نحوه ایجاد صفحه تماس با وردپرس

نحوه ایجاد صفحه تماس با وردپرس

صفحه تماس شما می تواند تنها چیزی باشد که بین شما و فروش بعدی شما قرار دارد. هر صفحه در سایت وردپرس شما باید یک هدف اساسی داشته باشد. برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان شاد اگر یک صفحه از کار بیفتد، می تواند پوسیدگی را به بقیه وب سایت شما سرایت کند. مثل مگس در بطری پماد است. صفحه تماس شما می تواند همان پرواز باشد. خار تو در گوشت این به این دلیل است که فروش تماماً در مورد ادراک است. همه چیز مربوط به ارائه است، و اگر یک قسمت خراب شود، کل ارائه ممکن است از هم بپاشد.

در پست امروز، چند ترفند صفحه تماس را نشان خواهم داد که به شما کمک می کند صفحه تماسی ایجاد کنید که پولی روی میز باقی نمی گذارد. سپس، من چند افزونه فرم تماس را به اشتراک می گذارم تا به شما در مراقبت از جنبه فنی صفحه تماس خود کمک کند، زیرا باید صفحه تماس را درست از پایین به بالا دریافت کنید.

غیر از راه، چگونه یک صفحه تماس ایجاد می کنید که بیشتر بازدیدکنندگان شما را به سرنخ تبدیل می کند؟ در اینجا سه ​​نکته ساده برای ایجاد صفحه تماس بهتر برای کسب و کار خود آورده شده است. بسته به کاری که انجام می‌دهید، ممکن است نیازی به اجرای هر سه نکته نباشد (به عنوان مثال – ما فقط از شماره 1 برای WPExplorer استفاده می‌کنیم). بنابراین از بهترین قضاوت خود استفاده کنید و دست به کار شوید و صفحه خود را بسازید!

1. مختصر باشید

مشتری شما در صفحه تماس شما است زیرا باید با شما تماس بگیرد. امیدواریم که آنها قبلا فروخته شده باشند و تنها چیزی که اکنون نیاز دارند راهی برای برقراری ارتباط است، نه یک سخنرانی در مورد اینکه چرا تماس با شما بهترین کاری است که آنها انجام خواهند داد. البته برای شما بهترین چیز است، اما شما مشتری نیستید. بنابراین، صفحه تماس خود را شلوغ و ساده نگه دارید.

Kصفحه تماس خود را کوتاه، شیرین و ساده نگه دارید. می‌توانید صفحه «درباره» را برای توضیح واقعی کسب‌وکار خود اضافه کنید. صفحه تماس شما باید همه چیز در مورد دسترسی باشد.

اینگونه است:

به مشتریان خود بگویید چرا باید با شما تماس بگیرند زیرا – احتمالاً حدس زده اید – نیازی به تماس همه افراد (و ربات ها) با شما ندارید. شما باید مشتری با شما تماس بگیرد. خیلی خاص باشید:

  • “لطفا برای مشاوره رایگان با من تماس بگیرید”
  • “برای اطلاعات بیشتر درباره [یک سرویس یا محصول خاص] با ما تماس بگیرید”
  • “برای استخدام امروز با من تماس بگیرید”
  • …یا چیزی مشابه کافی است.

این یک استراتژی است که ما در WPExplorer استفاده می کنیم. در اینجا نگاهی به صفحه تماس ما دارد:

از آنجایی که WPExplorer.com یک وبلاگ است، ما سعی کردیم صفحه تماس ما برای چه چیزی است (و نیست) را مشخص کنیم. این کمک می کند تا تعداد درخواست هایی را که دریافت می کنیم به حداقل برسانیم تا بتوانیم به همه پاسخ دهیم.

اگر منطقی است، اطلاعات تماس خود را نیز اضافه کنید (که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد) تا فوراً در دسترس باشد. در صورت لزوم از رنگ متن متنوع، فونت های پررنگ یا بزرگتر استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که این اطلاعات از صفحه خارج می شوند.

2. اعتماد ایجاد کنید

صفحه تماس شما باید مانند یک دعوت نامه باشد، نه یک جزوه بازاریابی. مشتریانی که از صفحه تماس شما بازدید می‌کنند، باید اشتیاقی ناگهانی برای RSVP داشته باشند – برای شروع تماس با شما. آنها نباید برای تپه ها دویدن داشته باشند. یاد بگیرند شما چه کسی هستید.

یک آدرس ارائه دهید

می توانید با ارائه یک آدرس فیزیکی یا پستی شروع کنید. با یک آدرس فیزیکی، افراد بیشتری ملزم به اعتماد به شما هستند، زیرا شما به عنوان یک تجارت قانونی شناخته خواهید شد. دیدن؟ همه چیز در مورد ادراک است. علاوه بر این، شما در موقعیت بهتری برای جذب مشتریان محلی هستید.

پیوند به پرسش‌های متداول، خط‌مشی رازداری، و سایر منابع مرتبط

پیوندهای قابل مشاهده به صفحات مرتبط مانند پرسش‌های متداول، خط‌مشی رازداری و منابعی مانند آن را ارائه دهید. یک مشتری ممکن است بسیار علاقه مند باشد، اما خودداری می کند زیرا یک مفهوم واحد را نمی فهمد یا می ترسد که مبادا اطلاعات شخصی خود را به مافیا و چیزهای دیگر بفروشید.

پیوندی به خط مشی رازداری شما این مشکل را برطرف می‌کند و پیوند به صفحه پرسش‌های متداول شما به مشتری کمک می‌کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرد. حتی اگر تعداد کمی از افراد برای خواندن خط‌مشی رازداری وقت بگذارند، صرف این واقعیت که شما آماده توضیح نحوه استفاده از اطلاعات خصوصی آنها هستید، می‌تواند تفاوت را ایجاد کند.

صفحه پرسش‌های متداول شما باید حاوی همین سؤالات متداول باشد. ممکن است یک مشتری برای پرسیدن سوالی با شما تماس بگیرد و شما ممکن است آنها را در ایمیل‌های پشت سر هم گم کنید، زیرا ایمیل‌ها را دوست ندارید یا آداب ایمیل شما را دوست ندارند، اما اگر بتوانند اطلاعات را دریافت کنند (در پرسش‌های متداول شما صفحه) بدون تماس با شما، کل فرآیند تبدیل را تسریع می‌کند. مورد مثال: صفحات تماس Paypal و Payoneer.

اگر صفحه‌ساز نصب کرده‌اید، مطمئناً می‌توانید از جابجایی‌ها استفاده کنید، اما می‌توانید از یک افزونه ساده مانند سؤالات متداول نهایی نیز استفاده کنید. سؤالات متداول خود را ایجاد کنید، یک طرح ضامن یا آکاردئون انتخاب کنید و از گزینه استایل استفاده کنید تا آنها را با ظاهر سایت خود مطابقت دهید. این افزونه پرسش‌های متداول پاسخگو را ایجاد می‌کند، با گزینه‌ای برای نمایش در هنگام کلیک یا بارگذاری صفحه.

پیوندهای اجتماعی را اضافه کنید

این می تواند دو هدف را دنبال کند. در مرحله اول، شما می توانید اثبات اجتماعی ارائه دهید. در مرحله دوم، به مشتریان خود کانال های بیشتری برای ارتباط با شما می دهید. پیوند به نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌تواند افراد بیشتری را تشویق کند تا با شما تماس بگیرند، چه از طریق صفحه تماس شما یا در رسانه‌های اجتماعی.

حتی اگر آنها به اندازه کافی مجبور نباشند که فوراً با شما تماس بگیرند، می توانند انتخاب کنند که شما را دنبال کنند، که همیشه چیز خوبی است. یا همانطور که می گویند هرگز نمی دانید فروش بعدی شما از کجا خواهد آمد. یک بحث توییتر می تواند به یک پروژه بسیار بزرگ منجر شود، بنابراین ارزش رسانه های اجتماعی را تضعیف نکنید. به پروفایل های فیس بوک، توییتر، یوتیوب، گوگل پلاس و لینکدین خود پیوند دهید زیرا اکثر افراد حداقل با یکی از این سایت ها حساب دارند و به این دلیل که صفحه تماس شما باید نامرتب باقی بماند. اگر می‌خواهید تمام نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود را فهرست کنید، از یک افزونه استفاده کنید.

اگر به دنبال یک افزونه اجتماعی سریع و آسان هستید، Add to Any گزینه خوبی است. از گزینه های ساده برای افزودن پروفایل های اجتماعی دلخواه خود استفاده کنید. هنگامی که استایل خود را تنظیم کردید، فقط آیکون های خود را در هر صفحه ای با کد کوتاه موجود وارد کنید. واقعاً به همین راحتی است.

