15 اشتباه وردپرس که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کرد

15 اشتباه وردپرس که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کرد

تنها شما می توانید سایت وردپرس خود را به اندازه دلخواه قدرتمند یا ضعیف کنید. بدیهی است که همه ما می‌خواهیم قدرتمندترین وب‌سایت‌ها را بسازیم، اما متأسفانه، این اتفاق به‌طور تصادفی رخ نمی‌دهد – شما باید آگاهانه انتخاب کنید و سپس به کار بروید. در حالی که این رویکردی است که هر کاربر وردپرس باید در نظر بگیرد، اما همه ما در نهایت اشتباه می کنیم زیرا اولاً ما همیشه عجله داریم و ثانیاً به عنوان یک گونه عموماً بی دقت هستیم. آیا انسان اشتباه می کند؟

اگر در وردپرس تازه کار هستید، پست امروز به شما نشان می دهد که چگونه از پانزده (15) اشتباه وردپرس جلوگیری کنید. اگر با عجله سایت وردپرس خود را به هم ریخته اید و این اشتباهات را مرتکب شده اید، این پست به شما نشان می دهد که چگونه مشکلات خود را برطرف کنید و شما را به مسیر درست برگردانید.

یک مداد و مقداری کاغذ بردارید، ما سایت شما را درست در سه، دو، یک…

راه‌اندازی می‌کنیم.

1. فراموش کردن/نادیده گرفتن پشتیبان‌گیری از وب‌سایت

آیا این پست امنیتی وردپرس؟ در آن پست، ما اقداماتی را که باید برای تقویت امنیت وب سایت وردپرس خود انجام دهید، به طور مفصل بیان کردیم. من می خواهم یک نکته را در آن پست تکرار کنم – پشتیبان گیری از سایت وردپرس شما.

توسعه وب‌سایت خود بدون پشتیبان‌گیری معمولی مانند پریدن از هواپیما بدون چاه است. فقط کاپیتان آمریکا این کار را می‌کند، و اگر نمی‌توانید مانند کرتیس در فیلم Misfits زمان را به عقب برگردانید، لطفاً عادت کنید از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، در غیر این صورت ممکن است همه چیز را از دست بدهید.

شاید فراموش کرده اید که از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. شاید خسته کننده باشد و کاری برای کارهای پیش پا افتاده نداشته باشید. یا احتمالا وقت ندارید  خب، لازم نیست به صورت دستی از وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. می‌توانید از افزونه‌های پشتیبان وردپرس یا خدمات تجاری استفاده کنید که به طور منظم از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند.

پشتیبان گیری وردپرس

تهیه نسخه پشتیبان از سایت وردپرس شما قطعا قابل مدیریت است. تا زمانی که راحت از طریق SFTP وارد سایت خود شوید و به phpMyAdmin دسترسی داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل ها و پایگاه داده وردپرس خود را دانلود کنید. کافی است راهنمای ما را برای پشتیبان‌گیری از وردپرس دنبال کنید و می‌توانید ادامه دهید.

یا می‌توانید از یکی از افزونه‌های پشتیبان برتری که توصیه می‌کنیم استفاده کنید. این افزونه ها به لطف ویژگی ها و تنظیمات داخلی، پشتیبان گیری دستی معمولی را آسان می کنند.

برترین خدمات پشتیبان گیری

اما اگر ترجیح می‌دهید رویکردی دورتر داشته باشید، گزینه‌هایی برای آن نیز وجود دارد.

  • WPEngine – برتر کلاس ارائه دهنده میزبانی مدیریت وردپرس. آنها ویژگی های پشتیبان داخلی را ارائه می دهند. اما برای امنیت بیشتر، می‌توانید وارد سیستم شوید و نسخه‌هایی از نسخه‌های پشتیبان خود را دانلود کنید تا در مکانی امن ذخیره کنید، مانند فضای ذخیره‌سازی ابری یا یک هارد دیسک خارجی.
  • پشتیبان گیری Jetpack – پشتیبان گیری از وردپرس و امنیت. آنها پشتیبان گیری خودکار را با بازیابی آسان ارائه می دهند. این نیز بخشی از برنامه‌های امنیتی پریمیوم Jetpack و بالاتر است، بنابراین اگر قبلاً ثبت‌نام کرده‌اید، ممکن است قبلاً دسترسی داشته باشید.
  • با ارائه دهنده میزبانی وب خود چک کنید. برخی از میزبان های وب به طور منظم نسخه پشتیبان تهیه می کنند.

2. نادیده گرفتن به‌روزرسانی‌های وردپرس

شما از تعداد زیادی از کاربران وردپرس که وب سایت های “محبوب” خود را بر روی نسخه های قدیمی وردپرس اجرا می کنند شگفت زده خواهید شد.

بدترین بخش این است که اکثر کاربران معتقدند به روز رسانی به جدیدترین نسخه وردپرس باعث شکسته شدن وب سایت آنها می شود. بنابراین، فقط به این دلیل که توسعه‌دهندگان به اندازه کافی برای ارتقا زحمت نداشتند، به پلاگین‌ها و تم‌های قدیمی می‌چسبند. در اینجا، وردپرس همیشه ویژگی های جدید و هیجان انگیزی دریافت می کند و از نظر امنیت سخت تر می شود.

اگر ارتقاء لازم نبود، وردپرسی را که امروز می شناسیم و دوست داریم نداشتیم. ویژگی های قدیمی و آسیب پذیری های امنیتی دست به دست هم می دهند و اگر وب سایت خود را در نسخه فعلی وردپرس (ترجیحا در چند نسخه اخیر)، شما التماس می کنید که هک شوید.

اعلان‌های ارتقا را نادیده نگیرید و اگر موضوع یا افزونه‌ای بعد از ارتقا خراب شد، جایگزین‌های بهتری وجود دارد. اگر نمی‌توانید جایگزین مناسبی پیدا کنید، یکی بسازید یا یک توسعه‌دهنده استخدام کنید و از کوچک بودن دست بردارید.

3. استفاده از “Admin” به عنوان نام کاربری شما

اگر “admin” نام کاربری شماست، اجازه دهید دست شما را ببینم؟ احتمالاً رمز عبور ضعیفی دارید و هکرها نمی توانند منتظر نفوذ به وب سایت شما باشند (اگر قبلاً این کار را نکرده باشند).

“به من ضربه نزنید، وردپرس به طور پیش فرض نام کاربری “admin” را ایجاد می کند. اشتباه من نیست!» خوب، شما می توانید آن را تغییر دهید! هنگام نصب وردپرس می توانید آن را تغییر دهید. آن را طوری بگذارید که اگر واقعاً از وب سایت خود متنفر هستید. هرگز از “admin” به عنوان نام کاربری خود استفاده نکنید. سپس به یاد داشته باشید که رمزهای عبور سخت برای شکستن ایجاد کنید.

4. دانلود قالب های وردپرس “رایگان” از هر کجا

هم اکنون موتور جستجوی مورد علاقه خود را راه اندازی کنید و “موضوعات رایگان وردپرس” را جستجو کنید. من از دردسر شما را نجات خواهم داد. شما یک بار مادری از تم های وردپرس «رایگان» بسته بندی شده و آماده برای دانلود دریافت خواهید کرد.

تنها مشکل این است که بیشتر این تم های رایگان برای همه واقعا رایگان نیستند. اکثر آنها مملو از کدهای مخرب و پیوندهایی هستند که به درد شما نمی خورد. موفقیت وبلاگ وردپرس شما به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها کیفیت موضوع شماست. اگر قالب وردپرس اشتباه (یا معیوب) را انتخاب کنید، می‌توانید با موفقیت آنلاین خداحافظی کنید. اگر به دنبال تم های حرفه ای وردپرس ممتاز هستید، با یک شرکت معتبر مانند:

بروید

با بودجه کم؟ ما شما را تحت پوشش داریم. می توانید تم های عالی و رایگان وردپرس را در:

دریافت کنید

از تم های رایگان وردپرس در هر جای وب دوری کنید – مطمئن شوید که تم ها را فقط از منابع معتبر دانلود می کنید. آنها شما را به پایین خواهند کشید. به طرح‌های زمینه رایگان با کیفیت پایین نه بگویید.

