بازاریابی وب سایت وردپرس شما: راهنمای نهایی

بازاریابی وب سایت وردپرس شما: راهنمای نهایی

شما آخرین پلتفرم وردپرس نصب شده است. شما انتخابی ترین تم پریمیوم و تمام افزونه های لازم را پیکربندی کرده اید. شما واقعا هیجان زده هستید که در نهایت رویای دیرینه خود را برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین محقق می کنید. یا فقط داشتن یک وب سایت شخصی. صندوق های پستی خود را تنظیم کرده اید و آماده باز کردن فروشگاه هستید.

به عبارت دیگر، سایت وردپرس شما به طور کامل بارگذاری شده است و شما واقعاً می خواهید مهمانی را تکان دهید. اما شما دقیقاً مشتری صفر دارید. به شرطی که تکالیف خود را انجام داده باشید، مشتریان خوب هستند، اما شما آنها را پیدا نکرده اید یا برعکس. آنها سایت وردپرس و پیشنهادات شما را پیدا نکرده اند.

چه باید کرد؟ پاسخ در این پست بازاریابی وردپرس است. ابتدا، اجازه دهید برخی از تعاریف اساسی را از سر راه برداریم:

بازاریابی – اقدام یا کسب و کار تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات، از جمله تحقیقات بازار و تبلیغات.

بازاریابی وب سایت – استفاده از اینترنت برای ارائه مطالب تبلیغاتی به مصرف کنندگان. این شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی…

است

منبع: تعاریف آنلاین، ویکی پدیا.

وقتی می گوییم بازاریابی سایت وردپرس خود را می گوییم، در واقع به معنای بازاریابی محصولات یا خدمات شماست، پس این تمایز را قائل شوید. وب سایت شما صرفا یک ابزار بازاریابی است، اما با توجه به تعداد زیادی کسب و کار آنلاین که یک روز در میان ظاهر می شوند، وب سایت شما می تواند تجارت و همچنین ابزار بازاریابی باشد. این تمایز را نیز انجام دهید.

روش‌های بازاریابی که امروز در مورد آنها بحث خواهیم کرد، عمدتاً رایگان (یا نسبتاً ارزان) هستند و پیاده‌سازی آنها نسبتاً آسان است، اما شما باید برای سرمایه‌گذاری زمانی آماده باشید. من همچنین چند پلاگین را در ادامه پیشنهاد می کنم، بنابراین مراقب آن نیز باشید. با این پوشش، چگونه می توانید سایت وردپرس خود را با کمی چربی آرنج و بدون شکستن بانک بازاریابی کنید؟

آدرس وب سایت خود را در همه اسناد قرار دهید

اجازه دهید روش قدیمی را شروع کنیم. اگر همه انواع اسناد را منتشر می کنید: جزوه ها، بروشورها، بیانیه های مطبوعاتی یا به طور کلی رسانه های چاپی تبلیغاتی، مطمئن شوید که آدرس وب سایت شما (URL) در هر کدام ظاهر می شود. این ساده است و هیچ هزینه اضافی ندارد، پس از قبل این کار را انجام دهید. ممکن است کارت‌های ویزیت، فاکتورها، سربرگ‌ها، پوشه‌های ارائه، برگه‌های مشخصات، برگه‌های بسته‌بندی یا وثیقه بازاریابی باشد، دامنه خود را روی هر کاغذی که از دفترتان بیرون می‌آید قرار دهید.

سایر اسناد شامل کتاب‌های الکترونیکی، پروپوزال‌ها، کاغذهای سفید، مواد بسته‌بندی: ظروف، درب‌ها، کیسه‌ها و غیره، سایر موارد تبلیغاتی و حتی ارائه‌های پاورپوینت است. هر سندی که نشان دهنده کسب و کار شما است باید نام دامنه شما را داشته باشد. به همین سادگی است.

بیانیه مطبوعاتی

بله، می‌دانم که معمولاً تمایلی به نوشتن آن ندارید، اما انتشارات مطبوعاتی همچنان کار می‌کنند. تنها قانون سرانگشتی این است که بیانیه مطبوعاتی شما باید دارای ارزش خبری باشد و اطلاعاتی درباره کسب و کار شما ارائه دهد.