یا اگر از یک طرح زمینه با صفحه ساز استفاده می کنید که از بلوک اجتماعی موجود برای اضافه کردن نمادهای خود استفاده می کند. تم های پرطرفدار مانند تم کل وردپرس دارای پیوندهای اجتماعی داخلی هستند، بنابراین نیازی به افزونه های اضافی اضافه کنید.

3. روش های تماس را ارائه دهید

آدرس های ایمیل فیزیکی و حلزونی شما می تواند در جلب اعتماد خوب باشد، اما اگر مشتری برای انجام سفارش به کمک فوری نیاز داشته باشد، چه؟ اگر نتوانند از فروشگاه محلی شما بازدید کنند چه؟ یا به احتمال زیاد، اگر موقعیت مکانی فیزیکی نداشته باشید (همانطور که بسیاری از کسب و کارهای وب و دراپ شیپینگ ندارند) چه می شود؟

شما وسایل ارتباطی فوری را توسط:

فراهم می‌کنید

  • شماره تلفنی که به 7-24 دسترسی دارید، به خصوص اگر به مشتریان جهانی خدمات می دهید
  • Skype، Gtalk و سایر اشکال پیام‌رسانی فوری موجود برای کسب‌وکار شما (شما اغلب می‌توانید اینها را با افزونه اجتماعی خود اضافه کنید)
  • یک صندوق پستی (آدرس ایمیل) که به طور منظم نظارت می شود

و البته یک فرم تماس نیز اضافه کنید! اگر روابط با مشتری برای کسب و کار شما کلیدی است، یک فرم تماس کاملاً کاربردی ضروری است. فهرست بهترین افزونه‌های فرم تماس ما را بررسی کنید، یا یکی از این موارد را در لیست کوتاه ما امتحان کنید. هنگام ایجاد فرم تماس، حتماً فیلدهای مرتبط با کسب و کار خود را درج کنید. اگر خدمات طراحی وب ارائه می دهید، مطمئن شوید که زمینه ای را برای مشتری بالقوه خود در نظر بگیرید تا بودجه خود را اضافه کند. اگر یک مربی زندگی هستید، ممکن است بخواهید یک شماره تلفن بخواهید. در هر صورت، این پلاگین های برتر باید در حد کار باشند.

فرم تماس 7 پیکربندی و استفاده آسان است. فقط فرم خود را توسعه دهید و با کمک یک کد کوتاه آن را در هر جایی که می خواهید قرار دهید.

علاوه بر این، می توانید چندین فرم تماس ایجاد و مدیریت کنید و همچنین فرم ها را با استفاده از نشانه گذاری ساده HTML سفارشی کنید. علاوه بر این، فرم تماس 7 از فیلتر اسپم Akismet، CAPTCHA و ارسال Ajax پشتیبانی می کند، به این معنی که کاربران همچنان می توانند درخواست های خود را حتی در صورت بارگیری مجدد صفحه ارسال کنند. این افزونه همچنین به شما امکان می دهد پیام های تأیید سفارشی ایجاد کنید، بنابراین می توانید واقعاً مشتریان خود را درگیر کنید.

فرم‌های جاذبه یکی از بهترین فرم‌های تماس با کیفیت در بازار است. با هزاران ویژگی و گزینه های اضافی، ارزش پول اضافی را دارد. این افزونه نه تنها می‌تواند فرم‌های تماس ساده یا پیچیده ایجاد کند، بلکه می‌تواند نظرسنجی، نظرسنجی و موارد دیگر ایجاد کند.

استفاده از این افزونه به لطف ویرایشگر فرم های بصری آسان است و شامل گزینه های زیادی از جمله (اما نه محدود به) فرم های چند صفحه ای، قیمت گذاری، فرم های سفارش، فرم های زمان بندی شده، ورودی های محدود است. علاوه بر این، افزونه‌هایی برای هر چیزی که فکرش را بکنید وجود دارد. این افزونه ممتاز ارزش سرمایه گذاری را دارد.

نینجا فرم‌ها یکی دیگر از افزونه‌های رایگان فرم تماس وردپرس است که باید به آن نگاهی بیندازید. با استفاده از یک رابط کشیدن و رها کردن، می توانید به سرعت و به راحتی یک فرم تماس سفارشی با تمام فیلدهایی که نیاز دارید (و هیچ کدام از مواردی که ندارید) بسازید. علاوه بر این، از دیدگاه توسعه‌دهنده، تعداد زیادی قلاب/فیلتر داخلی وجود دارد تا بتوانید افزونه را سفارشی کنید یا برنامه‌های افزودنی خود را ایجاد کنید.

WPForms یکی دیگر از فرم سازهای کاربرپسند با یک رابط بصری برای ایجاد فرم های تماس کاربردی با یک کلیک (خوب، چند کلیک) است. علاوه بر این، می توانید فرم های تماس خود را با استفاده از یک کد کوتاه نصب کنید، بنابراین بسیار ساده است. به غیر از آن، همیشه می‌توانید برای فیلد فرم بیشتر و گزینه‌های سفارشی‌سازی ارتقا دهید.

فرم تماس JetPack را فراموش نکنید. جت‌پک که زاییده فکر افرادی است که در Automattic هستند، راه‌حل‌هایی را برای بسیاری از افزونه‌های رایج وردپرس شامل یک فرم تماس جذاب است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های فرم تماس JetPack این است که پس از فعال کردن ماژول، یک نماد فرم تماس برای پست‌ها به ویرایشگر متن غنی شما اضافه می‌شود. برای افزودن یک فرم تماس به یک پست یا صفحه، فقط باید روی نماد کلیک کنید، فرم را ویرایش کنید و آن را به پست خود اضافه کنید. به همین راحتی است.

اما حتی با این وسایل ارتباطی آنی، درج یک خط در مورد زمانی که مشتری شما می تواند از شما انتظار پاسخ داشته باشد مفید است. اگر عملیات یک نفره را اجرا می کنید و نمی توانید صندوق پستی خود را 24/7 مدیریت کنید (بدیهی است که همه ما به خواب و استراحت نیاز داریم)، ​​مشخص کنید که چه زمانی برای پاسخگویی به سؤالات در دسترس خواهید بود. سپس به تعهد زمانی خود عمل کنید. اگر نمی توانید این را هک کنید، کمک بگیرید یا حداقل یک پیام پاسخ خودکار ایجاد کنید.

نکته ای در مورد هرزنامه

اگر از فرم تماس استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید – ممکن است بخواهید یک افزونه وردپرس antispam برای استفاده خوب. همیشه ایده خوبی است که یک کپچا را برای جلوگیری از ارسال هرزنامه توسط ربات‌ها در فرم‌های تماس خود پیاده‌سازی کنید. ما Google Captcha (reCAPTCHA) توسط BestWebSoft را دوست داریم. این افزونه رایگان با اکثر موارد ارسالی کار می کند – افزودن یک کپچا به صفحات ورود به سیستم، نظرات، فرم های تماس و موارد دیگر.

به دنبال نکات بیشتری هستید؟

اکنون که یک صفحه تماس فوق‌العاده ایجاد کرده‌اید، پیوندی را در منوی پیمایش یا پاورقی خود قرار دهید (جایی که اکثر بازدیدکنندگان آن را جستجو می‌کنند). یافتن صفحه را آسان کنید، و از آنجایی که نامرتب خواهد بود، مرور آن آسان خواهد بود.

همچنین ممکن است بخواهید صفحه تماس خود را برای چاپ بهینه سازی یا طراحی کنید در صورتی که مشتری نیاز به چاپ جزئیات دارد. اگر مطمئن نیستید که چگونه گزینه چاپ را اضافه کنید، می توانید از یک افزونه رایگان مانند WP-Print. این افزونه شامل یک کد کوتاه print_link آسان است که می توانید آن را در هر پست یا صفحه برای افزودن پیوند “Print” درج کنید. آسان!

جمع بندی نکاتی برای ایجاد صفحه تماس با وردپرس

صفحه تماس باید مشتریان شما را تشویق کند تا تماس را آغاز کنند، اما تعجب آور است که چگونه بسیاری از کسب و کارها صفحه تماس خود را در پشت صفحات جذاب دیگر پنهان می کنند.

صفحه تماس شما باید واقعاً برای کسب و کار شما کار کند، بنابراین مطمئن شوید که افراد بیشتری می توانند آن را پیدا کنند. فقط صفحه تماس خود را راه اندازی نکنید و آن را ترک نکنید. ترافیک را به صفحه هدایت کنید و مشتریان بیشتری را تشویق کنید تا با شما تماس بگیرند.

آیا چیزی را حذف کردم؟ آیا می خواهید دیدگاه خود را در مورد افزونه های فرم تماس به اشتراک بگذارید یا یک صفحه تماس قانع کننده ایجاد کنید؟ لطفاً در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

خروج از نسخه موبایل