5. فراموش کردن نصب یک افزونه حافظه پنهان

اگر تا آنجا که به وردپرس (و توسعه وب) مربوط می شود گرین هورن هستید، احتمالاً نمی دانید کش چیست. اگر می‌دانید کش چیست اما برای نصب افزونه ذخیره‌سازی اذیت نمی‌شوید، ثانیه‌های زیادی را در زمان بارگذاری صفحه تلف می‌کنید.

می‌خواهید به بازدیدکنندگان خود سرعت بارگذاری فوق‌العاده سریعی بدهید که منجر به تجربه کاربری رضایت‌بخش می‌شود، افزونه ذخیره‌سازی را نصب کنید یا با یک شبکه تحویل محتوا (CDN) ثبت‌نام کنید. راه‌حل‌های افزونه‌های ذخیره وردپرس زیادی وجود دارد، اما راه‌حل‌هایی که ما استفاده می‌کنیم و توصیه می‌کنیم در اینجا آمده است:

همچنین، برخی از شرکت‌های میزبان وردپرس گزینه‌های کش را برای شما در نظر می‌گیرند. WPEngine دارای کش داخلی است و SiteGround یک افزونه SuperCacher WordPress را با برخی از برنامه های خود ارائه می دهد. قبل از نصب افزونه خود، مطمئن شوید که میزبان شما گزینه‌های کش را ارائه نمی‌کند، زیرا این امر می‌تواند باعث تضاد و در نهایت کند شدن سایت شما شود. بنابراین فقط مراقب باشید.

6. حفظ صفحه نمونه

چند روز پیش، من یک تم واکنشگرا یک صفحه ای را برای یک کلاینت نصب کردم. من تم را روی یک نسخه جدید از وردپرس نصب کردم که بدیهی است که با صفحه نمونه همراه بود. از آنجایی که طرح زمینه یک صفحه‌ای با بخش‌ها کار می‌کند (برخلاف چندین صفحه) و با صفحه گزینه‌ها خود ارائه می‌شود، صفحه نمونه از دید پنهان شد. بعداً هنگام اضافه کردن صفحات اضافی دیدم. کافی است بگویم، اگر به صفحات اضافی نیاز نداشتم، صفحه نمونه را از دست می دادم.

گذشته از این، آیا می دانستید که بیش از یک (1) میلیون کاربر وردپرس هنوز صفحه نمونه را در وب سایت خود دارند؟ اگر این تعجب آور است، باید بدانید که اکثر این افراد از صفحه نمونه اطلاعی ندارند یا فراموش کرده اند آن را حذف کنند. اگر از صفحه نمونه استفاده نمی کنید (و چرا به هر حال از آن استفاده می کنید در حالی که می توانید یک میلیون و یک صفحه دیگر به هر حال ایجاد کنید)، ادامه دهید و فوراً آن را حذف کنید. در وبلاگ حرفه ای شما خوب به نظر نمی رسد. دلیلش این است که این یک اشتباه است.

7. هرگز نظرات را تعدیل نمی کنم

نظرات به شما می گویند که خوانندگان شما چگونه به پیام بازاریابی شما پاسخ می دهند. اما تعدیل نظرات به عزم و تلاش نیاز دارد، به خصوص اگر بیش از چند نظر دریافت کنید. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک نمی دانند چگونه وب سایت های خود را مدیریت کنند و در نهایت با نظرات زیادی که نیاز به تعدیل دارند گیر می کنند. آنها آن را به تعویق می اندازند تا زمانی که آنها را باتلاق کند.

سپس ما نظرات هرزنامه‌ای داریم که علاوه بر ترساندن خوانندگان، می‌تواند واقعاً به سئوی شما آسیب برساند. هرگز نظرات هرزنامه را حتی تصادفی تأیید نکنید – مهم نیست چقدر خوب نوشته شده است. چگونه نظرات خوب را از نظرات اسپم تشخیص دهید؟ چگونه گندم را از کاه جدا می کنید؟ خوب، آسان است. اگر مثل اردک راه می‌رود، مثل اردک کوک می‌کند، شبیه اردک است، باید اردک باشد. اگر هرزنامه است، فوراً متوجه خواهید شد.

