چگونه یک جعبه نویسنده را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

چگونه یک جعبه نویسنده را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

همانطور که احتمالاً می دانید، جعبه بیوگرافی نویسنده اعتبار وبلاگ شما را افزایش می دهد. اگرچه انتشار ناشناس کاربردهای خود را دارد، اما با ارزش اصالت قابل مقایسه نیست. بیوگرافی نویسنده باعث ایجاد اعتماد بین خوانندگان شما می شود. مردم فقط نمی خواهند اطلاعاتی را که در وبلاگ خود منتشر می کنید بخوانند، بلکه می خواهند بدانند شما کی هستید. وقتی افراد بتوانند محتوایی را که می‌خوانند با یک شخص واقعی مرتبط کنند، راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.

بنابراین اگر پشت نام مستعار پنهان شده اید، وقت آن رسیده است که یک جعبه بیوگرافی نویسنده اضافه کنید. در پست قبلی، نحوه مدیریت چندین نویسنده در وبلاگ را به شما نشان دادم و همچنین آنچه را که باید درباره نحوه نوشتن بیوگرافی وبلاگ بدانید به اشتراک گذاشت. اما در این پست، من شش راه را به اشتراک می‌گذارم که می‌توانید باکس بیوگرافی نویسنده را به سایت خود اضافه کنید تا همه آن نویسندگان حق خود را بگیرند. اساساً سه رویکرد برای این وجود دارد:

  1. موضوعی را انتخاب کنید که از قبل دارای جعبه نویسنده باشد
  2. استفاده از افزونه های وردپرس
  3. ویرایش مستقیم کد طرح زمینه

شش روشی که قرار است در مورد آنها صحبت کنم در واقع پلاگین هستند. با این حال، قبل از انجام هر کار دیگری، باید نویسندگان یا کاربران را از طریق داشبورد در کاربرانافزودن جدید اضافه کنید. سپس شما یا نویسندگانتان باید بایوس را اضافه کنید ( توضیحات کوتاه) و همچنین هر محتوای دیگری که در جعبه های نویسنده شما استفاده می شود (Gravatar، تصویر، پیوندها، نمایه های اجتماعی، و غیره).

ساده‌ترین و توصیه‌شده‌ترین (اما نه لزوماً بهترین) راه برای افزودن جعبه بیوگرافی نویسنده در وبلاگ خود استفاده از یک افزونه است. به سادگی افزونه انتخابی خود را دانلود کنید، آن را نصب کنید و آن را به روشی که می خواهید تنظیم کنید. خودشه. در اینجا چند افزونه برای بررسی وجود دارد:

1. یک تم با جعبه های نویسنده داخلی

انتخاب کنید

ساده ترین پاسخ این است که موضوعی را انتخاب کنید که از قبل گزینه های جعبه نویسنده مورد نیاز را داشته باشد. برای مثال، تم کل خود ما شامل پشتیبانی از بیوگرافی نویسنده، تصاویر و پیوندها است. بنابراین حداکثر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی استایل به آن اضافه کنید. فقط کافی است ابتدا به نسخه ی نمایشی زنده تم نگاه کنید، وبلاگ را پیدا کنید و پست ها را بررسی کنید تا ببینید آیا جعبه نویسنده وجود دارد یا خیر. اگر مطمئن نیستید، فقط با توسعه دهنده تماس بگیرید. آنها باید بتوانند فوراً به شما اطلاع دهند که آیا این ویژگی تمی است که ارائه می دهند.

2. Starbox: Authorbox For Humans

Starbox راه ساده ای را برای شما فراهم می کند تا یک جعبه بیوگرافی نویسنده زیبا را بدون درهم ریختن کد اضافه کنید. دارای تم های متعددی است که می توانید از آن ها استفاده کنید، مانند تم های تجاری، تم های کشویی، تم های فانتزی و موارد دیگر. این افزونه همچنین ادغام پروفایل های اجتماعی نویسنده را آسان می کند. همچنین می‌توانید تأیید تألیف Google و Facebook خود را با کلیک یک دکمه تنظیم کنید.

Starbox برای تعامل کاربر ساخته شده است. این افزونه بر روی تصاویر تمرکز دارد و مطمئناً یک افزونه بسیار کاربرپسند است. اگر بخواهید می‌توانید افزونه را بیشتر سفارشی کنید، اما تنظیمات پیش‌فرض بیش از اندازه کافی برای انجام درست کار ارائه می‌دهند.

3. جعبه نویسنده ساده

Simple Author Box دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که نامش نشان می دهد: یک جعبه نویسنده ساده به پست های شما در وبلاگ وردپرس شما اضافه می کند. اگرچه این افزونه ممکن است ساده باشد، اما به هیچ وجه کسل کننده نیست. با Simple Author Box، می توانید نام، توضیحات، گراواتار، وب سایت و نمادهای رسانه های اجتماعی خود را نمایش دهید. در واقع، اگر شما یک فرد واقعی در رسانه های اجتماعی هستید، تا 30 نماد را پشتیبانی می کند.

