8 راه برای درگیر شدن در انجمن وردپرس

8 راه برای درگیر شدن در انجمن وردپرس

چندین راه برای مشارکت و بازپرداخت به جامعه وردپرس وجود دارد.

WordPress یک پروژه متن باز است به این معنی که نرم افزار اصلی و تعداد زیادی از ابزارهای گسترش آن برای استفاده و اصلاح کاملا رایگان است. این اخلاق به همه جنبه های نرم افزار و اطلاعات پشتیبانی گسترش می یابد.

جامعه برای ایجاد اضافات به وردپرس، ترجمه آن به زبان‌های مختلف و کمک به پیشبرد هر جنبه از نرم‌افزار اصلی به هم می‌پیوندد.

با این حال، مشارکت جامعه فقط به توسعه‌دهندگان محدود نمی‌شود. هر کسی که بخواهد مشارکت کند می تواند راهی برای کمک پیدا کند. تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک حساب WordPress.org و تمایل به گیر کردن در آن است.

راه‌های زیادی برای مشارکت وجود دارد و ما در اینجا تعدادی از آنها را برای شما مرور می‌کنیم.

1. یک پلاگین یا تم رایگان ایجاد کنید

این متداول ترین روش بازپرداخت به جامعه وردپرس است. هزاران تم و افزونه رایگان در مخزن وردپرس برای استفاده جامعه وجود دارد. برای نشان دادن تنوع عظیمی که ایجاد می شود، همه آنها را مرور می کنم و هر ماه افزونه ها و تم های مورد علاقه خود را برجسته می کنم.

این یک گزینه برای کسانی نیست که مایل نیستند در دراز مدت متعهد بمانند. هر طرح زمینه یا افزونه ای که ایجاد می شود به به روز رسانی دائمی نیاز دارد تا مطمئن شود که بدون اشکال و سازگار با هر نسخه جدید نرم افزار اصلی است.

اتفاقاً، برای توسعه افزونه‌ها و تم‌ها لازم نیست توسعه‌دهنده باشید. من با یک توسعه دهنده کار کرده ام تا دو افزونه ایجاد کنم (که دو افزونه دیگر در راه است).

مطمئنا – برای من هزینه کمی دارد، اما من افزونه‌هایی ایجاد کرده‌ام که نیاز شخصی به آن‌ها داشتم و آنها به افراد دیگر کمک می‌کنند. همچنین به اعتبار من در جامعه وردپرس لطمه ای وارد نمی کند.

توسعه پلاگین ها و تم ها یک گام اولیه مشترک برای بسیاری از مشارکت کنندگان در ایجاد شرکت خود برای فروش محصولات ممتاز برای وردپرس است. این چالش‌برانگیزترین سطح مشارکت است، اما در نهایت بدون اینکه مردم وقت خود را برای ایجاد تم‌ها و افزونه‌ها صرف کنند، وردپرس به اندازه امروز متنوع نخواهد بود.

2. به سوالات پشتیبانی در انجمن پاسخ دهید

تالارهای پشتیبانی راهی عالی برای درگیر شدن در جامعه است. همیشه کاربران جدید وردپرس هستند که به دنبال کمک و راهنمایی هستند، و با کمبود ناظران ممکن است یکی از بهترین مکان‌ها برای شروع کار باشد. ممکن است فکر نکنید شما یک متخصص وردپرس هستید، اما اگر تجربه ای داشته باشید، سوالاتی وجود دارد که می توانید به آنها پاسخ دهید (با توجه به اینکه اکثریت قریب به اتفاق سوالات توسط مبتدیان مطلق پرسیده می شود).

در حال حاضر تعداد زیادی رشته باز وجود دارد، که می تواند تصمیم گیری از کجا شروع را کمی دلهره آور کند. یک راه خوب برای نزدیک شدن به این موضوع این است که به مشکلی فکر کنید که اخیراً با وردپرس داشتید و توانستید آن را حل کنید. از ویژگی جستجو در انجمن‌ها برای یافتن افرادی که در مورد مشکل مشابه سؤال می‌کنند استفاده کنید و به روشی که شما آن را حل کرده‌اید بنویسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشارکت در انجمن‌های پشتیبانی،  این صفحه هر چیزی را که باید بدانید توضیح می دهد.

3. حفظ مستندات

کدکس حاوی همه چیزهایی است که باید در مورد وردپرس بدانید . به طور مداوم در حال به روز رسانی است و به داوطلبان نیاز دارد تا خطاها را برطرف کنند، صفحات را اصلاح کنند و همچنین مقالات جدیدی را برای گسترش اسناد وردپرس اضافه کنند، به خصوص زمانی که نسخه های جدید منتشر می شوند.

همیشه یک نیاز برای کمک به به روز نگه داشتن Codex وجود دارد. اگر فکر می‌کنید این مورد می‌تواند برای شما جذاب باشد، نگاهی به دستورالعمل‌های مشارکت‌کننده Codex و درگیر شوید.

4. کار بر روی ترجمه وردپرس

رابط کاربری گرافیکی WordPress به طور پیش‌فرض به زبان انگلیسی ایالات متحده کار می‌کند، اما قابلیت استفاده از زبان‌های دیگر را دارد.

