازد تا به راحتی در سایت شما حرکت کنند.

اما یک مزیت ثانویه برای پودر سوخاری وجود دارد: آنها بعد دیگری به ظاهر سایت شما در SERPها می‌افزایند.

در یک وب سایت…

…به خرده نان در Google منجر می شود.

همانطور که می بینید، پودرهای سوخاری موجود در سایت شما نیز در SERP ها نمایش داده می شوند. این به جستجوگران قبل از اینکه حتی در سایت شما حضور داشته باشند اطلاعات بیشتری درباره سایت شما می دهد، که نمی تواند چیز بدی باشد.

فعال کردن پودر سوخاری در سایت شما یک کار نسبتاً ساده است و دوباره از افزونه SEO وردپرس توسط Yoast استفاده می کند. می‌توانید با این گام به گام نحوه افزودن پودر سوخاری به سایت وردپرس را بیاموزید. -step tutorial.

3. برای افزایش ترافیک، تیترهای خود را تقسیم کنید

اگر برای مدت طولانی وبلاگ نویسی کرده اید، همه چیز را در مورد اهمیت سرفصل ها خواهید دانست. همین پست می‌تواند یک شکست کامل باشد یا تنها با قدرت تیتر آن، ویروسی شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، یکی از موثرترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، باعث افزایش ترافیک سایتتان می‌شود، تست تقسیم سرفصل‌ها است. این کار به راحتی با انجام می شود. افزونه Title Split Testing for WordPress. به شما امکان می‌دهد برای هر پست و/یا صفحه‌ای که می‌نویسید دو یا چند عنوان ایجاد کنید، سپس به‌طور تصادفی آن‌ها را به بازدیدکنندگان ارائه کنید و نرخ کلیک را اندازه‌گیری کنید.

بعد از چند کلیک می توانید تصمیم بگیرید که کدام عنوان موفق ترین است و تست تقسیم را به پایان برسانید. مزایای این فوری است، اما حتی بهتر است، اگر به روندها توجه داشته باشید (یعنی چه نوع تیترهایی بهترین عملکرد را دارند) می توانید در آینده عناوین بهتری برای خوانندگان خود ایجاد کنید.

4. صفحات خود را به هم پیوند دهید

به نظر من، چیزهای کمی برای افزایش تعامل در وبلاگ مهمتر از پیوند بین پست‌های شما هستند (یعنی پیوندهای درونی). بسیاری از بازدیدکنندگان سایت شما در ابتدا نسبت به پیمایش شما نابینا خواهند بود و خواهید دید که تنها راه برای وادار کردن آنها به کاوش بیشتر سایت شما این است که پیوندهایی به پست های مرتبط مستقیماً در محتوای خود قرار دهید.

به این ترتیب، توصیه می‌کنم هنگام ایجاد پست‌های وبلاگ، تا حد امکان پیوندهای مرتبط به پست‌های مرتبط را در وبلاگ خود قرار دهید. با این حال، این کار همیشه با قابلیت جستجوی پیش‌فرض وردپرس آسان نیست (که چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می‌گذارد).

به همین دلیل است که به جستجوی لینک داخلی بهتر. در حالی که عملکرد جستجوی پیش‌فرض وردپرس کلمه کلیدی انتخابی شما را به معنای واقعی کلمه در همه پست‌ها و صفحات شما جستجو می‌کند و نتایج را به ترتیب زمانی برمی‌گرداند، جستجوی لینک داخلی بهتر فقط عنوان پست و صفحه را در نظر می‌گیرد.

این…

… این می شود.

با توجه به اینکه احتمالاً می‌توانید حداقل یک یا دو کلمه از عنوان پستی را که به آن پیوند می‌دهید به خاطر بسپارید، فرآیند پیوند دادن با این افزونه بسیار آسان‌تر می‌شود.

5. شامل پست های مرتبط

احتمالاً با مفهوم گنجاندن پست های مرتبط در پایین مقاله آشنا هستید. اگر قبلاً از Jetpack استفاده می‌کنید، می‌توانید پست‌های مرتبط را به وبلاگ خود اضافه کنید با فعال کردن این ویژگی به سادگی. آنها باید چیزی شبیه به این باشند:

پست‌های مرتبط درج شده روشی اثبات شده برای افزایش تعامل با دادن فرصتی واضح به بازدیدکنندگان برای ادامه خواندن محتوای سایت شما است. با این حال، ممکن است (کاملاً منطقی) تعجب کنید که پست های مرتبط چه ارتباطی با افزایش ترافیک به سایت شما دارند.

اینجاست که افزونه پست‌های مرتبط وارد می‌شود. بیشتر بهترین افزونه‌های پست مرتبط به شما امکان می‌دهد مشخص کنید که چگونه می‌خواهید پست‌های مرتبط شما تولید شود – از طریق دسته‌ها، برچسب‌ها، پست‌های اخیر، نویسندگان و غیره. (تصویر کوچک، عنوان، گزیده و موارد دیگر).

6. پست های بایگانی شده را دوباره توییت کنید

من از طرفداران بسیار زیاد توییتر هستم – فکر می‌کنم این شبکه اجتماعی از نظر توانایی ایجاد فالوور و افزایش ترافیک بسیار قابل دسترس‌ترین شبکه اجتماعی است (حتی یک پست فقط درباره < نوشتم a title="2 مرحله برای هدایت ترافیک به وبلاگ وردپرس شما با توییتر" href="https://www.wpexplorer.com/driving-traffic-to-wordpress-twitter/" target="_blank" rel="noopener" > هدایت ترافیک به سایت خود با توییتر). نه تنها این، بلکه می‌توانید با Revive Old Post.

فرآیند ساده است: شما افزونه را به حساب توییتر خود پیوند می‌دهید و آن پست‌های آرشیو شده در وبلاگ شما را بر اساس معیارهایی که شما تعیین می‌کنید (مانند انواع پست‌های خاص، تعداد دفعات انتشار توییت‌ها و در چه زمان‌هایی) دوباره توییت می‌کند. .

پست‌های بایگانی‌شده به صورت دوره‌ای در نمایه توییتر شما پست می‌شوند و دنبال‌کنندگان توییتر شما روی آن‌ها کلیک می‌کنند، بنابراین محتوای قدیمی را کشف می‌کنند و دوباره آنها را با وبلاگ شما درگیر می‌کنند. علاوه بر این، آنها ممکن است پست‌های شما را دوباره توییت کنند، که منجر به کشف آنها توسط افرادی شود که قبلاً نام شما را نشنیده بودند.

چه نکاتی شما برای افزایش ترافیک دارید؟

شش نکته بالا برخی از موارد مورد علاقه من هستند، به خصوص به این دلیل که بسیار کاربردی هستند – می توانید آنها را در چند لحظه اجرا کنید و بلافاصله شروع به افزایش ترافیک کنید. و این همان چیزی است که همه ما در پایان روز می خواهیم: نکات قابل اجرا که می توانیم آنها را عملی کنیم.

با این حال، من واقعاً فقط سطح بالا را از نظر استفاده از وردپرس برای افزایش ترافیک سایت شما خراشیده ام. به همین دلیل است که اکنون از شما کمک می خواهم. شما برای افزایش ترافیک سایت وردپرس خود چه می کنید؟ آیا راهنمایی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

از طرف دیگر، اگر در مورد نکات بالا برای افزایش ترافیک (یا به طور کلی در مورد ایجاد ترافیک) سؤالی دارید، دریغ نکنید.

خروج از نسخه موبایل