چرا باید یک تم بخرید (و دروغ های دیگر)

چرا باید یک تم بخرید (و دروغ های دیگر)

به نظر می رسد که همه با تصورات از پیش تعیین شده ای در مورد وردپرس پای میز مذاکره می آیند. و درست یا غلط، تغییر عقاید پس از شکل گیری آنها می تواند دشوار باشد.

برخی باورهای غلط وجود دارد که بارها و بارها به اوج می رسد. آن‌ها فراگیر هستند و به طور مداوم تجار باهوشی را که می‌دانند وردپرس یک CMS خوب است، متوقف می‌کنند، اما به اندازه کافی اطلاعات بدی به آنها داده شده است که به آنها مکث می‌کند. این واقعاً مایه شرمساری است زیرا می تواند مانع از پیشرفت افراد و مشاغل با ایجاد حضور در وب شود. و همانطور که همه ما می دانیم، ایجاد یک حضور پایدار در وب یکی از مهم ترین کارهایی است که این روزها یک تجارت می تواند انجام دهد.

امروز، می‌خواهیم 5 مورد از رایج‌ترین دروغ‌هایی که در مورد وردپرس تداوم می‌یابد، درست کنیم و تمام تلاش خود را بکنیم تا آنها را برای همیشه از بین ببریم.

دروغ شماره 1: شما باید یک قالب وردپرس بخرید

هنگام مدیریت یک سایت وردپرس برای کسب و کار خود، داشتن سبک و طراحی متمایز بسیار مهم است. شما می خواهید سایت شما از دیگران، به ویژه رقبای شما متمایز باشد. بسیاری از افراد با خرید یک تم ممتاز به این امر دست می یابند. در ذهن آنها، این ویژگی فردی بودن سایت آنها را تضمین می کند.

متاسفانه حرکت آنها اشتباه است. برای شروع، بسیاری از افراد می توانند همان تم های برتر را خریداری کنند. و اگر آنها تم را با تمام تنظیمات پیش‌فرض آن حفظ کنند، به احتمال زیاد چندین سایت دیگر با همان ظاهر و ظاهر وجود خواهند داشت.

تمام چیزی که می‌گویم این است که خرید یک تم ممتاز به شما تضمینی برای یک سایت 100٪ اصلی نمی‌دهد. این اتفاق نمی افتد. به‌علاوه، بسیاری از مردم این تصور را دارند که تم‌های ممتاز به‌طور خودکار با پشتیبانی برنامه‌نویس ارائه می‌شوند، اما همیشه اینطور نیست. من نمی‌خواهم شما را از خرید یک تم ممتاز منصرف کنم (زیرا آنها معمولاً بهتر از گزینه‌های رایگان هستند – فقط کافی است نگاهی به برخی از تم‌های ممتاز وردپرس که در اینجا در WPExplorer ساخته شده‌اند)، اما شما باید این کار را با درک اینکه فردیت بودن را تضمین نمی‌کند، انجام دهید. .

او مطمئناً جذاب به نظر می رسد (موضوع، نه فرانک)، اما مطمئناً می تواند از یک تماس شخصی بهره مند شود.

چه از گزینه ممتاز استفاده کنید یا به یک گزینه تم رایگان پایبند باشید، این را بدانید: سفارشی‌سازی دوست شماست. تم‌های رایگان به اندازه تم‌های ممتاز گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را ارائه نمی‌دهند، اما همچنان می‌توان آن‌ها را طوری ساخت که هر طور می‌خواهید به نظر برسند. بنابراین، اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک سایت بسیار ساده است، فقط باید روی گرافیک های سفارشی سرمایه گذاری کنید و باید کاملا آماده باشید.

دروغ شماره 2: فقط صنایع خاصی می توانند از وردپرس استفاده کنند

شرط می بندم که قبلاً این مورد را شنیده اید: وردپرس فقط برای وبلاگ نویسان است. و توسط وبلاگ نویسان، شخصی که این عبارت را تکرار می کند، آن را به شیوه ای نیمه تحقیر آمیز می گوید. طرد کننده است و در حالی که قطعا وردپرس یک پلت فرم وبلاگ نویسی است، اما قادر به کارهای بسیار بیشتری نیز هست. در واقع، می توان آن را برای مطابقت با نیازهای تقریباً هر صنعتی تطبیق داد (در واقع، فردی به تازگی پستی در مورد برخی از برندهای نام تجاری بزرگ که از WordPress استفاده می کنند).

شما می توانید مستقیماً از طریق یک نصب وردپرس، صفحات انتخابی و صفحات فروش را اضافه کنید، یک فروشگاه کامل اضافه کنید و از میان طیف وسیعی از تم ها انتخاب کنید. می توانید شخصی را استخدام کنید تا از ابتدا سایتی را برای شما طراحی کند یا از یک تم از پیش ساخته شده استفاده کنید و آن را مطابق با اهداف شما سفارشی کنید. آسمان حد است.

این من را به نکته دیگری می‌رساند: به نظر می‌رسد بسیاری از مردم فکر می‌کنند که تم‌های موجود فقط برای سبک وبلاگ‌نویسی ارائه محتوا مناسب است، اما این درست نیست. شما می توانید موضوعی مناسب برای هر شرکتی در هر صنعتی پیدا کنید، از تولید تا املاک و مستغلات، قانونی و پوشاک. اگر نمی‌توانید یک تم از پیش ساخته شده پیدا کنید، می‌توانید یک تم کاملاً سفارشی نیز ایجاد کنید یا آن را برای خود بسازید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.

دروغ شماره 3: شما نمی توانید یک سایت تجارت الکترونیک را در وردپرس راه اندازی کنید

این کاملاً نادرست است. شما کاملاً می توانید یک سایت تجارت الکترونیک را در وردپرس راه اندازی کنید و انجام آن بسیار آسان است. افزونه‌های زیادی در دسترس هستند که ایجاد یک فروشگاه کاملاً جدید یا ادغام فروشگاه موجود شما با پلتفرم وردپرس را به یک فوریت تبدیل می‌کنند. و در بیشتر موارد، مدیریت محصولات، ابزارهای تجزیه و تحلیل و موارد دیگر از داخل داشبورد وردپرس قابل دسترسی خواهد بود.

فقط باید چند تنظیمات پیکربندی را تنظیم کنید و می‌توانید با SSL کامل، پشتیبانی ارزهای متعدد، گزینه‌های پرداخت متعدد و موارد دیگر استفاده کنید. یک آموزش عالی در Tuts+ در مورد این موضوع با استفاده از افزونه تجارت الکترونیک WP، اما این تنها گزینه شما نیست. چند انتخاب عالی دیگر عبارتند از Easy دانلودهای دیجیتال و WooCommerce .

همیشه باید قبل از دانلود و نصب افزونه های جدید از هر نوع، نه فقط پلاگین های مرتبط با تجارت الکترونیک، دقت لازم را انجام دهید. ابتدا مطمئن شوید که چیزی که انتخاب کرده اید متناسب با نیازهای خاص شما باشد. و به تنظیمات امنیتی دقت کنید. از آنجایی که شما مسئول ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی و مالی دیگران هستید، باید این را در اولویت قرار دهید.

دروغ شماره 4: شما نمی توانید سایت خود را سفارشی کنید

بنابراین، این یکی به دو دروغ اول مربوط می شود، اما به یک دلیل بسیار خوب به تنهایی ثابت می ماند: به نظر می رسد برخی از مردم فکر می کنند وردپرس آنقدر آسان و آنقدر ساده است که نمی توان آن را برای هیچ واقعاً معنی دار سفارشی کرد. هدف این یک پلت فرم وبلاگ نویسی معمولی است، نه بیشتر.

باز هم، این درست نیست. شما می توانید یک سایت وردپرس را تا آخرین جزئیات سفارشی کنید. بسته به درجه هوشیاری وب خود، می توانید به دلخواه خود دستکاری کنید و کمانچه را انجام دهید. می‌توانید یک تم را از ابتدا کدنویسی کنید یا تمام زنگ‌ها و سوت‌هایی را که می‌خواهید به یک تم موجود اضافه کنید. اساساً، شما فقط می توانید دیوانه شوید.

بهترین راه برای انجام دومی ایجاد یک تم کودک و ایجاد سفارشی سازی خود در کنار آن است. حتی می‌توانید داشبورد را تغییر دهید یا واسطه کاربری مدیریت وردپرس را سفارشی کنید. برای نشان دادن نام تجاری شرکت شما به طوری که همه افرادی که در سازمان شما دخیل هستند هنگام ورود به سیستم، یک تجربه کاملاً برند داشته باشند.

هرکسی که می‌گوید وردپرس را نمی‌توان سفارشی کرد، اطلاعات نادرست یا نادان دارد. در هر صورت، شما نباید به آنها گوش دهید.

دروغ شماره 5: برای استفاده از وردپرس باید یک توسعه دهنده وب باشید

از طرف دیگر، به نظر می رسد بسیاری از مردم تصور اشتباهی در مورد پیچیده بودن وردپرس دارند. خنده دار است که چگونه این دو نظر می توانند با هم وجود داشته باشند، ها؟ با این حال، این دروغ به همان اندازه فراگیر است و افراد زیادی را از CMS دور می کند.

واقعیت این است که استفاده از وردپرس بسیار آسان است. فقط اگر بخواهید دشوارتر است – و ویژگی های پیشرفته تری را ارائه می دهد. بنابراین، توسعه دهندگان وب می توانند از آن بهره زیادی ببرند و وبلاگ نویسان تازه کار نیز می توانند. این زیبایی آن است و چرا من یک مبشر سرسخت وردپرس هستم – تقریباً برای هر هدفی می توان از آن استفاده کرد.

اگر مبتدی وردپرس هستید، می‌توانید آن را نصب کنید، یک تم رایگان بارگذاری کنید، گزینه‌های اصلی سفارشی‌سازی را مرور کنید و یک روز با آن تماس بگیرید. اساسا، هیچ کس نمی گوید که شما باید آن را پیچیده کنید. مگر اینکه شما بخواهید. متوجه شدید؟


WordPress با اطلاعات نادرست و سوگیری احاطه شده است، اما امیدواریم اکنون درک واضح تری از آنچه این CMS ارائه می دهد داشته باشید. این واقعا همه کاره است و تا زمانی که بدانید چه چیزی می خواهید از آن به دست آورید، می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید. یک وبلاگ ساده برای بازگویی ماجراهای گربه خود بسازید یا یک سایت تجارت الکترونیک کاملاً سفارشی ایجاد کنید. این به شما بستگی دارد، و این به نوعی کل موضوع است، فکر نمی کنید؟

آیا به یکی از دلایل بالا از استفاده از وردپرس اجتناب کرده اید؟ اگر در حال حاضر از آن استفاده می کنید، چه چیزی شما را متقاعد کرد که این کار را انجام دهید؟ ما علاقه مندیم که سایر تصورات نادرست را که مردم در مورد وردپرس شنیده اند نیز بدانیم. لطفا در کامنت ها صدای خود را اعلام کنید. مثل همیشه، مایلیم نظر شما را بشنویم.

خروج از نسخه موبایل