اگر به بیش از یک زبان صحبت می کنید، یک روش ایده آل برای بازگرداندن به وردپرس ممکن است کمک به ترجمه نرم افزار اصلی به زبان شما باشد. اگر وردپرس از قبل به زبان شما در دسترس نباشد، این امر به ویژه مهم است. علاوه بر کار بر روی نرم افزار، می توانید با ترجمه صفحات متعدد Codex به زبان دیگری نیز کمک کنید.

اگر می‌خواهید به ترجمه وردپرس کمک کنید، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره آن در صفحه تیم Polyglots.

5. رابط کاربری وردپرس

را توسعه دهید

اگر مهارت‌های شما بیشتر در زمینه طراحی است، تیم رابط کاربری ممکن است مکانی ایده آل برای استعدادهای شما باشد. این تیم بر توسعه و طراحی رابط کاربری وردپرس تمرکز دارد.

بحث‌های مداومی در مورد طراحی و آزمایش کاربر با افرادی وجود دارد که مدل‌هایی از ایده‌های خود را در گروه UI ارائه می‌کنند. اگر چیزی در مورد رابط کاربری فعلی وجود دارد که با آن مخالف هستید و می‌خواهید تغییر دهید، این گروه مکانی برای ارائه آن استدلال است.

6. بهبود قابلیت دسترسی وردپرس

اگر شما یا شخصی که می‌شناسید از فناوری کمکی استفاده می‌کنید، کمک به تیم دسترس‌پذیری ممکن است مکان مناسبی برای مشارکت شما باشد.

این تیم روی فناوری کمکی در هسته وردپرس کار می کند و همیشه به دنبال بازخورد است. در مورد مشکلاتی که ممکن است تجربه کرده اید و هر ایده ای که ممکن است برای بهتر کردن نرم افزار داشته باشید به آنها اطلاع دهید.

اگر این مورد برای شما جذاب است، وبلاگ قابل دسترس وردپرس را دنبال کنید و نظرات خود را در مورد بحث های آنها در آنجا بگذارید.

7. به رشد انجمن کمک کنید

چند WordCamp و صدها جلسه وردپرس وجود دارد که اتفاق می افتد در سراسر جهان هر سال. این رویدادها مکان‌هایی ایده‌آل برای اعضای جامعه هستند تا در یک مکان گرد هم آیند تا اطلاعاتی در مورد توسعه، طراحی و هر جنبه‌ای از وردپرس به اشتراک بگذارند (تجربه‌های کری را در WordCamp سانفرانسیسکو 2013، یا ببینید چرا دوست Pippin در WordCamps).

اگر در حال حاضر جلسه یا WordCamp در منطقه شما برگزار می شود، می توانید با سازمان دهندگان تماس بگیرید و به آنها کمک کنید.

اگر جلسه فعلی یا WordCamp در منطقه شما وجود ندارد، چرا سعی نکنید آن را شروع کنید؟

اجرای یک جلسه یا WordCamp کار آسانی نیست و نیاز به کار زیادی هم قبل و هم در طول رویداد دارد. اگر این کاری است که شما به انجام آن فکر می کنید، ایده بسیار خوبی است که با سایر اعضای سایت Make WordPress Community در ارتباط باشید تا از آنها مشاوره و پشتیبانی بخواهید.

رویدادهای انجمن به مکان‌های فیزیکی محدود نمی‌شوند. انجمن‌های متعدد، چت‌های IRC و کارگاه‌های آنلاین متعددی وجود دارد که با در نظر گرفتن داوطلبان اطلاع‌رسانی جامعه هدف قرار گرفته‌اند.

8. به بنیاد وردپرس

کمک مالی کنید

اگر نگران هستید که هیچ یک از گزینه‌های بالا برای شما مناسب نیست – چه وقت یا مهارت لازم برای کمک به هر یک از این راه‌ها را ندارید – گزینه دیگری برای شما باز است. بنیاد وردپرس یک سازمان خیریه است که وظیفه دارد وردپرس را به عنوان یک پروژه منبع باز.

این یک سازمان غیرانتفاعی است که دارای علامت تجاری WordPress است، انواع پروژه های منبع باز را تامین مالی می کند و یک سازمان آموزشی برای توسعه وردپرس و منبع باز است.


ما در مورد چندین گزینه صحبت کرده‌ایم که می‌توانید با آنها در انجمن وردپرس مشارکت کنید، اما راه‌های بسیار دیگری برای مشارکت وجود دارد. برای درگیر شدن در جامعه، تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید این است که میل به پس دادن داشته باشید. سپس شما فقط باید دریابید که چگونه می توانید این کار را به روشی که به بهترین وجه با استعدادهای شما سازگار است انجام دهید.

کمک شما به انجمن می‌تواند به صورت بررسی تم‌ها و افزونه‌ها باشد یا می‌تواند با تیم‌های طراحی و رابط کاربری برای بهبود ظاهر و احساس وردپرس باشد. مشارکت شما حتی می‌تواند بر اساس تمایل شما برای حمایت از وردپرس برای کاربران جدید و کمک به آنها برای شروع کار باشد. واقعا هیچ محدودیتی برای گزینه های موجود برای شما وجود ندارد.

آیا به نوعی به جامعه وردپرس پاسخ داده اید؟ ما دوست داریم در مورد آن در نظرات بشنویم.

خروج از نسخه موبایل