چگونه بدون مهارت طراحی برای وبلاگ خود تصاویر ایجاد کنیم

چگونه بدون مهارت طراحی برای وبلاگ خود تصاویر ایجاد کنیم

آخرین باری که شنیدید کسی در مورد فتوشاپ صحبت می کند تا تقریباً برای هر چیزی تصاویر طراحی کند، چه زمانی بود؟ احتمالاً اخیراً ممکن است بهترین راه حل برای طراحی گرافیکی به نظر برسد، اما اگر کوچکترین سرنخی از نحوه استفاده از فتوشاپ نداشته باشید چه؟ نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید؟

به من اعتماد کن – تو تنها نیستی! خوشبختانهراه دیگری هم وجود دارد. در واقع بیش از یک.

اگر می‌خواهید تصاویر زیبا و جذابی را در وب‌سایت خود ایجاد کنید، اما نمی‌خواهید زمان یا هزینه‌ای را که برای تبدیل شدن به یک متخصص آموزش دیده فتوشاپ صرف می‌کنید، صرف کنید، گزینه‌هایی دارید. اینترنت پر از گزینه های طراحی تصویر جایگزین برای سایت وردپرس شما است. جالب ترین بخش این است که برای استفاده از آنها نیازی به تجربه طراحی ندارید. بیایید نگاهی بیندازیم.

1. Canva

Canva انتخاب برتر من برای این لیست است، زیرا تقریباً همه احساس می کنند که یک طراح حرفه ای هستند. دارای تعداد زیادی طرح باورنکردنی است و بسیاری از آنها رایگان هستند. حتی اگر نتوانید چیزی را در بخش رایگان آنها پیدا کنید، این ابزار هزاران مؤلفه اضافی برای پرتاب کردن در تصاویر شما دارد و هر یک از آنها فقط 1 دلار است.

بخش مورد علاقه من از Canva، فرآیند شروع است. شما به سادگی نوع تصویری را که ایجاد می‌کنید انتخاب می‌کنید – مانند یک پست فیس‌بوک، پست وبلاگ یا جلد Kindle – و Canva به‌طور خودکار اندازه مناسب را همراه با چند پیشنهاد متناسب با دسته انتخابی ایجاد می‌کند.

دریافت Canva

2. GIMP

GIMP یک جایگزین محلی و منبع باز برای فتوشاپ است. این ساده ترین ابزار برای استفاده در این لیست نیست، اما من دوست دارم آن را توصیه کنم زیرا استفاده از آن کاملا رایگان است. اگر می‌خواهید کمی از روز خود را صرف یادگیری نحوه استفاده از GIMP کنید، آن‌ها ویدیوها و آموزش‌های آنلاین زیادی برای شروع شما دارند.

GIMP مانند وردپرس است. این ابزار برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود، بنابراین هر زمان یا پولی که در این ابزار سرمایه گذاری می کنید هدر نخواهد رفت.

دریافت GIMP

3. PicMonkey

نسخه رایگان PicMonkey فرآیند نسبتاً کوتاهی برای ترکیب چندین عکس و جذاب‌تر کردن آنها برای وب‌سایت شما دارد. این ابزار برای ایجاد کلاژ بهترین کار را دارد، اما در صورت تمایل می‌توانید تصاویر را لمس کرده و متنی اضافه کنید.

به سادگی مراحل چهار مرحله‌ای را طی کنید و می‌توانید در عرض چند ثانیه تصاویر جدیدی را تهیه کنید. مشابه Canva، این ابزار همچنین دارای یک منطقه برای تعیین نوع تصویری است که می خواهید بسازید، مانند جلد فیس بوک، و طرح های دیگر با ابعاد مختلف.

PicMonkey را دریافت کنید

4. Pixelmator

Pixelmator فقط برای مک کار می کند، اما فرمت پیچیده فتوشاپ را می گیرد و آن را به ابزار بسیار ساده تری تقسیم می کند. می‌توانید از Pixelmator در رایانه لوحی یا تلفن خود استفاده کنید، و این ابزار با ده‌ها الگو ارائه می‌شود تا بدون دانش طراحی زیاد شروع به کار کنید. همچنین می‌توانید در نقاشی نیز تلاش کنید، زیرا برس‌های شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد.

Pixelmator

را دریافت کنید

5. ویرایشگر Pixlr

اگر می خواهید یک ابزار آنلاین رایگان که تقریباً دقیقاً مانند فتوشاپ کار می کند، ویرایشگر Pixlr توصیه من است. Pixlr دو محصول دیگر به نام‌های Pixlr-o-matic و Pixlr Express نیز دارد. بسته به کاری که قصد انجام آن را دارید، از این موارد خوب انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید قدرت بیشتری داشته باشید، به سراغ ویرایشگر Pixlr بروید، اما ممکن است لازم باشد برای یادگیری نحوه استفاده از ابزار کمی وقت بگذارید. اگر فقط می‌خواهید عکس‌های خود را آپلود کنید و چند فیلتر و حاشیه داشته باشید، با Pixlr-o-matic بروید. در نهایت، اگر می‌خواهید عکس‌های خود را ویرایش کنید، Pixlr Express را امتحان کنید. Express کمی پیشرفته تر از گزینه Pixlr-o-matic است.

دریافت Pixlr

6. BeFunky

bBeFunky یک ویرایشگر عکس رایگان، سازنده کلاژ و ابزار طراحی کلی است. رایگان. اگر می‌خواهید از جلوه‌های برتر استفاده کنید، می‌توانید آن را ارتقا دهید. اگرچه اگر بخواهید چند ویرایش سریع در عکس‌هایتان انجام دهید، نسخه رایگان اولیه هنوز کار را انجام می‌دهد. چیزی که من در مورد BeFunky بیشتر دوست دارم این است که رابط کاربری برای کسانی که تازه ویرایش عکس را شروع کرده اند، خیلی گیج کننده نیست.

این در واقع یک ابزار قدرتمند است، با اکثر ویژگی های فتوشاپ که شما انتظار دارید. اما آن‌طور که در فتوشاپ می‌بینید، صفحه را شلوغ نمی‌کنند یا آن را خیلی ترسناک نمی‌کنند.

دریافت BeFunky

7. Adobe Photoshop Elements

Adobe Photoshop Elements پاسخی است که Adobe به حمایت بسیار زیاد مردم از ابزارهای ساده‌تر ویرایش عکس نشان می‌دهد. فتوشاپ ابزار فوق‌العاده‌ای است، اما واقعاً زیاد است. هیچ کس هرگز از همه چیزهایی که در آنجا بسته بندی می کند استفاده نمی کند. بعلاوه در مجموع سخت است.

به جای استفاده از فتوشاپ معمولی و خرج کردن پول زیاد، از Photoshop Elements استفاده کنید. این یک راه مقرون‌به‌صرفه و سریع برای آپلود عکس‌هایتان، تغییر برخی فیلترها و ایجاد آن‌ها در عرض چند ثانیه بسیار حرفه‌ای است. من واقعاً از این واقعیت خوشم می‌آید که می‌توانید از عناصر فتوشاپ تقریباً در هر دستگاهی استفاده کنید. کاری که فتوشاپ معمولی به شما اجازه انجام آن را نمی دهد.

نرم‌افزار Elements حتی شامل الهام‌های بسیار خوبی مانند نکات طراحی، ایده‌ها و ترفندها برای زمانی است که در تلاش برای یافتن تصویر مناسب برای آن پست وبلاگ یا صفحه محصولات هستید.

Adobe Photoshop Elements را دریافت کنید

8. PicCollage

PicCollage برنامه‌ای است که من فقط در صورتی از آن استفاده می‌کنم که بخواهم مجموعه‌ای از عکس‌ها را در یک کلاژ به نمایش بگذارم. من همیشه فکر می‌کردم که کلاژها، مخصوصاً برای یک وب‌سایت حرفه‌ای‌تر، کمی مشکل دارند، اما این برنامه آن‌ها را بسیار جذاب می‌کند. PicCollage را امتحان کنید تا دارای برچسب، قاب، متن و موارد دیگر باشد. تلاش برای ویرایش عکس های خود در تلفن یا رایانه لوحی کمی عجیب است، اما به آن عادت می کنید.