اکنون، همه چیز خبری نیست. اگر با یک شرکت جدید برای ارائه یک سرویس جدید (یا بهتر) شریک می شوید، به هر حال ارزش خبری دارد. از سوی دیگر، اگر در یک مصاحبه حضور داشته باشید، برای یک پست وبلاگ غذای خوبی خواهد بود، اما نه یک بیانیه مطبوعاتی. تفاوت را دریافت کنید؟

هنگامی که بیانیه مطبوعاتی خود را آماده کردید، آن را به رسانه های محلی ارسال کنید، اما اگر می خواهید از سفر صرف نظر کنید، می توانید بیانیه مطبوعاتی خود را به صورت آنلاین به صورت رایگان ارسال کنید. در اینجا برخی از توصیه های من آمده است:

به شرطی که بیانیه مطبوعاتی شما ارزش خبری داشته باشد و مطابق دستورالعمل ها باشید، بیانیه مطبوعاتی شما باید به دست سردبیران برسد. نتیجه این خواهد بود که ترافیک با کیفیت بالا به سمت شما می آید. چند بیانیه مطبوعاتی را در اطراف شناور کنید و دقیقا همان برجستگی مورد نظر خود را در آمار ترافیک خود دریافت خواهید کرد. تضمین شده.

بازاریابی مقاله

این هم یک پیرمرد دیگر. بازاریابی مقاله سالهاست که وجود داشته است و حتی با به‌روزرسانی‌های الگوریتم سخت‌گیرانه، هنوز مرده نیست. اگر آن را به درستی انجام دهید (با رعایت قوانین و ارائه مقالات مفید) دنیای کاملی برای گرفتن وجود دارد. با بازاریابی مقاله در کوچه پس کوچه های تاریک قدم نزنید زیرا گوگل خوب چنین چیزهایی را دوست ندارد. به هیچ وجه با بازاریابی مقاله کلاهبرداری نکنید!

علاوه بر پیروی از قوانین و تولید مقالات با ارزش، باید فقط به فهرست‌های راهنمای مقاله‌ای بپیوندید که از دستورالعمل‌های کلی سئو پیروی می‌کنند. در غیر این صورت، گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی شما را با انواع پروفایل های بد برچسب گذاری می کنند که منجر به از دست دادن اعتبار برند و ترافیک می شود. گذشته از این، بازاریابی مقاله به کسب و کار شما کمک می کند تا از حجم عظیمی از ترافیکی که فهرست راهنمای مقاله جذب می کند، استفاده کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام دامنه خود (یا پیوندی به صفحات محصول خود) را در انتهای مقالات خود وارد کنید، بنشینید و تماشا کنید که اعداد از پشت بام شلیک می کنند. آیا شما آن را دوست ندارید؟ اگر می‌خواهید برای ارتقای سایت وردپرس خود تلاش خود را در بازاریابی مقاله امتحان کنید، در اینجا چند دایرکتوری مقاله توصیه می‌شود:

  • Ezinearticles.com
  • iSnare.com
  • Articlealley.com
  • Webmasterarticles.net
  • Artipot.com

مقالات خود را در هزاران دایرکتوری مقاله ارسال نکنید زیرا هرزنامه محسوب می شود و عنکبوت های موتورهای جستجو شما را مجازات می کنند. ارسال به پنج دایرکتوری مقاله کافی است.

به یاد داشته باشید که قبل از پیوستن یا ارسال مقاله، بررسی کنید که فهرست راهنمای مقاله شما از دستورالعمل های توصیه شده پیروی می کند.

وبلاگینگ مهمان

وبلاگ نویسی مهمان یک ابزار بازاریابی فوق العاده است که من شخصا از آن استفاده می کنم. من آن را تحت بازاریابی مقاله قرار داده ام زیرا در اصل، وبلاگ نویسی مهمان فقط شکل متفاوت بازاریابی مقاله است. برخلاف نوشتن و ارسال هزاران مقاله به دایرکتوری های مختلف، وبلاگ نویسی مهمان شامل نوشتن پست های وبلاگ اطلاعاتی (و اغلب بسیار طولانی) در وب سایت دیگری است – ترجیحاً یکی با ترافیک بیشتر از وب سایت شما.

همچنین مهم است که از وبلاگ مهمان در سایت هایی که رتبه صفحه گوگل بالایی دارند (بالای 5) اطمینان حاصل کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند Site Explorer یا Alexa را باز کنید. وبلاگ مهمان در تعدادی از وب سایت های مرتبط، URL خود را در بیو نویسنده وارد کنید و شاهد رشد ترافیک خود باشید. اکثر کارآفرینان آنلاین از وبلاگ نویسی مهمان به عنوان یک روش اصلی بازاریابی استفاده می کنند، بنابراین همه سرگرمی ها را از دست ندهید.

بازاریابی ایمیل

کلمه ای که در خیابان ها وجود دارد این است که نود و هشت درصد از بازدیدکنندگان وب سایت شما در اولین بازدید خرید نمی کنند. این غم انگیز است، درست است؟ اما ما نمی توانیم غمگین باشیم، پس بیایید به راه حل برویم: بازاریابی ایمیلی. بازاریابی ایمیلی ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه خود را به شما پیشنهاد می کند. شما می توانید در هر زمان با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. می‌توانید اخبار، نکات، درس‌ها یا هر چیز دیگری که زندگی (یا کسب‌وکار) مشتریانتان را بهتر می‌کند، به اشتراک بگذارید.

شما می توانید محصولات خود (یا محصولات وابسته – نه پیوندهای مستقیم) را از طریق ایمیل مارکتینگ تبلیغ کنید. شما می توانید به روز رسانی ها و تغییرات در کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید. شما می توانید با چند ایمیل هوشمندانه، بازدیدکنندگان وب را به مشتریان وفادار و پولی تبدیل کنید. می‌توانید، می‌توانید، می‌توانید. کارهای زیادی می‌توانید با بازاریابی ایمیلی انجام دهید، این است که یک جریان سالم از ترافیک به سایت وردپرس خود را حفظ کنید. این امر مخصوصاً اگر لیست ایمیل بزرگی دارید صادق است. فقط هر بار که پست جدیدی را منتشر می کنید، یک ایمیل برای آنها ارسال کنید.

بازاریابی ایمیلی، بله می توانید 🙂 مثل همیشه، من این اطراف را بو کشیدم و چند افزونه بازاریابی ایمیلی برای شروع شما پیدا کردم. این لیست است:

اگر می‌خواهید فوراً بازاریابی ایمیلی را شروع کنید، افراد باحال زیر خوشحال می‌شوند که دست شما را بگیرند.

این شرکت‌ها نرم‌افزار ایمیل مارکتینگ و هر چیز دیگری را که نیاز دارید را با پرداخت 19 دلار (19 دلار) در ماه به شما اجاره می‌دهند. من با هر سه مورد بوده‌ام و در حالی که AWeber فوق‌العاده کارآمد است، MailChimp می‌تواند کمی پیچیده باشد (اما فقط به این دلیل که ویژگی‌های بسیار خوبی دارد) و Mad Mimi کار کردن با آن بسیار آسان است. در حال حاضر، من از Mad Mimi و WPExplorer از MailChimp استفاده می کنم. یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است!

Word of Mouth با نام بازاریابی ویروسی

درست است، شما می توانید ترافیک وب خود را به میزان قابل توجهی با اطلاع رسانی بیشتر افزایش دهید. این طرح این است که دوستان خود را تشویق کنید تا نام دامنه شما (URL) را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. تبلیغات دهان به دهان زمانی تبدیل به بازاریابی ویروسی می شود که دوستان دوستان شما URL شما را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارند. مدتی به آن ادامه دهید و نام دامنه شما در کمترین زمان به دست افراد زیادی خواهد رسید. فقط همین امروز شروع به اشتراک گذاری URL خود کنید و از دوستان خود بخواهید آن را با دوستان خود و غیره به اشتراک بگذارند.

توجه 1: مطمئن شوید که به وعده‌های خود عمل کرده‌اید و خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهید وگرنه همه چیز را زیر پا می‌گذارید.

نکته 2: به کسی اسپم نکنید – فقط به دوستان خود ایمیل بزنید، نه دوستان آنها.

همچنین می‌توانید به هرکسی که URL شما را با بیشترین افراد به اشتراک می‌گذارد مشوق‌ها و جوایزی ارائه دهید، که ما را با نکته بعدی آشنا می‌کند.

بازاریابی/برنامه های وابسته

می‌توانید به افراد پاداش دهید تا دیگران را به سایت وردپرس خود معرفی کنند. مانند جادو عمل می کند و یک ابزار بازاریابی عالی برای بسیاری از مشاغل آنلاین است، به عنوان مثال. سایت های میزبانی وب شما می توانید به افرادی که دیگران را به وب سایت شما ارجاع می دهند با کمیسیون، عضویت رایگان و تخفیف پاداش دهید.