می‌توانید آن را سفارشی کنید تا با رنگ‌های تم و طرح‌بندی مطابقت داشته باشد. به علاوه، جعبه نویسنده کاملاً پاسخگو است، بنابراین در دستگاه های تلفن همراه مانند لپ تاپ ها و صفحه نمایش های بزرگتر واضح به نظر می رسد. Simple Author Box همچنین به شما امکان می دهد در صورت تمایل، جعبه بیوگرافی نویسنده را به صورت دستی در کد فایل های قالب single.php یا author.php وارد کنید.

4. Co-Authors Plus

Co-Authors Plus برای وبلاگ هایی با چندین نویسنده ساخته شده است. وردپرس به طور پیش‌فرض از چندین اعتبار نویسنده پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین اگر چندین نویسنده با هم همکاری داشته باشید، افزونه‌ای مانند این می‌تواند واقعا مفید باشد.

با Co-Authors Plus، می توانید خطوط فرعی متعددی را به پستی اختصاص دهید که چندین نویسنده مشترک در آن مشارکت داشته اند. همچنین می‌توانید با استفاده از نمایه مهمان نویسنده، بیوگرافی نویسنده را به عنوان خطوط فرعی اضافه کنید.

بدیهی است که این افزونه به اندازه سایر افزونه هایی که تاکنون در اینجا توضیح داده شده اند ساده نیست. قبل از استفاده از برچسب‌های الگوی افزونه برای نمایش خطوط نوشته نویسنده، باید تغییراتی در فایل‌های تم خود ایجاد کنید. با این حال، ارزش بررسی این را دارد که آیا پست‌های مشترک را اغلب نشان می‌دهید.

5. بیوگرافی نویسنده سکسی

افزونه Sexy Author Bio اضافه کردن یک جعبه بیوگرافی نویسنده کاملاً سفارشی شده به پست‌های خود را آسان می‌کند. این برنامه از هر دو نویسنده منفرد و چند نویسنده پشتیبانی می کند و با دو مجموعه از نمادهای رسانه های اجتماعی – گرد و مربع ارائه می شود.

می‌توانید همه چیز از جمله رنگ‌ها، اندازه چهره‌نما، رنگ‌های پیوند و پس‌زمینه را از طریق پنل مدیریت افزونه سفارشی کنید. نمایشگر پیش‌فرض دارای پس‌زمینه‌ای تیره با نام نویسنده با حروف بزرگ است در حالی که اطلاعات زیستی به صورت متن سفید نمایش داده می‌شود.

6. یکپارچه سازی تم دستی

روش‌های قبلی از افزونه‌ها استفاده می‌کنند یا به ویژگی‌های داخلی تم شما برای نمایش جعبه‌های بیوگرافی نویسنده در پست‌ها تکیه می‌کنند. ما فقط چند مورد را بررسی کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها برای افزودن بی‌وقفه اطلاعات بیوگرافی نویسنده به یک پست استفاده کنید، اما مطمئناً، موارد بیشتری وجود دارد که می‌توانید در صورت نیاز به آنها نگاه کنید. البته اگر شما یک توسعه‌دهنده وب هستید و روی ایجاد یک تم کار می‌کنید، می‌خواهید آن را به صورت دستی در قالب خود اضافه کنید.

در زیر یک کد نمونه است که می توانید اضافه کنید. در این حالت، عنوان، گراواتار، توضیحات نویسنده و پیوندی به صفحه نویسندگان نمایش داده می شود. این کد مستقیماً از زمینه وردپرس صفر ما گرفته شده است و می توانید یک نسخه آزمایشی زنده در این مورد مشاهده کنید. صفحه.



    

" rel="author">

" title=""> →

چند نکته قابل توجه:

  • اطلاعات بیوگرافی نویسنده در وردپرس در کاربران > نمایه شما اضافه شده است.
  • در کد متوجه می‌شوید که بیوگرافی نویسنده فقط در صورتی تنظیم شده است که یک توضیح داشته باشد، زیرا در غیر این صورت فقط با یک نام و یک آواتار عجیب به نظر می‌رسد
  • آواتارها در وردپرس از طریق Gravatar راه اندازی می شوند، بنابراین کاربران شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و gravatar خود را آپلود کنید.
  • می‌خواهید با افزودن استایل سفارشی خود مستقیماً در فایل style.css موضوع، به جعبه بیوگرافی نویسنده خود استایل بدهید.

اگر می‌خواهید اعتبار ایجاد کنید، اضافه کردن یک جعبه بیوگرافی نویسنده به پست‌های خود کاملاً ضروری است. اگر خوانندگان بتوانند چهره ای را به محتوایی که می خوانند بچسبانند، احتمالاً ارتباط قوی با شما ایجاد می کنند. خوشبختانه، افزونه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای اضافه کردن یک جعبه نویسنده با حداقل دردسر استفاده کنید.

حالا به شماست. چگونه افزودن جعبه نویسنده به پست‌های شما بر خوانندگان وبلاگ شما تأثیر گذاشته است؟ مایلم نظرات شما را در مورد موضوع زیر بشنوم!

خروج از نسخه موبایل