بررسی هادی: نوع متفاوتی از طرح‌بندی وردپرس

بررسی هادی: نوع متفاوتی از طرح‌بندی وردپرس

Conductor یک افزونه وردپرس از مت است Medeiros از استودیوی Slocum که به شما اجازه می دهد طرح بندی های غنی از محتوا را بدون انجام هیچ کدنویسی بسازید. فرآیند ایجاد از طریق یک پیش‌نمایش زنده و ظاهری انجام می‌شود، و به شما یک ایده واقعی از نحوه ظاهر محصول نهایی شما در حین کار بر روی آن می‌دهد.

Conductor به شما امکان می‌دهد از میان طرح‌بندی‌های موجود انتخاب کنید و سپس آن طرح‌بندی را با محتوا پر کنید. این محتوا می تواند به صورت پست ها و صفحاتی از وب سایت شما یا هر یک از ابزارک های فعال در سایت شما باشد.

یکی از کاربردهای فوق‌العاده این افزونه ایجاد طرح‌بندی صفحات سفارشی است که محتوا را از دسته‌ها یا انواع پست‌های خاص جذب می‌کند. اگر می‌خواهید منتخبی از پست‌ها یا محصولات خود را به روشی خاص در یک صفحه نمایش دهید، سپس Conductor قصد دارد بسیاری از دردها و تلاش‌هایی را که در غیر این صورت برای کدنویسی صفحه آرشیو سفارشی یا طرح‌بندی صفحه اصلی شما انجام می‌شد، از بین ببرد.

این تنها کاری نیست که Conductor می تواند انجام دهد، بنابراین برای دریافت اطلاعات کامل در مورد این ابزار سازنده طرح بندی محتوای هیجان انگیز برای وردپرس، ادامه مطلب را بخوانید.

چه کاری می توانید با هادی انجام دهید؟

Conductor را می توان به عنوان ابزار صفحه ساز برای وردپرس توصیف کرد. با این حال، ویژگی‌های آن آن را به نوع دیگری از افزونه‌ها نسبت به بسیاری دیگر گزینه‌های سازنده صفحه در حال حاضر در بازار تبدیل می‌کند.

در حالی که با قالب‌های صفحه فرود و کتابخانه وسیعی از عناصر کشیدن و رها کردن موجود در برخی از افزونه‌های صفحه‌ساز دیگر موجود نیست، Conductor مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی دارد که آن را به همان اندازه ارزشمند می‌کند.

نمایش محتوای سفارشی ایجاد کنید

وقتی نوبت به ایجاد طرح‌بندی‌های شما می‌رسد، Conductor چرخ را دوباره اختراع نمی‌کند، و در عوض از سفارشی‌ساز بصری WordPress استفاده می‌کند. از طریق سفارشی‌ساز، اکنون می‌توانید طرح‌بندی‌های سفارشی ایجاد کنید و سپس انتخاب کنید چه محتوایی در آن طرح‌بندی نمایش داده شود.

این می‌تواند فهرستی از پست‌های اخیر، محتوای خاص از یک نوع پست خاص یا طبقه‌بندی یا بسیاری موارد دیگر باشد.

پشتیبانی از فیلدهای سفارشی، انواع پست و طبقه بندی

حتی می‌توانید محتوا را از فیلدهای سفارشی در طرح‌بندی نمایش دهید، این چیزی است که برای هرکسی که با فیلدهای سفارشی خود کار می‌کند، یا آنهایی که بخشی از افزونه‌های دیگری هستند که در وب‌سایت خود فعال هستند، استفاده واقعی خواهد داشت.

همچنین کنترل‌های مفید زیادی دریافت می‌کنید که تعیین می‌کنند چه مقدار از محتوای شما در طرح‌بندی نمایش داده شود و در چه قالبی نمایش داده شود. این شامل نمایش تصویر ویژه پست – و اگر چنین است چه اندازه – و همچنین محتوای کامل پست، فقط یک گزیده یا فقط عنوان، به علاوه چند گزینه دیگر است.

به‌علاوه، هر عنصری را که برای نمایش انتخاب می‌کنید، می‌توانید کشیده و در جای خود رها کنید تا طرح‌بندی مناسبی را که نیاز دارید به دست آورید.

پیش‌نمایش هم‌زمان Frontend زنده

همانطور که طرح‌بندی خود را می‌سازید و آن را با محتوا پر می‌کنید، کل فرآیند از طریق Customizer WordPress انجام می‌شود. این به این معنی است که پیش‌نمایش مستقیم نمای ظاهری صفحه خود را دریافت می‌کنید. خوشبختانه این پیش‌نمایش بی‌درنگ نیاز به ذخیره، تعویض برگه‌ها و تازه‌سازی را که با برخی ابزارهای سازنده دیگر برای وردپرس یافت می‌شود، از بین می‌برد.

چه بخواهید طرح بندی صفحه اصلی سفارشی خود را بسازید که فوراً بهترین محتوای شما را به بازدیدکنندگان جدیدتان نشان دهد، چه نیاز دارید دسته بندی یا صفحات آرشیو نوع پست خود را بسازید، Conductor به شما این امکان را می دهد. ابزارهایی برای انجام این کار، همه بدون نیاز به ویرایش مستقیم هیچ کدی.

نمایش هر ابزارک فعال

علاوه بر اینکه می‌توانید ویجت‌های Conductor را در طرح‌بندی خود وارد کنید تا محتوا را از طیف وسیعی از منابع در وب‌سایت خود وارد کنید، همچنین می‌توانید هر ابزارک‌هایی را که در سایت شما فعال هستند وارد کنید.< /p>

این نه تنها شامل ویجت‌های استاندارد وردپرس، بلکه افزونه‌های دیگری است که استفاده می‌کنید. این گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که چه نوع محتوایی را در طرح‌بندی‌های خود نمایش دهید.

ادغام بدون درز

از آنجایی که Conductor شامل ادغام با افزونه فروشگاه ساز محبوب WooCommerce می‌شود، می‌توانید از آن برای ایجاد طرح‌بندی صفحه سفارشی استفاده کنید تا محصولات خود را به شکلی که می‌خواهید نمایش دهید. این شامل کنترل‌های بصری برای انتخاب اطلاعاتی است که از آن محصولات نمایش داده شود، مانند قیمت، وزن یا هر چیز دیگری که در قسمت‌های سفارشی نگهداری می‌شود.

همچنین تعدادی افزونه از قبل برای Conductor موجود است. یکی از آنها به آن اجازه می دهد تا با موضوع AgentPress برای Genesis Framework ادغام شود. این برای هر کسی که وب سایت املاک و مستغلات با وردپرس بسازد جذاب خواهد بود. .

همچنین شایان ذکر است که Conductor با هر تم وردپرس کار خواهد کرد. این افزونه به سادگی سبک تم انتخابی شما را به خود می گیرد تا اطمینان حاصل کند که طرح بندی های سفارشی شما به طور یکپارچه با بقیه وب سایت شما یکپارچه می شود.

چگونه از هادی استفاده کردم

در وب سایت وردپرس خود من اخیراً کار با انواع پست سفارشی را شروع کرده بودم و یک نوع پست جدید ایجاد کرده بودم. برای نمایش نوع خاصی از محتوایی که منتشر می کردم.

سپس می‌خواستم یک صفحه آرشیو ایجاد کنم که تمام آخرین پست‌ها را از آن نوع پست برای بازدیدکنندگان من نمایش دهد. با این حال، من می‌خواستم این صفحه بایگانی متفاوت از صفحه آرشیو معمولی باشد که توسط موضوع انتخابی من استفاده می‌شود.

من دو گزینه اصلی داشتم: صفحه جدید را خودم کدنویسی کنم یا یک توسعه دهنده استخدام کنم. از آنجایی که من زیاد اهل کدنویسی نیستم، این وظیفه ای بود که برای یک روز بارانی پشت سر گذاشته بودم.

اما، پس از دستیابی به Conductor، به راحتی توانستم به سرعت صفحه آرشیو سفارشی خود را ایجاد کنم تا آخرین پست‌ها از این نوع را به همان شکلی که می‌خواستم نمایش دهم. علاوه بر این، می‌توانم این فرآیند را تکرار کنم و صفحات آرشیو سفارشی را برای دسته‌ها، برچسب‌ها و دیگر طبقه‌بندی‌های سفارشی مورد استفاده در سایت خود بسازم، همه بدون نیاز به استخدام کمک خارجی یا کاوش عمیق در کد موضوع من.

این فقط یک مورد استفاده از Conductor است، و من مطمئن هستم که بسیاری از موارد دیگر را خواهید یافت، اما برای من این تنها هزینه پذیرش را توجیه می کند.

نتیجه گیری

در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که Conductor برخی از ویژگی های جلب توجه سایر ابزارهای سازنده وردپرس را ندارد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این یک نوع ابزار متفاوت است، و شاید برای کسانی که برای مدتی از وردپرس استفاده می‌کنند و از برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر آن بهره می‌برند، جذابیت بیشتری داشته باشد. مانند انواع پست های سفارشی، طبقه بندی های سفارشی، و فیلدهای سفارشی، و افرادی که می خواهند راهی سریع و آسان برای نمایش آن نوع محتوا در طرح بندی های سفارشی خود داشته باشند.

چه شما یک توسعه‌دهنده ماهر هستید که می‌خواهید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، یا کسی که نیاز دارد طرح‌بندی‌های غنی از محتوای خود را بدون یادگیری کدنویسی ایجاد کند، Conductor ابزاری است که قطعاً باید نگاه دقیق‌تری به آن بیندازید.

خروج از نسخه موبایل