آپلود رسانه های وردپرس را با Uploadcare بهبود دهید

آپلود رسانه های وردپرس را با Uploadcare بهبود دهید

WordPress مدام مدیریت رسانه خود را در طول سالها بهبود بخشیده است، اما هنوز مناطقی وجود دارد که فاقد عملکرد است. جنبه هایی از مدیریت رسانه وردپرس وجود دارد که توسط اشخاص ثالث به روشی جالب تر و پیشرفته تر مدیریت می شود.

استفاده از تصاویر در سایت شما می تواند منابع زیادی را به همراه داشته باشد، چه فضای ذخیره سازی یا صرفاً سرعت بارگذاری از سرور شما. هر چه سایت شما از تصاویر بیشتری استفاده کند، این منابع بیشتر تحت فشار قرار خواهند گرفت.

سایت‌هایی که از تعداد زیادی تصویر استفاده می‌کنند، به جای گرفتن منابع از سرور خود، به دنبال روش‌هایی برای میزبانی فایل‌های خود در جای دیگری در ابر هستند. با این حال، یافتن سرویسی که این ادغام را آسان می کند، می تواند دشوار باشد.

Uploadcare سرویسی است که مشکل را برطرف می‌کند گاهی اوقات هنگام استفاده از سرویس ذخیره سازی ابری شخص ثالث تجربه می شود و کل فرآیند را ساده می کند. سپس همه چیز را کمی فراتر می برد و چندین گزینه دیگر را برای بهبود تجربه رسانه ای در سایت شما ارائه می دهد.

Uploadcare چه کاری انجام می دهد؟

Uploadcare سرویسی است که به شما امکان می‌دهد ذخیره‌سازی CDN (شبکه تحویل محتوا) را آپلود، پردازش و استفاده کنید.

در اصل این بدان معنی است که هر رسانه ای که به سرویس اضافه می کنید در سرورهای ابری ذخیره می شود. با این کار مشکلات سرعت بارگیری که با ذخیره فایل ها در سرور خود با آن مواجه خواهید شد، برطرف می شود.

این سرویس دارای عملکرد هوشمندانه پردازش تصویر است که به شما امکان می دهد تصاویر خود را به روش های مختلف تغییر دهید. این تغییرات همه به سرعت با سوئیچ های URL انجام می شود که تصویر اصلی را بدون تغییر باقی می گذارد.

این روش امکان تعداد زیادی گزینه پردازش سفارشی را با یک تصویر واحد فراهم می کند. بعداً در مورد ویژگی های پردازش تصویر با جزئیات بیشتر صحبت خواهم کرد. ابتدا، بیایید به آنچه برای شروع کار با این سرویس نیاز است نگاه کنیم.

ایجاد حساب Uploadcare شما

ایجاد حساب کاربری شما یک فرآیند ساده است که کمتر از 30 ثانیه طول می کشد.

در صفحه اصلی Uploadcare، روی دکمه شروع به کار کلیک کنید.

این شما را به یک صفحه ثبت نام می برد که در آن می توانید از گزینه ثبت نام با یک کلیک با یک حساب GitHub یا Google استفاده کنید. یا می توانید با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید.

اگر با یک آدرس ایمیل ثبت نام کنید، یک ایمیل تأیید صحت از Uploadcare با پیوندی دریافت خواهید کرد که برای تکمیل تنظیمات حساب خود باید روی آن کلیک کنید.

هنگامی که حساب خود را ایجاد کردید، وارد داشبورد Uploadcare خود می‌شوید، جایی که یک پروژه پیش‌فرض برای شما ایجاد می‌شود. این پروژه با نامی ارائه می شود که سرویس از نحوه ثبت نام شما برون یابی کرده است. تغییر نام این پروژه آسان است.

برای تغییر نام پروژه اولیه خود، کافی است روی نام پروژه کلیک کرده و به گزینه تنظیمات بروید. تنها گزینه ای که در این زمینه برای شما وجود دارد، امکان تغییر نام پروژه است. نام آن را به چیزی مناسب با وب سایت خود تغییر دهید.

با Uploadcare شما محدود به این پروژه واحد برای حساب خود نیستید. می‌توانید هر تعداد پروژه را تحت حساب خود ایجاد کنید و همه آنها فضای ذخیره‌سازی را که دارید به اشتراک می‌گذارند، خواه 250 مگابایت رایگان باشد یا تخصیص فضای ذخیره‌سازی از یک حساب پولی.

به هر پروژه کلید عمومی و مخفی خود داده می شود که به شما امکان می دهد برای هر وب سایتی که به سرویس Uploadcare متصل می شوید پروژه های جداگانه ایجاد کنید. این به ویژه برای افراد یا شرکت‌هایی که مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها یا وب‌سایت‌ها را اداره می‌کنند مفید است.

برنامه های قیمت گذاری Uploadcare

من قبلاً به طرح رایگانی اشاره کرده ام که هنگام ثبت نام به شما 250 مگابایت فضای ذخیره سازی می دهد. این سطح حساب برای افرادی که دارای یک وب سایت واحد هستند بسیار مفید خواهد بود. با این حال، گزینه‌های ممتاز دیگری برای آن دسته از سایت‌ها یا افرادی که از فایل‌های تصویری زیاد یا با وضوح بسیار بالا استفاده می‌کنند، وجود دارد.

