با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید

با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید

Envira Gallery یک افزونه گالری همه کاره برای وردپرس است که به شما امکان می دهد گالری تصاویر زیبا را به راحتی در وب سایت خود قرار دهید.

همانطور که می دانید، وردپرس دارای قابلیت گالری در هسته است. با وجود این، افزونه‌های گالری همچنان در بین کاربران وردپرس محبوب هستند، زیرا گالری داخلی کاملاً محدود است و عملکرد، ویژگی‌ها یا سبک مشابهی را با سایر افزونه‌ها ارائه نمی‌دهد.

توسعه دهندگان Envira لطفاً یک نسخه آزمایشی از افزونه را برای من ارسال کردند تا افزونه را آزمایش کنم. در این مقاله، می‌خواهم به شما کمک کنم که چگونه می‌توانید از این افزونه برای افزودن گالری تصاویر به وب‌سایت خود استفاده کنید. امیدوارم از بررسی لذت ببرید 🙂 یا اگر مایلید، می‌توانید بررسی ویدیوی افزونه EnviraGallery من را در انتهای پست مشاهده کنید.

دانلود افزونه

افزودن یک گالری جدید بسیار سریع است زیرا این افزونه کاملاً با رابط کاربری موجود وردپرس ادغام می شود. اگر از تنظیمات پیش فرضی که Envira استفاده می کند راضی هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویر خود را با استفاده از آپلود کننده فایل وردپرس آپلود کنید، گالری را ذخیره کنید و گالری را در وب سایت خود قرار دهید.

با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید 13

برگه‌های دیگری برای پیکربندی بیشتر گالری شما وجود دارد. Envira به شما اجازه می دهد تا تصاویر گالری خود را در حداکثر شش ستون نمایش دهید. اگر این گزینه را تغییر ندهید، به طور پیش فرض یک ستون خواهد بود.

افزونه‌ای که به شما امکان می‌دهد تم‌های اضافی را برای گالری و لایت باکس اضافه کنید، برای همه کاربران عضویت نقره‌ای و بالاتر در دسترس است (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد). ارزان ترین عضویت فقط با یک موضوع به نام پایه ارائه می شود.

این قسمت تنظیمات همچنین به شما امکان می دهد عرض ستون و حاشیه زیر هر تصویر را تعریف کنید. ابعاد تصاویر نمایش داده شده در تلفن های همراه نیز قابل تعریف است.

با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید 14

وقتی شخصی روی یک تصویر گالری کلیک می کند، تصویر با استفاده از یک لایت باکس نمایش داده می شود. لایت باکس گزینه های جالب زیادی مانند ناوبری صفحه کلید و ماوس دارد. تصاویر را می توان در یک حلقه نیز نمایش داد.

با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید 15

به طور پیش‌فرض، لایت باکس تصاویر کوچک را برای همه تصاویر گالری در پایین جعبه نمایش می‌دهد. در صورت تمایل می توان آن را به بالا منتقل کرد. ابعاد ریز عکسها را نیز می توان تغییر داد.

با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید 16

برگه متفرقه به شما امکان می‌دهد عنوان گالری را تغییر دهید، اسلاگ صفحه را تغییر دهید و کلاس‌های CSS سفارشی اضافه کنید. گالری ها را می توان از طریق این منطقه نیز وارد و صادر کرد.

با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید 17

هنگامی که گالری خود را منتشر کردید، کد لازم برای نمایش آن در وب سایت به شما داده می شود. این افزونه دو کد کوتاه به شما می دهد. یکی از شناسه گالری و دیگری از اسلاگ صفحه گالری استفاده می کند. Slug صفحه به همان روشی که در مورد پست‌ها و صفحات انجام می‌شود کار می‌کند، یعنی اگر Slug صفحه را مشخص نکنید، وردپرس بر اساس نام گالری شما یکی را ایجاد می‌کند.

کد PHP نیز در دسترس است تا بتوانید گالری های خود را به قسمت های دیگر وب سایت خود مانند سرصفحه یا پاورقی خود اضافه کنید.

با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید 18

پس از فعال شدن افزونه، دکمه “افزودن گالری” به ویرایشگر پست شما اضافه می شود.

با کلیک بر روی دکمه “افزودن گالری” لیستی از تمام گالری های شما ظاهر می شود. شما فقط باید یک گالری را انتخاب کنید و سپس روی دکمه “درج گالری” کلیک کنید تا آن را به پست یا صفحه خود اضافه کنید.

با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید 19

درج یک گالری، کد کوتاه گالری را به پست شما اضافه می کند. البته، این کد کوتاه را می توان به سادگی با کپی کردن کد کوتاه از روی همپوشانی که پس از انتشار گالری نمایش داده شد، اضافه کرد. همچنین می توانید با به خاطر سپردن شناسه گالری یا اسلاگ صفحه گالری، گالری ها را به راحتی اضافه کنید.

گالری ها را می توان از طریق منوی اصلی گالری Envira که در منوی مدیریت وردپرس شما قرار دارد اضافه کرد. اگر ترجیح می دهید، می توانید گالری های جدید را مستقیماً در صفحه ویرایشگر پست اضافه کنید.

با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید 20

خروجی نهایی فوق العاده به نظر می رسد. گالری ها پاسخگو هستند بنابراین در دستگاه های تلفن همراه (از جمله دستگاه های با کیفیت بالا مانند Macbook Pro) عالی به نظر می رسند.

این افزونه شامل یک ویجت برای درج گالری های شما در قسمت های دارای ابزارک مانند نوار کناری شما است. ویجت هیچ گزینه ای ندارد – فقط می توانید گالری را انتخاب کنید و عنوانی برای ویجت اضافه کنید. اگرچه وقتی خروجی عالی به نظر می رسد، شکایت از کمبود گزینه های پیکربندی بسیار سخت است.

شکایتی که من دارم این است که به نظر نمی رسد ویجت در پست ها یا صفحاتی که گالری را نمایش می دهند به درستی نمایش داده شود. ویجت را به خوبی در صفحات دیگر بارگیری می کند، اما زمانی که یک گالری در قسمت محتوای اصلی و در نوار کناری بارگذاری می شود، در یک مرحله ثابت بارگیری گیر می کند. من Envira را در یک وب سایت آزمایشی با استفاده از Twenty Twelve آزمایش کردم و هیچ پلاگین دیگری فعال نشد. ویجت را نیز با استفاده از تم بیست یازده تست کردم و همین مشکل وجود داشت. اما من مطمئن هستم که این چیزی است که توسعه دهندگان به زودی آن را برطرف خواهند کرد.

با کلیک بر روی هر تصویر در گالری، نسخه کامل تصویر با استفاده از یک لایت باکس زیبا نمایش داده می شود. این یک راه عملی برای بازدیدکنندگان است که تصاویر گالری شما را مرور کنند، زیرا همه تصاویر را می توان از ناحیه سبد انتخاب کرد.

با گالری Envira گالری ها را به وردپرس اضافه کنید 21

افزونه ها

تعدادی از افزونه‌ها برای Envira موجود است که عملکرد افزونه را بهبود می‌بخشد. اینها به افزونه های رایگان، پایه و پیشرفته دسته بندی می شوند.

افزونه‌های رایگان برای همه در دسترس است. افزونه‌های پایه برای عضویت‌های نقره‌ای و بالاتر و افزونه‌های پیشرفته برای عضویت‌های طلایی و بالاتر در دسترس هستند.

رایگان

  • محافظت – سمت راست را غیرفعال می‌کند- روی تصاویر کلیک کنید تا افراد نتوانند به راحتی تصاویر شما را بدزدند.
  • نمایش اسلاید – به شما امکان می دهد ایجاد کنید نمایش اسلاید تصاویر شیک.
  • CSS – یک CSS اضافه می کند کادر زیر برگه متفرقه برای افزودن سفارشی‌سازی‌های سبک بیشتر.

پایه

  • برچسب‌ها – به شما امکان می‌دهد تصاویر را با هر برچسب/کلمه کلیدی که می خواهید تگ کنید.
  • موضوعات گالری – سفارشی کردن ظاهر گالری های شما با سبک های گالری از پیش ساخته شده است.

پیشرفته

  • SuperSize – به تصاویر اجازه می دهد در حداکثر اندازه ممکن در پنجره نمایش داده شود.
  • تمام صفحه – به شما امکان می دهد نمایش دهید لایت باکس گالری شما در تمام صفحه.
  • DeepLinking – به شما امکان می دهد مستقیماً پیوند دهید به تصاویر خاص با استفاده از URL های سازگار با SEO.

می‌دانم که فروش افزونه‌ها در چند سال اخیر رایج شده است. در این مورد، من احساس نمی‌کردم که لازم باشد. عملکردهایی مانند محافظت از لینک هات و عملکرد برچسب باید واقعاً در نسخه اصلی افزونه تعبیه شود. به نظر من اشتباه است که عملکرد را حذف کنم و سپس آن را از طریق یک افزونه دوباره اضافه کنم تا بتوانند طرح های عضویت مختلف را برای افزونه بفروشند.

نتیجه نهایی این است که شما باید نه افزونه را در وب سایت خود فعال کنید تا یک افزونه. اگر ویژگی‌ها باید برای نسخه‌های ارزان‌تر محدود شوند، فکر می‌کنم بهتر است نسخه‌های مختلف افزونه را بفروشیم تا همه ویژگی‌ها در یک افزونه قرار گیرند.

نمای کلی

من در گذشته از بسیاری از افزونه های گالری دیگر استفاده کرده ام. بسیاری از آنها بر سبک بیش از ماده تمرکز می کنند. من احساس می‌کنم Envira با اطمینان از این که قبل از هر چیز، به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند گالری‌ها را به سرعت در وب‌سایت شما وارد کند، تعادل را درست کرده است.

تنها اشکالی که پیدا کردم ویجت گالری در صفحاتی که گالری در قسمت محتوای اصلی بارگیری شده بود نمایش داده نمی شود. فکر نمی‌کنم این موضوع نگران‌کننده‌ای باشد زیرا Envira تنها در پایان ژانویه 2014 به طور رسمی راه‌اندازی شد. همیشه باگ‌های کوچکی در شروع زندگی یک افزونه وجود دارد و این اشکالات باید طی چند ماه آینده برطرف شوند.< /p>

این افزونه از 39 دلار به فروش می رسد. چهار طرح عضویت در دسترس مشتریان است. همه طرح‌ها با گالری‌های نامحدود، دسترسی به اسناد، پشتیبانی اولیه انجمن و یک سال پشتیبانی و به‌روزرسانی ارائه می‌شوند.

لیست زیر جزئیات آنچه را که با هر طرح عضویت دریافت می‌کنید، نشان می‌دهد. هر طرح شامل تمام ویژگی های طرح عضویت قبل از آن است.

  • برنز (39 دلار) – به‌روزرسانی‌ها محدود به یک وب‌سایت هستند
  • نقره (79 دلار) – به‌روزرسانی‌ها برای سه وب‌سایت، پشتیبانی ایمیل اولویت‌دار و دسترسی به افزودنی‌های اساسی
  • طلا (149 دلار) – به‌روزرسانی‌ها برای وب‌سایت‌های نامحدود و دسترسی به افزودنی‌های پیشرفته
  • پلاتین (259 دلار) – به شما امکان می دهد Envira را با موضوعی که می فروشید اضافه کنید

Envira به شما این امکان را می دهد که فقط با پرداخت تفاوت قیمت، به یک طرح بهتر ارتقا دهید. این به شما امکان می‌دهد با یکی از بسته‌های ارزان‌تر شروع کنید و هر زمان که نیاز دارید ارتقا دهید. آنها همچنین 14 روز ضمانت بازگشت وجه 100٪ ارائه می دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه، لطفاً از وب سایت رسمی گالری Envira دیدن کنید.

درباره گالری Envira بیشتر بدانید

فراموش نکنید که بررسی ویدیوی افزونه گالری Envira توسط Kyla را بررسی کنید تا افزونه را به صورت زنده ببینید.

خروج از نسخه موبایل