چگونه به طور خودکار لینک های خارجی را در وردپرس Nofollow کنیم

چگونه به طور خودکار لینک های خارجی را در وردپرس Nofollow کنیم

افزودن تگ rel=”nofollow” به لینک های خارجی موجود در سایت شما تضمین می کند که موتور جستجوی نمایه کننده سایت شما (مانند گوگل یا بینگ) آن لینک ها را دنبال نمی کند و آنها را با آنها مرتبط نمی کند. رتبه بندی سایت شما با این حال، مت کاتز می‌گوید که ما نباید زیاد نگران این باشیم که کدام لینک‌ها را دنبال کنیم یا «nofollow» کنیم، زیرا الگوریتم‌های رتبه‌بندی جستجوی گوگل هر روز در حال تغییر هستند و روش‌های قدیمی برای «فریب دادن» یک موتور جستجو مدت‌هاست که از بین رفته‌اند. کسانی که به سئو می‌پردازند، می‌دانند که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم، به‌ویژه پس از شکست کامل به‌روزرسانی Google Panda 2.0.

کمی درباره لینک سازی و سئو

لینک سازی یکی از قدیمی ترین و بهترین روش ها در بهینه سازی موتورهای جستجو است. وقتی یک وب سایت حاوی لینک سایت شما (یعنی پیوندهایی به سایت شما) باشد، از نظر امتیاز موتور جستجو، یک امتیاز مثبت برای سایت شما محسوب می شود. اصطلاح عمومی که احتمالاً به دنبال آن هستید “بک لینک” است.
یک بک لینک از یک موسسه آموزشی (مانند یک دانشگاه – .edu) یا یک موسسه دولتی (.gov) دریافت کنید، حداکثر امتیاز ممکن را تضمین می کنید. با این حال، تمام بک لینک‌هایی که دریافت می‌کنید باید از سایت‌های مرتبط با جایگاه یا موضوع وب‌سایت شما به طور کلی باشد.

شما ممکن است فکر کنید “هی، بیایید سایتی ایجاد کنیم که در آن افراد پیوندها را تبادل کنند – این امتیاز برای همه سایت های موجود در شبکه است!”

گوگل احمق نیست. در واقع، گوگل سایت/دامنه ای را که چنین هاب تبادل لینک و تمامی وب سایت های شرکت کننده را اجرا می کند جریمه می کند.

روی پیوندهای خارجی “nofollowing” در وردپرس

مدیران وب‌سایت‌ها عادت دارند که تمام پیوندهای خارجی موجود در سایت خود (به ویژه پیوندهای یک سایت رقیب) را “نفالو” کنند، به جز تعداد کمی. اینکه آیا فالو کردن یک لینک برای سئو خوب است یا بد، موضوعی کاملاً متفاوت و کاملاً قابل بحث است.

در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از یک افزونه ساده – پیوندهای خارجی، همه پیوندهای خارجی را در پست‌ها یا صفحات خود به‌طور خودکار nofollow کنید.

  • ابتدا، پیوندهای خارجی افزونه وردپرس
  • بعد، از تنظیمات >> پیوندهای خارجی به تنظیمات آن (افزونه) بروید
  • می‌توانید تنظیمات خود را بر این اساس انتخاب کنید. در زیر یک عکس فوری از تنظیمات من است:

وقتی تنظیماتم را اعمال می‌کنم، تغییرات در هر پست و صفحه وبلاگ قابل مشاهده است. در اینجا کد نمایش داده شده توسط ابزار بازرس وب سایت Google Chrome است.

توجه کنید که چگونه به پیوندهای داخلی برچسب “rel=nofollow” داده نمی شود. دنبال نکردن پیوندهای داخلی شما ایده بسیار بدی است – Google یک وب سایت قویاً بهم پیوسته را دوست دارد.

اگر تصمیم دارید آیکون‌ها را روی پیوندهای خارجی اعمال کنید، پست‌های شما به این شکل خواهد بود:

برای مرجع شما، “فروشگاه آنلاین” یک پیوند داخلی است.

لینک های خارجی را بارگیری کنید

پیاده کردن کارها

ما پیوندهای خارجی را آزمایش کردیم و همچنین Nofollow برای پیوند خارجی در وردپرس 3.6.1 و دریافتیم که دومی یک افزونه (نسبتا) ساده‌تر است که تگ‌های rel=”nofollow” را به همه لینک‌های خارجی و target=”_blank” را به همه لینک‌های سایت شما اضافه می‌کند و این کار را نمی‌کند. یک صفحه تنظیمات داشته باشید اگر به دنبال چیز ساده ای هستید، می توانید این را در نظر بگیرید. از چه پلاگین ها و/یا کدهایی برای nofollow پیوندهای خارجی در سایت خود استفاده می کنید؟

مهم: برخی از کاربران گزارش داده‌اند که افزونه پیوند خارجی باعث مشکلات سرعت زیادی در سایت شما می‌شود. بنابراین اگر از افزونه استفاده می‌کنید و متوجه می‌شوید که سایت شما اکنون بسیار کند است، ممکن است مشکل باشد.

خروج از نسخه موبایل