سایت های نمایشی محصول وردپرس را با نسخه ی نمایشی Ninja ایجاد کنید

سایت های نمایشی محصول وردپرس را با نسخه ی نمایشی Ninja ایجاد کنید

اگر از نینجا نسخه ی نمایشی برای محصول وردپرس خود استفاده نمی کنید، احتمالاً سایت نسخه ی نمایشی شما بد است و به همین دلیل فروش خود را از دست می دهید. من سعی نمی کنم دعوا را انتخاب کنم. من فقط حقایق سرد و سخت را بیان می کنم. چگونه من می دانم؟ زیرا تا همین چند هفته پیش، سایت آزمایشی من هم بد بود.

بیشتر ما که محصولات وردپرس را می فروشیم، درخواست های زیادی برای امتحان آن قبل از خرید دریافت می کنیم. یک سایت دمو راه حل عالی برای این است، اما تنها در صورتی که به درستی انجام شود. مشکل این است که هیچ یک از ما این کار را درست انجام نداده ایم. همه ما رویکردهای خاص خود را داریم، با این حال، در پایان روز، همه ما از کاستی های یکسانی رنج می بریم.

توجه: تولید این محصول متوقف شده است. توصیه می کنیم راهنمای ما را برای ایجاد یک سایت استیجینگ بررسی کنید و یک گزینه استیجینگ زنده را برای ایجاد یک سایت نمایشی برای محصول خود انتخاب کنید.

چگونه همه ما در حال حاضر سایت های آزمایشی را انجام می دهیم

بسیار سریع، اجازه دهید سعی کنم آنچه را که همه ما در حال حاضر انجام می دهیم، شرح دهم. اگر کاملاً علامت را از دست دادم، در نظرات به من اطلاع دهید، اما فکر می کنم این تقریباً به حداقل 99٪ از سایت های آزمایشی امروزی نزدیک است.

  1. ما محتوا، کاربران، و به روشی طراحی می‌کنیم که می‌خواهیم سایت نمایشی ما ارائه شود.
  2. ما یک نسخه پشتیبان از پایگاه داده ایجاد می کنیم.
  3. یک کرون می نویسیم که پایگاه داده را هر ساعت یا در فاصله زمانی دیگر به روز می کند.
  4. ما مجموعه‌ای از کدها و افزونه‌ها را هک می‌کنیم تا به بخش‌هایی از سرپرست دسترسی داشته باشیم و چه اقداماتی را می‌توان انجام داد.

بعضی از ما این فرآیند را بهتر از دیگران خودکار می‌کنیم، اما در نهایت، همه راه‌حل‌های ما دارای نقص‌های عمده هستند.

چرا سایت‌های آزمایشی در حال حاضر ضعیف هستند

دلایل زیادی وجود دارد که آنها ناخوشایند هستند، اما اجازه دهید فقط دو مورد را توضیح دهم. قول می‌دهم، آنها تنها دو موردی هستند که به آنها نیاز دارید.

1. خرابی محتوای کاربر

همه کاربران ما سعی می‌کنند داده‌های یکسانی را همزمان آزمایش کنند.

کرونی که هر یک ساعت یک نسخه پشتیبان از پایگاه داده را بازیابی می کند، این مشکل را حل نمی کند. در واقع فقط باعث سردرگمی بیشتر می شود. یک کاربر در حال آزمایش چیزی برای چند دقیقه است و سپس، ناگهان، کاری که انجام می‌داد کاملاً از بین می‌رود.

راه‌حل‌های نمایشی فعلی همه کاربران را در یک نصب وردپرس قرار می‌دهند، محتوای یکسانی را ویرایش می‌کنند و تنظیمات مشابه را تغییر می‌دهند. اگر چندین کاربر دارید که به طور همزمان یک چیز را آزمایش می کنند، من فقط می توانم یک چیز را به شما قول دهم: برای هیچ یک از آنها کار نمی کند. در «دنیای محصول»، این بدان معناست که اکثر کاربران فقط محصول شما را خراب می‌کنند و ادامه می‌دهند.

2. به روز رسانی های محتوای پر زحمت

برای به‌روزرسانی محتوای نمایشی باید از چندین حلقه عبور کنیم.

مهم نیست که سایت آزمایشی شما چقدر خوب است، باید مرتباً به روز شود. وردپرس و افزونه ها باید به روز باشند. همانطور که محصول شما بالغ می شود، بدون شک محتوای شما کهنه می شود و نیاز به تنظیم دقیق دارد. بر اساس روشی که در حال حاضر همه ما در حال ایجاد سایت‌های نمایشی هستیم، بیایید در نظر بگیریم که واقعاً به‌روزرسانی یک سایت آزمایشی چقدر چالش برانگیز است.

  • ما نمی‌توانیم فقط در محتوا تغییراتی ایجاد کنیم، زیرا کاربران ممکن است در حال ویرایش نسخه نمایشی بوده باشند یا در حال حاضر باشند. ما مطمئناً نمی‌خواهیم همه این آشفتگی‌های احتمالی در پشتیبان‌گیری جدیدمان وجود داشته باشد.
  • ما باید کاربران فعلی را بیرون کنیم و از تغییر هر چیزی در حین انجام به‌روزرسانی جلوگیری کنیم.
  • ما باید نسخه نمایشی را به نسخه پشتیبان تمیز خود بازیابی کنیم تا نقطه شروع جدیدی برای اضافه کردن تغییرات خود داشته باشیم.
  • وقتی تغییرات ما انجام شد، باید یک نسخه پشتیبان جدید تهیه کنیم.
  • ما باید محدودیت های کاربر را رها کنیم تا سایت آزمایشی بار دیگر در دسترس جهان باشد.

به‌عنوان یک لیست خوب و مرتب، چندان بد به نظر نمی‌رسد، اما اگر مجبور شده‌اید چندین بار این کار را در سایت نمایشی خودتان انجام دهید، می‌دانید که این کار باعث مرگ بسیاری می‌شود. سایت دمو شما باید زمین بازی باشد که مردم بتوانند ببینند محصول شما چقدر عالی است. اگر آن را به عنوان نوعی کار طاقت فرسا ببینید، این اتفاق نمی افتد. با گذشت زمان، احتمالاً سایت آزمایشی شما نادیده گرفته خواهد شد.

آینده سایت های نمایشی وردپرس

لازم نیست این آینده شما باشد. این در واقع می تواند هدیه شما با نسخه نمایشی Ninja باشد.

ما نسخه ی نمایشی نینجا را برای حل دو چالش اصلی که اخیراً در مورد آن صحبت کردیم و تعداد زیادی چالش دیگر ساختیم. از دیدگاه ما، تا زمانی که به آنها پرداخته نشد، نسخه نمایشی ما احتمالاً بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر داشت.

1. همه کاربران محصول شما را در جعبه ایمنی خود آزمایش می کنند

این کلید بود. من می خواهم یک کاربر بتواند محصولات ما را به گونه ای تجربه کند که گویی روی سایت وردپرس خودش کار می کند.

با استفاده از قدرت چند سایتی وردپرس، زمانی که کاربری تصمیم می گیرد نسخه ی نمایشی را امتحان کند، جعبه شنی کاملاً جدید فقط برای او ایجاد می شود. تمام محتوا و تنظیمات آن مشابه سایت دمو اصلی است، اما فقط برای آنها قابل مشاهده است. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هر تغییری را که می‌خواهند انجام دهند و محصول را به‌طور کامل بدون تأثیرگذاری بر شخص دیگری آزمایش کنند. به همین ترتیب، هیچ کس دیگری بر آنها تأثیر نخواهد گذاشت.

چیز عالی دیگر این است که این جعبه‌های ماسه‌بازی فقط در فواصل زمانی منفجر نمی‌شوند. تا زمانی که کاربر سایت آزمایشی را در مرورگر خود باز نگه دارد، آنها زنده می مانند. به این ترتیب، آنها می توانند محصول شما را به مدت 10 دقیقه یا 10 ساعت آزمایش کنند و تمام تغییرات منحصر به فرد آنها حفظ می شود.

هنگامی که کاربر نسخه ی نمایشی را به پایان رساند و ببندد، ظرف یک ساعت باعث پاکسازی جعبه شنی می شود. درهم و برهمی برای شما باقی نمی ماند، زیرا جعبه های شنی زمانی که دیگر استفاده نمی شوند، کاملاً بدون هیچ ردی حذف می شوند.

2. سایت اصلی در شبکه پشتیبان شما

است

پشتیبان‌گیری احتمالاً اصطلاح درستی نیست. سایت اصلی شبکه شما تمام محتوای دمو شما است. وقتی یک جعبه ایمنی ایجاد می‌شود، به سادگی آن سایت را در هر حالتی که باشد کپی می‌کند. به این ترتیب وقتی می‌خواهید تغییری ایجاد کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت اصلی خود شوید و هر تغییری را که می‌خواهید انجام دهید. همه جعبه‌های ایمنی جدید به‌طور خودکار این تغییرات را دریافت می‌کنند.

از آنجایی که من کسی هستم که به طور کلی از سایت آزمایشی خود نگهداری می کنم، این را دوست دارم. من واقعاً مشتاق هستم که رویای راه‌های جدیدی برای تبلیغ محصول خود در نسخه نمایشی داشته باشم زیرا ایجاد این تغییرات بسیار آسان است و فوراً در دسترس هستند.

3. کاربر فقط می تواند به آنچه که شما به آنها اجازه داده اید دسترسی داشته باشد

امنیت و دسترسی همیشه یک مشکل با یک سایت آزمایشی است. برای آزمایش درست محصول خود، کاربران اغلب باید بتوانند به مدیریت وردپرس دسترسی داشته باشند. ما نمی خواهیم که کاربران بتوانند همه کارها را زیر نور خورشید انجام دهند. ما فقط می خواهیم آنها محصول را به طور کامل آزمایش کنند.

نینجا نسخه ی نمایشی همراه با بخش تنظیمات لیست سفید کامل است که در آن می توانید انتخاب کنید که کاربران سرپرست خود به چه بخش هایی دسترسی داشته باشند. این قابلیت‌های کاربر آزمایشی شما را تغییر نمی‌دهد، بنابراین حتی در یک بخش در لیست سفید، کاربر فقط می‌تواند اقدامات آن نقش را انجام دهد.

نکته مهم در مورد این این است که می توانید به کاربران مختلف نسخه ی نمایشی دسترسی به بخش های مشابه بدهید، اما آنها همچنان فقط قابلیت هایی را خواهند داشت که آن نقش ها اجازه می دهند.

یک چیز عالی دیگر در مورد نسخه نمایشی Ninja این است که فقط یک Super Admin به سایت اصلی در شبکه شما دسترسی دارد. این بدان معنی است که شما لازم نیست نگران این باشید که کاربر ادمین دمو خود با محتوای پیش‌فرض خود درگیر شود. همچنین این نسخه نمایشی را ایمن‌تر می‌کند، زیرا بسیاری از قابلیت‌هایی که یک سرپرست معمولاً ممکن است در نصب شبکه امکان‌پذیر نباشد.

نمونه نمایشی محصول نباید صرفاً برای امتحان یک محصول باشد

اگر نینجا نسخه ی نمایشی فقط برای حل مشکل “نسخه ی نمایشی” برنامه ریزی کرده باشد، ما فکر می کنیم که محصول فوق العاده ای خواهد بود. راه اندازی آن آسان است. به روز نگه داشتن آن آسان است. و از همه مهمتر، فقط کاری را که قرار است انجام دهد، انجام می دهد. ما هنوز فکر می کنیم که نسخه نمایشی شما می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.

در اینجا فقط چند مورد وجود دارد که فکر می کنیم سایت آزمایشی شما می تواند برای بهبود محصول و افزایش فروش شما انجام دهد:

  1. اطلاعاتی را درباره نحوه آزمایش کاربران محصول شما و صفحات و ویژگی‌های پربازدید جمع آوری کنید.
  2. در مورد بخش‌های خاصی از محصول خود از کاربران بازخورد دریافت کنید.
  3. نسخه های مختلف محصول خود را به کاربران ارائه دهید (A/B Testing) تا ببینید کدام را ترجیح می دهند.
  4. از نسخه ی نمایشی خود به عنوان یک ابزار آموزشی با ارائه یک تور راهنمایی از محصول خود به کاربران خود استفاده کنید.

همه این موارد و موارد دیگر به نسخه نمایشی نینجا می آیند. از اینکه از این دیوار متن عبور کردید متشکریم، و امیدواریم که به Ninja Demo این فرصت را بدهید تا نسخه نمایشی شما کمتر و محصولات شما حتی بهتر شود.

خروج از نسخه موبایل