نظرات وردپرس برای ساده کردن سایت شما بهینه سازی می کند

نظرات وردپرس برای ساده کردن سایت شما بهینه سازی می کند

اکثر وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت موافق هستند که نظرات برای توسعه یک جامعه آنلاین و همچنین برای ایجاد علاقه و ترافیک اضافی سایت مهم هستند. اما مانند بسیاری از چیزهای دیگر در زندگی، یک نقطه ضعف نیز برای فعال کردن نظرات وجود دارد. به همان اندازه که دوست دارید محتوای تولید شده توسط کاربر در سایت خود قرار گیرد، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که نظرات بیشتر دردسر ساز باشد تا کمک. گاهی اوقات برای ساده کردن سایت و حفظ آن یک دستگاه خوب روغن کاری شده، در مورد خط مشی نظرات شما نیاز به دستکاری کمی است.

1. انتقال نظرات از یک پست به پست دیگر

چرا می خواهید نظرات خود را از یک پست به پست دیگر منتقل کنید؟ خوب، چند دلیل وجود دارد. ممکن است بخواهید آب را روی نسخه های مختلف یک پست آزمایش کنید تا ببینید کدام یک در بخش ترافیک بهتر است. حتی اگر نام پیوند ثابت را تغییر دهید تا با همان URL ظاهر شود، بسیاری از چیزها همچنان در نسخه پست جدید نشان داده می شوند، به جز نظرات. شاید شما در حال تهیه پیش نویسی جدید از یک پست قدیمی هستید و می خواهید نسخه قدیمی را تغییر مسیر دهید. هر چقدر هم که این کار آسان باشد، پس از اینکه پست خود را هدایت کردید، نظرات همچنان باقی می مانند.

یا شاید یکی از بازدیدکنندگان سایت شما نظری را در مورد پست اشتباهی بگذارد. این به راحتی می تواند اتفاق بیفتد اگر بازدیدکنندگان دسته ای از پست ها را می خوانند و جایی در مسیر منحرف می شوند. شاید آنها اطلاعات را با هم اشتباه گرفته اند، و بدون اینکه بدانند باید برای پست دیگری باشد، نظر گذاشته اند. نظر با پستی که در آن نمایش داده می شود نامرتبط خواهد بود، که تنها بازدیدکنندگان دیگری را که آن را می خوانند سردرگم می کند.

البته، اینها تنها چند سناریو احتمالی هستند که شما را وادار می‌کنند نظرات را تغییر دهید. به هر حال، انتقال نظرات از یک پست به پست دیگر به این سادگی نیست. در واقع، حتی در وردپرس بدون نوعی کمک امکان پذیر نیست. خدا را شکر برای دنیای همیشه قابل اعتماد افزونه های وردپرس! تقریباً برای همه چیز یک افزونه وجود دارد، پس چرا باید جابجایی نظرات یک استثنا باشد؟

یکی از ابزارهای موجود که به خوبی کار می کند، افزونه رایگان Copy or Move Comments است. با نصب این افزونه در سایت وردپرس خود، می توانید نظرات را از یک پست به پست دیگر – یا از یک صفحه به یک پست – یا بالعکس منتقل کنید. همچنین می‌توانید تعدادی از نظرات را همزمان جابه‌جا کنید و همچنین نظرات رشته‌ای را منتقل کنید.

برای کپی یا انتقال انتخاب کنید، سپس نوع پست منبع و پست خاص و در نهایت نظرات یا نظرات فردی را به همراه رشته پاسخ آنها انتخاب کنید. اگر می‌خواهید تعداد زیادی از نظرات را جابه‌جا کنید، به سادگی تمام نظرات را بررسی کنید. آسان. حتی می‌توانید نظرات رشته‌ای خود را به ترتیب زمانی که جابجا می‌شوند، نگه دارید تا «مکالمه» همچنان دست نخورده باقی بماند. با چند کلیک، می توانید به راحتی نظرات خود را بدون نیاز به انجام دستی انجام دهید. این یک صرفه جویی در زمان است!

2. غیرفعال کردن نظرات در پست های فعلی

غیرفعال کردن نظر دادن روی پست‌ها وقتی در میانه‌ی تهیه پیش‌نویس جدید هستید، آسان است، اما اگر تصمیم بگیرید که می‌خواهید نظرات روی دسته‌ای از پست‌هایی را که قبلا نوشته و منتشر کرده‌اید غیرفعال کنید، چه؟ شاید از پاسخ دادن به نظرات خسته شده اید، به خصوص اگر آنها وارد یک مکالمه موضوعی شوند که دائماً از شما خواسته می شود تا وارد آن شوید. شاید شخصی که پست اصلی را نوشته است دیگر برای شما مطلب نمی نویسد و این امر باعث می شود که هیچ پاسخی از طرف شما را غیرممکن کند. نویسنده برای ادامه.

نوع وب‌سایتی که شما اجرا می‌کنید به‌شدت تأثیرگذار است که آیا نظرات برای شما ارزشمند هستند یا خیر. انبوهی از موضوعات وجود دارد که می تواند جرقه گفت و گوهای بزرگی را برانگیزد و واقعاً بحث را در بین مردم نشان دهد. سایت‌هایی که حول محور سیاست، مذهب، و هر چیز دیگری که می‌تواند به عنوان یک موضوع داغ در نظر گرفته شود، تقریباً به طور قطع به نظراتی منجر می‌شود که منجر به استدلال و حتی توهین می‌شوند.

این نوع رشته‌ها قطعاً به مدیریت مداوم نیاز دارند، زیرا بسیاری از نظرات ممکن است بسیار توهین‌آمیز باشند. شاید زمان و تمایلی برای مدیریت این نظرات روز به روز نداشته باشید، به خصوص زمانی که در تمام پست های شما ظاهر می شوند.

همیشه می‌توانید نظرات را هنگام راه‌اندازی یک سایت جدید با برداشتن علامت کادر در تنظیمات > بحث غیرفعال کنید، اما وقتی صحبت از سایت‌های موجود با محتوای زیاد باشد، این موضوع چالش‌برانگیزتر است. . و این تنظیم ممکن است برای پست‌ها کار کند، اما برای صفحات یا انواع پست سفارشی اعمال نمی‌شود، به این معنی که فرم نظر جدید همچنان نمایش داده می‌شود.

دلیل شما برای غیرفعال کردن نظرات در پست قبلی هر چه باشد، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از یک افزونه است. البته. یکی از این افزونه‌های مفید، افزونه WP Disable Comments است که به شما امکان می‌دهد پلاگین‌ها، پینگ‌ها و بک‌بک‌ها را برای پست‌ها، نویسندگان، دسته‌ها، برچسب‌ها، مسیرهای URL، ارجاع‌دهنده‌ها، آدرس‌های IP، قالب‌های پست، انواع پست‌ها و زبان‌های خود غیرفعال کنید. این به شما کنترل باورنکردنی بر نظرات شما می دهد.

3. پس از مدت زمان معینی در پست‌ها و صفحات

نظرات را خاموش کنید

اگر می خواهید به بارگذاری سریعتر سایت خود کمک کنید، بستن نظرات در پست ها و صفحات قدیمی ایده خوبی است. پست های قدیمی که برای ادامه نظرات باز گذاشته می شوند، مطمئناً مغناطیسی برای هرزنامه خواهند بود. هر چه اسپم طولانی تر و پیچیده تر باشد، پهنای باند بیشتری روی سرور شما می گیرد.

هرزنامه معمولاً پست‌های قدیمی‌تر را هدف قرار می‌دهد که بسیاری از آنها دیگر توسط نویسنده آنها مدیریت نمی‌شوند. حتی با وجود یک افزونه ضد هرزنامه، همیشه این نظرات را نخواهید دید، اما قطعاً متوجه خواهید شد که بارگیری سایت شما بیش از حد معمول طول می‌کشد.

مطمئناً هیچ فایده ای برای باز نگه داشتن یک پست قدیمی برای نظرات وجود ندارد، به خصوص اگر ماهیت آن خبری باشد و دیگر مرتبط نباشد. علاوه بر این که مجبور هستید دائماً نظراتی را که همچنان در حال پخش شدن هستند، در معرض خطر اسپم قرار دهید. می‌توانید نظرات روی پست‌ها را پس از سپری شدن مدت زمان مشخصی به دو روش مختلف غیرفعال کنید:

بستن نظرات روی پست‌های فردی: بستن نظرات به‌صورت جداگانه به شما امکان می‌دهد پست‌های خاصی را برای نظرات باز نگه دارید، و به شما امکان می‌دهد فقط پست‌های خاصی را هدف قرار دهید. این کار نیاز به کمی کار دستی دارد، اما در بسیاری از شرایط کار می کند. به سادگی به “Edit Post” بروید، سپس تیک کادرهای “Allow Comments” و Allow Trackbacks and Pingbacks را بردارید.

به‌طور خودکار: برای تعیین تعداد روزهایی که ممکن است نظرات باز بماند، به تنظیمات > بحث > تنظیمات نظرات دیگر > «بستن خودکار نظرات در مقالات قدیمی‌تر از X روز» بروید. ”

این تنظیمات را ذخیره کنید و کارتان تمام شد. به همین راحتی است.


پس شما آن را دارید. کمی تغییر نظر می تواند راه طولانی برای بهبود سایت شما داشته باشد و مدیریت وقت گیر زیادی را از صفحه شما حذف کند. امیدوارم این نکات برای شما مفید واقع شود. آیا روش‌های دیگری برای جابه‌جایی نظرات یا حذف انبوه آن‌ها وجود دارد که من آن را از دست داده‌ام؟

برای مدیریت نظرات سایت خود چه می کنید؟ در نظرات زیر به من اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل