با افزونه Visual Form Builder فرم های پیشرفته ایجاد کنید

با افزونه Visual Form Builder فرم های پیشرفته ایجاد کنید

Visual Form Builder یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم های سفارشی بسازید که بازدیدکنندگان می توانند از آنها برای ارتباط با شما و ارسال اطلاعات برای شما استفاده کنند. ویژوال فرم ساز علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد فرم های تماس استاندارد برای وب سایت خود بسازید، دارای مجموعه ای از ویژگی ها است که ساخت فرم های بسیار پیشرفته تر را برای اهداف مختلف آسان می کند. در این راهنما می آموزید که با Visual Form Builder چه کاری می توانید انجام دهید و چگونه می توانید این افزونه فرم وردپرس برای ایجاد تقریباً هر نوع فرمی برای وب سایت شما.

چه کارهایی می‌توانید با Visual Form Builder انجام دهید

برخی از دلایلی که ممکن است بخواهید فرمی را به وب‌سایت خود اضافه کنید عبارتند از آسان کردن بازدیدکنندگان برای ارسال پیام، رزرو قرار ملاقات، ارسال فایل‌ها، ارسال سؤال و حتی استخدام شما.

افزونه Visual Form Builder در دو نوع ارائه می شود: رایگان و حق بیمه. در این راهنما به شما نشان خواهیم داد که با نسخه رایگان چه کاری می توانید انجام دهید و چگونه می توانید به سرعت یک فرم سفارشی ایجاد کنید تا با نسخه رایگان Visual نوع مناسبی از پیام ها و اطلاعات را از بازدیدکنندگان خود دریافت کنید. Form Builder می توانید از میان مجموعه ای چشمگیر از انواع فیلدها را برای افزودن به فرم های خود انتخاب کنید، از جمله:

  • متن: ایده آل برای وارد کردن یک خط متن
  • منطقه متن: برای وارد کردن پیام طولانی تر استفاده می شود
  • چک باکس: چندین گزینه را از یک لیست بررسی کنید
  • دکمه رادیو: فقط یک گزینه را از لیست انتخاب کنید
  • لیست انتخاب: موارد را از یک لیست انتخاب کنید
  • آدرس: مکان فیزیکی، از جمله خیابان، شهر و غیره.
  • تاریخ: با انتخابگر تاریخ
  • ایمیل: آدرس ایمیل فرستندگان
  • URL: آدرس وب سایت
  • ارز: ارزش پولی
  • شماره
  • زمان: 12 یا 24 ساعت
  • تلفن: فرمت های ایالات متحده و بین المللی
  • HTML
  • آپلود فایل
  • دستورالعمل ها: متن ساده یا قالب بندی شده HTML

Visual Form Builder همچنین اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان شما اطلاعات صحیح را در هر فیلد فرم با اعتبارسنجی خودکار آنها وارد می‌کنند، آسان می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مفید این افزونه فرم ساز وردپرس این است که تأیید صحت ضد هرزنامه را به فرم های شما اضافه می کند. این فیلد از کاربران شما می خواهد که یک کار ساده را انجام دهند که باید قبل از ارسال فرم، آن را به درستی تکمیل کنند.

این به جلوگیری از سوء استفاده از فرم شما توسط ارسال‌کنندگان هرزنامه کمک می‌کند که امیدوارند صندوق ورودی شما را با ایمیل‌های ناخواسته پر کنند، که اگر نوعی تأیید انسانی را وارد نکنید، به سرعت اتفاق می‌افتد. سایر ویژگی های مفید نسخه رایگان Visual Form Builder عبارتند از:

  • موارد ارسالی را در پایگاه داده وردپرس ذخیره کنید
  • ارسال موارد ارسالی به عنوان یک فایل CSV
  • ارسال موارد ارسالی به چندین آدرس ایمیل
  • پس از ارسال، کاربران را به یک صفحه یا URL هدایت کنید
  • رسیدهای تایید را برای کاربران ارسال کنید
  • فرم ها را تکرار کنید تا در زمان صرفه جویی کنید
  • فیلدها را در ستون ها مرتب کنید
  • فرم را با CSS سفارشی کنید

همانطور که می‌بینید، کارهای زیادی می‌توانید با Visual Form Builder انجام دهید، فراتر از ویژگی‌های استاندارد یک پلاگین فرم تماس اولیه.

راهنمای استفاده از Visual Form Builder

از آنجایی که ما به نسخه رایگان Visual Form Builder نگاه می کنیم، می توان آن را مستقیماً از طریق ناحیه مدیریت وردپرس در سایت شما نصب کرد. به سادگی وارد داشبورد خود شوید و به Plugins > Add New بروید.

هنگامی که به آنجا رسیدید، Visual Form Builder را جستجو کنید و سپس روی دکمه Install Now کلیک کنید و سپس روی پیوند Activate Now کلیک کنید تا آن را به وب سایت خود اضافه کنید. پس از فعال سازی، آیتم جدیدی در منوی نوار کناری با عنوان Visual Form Builder مشاهده خواهید کرد. از آنجا می توانید افزونه را پیکربندی کنید، فرم های خود را صادر کنید، فرم های ارسالی را مشاهده کنید و یک فرم جدید اضافه کنید. از آنجایی که Visual Form Builder با هیچ فرم از پیش ساخته شده ای همراه نیست، اولین گام این است که با کلیک کردن روی آیتم منوی Add New Form، یک فرم جدید ایجاد کنید.

