مدیر وردپرس خود را سفارشی کنید و برچسب سفید بزنید

مدیر وردپرس خود را سفارشی کنید و برچسب سفید بزنید

همه با رابط مدیریت وردپرس آشنا هستند. در دسامبر، جدید داده شد طراحی مدرن. طرح رنگ بهبود یافته است، با این حال طرح کلی رابط کاربری در سال های زیادی تغییر نکرده است.

WordPress به دلیل قابلیت‌هایی که افزونه‌ها و تم‌ها می‌توانند ارائه دهند، به انعطاف‌پذیری خود معروف است. متأسفانه، بخش مدیریت منعطف نیست. نسخه اصلی وردپرس به شما این امکان را نمی دهد که ناحیه مدیریت را به روشی تغییر دهید.

امروز، می‌خواهم نگاهی گذرا به یک افزونه فوق‌العاده با عنوان برچسب سفید که به شما امکان می‌دهد ناحیه مدیریت را به دلخواه تغییر دهید. این افزونه برای برندسازی وب‌سایت‌ها برای مشتریان و حذف منوهایی که مورد نیاز نیستند مفید است.

برندینگ برچسب سفید صدها گزینه سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد. گزینه ها به پنج بخش اصلی تقسیم می شوند: نام تجاری، ناوبری، ورود به سیستم، طرح های رنگی و مدیر نقش.

برندینگ

برند کردن منطقه مدیریت خود راهی عالی برای متمایز کردن وب‌سایت‌ها و بالا بردن مشخصات شما برای مشتریان و کارکنان است. این افزونه به شما امکان می دهد فاویکون ادمین خود را تغییر دهید، لوگوی هدر خود را تغییر دهید و لوگوی فوتر خود را تغییر دهید. پیام‌های وردپرس و گزینه‌های راهنما نیز می‌توانند از این قسمت غیرفعال شوند.

آدرس ایمیل و نامی که در ایمیل‌های اعلان استفاده می‌شود را می‌توان پیکربندی کرد. همچنین می‌توان پیام‌ها را به داشبورد عمومی و داشبورد سردبیران و مدیران اضافه کرد.

ویجت‌های پیش‌فرض را می‌توان از داشبورد نیز غیرفعال کرد. این یک گزینه مفید است زیرا داشبورد اغلب می تواند شلوغ شود و کاربران را غرق کند.

پیمایش

برندسازی برچسب سفید به شما امکان می‌دهد منوهای سطح بالا و زیر منوها را از منوی مدیریت اصلی وردپرس خود (مثلاً منوی سمت چپ صفحه) حذف کنید (بخوانید: پنهان کنید). اگر در حال طراحی وب سایتی برای دوست یا مشتری هستید که با وردپرس تجربه ندارد، این کار مفید است. برای مثال، می‌توانید پیوندهای منوی ظاهر و تنظیمات را برای کاربران تازه کار حذف کنید تا تنظیمات مهم پیکربندی تغییر نکند.

نوار مدیریت وردپرس (مثلاً منوی بالای صفحه) نیز می تواند مخفی شود. همچنین، می‌توانید موارد خاصی را از نوار مدیریت حذف کنید.

ورود به سیستم

صفحه ورود و فرم ورود هر دو را می توان از طریق قسمت تنظیمات سفارشی کرد. می توانید لوگوی ورود و رنگ بندی استفاده شده در صفحه ورود را تغییر دهید. سپس فرم را می توان با استفاده از یک محور افقی و عمودی در صفحه قرار داد.

گزینه های سفارشی سازی فرم های زیادی وجود دارد. می توانید رنگ هر برچسب، فیلد و حاشیه را تغییر دهید. شعاع فرم نیز قابل تغییر است.

تعداد زیادی از گزینه های پیکربندی موجود توسط اکثر کاربران وردپرس استفاده نمی شود. با این حال آنها برای کسانی از شما که به آن نیاز دارند وجود دارند.

اگر فرم ورود پیش‌فرض را دوست ندارید، می‌توانید با استفاده از HTML و CSS آن را با فرم خود جایگزین کنید. همچنین گزینه ای برای پشتیبان گیری از تنظیمات الگو وجود دارد.

طرح رنگ

WordPress 3.8 هشت طرح رنگی جدید ادمین را معرفی کرد. این یک تغییر خوب نسبت به گزینه های آبی و خاکستری بود که قبلاً موجود بود.

هر یک از این طرح‌های رنگی جدید را می‌توان به‌عنوان پایه‌ای برای طرح رنگی خود در برندسازی برچسب سفید انتخاب کرد. می‌توانید رنگ اصلی، رنگ پیوند و رنگی را که زمانی که شخصی روی یک مورد می‌چرخد، نمایش داده می‌شود، سفارشی کنید.

تنظیمات طرح رنگ را می توان پشتیبان گیری کرد و گزینه ای برای بارگیری مجموعه نمادهای خود نیز وجود دارد.

مدیر نقش

برندینگ برچسب سفید همچنین شامل یک مدیر نقش و توانایی کامل است. این عملکرد به طور پیش فرض فعال نیست. باید آن را در قسمت گزینه ها فعال کنید. پس از فعال شدن، می توانید هر تنظیمات مجوز را برای گروه های کاربری فعال یا غیرفعال کنید. مجوزها را نیز می توان بر اساس کاربر بر اساس کاربر پیکربندی کرد.

یکی از بهترین ویژگی های Role Manager این است که می تواند به طور کامل بخش مدیریت وردپرس را برای یک گروه کاربری غیرفعال کند و سپس آنها را به صفحه دیگری هدایت کند. برای مثال، اگر نمی‌خواهید مفسران قسمت مدیریت را مشاهده کنند، می‌توانید ناحیه مدیریت را برای گروه کاربری مشترک غیرفعال کنید و آنها را به صفحه اصلی خود هدایت کنید.

گزینه ها

صفحه گزینه‌های افزونه به شما امکان می‌دهد عملکردهای خاص افزونه مانند مدیر نقش و نام تجاری ایمیل را فعال یا غیرفعال کنید.

خوشبختانه، این افزونه دارای سیستم واردات و صادرات عالی است. این به شما امکان می‌دهد از تمام جنبه‌های تنظیمات پیکربندی سرپرست خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن‌ها را به وب‌سایت‌های دیگر صادر کنید تا همه وب‌سایت‌های شما به یک شکل تنظیم شوند.

طراحان وب‌سایت همچنین می‌توانند از گزینه صادرات برای ایجاد قالب‌های پیکربندی مختلف برای مشتریان استفاده کنند. به عنوان مثال، می‌توانید یک راه‌اندازی را برای کاربران تازه کار، دیگری را برای کاربرانی که با وردپرس آشنا هستند و غیره پیکربندی کنید. این کار شما را از پیکربندی رابط مدیریت هر بار نجات می‌دهد.

نظرات نهایی

من در گذشته از افزونه های سفارشی سازی مدیریت وردپرس زیادی استفاده کرده ام. اکثر آنها به شما امکان سفارشی سازی های ساده مانند تغییر آرم فرم ورود به سیستم و تغییر طرح رنگ ناحیه مدیریت را می دهند. نام تجاری White Label از این نظر متفاوت است. این به شما اجازه می دهد تا هر جنبه ای از رابط مدیریت را سفارشی کنید. من نمی توانم به افزونه دیگری فکر کنم که این سطح از کنترل منطقه مدیریت را به شما بدهد.

این افزونه با قیمت 25 دلار از CodeCanyon به فروش می رسد. در ابتدا در اواخر سال 2010 منتشر شد، اما هنوز به طور منظم تا به امروز به روز می شود. اگر وب‌سایتی برای دوستان یا مشتریان طراحی می‌کنید، توصیه می‌کنم برچسب سفید نشان داده شده است زیرا به شما کنترل کامل بر آنچه افراد می توانند در قسمت مدیریت وردپرس ببینند و انجام دهند، می دهد. این افزونه همچنین برای کسانی از شما مفید است که می‌خواهید منوی مدیریت خود را مرتب کنید و منوها را حذف کنید (از آنجایی که امروزه به نظر می‌رسد هر توسعه‌دهنده پلاگین اصرار دارد منوی خود را به سطح بالا اضافه کند!).

بیشتر در مورد پلاگین وردپرس برندینگ برچسب سفید.

اگر همه وب‌سایت‌های خود را به تنهایی اجرا می‌کنید، اما همچنان می‌خواهید نام تجاری را به فرم ورود به سیستم و ناحیه مدیریت خود اضافه کنید، توصیه می‌کنم از مدیر را سفارشی کنید. دانلود رایگان است و پیکربندی آن فقط یک دقیقه طول می‌کشد.

امیدوارم از این بررسی لذت برده باشید. اگر در مورد افزونه سؤالی دارید، لطفاً در قسمت نظرات بپرسید.

موفق باشید،
کوین

خروج از نسخه موبایل