نیازی نیست از قبل پول کمیسیون داشته باشید، فقط آن را از فروش هایی که از ارجاع می دهید حذف کنید. نصب اسکریپت‌ها برای اجرای برنامه‌های وابسته می‌تواند کار دشواری باشد، بنابراین من برنامه‌ها و پلاگین‌هایی را توصیه می‌کنم که بتوانید از آنها برای مدیریت شرکت‌های وابسته خود استفاده کنید. در دسته افزونه های وابسته ما داریم:

و در دسته برنامه های وابسته داریم:

همچنین به یاد داشته باشید که همیشه به موقع به شرکت های وابسته خود پرداخت کنید 🙂

بازاریابی آفلاین

داشتن سایت وردپرسی به معنای کنار گذاشتن بازاریابی در دنیای واقعی نیست. به عنوان یک شرکت کوچک، هنوز هم می توانید از تبلیغات صفحات زرد و غیره بهره مند شوید. قرار دادن تبلیغات در مجلات و ارسال نامه ممکن است به نظر کار منسوخ به نظر برسد، اما اشتباه نکنید، گروه زیادی از مردم هنوز مجلات و نامه ها را می خوانند. فقط مطمئن شوید که در مجلات مناسب تبلیغ می کنید.

تبلیغات کوچک در مجلات نسبتاً ارزان هستند به این معنی که برای دریافت ترافیک وب بهتر نیازی به سرقت از بانک ندارید. ارسال گاه به گاه نامه به شخصی تا حدودی از آنچه رایج است (ایمیل، پیام کوتاه، توییت) منحرف می شود و شما را متمایز می کند. هنوز پایان آن را نشنیده اید. شما می توانید سایت وردپرس خود را با استفاده از کارت پستال بازاریابی کنید! بله، کارت‌پستال‌ها بسیار قدیمی هستند، اما قدرت متفاوت بودن را فراموش نکنید، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که هنگام ارسال کارت پستال برای مشتریان خود اتفاق می‌افتد.

کارت‌پستال‌ها ارزان هستند و می‌توانید مقدار زیادی از آمازون دریافت کنید. همچنین می‌توانید قالب خود را با استفاده از یک الگوی سفارشی از Creative Market یا Etsy چاپ کنید.

موتور جستجو ارسالی

اکثر افراد در صورت نیاز به اطلاعات در مورد هر محصول، موتورهای جستجوی مورد علاقه خود را راه اندازی می کنند. این بدان معنی است که افرادی که به دنبال آنها هستید می توانند دقیقاً به دنبال چیزی باشند که شما ارائه می دهید.

اما اگر در موتورهای جستجو لیست نشده باشید، سایت یا محصولات عالی وردپرس شما را پیدا نخواهند کرد. ارسال وب سایت خود به موتورهای جستجو ساده و رایگان است.

برخی از صاحبان وب‌سایت‌ها هستند که معتقدند در فهرست موتورهای جستجوی اصلی فهرست شده‌اند، زیرا اشتراک ماهیانه 49.95 دلاری در یک شرکت SEO چنین می‌گوید، یا به این دلیل که شخصی قول داده است که آنها را در هزاران موتور جستجو فهرست کند، اما به هیچ‌یک از آنها علاقه ندارند. که.

بهترین راه برای فهرست کردن وب‌سایت خود دستی است – دست خودتان – زیرا تمام ارائههایی که نیاز دارید به سه موتور جستجوی اصلی یعنی گوگل، بینگ و Yahoo!

سایت خود را به:

ارسال کنید

در حین انجام آن، به یاد داشته باشید که نقشه سایت خود را نیز ارسال کنید. درباره ارسال نقشه سایت به Google بیشتر بخوانید اینجا، به بینگ و یاهو! اینجا (از یاهو همچنین توسط مایکروسافت طراحی شده است). هنگامی که سایت شما ارسال شد، زمان آن است که آن را بر اساس آن بهینه کنید تا از ترافیک موتورهای جستجو به طور کامل استفاده کنید.

بهینه سازی موتور جستجو

این باید ابتدا در این پست قرار می گرفت، اما باید به روش قدیمی شروع می کردیم، یادتان هست؟ بهینه سازی موتورهای جستجو (یا به طور خلاصه سئو) فرآیندی است که سایت وردپرس شما را در برابر عنکبوت های موتورهای جستجو غیرقابل مقاومت می کند.

مطالعات در تحقیقات بازاریابی محتوا نشان داده است که بسیاری از افراد پس از یافتن وب سایت در موتورهای جستجو به آن می رسند. گفته می شود، اگر سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، از جهش عظیمی در ترافیک خود لذت خواهید برد. به هر حال، بسیاری از افراد از صفحه اول نتایج جستجوی گوگل عبور نمی کنند، بنابراین باید در همان صفحه اول ظاهر شوید، ترجیحاً در پنج نتیجه اول. از آنجایی که ما WordPress SEO را در این پست دیگر، فقط به چند نکته اشاره می کنم.