دریافت PicCollage

9. Fotor

Fotor یک ابزار ویرایش عکس آنلاین با تعداد زیادی گزینه آسان برای ایجاد تصاویر برای وبلاگ یا رسانه های اجتماعی خود در کمترین زمان است. گزینه های زیادی برای نور، رنگ ها، اندازه، جلوه های عکس، روتوش و موارد دیگر وجود دارد. می خواهید یک شروع سریع داشته باشید؟ هزاران قالب رایگان وجود دارد. به علاوه صدها فونت، برچسب‌های سرگرم‌کننده، شکل‌های تصویر و راهنماهای آنلاین فراوانی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند مانند یک حرفه‌ای ویرایش کنید.

برای پشتیبانی از پروژه و همچنین دسترسی به ابزارهای ویرایش انحصاری و ویژگی‌های پیشرفته، به Pro ارتقا دهید.

Fotor را دریافت کنید

10. پاورپوینت

به دلایلی مردم همیشه هنگام ویرایش و طراحی تصاویر برای وب سایت ها، پاورپوینت را فراموش می کنند. وقتی به آن فکر می کنید، پاورپوینت یک راه عالی برای طراحی تصاویر است. این یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن است و بیشتر مردم نحوه استفاده از نرم‌افزار را در دبیرستان یا دبیرستان می‌آموزند.

می‌توانید روی تصاویر خود بکشید، حاشیه‌ها، اندازه‌ها و موارد دیگر را تغییر دهید. آنها حتی اشکال و نمادهای زیادی دارند تا تصاویر شما را جذاب تر کنند. پس از اتمام ویرایش تصاویر خود در پاورپوینت، می توانید آنها را در قالب تصویر ذخیره کنید. سپس آنها را به خوبی در وب سایت خود قرار دهید.

دریافت پاورپوینت

11. ویرایشگر Vecteezy

به راهی برای ویرایش (یا ایجاد) بردارها نیاز دارید؟ ویرایشگر Vecteezy یک ابزار طراحی ساده مبتنی بر وب است که می توانید برای همه نیازهای طراحی وکتور یورو از آن استفاده کنید. اگر یک گرافیک برداری در Vecteezy پیدا کردید که می‌خواهید از آن استفاده کنید، اما باید چند جزئیات (مانند رنگ‌ها) را تغییر دهید، می‌توانید به سادگی فایل را در ویرایشگر باز کنید، تغییر را انجام دهید و نسخه سازگار را دانلود کنید. به طور کلی، بسیار سریعتر از دانلود یک منبع سهام، باز کردن Illustrator، ایجاد تغییرات و ذخیره کردن است.

ویرایشگر همچنین می‌تواند برای ایجاد طرح‌های برداری خود از ابتدا، بدون نیاز به نرم‌افزار استفاده شود. اشکال و تصاویر را اضافه کنید، از ابزار قلم استفاده کنید، متن اضافه کنید و موارد دیگر. این یک ابزار نسبتاً ساده است و همه زنگ‌ها و سوت‌های یک برنامه طراحی وکتور کامل مانند Illustrator را ندارد، اما یک گزینه عالی برای کار سریع یا ویرایش منابع موجودی است.

ویرایشگر Vecteezy را دریافت کنید

پاداش: SumoPaint

تا به حال برنامه رنگ قدیمی خوب را از دست داده اید؟ خوب تو خوش شانسی SumoPaint یک نسخه آنلاین رایگان است. در حالی که این واقعا یک ویرایشگر عکس نیست، می توانید تصاویر SumoPaint خود را ایجاد کنید. با خیال راحت آنها را تا جایی که می خواهید زیبا کنید.

دریافت SUMOPAINT

نتیجه گیری

استفاده از اکثر این ابزارها بسیار آسان است. اما مهم نیست که کدام را انتخاب می کنید، باید بتوانید فقط با بازی کردن در اطراف، به سرعت کارها را به دست آورید.

گفته شد، ما همیشه در مورد اینکه مردم چگونه از فتوشاپ برای طراحی تصاویر استفاده می کنند می شنویم، اما واقعاً برای زیبا جلوه دادن سایت خود به چنین نرم افزار پیچیده ای نیاز ندارید. به گزینه‌های مطرح‌شده در اینجا پایبند باشید خوب خواهید شد!

نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید. آیا در مورد این ابزارها برای ایجاد تصاویر برای وبلاگ وردپرس خود سوالی دارید؟ یا ابزاری که شما توصیه می کنید؟

خروج از نسخه موبایل