Uploadcare به شما امکان می‌دهد حساب‌های خود را براساس نیاز فضای ذخیره‌سازی با سه طرح برتر زیر ارتقا دهید:

  • طرح 1: 5 دلار در ماه برای 1.5 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • طرح 2: 19 دلار در ماه برای 7.5 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • طرح 3: 99 دلار در ماه برای 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی

آنها همچنین یک طرح Enterprise دارند که می تواند کاملاً سفارشی شود. آنها از شما می خواهند که با آنها تماس بگیرید تا در مورد آن بحث کنید اگر نیازهای شما در برنامه‌های پیش‌فرض قرار نمی‌گیرد.

شایان ذکر است که هزینه طرح ها مستقیماً به فضای ذخیره سازی مربوط می شود. همه خدمات و ویژگی های دیگر Uploadcare از هر طرحی که استفاده می کنید در دسترس هستند.

استفاده از Uploadcare با وردپرس

هنگامی که حساب Uploadcare خود را ایجاد کردید، می توانید به راحتی یکی از پروژه های خود را با یک وب سایت وردپرس پیوند دهید. ساده ترین راه برای انجام این کار دانلود افزونه Uploadcare< /a> از مخزن پلاگین WordPress.org. این را می توان به همان روشی که با هر افزونه دیگر وردپرس نصب کردید.

نصب کرد

پس از نصب و فعال شدن افزونه، باید با وارد کردن کلیدهای امنیتی خود، آن را به پروژه Uploadcare خود متصل کنید. این را می توان با رفتن به Settings > Uploadcare و در بالای صفحه وارد کردن کلیدهای امنیتی عمومی و مخفی پروژه خود انجام داد. این کلیدها در صفحه نمای کلی پروژه Uploadcare یافت می شوند.

گزینه‌های اضافی مختلفی در اینجا وجود دارد، مانند اجازه دادن به Uploadcare برای استفاده برای تصاویر برجسته. در اینجا می‌توانید سرویس Uploadcare را نیز تنظیم کنید، اما این عمدتا برای کاربران پیشرفته است. دستورالعمل‌های انجام این کار را می‌توانید در پیدا کنید. اسناد خدمات.

با نصب افزونه و پیکربندی تنظیمات، جایگزین دکمه پیش‌فرض افزودن رسانه در پست و صفحات شما می‌شود.

وقتی روی این دکمه کلیک می‌کنید، یک صفحه آپلود رسانه با چندین گزینه جدید به شما داده می‌شود. اکنون می توانید تصاویر را از منابع مختلفی مانند: Facebook، Instagram، Google Drive، و Evernote آپلود کنید.

اولین باری که سعی می کنید رسانه را از هر یک از این سرویس ها آپلود کنید، از شما خواسته می شود که به حساب خود وارد شوید و آنها را به Uploadcare متصل کنید. خدمات اضافی را می توان در پروژه Uploadcare شما در منوی ویجت فعال کرد.

به هر تصویری که آپلود می‌کنید یک شماره شناسایی جهانی (UUID) داده می‌شود و در شبکه تحویل محتوای Uploadcare (CDN) ذخیره می‌شود. این رویکرد به این معنی است که شما فقط باید یک نسخه با وضوح بالا از فایل را آپلود کنید و با اضافه کردن سوئیچ های مختلف پردازش تصویر به این فایل واحد، می توانید آن را به روش های مختلف در سایت خود نمایش دهید.

ویژگی های پردازش تصویر

همانطور که اشاره کردم، Uploadcare دارای ویژگی‌های پردازش تصویر فوق‌العاده‌ای است که تصویر پیش‌فرض را کاملاً بدون تغییر می‌گذارد. این به شما امکان می دهد به تصویر در چندین مکان ارجاع دهید که هر نمونه کاملاً متفاوت است.

به عنوان مثال: تصویر را می توان با افزودن “/-/resize/widthxheight/” بعد از UUID تصویر، به جای بخش های عرض و ارتفاع URL با مورد نیاز خود، به یک اندازه خاص تغییر داد. ابعاد با اضافه کردن اطلاعات URL زیر “/-/resize/600×300/”، اندازه تصویر روی 600 پیکسل در 300 پیکسل تنظیم می شود.

ویژگی های مختلف دیگری برای پردازش تصویر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، مانند برش، تغییر فرمت فایل، تغییر یک تصویر رنگی به مقیاس خاکستری و موارد دیگر. فهرستی از ویژگی‌ها و روش‌های استفاده از آنها را می‌توانید در Uploadcare Documentation پیدا کنید. .

نتیجه گیری

Uploadcare یک سرویس عالی برای سایت‌هایی است که از رسانه‌های زیادی استفاده می‌کنند و به مزایای سرعت CDN نیاز دارند، در حالی که گزینه‌های پردازش تصویر اضافی در دسترس آنهاست.

حساب رایگان دارد فضای ذخیره‌سازی کافی برای آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به ارائه خدمات آزمایشی طولانی‌تر هستند. در حالی که ارتقاء به طرح پرداختی اولیه مقدار زیادی فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد که برای بسیاری از شرکت‌ها کافی است.

کسانی که به طور منظم از فایل‌های با وضوح بسیار بالا استفاده می‌کنند ممکن است متوجه شوند که طرح‌های ساده را خیلی سریع پشت سر می‌گذارند. اگر می‌خواهید هزینه‌های خود را کاهش دهید، می‌توانید فایل‌های قدیمی را حذف کنید و فضای ذخیره‌سازی را به طور منظم پاک کنید.

آیا از Uploadcare یا سرویس ذخیره سازی CDN دیگری برای وب سایت خود استفاده کرده اید؟ ما دوست داریم نظرات شما را در مورد آن در نظرات زیر بشنویم.

خروج از نسخه موبایل