محتوای SEO

  • در ابتدا سعی کنید محتوای وب را برای انسان ها و در مرحله بعد برای موتورهای جستجو ایجاد کنید. محتوای شما باید مفید باشد و عناوین شما واقعاً قانع کننده باشد تا خوانندگان را جذب کند – خلاقیت را کم نکنید. کلمات کلیدی خود را به طور مساوی پخش کنید – زیاده روی نکنید.
  • از قبل تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و صفحات محصول خود را با عباراتی که مردم برای یافتن محصولات شما استفاده می کنند بهینه کنید. از گزینه های نزدیک نیز استفاده کنید.
  • مطلقاً هیچ دلیلی برای بهینه سازی مخاطبین، سؤالات متداول، خط مشی رازداری و سایر صفحاتی که مستقیماً روی نتیجه شما تأثیر نمی گذارند وجود ندارد. صفحه اصلی و صفحات محصول (فرد) خود را بهینه کنید.
  • تراکم کلمه کلیدی 2.5٪ خط پایه است
  • کلمات کلیدی اصلی خود را در عناوین (

    ،

    ،

    …،

    ) و در متن لنگر وارد کنید.
  • از چرخش خودکار مقاله خودداری کنید، محتوای تازه و اصلی ایجاد کنید یا مقالات را با دست بازنویسی کنید

SEO تصویر

  • کلمه کلیدی خود را در نام تصاویر خود لحاظ کنید
  • کلمه کلیدی خود را در تگ ALT قرار دهید
  • توضیحات حاوی کلمات کلیدی را به همه تصاویر خود اضافه کنید

لطفاً درباره SEO WordPress بیشتر بخوانید. در مقاله دیگر ما. قطعاً نیازی به ویرایش دستی قالب های وردپرس نیست، می توانید سایت وردپرس خود را با استفاده از یکی از این افزونه ها بهینه کنید:

منابع بیشتر در مورد سئو وردپرس و سئو به طور کلی:

رسانه های اجتماعی

فیس‌بوک، توییتر، پینترست، ردیت، دیگ، استامبل‌آپون و سایر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی میلیون‌ها بازدید را به دست آورده‌اند. هر روز. هیچ یک از این سایت ها برای ایجاد حساب از شما هزینه ای دریافت نمی کنند و می توانید در عرض چند دقیقه کسب و کار خود را در سراسر جهان تبلیغ کنید.

فقط حساب‌ها را راه‌اندازی کنید و با میلیون‌ها کاربر تعامل برقرار کنید. به همین سادگی است،اما شما همچنین باید یک استراتژی داشته باشید. به‌روزرسانی‌های وبلاگ را پست کنید، پیشنهادات خدمات جدید را توییت کنید، تصاویر جالب را پین کنید، چیزی Reddit، چیز دیگری را Digg کنید و فقط به ترافیک وب بهتر دسترسی پیدا کنید. وقتی در آن هستید لذت ببرید، این رسانه اجتماعی است.

جعبه ابزار

همانطور که سایت وردپرس خود را بازاریابی می کنید، به زرادخانه ای از ابزارها نیاز خواهید داشت. برخی از منابع و افزونه هایی که به آنها نیاز خواهید داشت در زیر آمده است:

منابع

افزونه های بازاریابی/اشتراک گذاری اجتماعی وردپرس

نتیجه گیری

بازاریابی سایت وردپرس شما در ابتدا می تواند یک چالش به نظر برسد، اما لحظه ای که به آن دست پیدا کنید، ساده ترین کارهایی است که تا به حال انجام داده اید. بهترین رویکرد همیشه پیروی از قوانین به خصوص در زمان های فعلی به روز رسانی الگوریتم گوگل است. از روش‌های بازاریابی کلاه سیاه اجتناب کنید و زمانی که شرکت سئو یا بازاریاب اینترنتی شما روش‌های گفته شده را پیشنهاد می‌کند، به سمت تپه‌ها بروید.

در پایان، میزان موفقیت شما نه به روش‌هایی که استفاده می‌کنید، بلکه توانایی انجام اقدام است. دلیل آن این است که بازاریابی یک فرآیند مستمر است و موفقیت شما متناسب است. به تلاش های شما همیشه به یاد داشته باشید که بیشترین انرژی را روی روش هایی که برای شما مفید است، سرمایه گذاری کنید، درست مانند قانون 80-20 Paleo.

آیا روش های بازاریابی وردپرسی را می شناسید که در این پست به آنها اشاره نکردم؟ یا نکات بازاریابی عالی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

خروج از نسخه موبایل