ایجاد فرم جدید

اولین مرحله ایجاد یک فرم جدید این است که به آن یک نام بدهید، نام خود را وارد کنید، پاسخ به ایمیل، موضوع ایمیلی که ارسال خواهد شد، و آدرس ایمیل ارسال فرم ارسالی به آن را تنظیم کنید. .

پس از وارد کردن موارد ضروری، می‌توانید به سمت ایجاد فرم بروید. مرحله بعدی این است که روی دکمه تنظیمات در بالای صفحه فرم ساز کلیک کنید.

از اینجا می‌توانید تعیین کنید چه کسی نسخه‌ای از ارسال را دریافت می‌کند، چه اتفاقی برای کاربر پس از ارسال فرم خود می‌افتد، و همچنین اینکه آیا باید یک ایمیل اعلان برای کاربر ارسال شود که ارسال او را تأیید می‌کند یا خیر. .

پس از تنظیم فرم، فیلدها را می توان اضافه کرد. افزودن انواع مختلف فیلدها به فرم خود به سادگی کلیک روی یکی از گزینه های موجود در سمت چپ است. هنگامی که یک فیلد به فرم اضافه شد، می‌توان آن را کشیده و در جای خود رها کرد. فیلدهای فرم را نیز می توان با کلیک بر روی نماد بزرگ کردن، شخصی سازی کرد تا نیازهای شما را برآورده کند.

این به شما امکان می‌دهد برچسب‌های سفارشی را اضافه کنید تا به کاربران دستور دهید در هر قسمت چه چیزی وارد کنند. اگر در هر نقطه ای می خواهید ببینید که فرم شما هنگام انتشار در سایت شما چگونه به نظر می رسد، ابتدا باید فرم را ذخیره کرده و سپس در یک پست یا صفحه درج کنید.

انتشار فرم ها

Visual Form Builder به لطف دکمه ای که به ویرایشگر پست وردپرس اضافه می کند، درج فرم را در یک پست یا صفحه تا حد امکان آسان می کند.

پس از کلیک بر روی دکمه افزودن فرم، می‌توانید از بین تمام فرم‌های موجود که ایجاد شده‌اند انتخاب کنید و سپس فرم را در پست یا صفحه خود وارد کنید.  اگر نیاز به تغییر مکان فرم دارید، می‌توانید به سادگی کد کوتاه را برش داده و جای‌گذاری کنید. برای بررسی فرم جدید خود، روی دکمه پیش نمایش پست کلیک کنید تا آن را در عمل ببینید.

اگر فرم کاملاً درست به نظر نمی رسد، می توانید فرم ساز را برگردانید و تغییرات لازم را انجام دهید.

مشاهده فرم های ارسالی

ویژوال فرم ساز علاوه بر ارسال فرم های ارسالی به مجموعه ای از آدرس های ایمیل دلخواه شما، موارد ارسالی را در پایگاه داده وردپرس شما ذخیره می کند. این بدان معنی است که شما به راحتی می توانید به عقب برگردید و همه ورودی های فرم را در یک مکان در قسمت مدیریت وردپرس خود مشاهده کنید، نه اینکه در صندوق ورودی خود جستجو کنید. هنگام مشاهده تک تک موارد ارسالی، امکان چاپ آنها نیز وجود دارد.

همچنین می‌توانید مدخل‌های فرم ذخیره‌شده را به‌عنوان فایل CSV صادر کنید برای مشاهده در برنامه‌ای مانند Excel. این کار فیلتر کردن موارد ارسالی، به اشتراک گذاری آنها با همکاران یا پشتیبان گیری از آنها را برای نگهداری آسان می کند.

این ویژگی می‌تواند برای فریلنسرها و ارائه‌دهندگان خدمات بسیار مفید باشد که می‌توانند از آن برای ایجاد سریع فهرستی از پرسش‌های تاریخی از مشتریان بالقوه استفاده کنند که سپس می‌توانند برای ایجاد تجارت بیشتر با آنها تماس بگیرند.

نتیجه گیری

Visual Form Builder یک انتخاب ایده‌آل برای هر کسی است که می‌خواهد فرم‌های پیشرفته‌تری نسبت به فرم تماس اولیه برای سایت خود بسازد. با این حال، از آنجایی که استفاده از آن بسیار آسان است، حتی کسانی که به دنبال راه‌حل فرم تماس ساده هستند، آن را انتخابی مناسب می‌دانند که به آنها این امکان را می‌دهد که با افزایش نیازهایشان، فرم‌های پیچیده‌تری بسازند.

برای کسانی که حتی به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارند، نسخه حرفه‌ای و افزونه‌های آن، افزونه‌ای که قبلاً مفید بوده را مفیدتر می‌کند و ارزش بررسی را دارد.

افزونه وردپرس رایگان Visual Form Builder را دریافت کنید

برای چه چیزی از فرم پیشرفته استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید در زیر.

خروج از نسخه موبایل