اگر نظر نمی‌خواهید، نظرات را از طریق تنظیمات > بحث > پیش‌فرض تنظیمات مقاله غیرفعال کنید یا از افزونه‌ای مانند غیرفعال کردن افزونه نظرات. برای کنترل نظرات هرزنامه از Akismet یا هر یک از این افزونه های مسدود کننده هرزنامه استفاده کنید.

8. دسته بندی های بسیار زیاد، برچسب ها کافی نیست

وردپرس به شما امکان می دهد دسته ها و برچسب ها را به راحتی ایجاد کنید. این می تواند به شما در گروه بندی پست های مرتبط برای افزایش دسترسی کمک کند. اغلب اوقات، مردم فریفته می شوند و در نهایت دسته بندی پس از دسته ایجاد می کنند تا با هر پست جدید همراه شوند.

متأسفانه، بسیاری از افراد پست‌های خود را آنقدر که آنها را دسته‌بندی می‌کنند برچسب‌گذاری نمی‌کنند. آنها در نهایت صدها دسته و چند برچسب (در صورت وجود) ایجاد می کنند. این برای سئو و معماری سایت شما خوب نیست. علاوه بر این، می توانید از دسته ها و برچسب ها به جای هم استفاده کنید. شما حتی می توانید از برچسب ها در منوهای ناوبری مانند دسته ها استفاده کنید. در این راهنما در وبلاگ ما درباره دسته‌های وردپرس در مقابل برچسب‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

9. با استفاده از فاویکون پیش فرض

من مقصر این یکی هستم. در عجله برای راه اندازی سایت خود و شروع به کسب درآمد (هاها)، بسیاری از کاربران وردپرس اغلب فراموش می کنند که فاویکون های خود را تغییر دهند. شما سایت هایی را می بینید که فاویکون هایی از ارائه دهندگان هاست خود دارند، به عنوان مثال. Bluehost یا از شرکت چارچوب آنها به عنوان مثال. پیدایش.

درست مانند لوگوی شما، فاویکون شما هویت شما در وب است. علاوه بر این، بازدیدکنندگان شما هنگام نشانک کردن سایت شما، فاویکون شما را مشاهده خواهند کرد. همانطور که می بینید، اینها دلایل عالی برای تغییر فاویکون شما هستند. کار آسانی است همانطور که در راهنمای ما در مورد نحوه افزودن فاویکون وردپرس خواهید دید.

10. رفتن با پلتفرم اشتباه

بین WordPress.com و WordPress.org گیر کرده اید؟ نمی دانید کدام گزینه را انتخاب کنید؟ بسیاری از مبتدیان اغلب انتخاب اشتباهی می کنند و بعداً پشیمان می شوند.

در حالی که هر پلتفرم مزایای خود را دارد، وردپرس خود میزبان (ORG) یک گزینه عالی برای بسیاری از مشاغل است – کوچک و بزرگ زیرا به شما کنترل بیشتری بر وب سایت شما می دهد. شما مالک دامنه و محتوای خود هستید، به علاوه گزینه های میزبانی مقرون به صرفه زیادی در دسترس است. اما در نهایت پلتفرمی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. این راهنمای WordPress.com در مقابل WordPress.org باید کمک کند.

11. نداشتن وب سایت موبایل یا واکنش گرا

آینده موبایل است و اگر وب‌سایت وردپرس شما نتواند با دستگاه‌های تلفن همراه سازگار شود، به خودتان آسیب می‌رسانید. اگر وب‌سایت شما سازگار با موبایل نیست، ممکن است کسب و کار زیادی را از دست بدهید. به غیر از آن، اگر ترافیک تلفن همراه شما به صفحه اصلی دسکتاپ شما هدایت شود، Google شما را جریمه می کند.

از همان ابتدا می‌توانید سایت خود را با استفاده از یک قالب وردپرس واکنش‌گرا بسیج کنید. طراحی ریسپانسیو (از HTML + CSS3 استفاده می کند) تضمین می کند که وب سایت شما در همه دستگاه ها صرف نظر از عرض صفحه نمایش خوب به نظر می رسد. اما اگر با طراحی غیرموبایل فعلی خود ازدواج کرده اید، می توانید از افزونه ای مانند استفاده کنید. WPtouch (در صورت لزوم).

12. فراموش کردن راه اندازی پیوندهای ثابت

متاسفانه بسیاری از افراد از ساختار URL پیش‌فرض وردپرس یعنی yourdomain.com/?p=23 استفاده می‌کنند. که واقعاً برای SEO یا قابلیت استفاده بهترین نیست. در حالی که می‌توانید پیوندهای دائمی خود را به این شکل درآورید – توصیه می‌کنیم از ساختار پیوند دائم استفاده کنید که با تنظیمات سایت شما سازگارتر است.

برای انتخاب ساختار پیوند ثابت، به تنظیمات > پیوندهای ثابت بروید و یک تنظیم موجود را انتخاب کنید (به نظر ما گزینه نام پست منطقی است اکثر وب سایت ها) یا یک ساختار سفارشی با استفاده از برچسب های موجود ایجاد کنید.

توجه: بهتر است وقتی برای اولین بار سایت خود را با وردپرس ایجاد می‌کنید، ساختار پیوند ثابت را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. بعداً می‌توانید قالب خود را تغییر دهید، اما توصیه می‌کنیم قبل از ایجاد هر گونه تغییری، این راهنما را در مورد تغییر پیوندهای دائمی مطالعه کنید. .

13. نداشتن صفحه تماس

صفحه تماس بخشی جدایی ناپذیر از اکثر وب سایت ها است. این باید برای کسب و کار آنلاین شما واقعاً سخت کار کند، اما تعجب آور است که ببینید چه تعداد از کاربران وردپرس با فراموش کردن اضافه کردن یک مورد به پای خود شلیک می کنند.

بسته به ماهیت کسب و کارتان، ممکن است بخواهید اطلاعات خود را به صورت عمومی فهرست کنید یا از فرم تماس استفاده کنید. فقط مراقب باشید که آدرس ایمیل خود را به راحتی در دسترس قرار دهید زیرا این امر ناگزیر باعث جذب هرزنامه به صندوق پست شما می شود.

فرم تماس یک گزینه عالی است از سوی دیگر تعامل را تسهیل می کند. تعداد زیادی افزونه های فرم تماس رایگان و ممتاز و همچنین بسیاری از تم های ممتاز با فرم های تماس موجود است. داخلی.

14. فراموش کردن Google Analytics

اکثر کاربران جدید Google Analytics را نصب نمی‌کنند. /a> پس از نصب وردپرس. شاید با آمار Jetpack مشکلی نداشته باشید، اما باید بدانید که اطلاعات زیادی در مورد سایت خود از دست داده اید.

Google Analytics به شما کمک می کند تا ترافیک خود را تجزیه کنید، بنابراین می دانید چه چیزی را برای عملکرد بهتر بهینه کنید. توصیه می کنیم Google Analytics را نصب کنید و با Google ثبت نام کنید. کنسول جستجو.

15. عدم بهینه سازی تصاویر

وقتی شروع به استفاده از وردپرس می کنید، برای انتشار اولین پست خود عجله دارید که ممکن است فراموش کنید بهینه سازی کنید. تصاویر. تصاویر سنگین وب سایت شما را کند می کنند و بر تجربه کاربر تأثیر منفی می گذارند.

قبل از آپلود تصاویر در سایت وردپرس خود، آنها را برای بهترین عملکرد بهینه کنید. برای جلوگیری از استفاده از رسانه های بزرگ، از این نکات استفاده کنید:

  • ویرایشگر تصویر خود را برای گزینه «ذخیره برای وب» بررسی کنید
  • تصاویر را با نرم افزار بهینه سازی یا با یک گزینه وب مانند TinyPNG
  • فشرده کنید

  • یک افزونه بهینه سازی تصویر به سایت خود اضافه کنید

به شما…

ما پانزده اشتباه وردپرس را فهرست کرده‌ایم که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید. امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا در مسیر درست شروع کنید! از سایر اشتباهات وردپرس آگاه هستید که سایر خوانندگان باید از آن اجتناب کنند؟ لطفاً لطف کنید و در نظرات به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل