بهترین روش های سئو وردپرس برای سال 2024

بهترین روش های سئو وردپرس برای سال 2024

چشم انداز سئو در آینده مکانی ناپایدار است. و آیا شما می دانید چرا؟ قدرت‌های موجود (یعنی Google) تمام تلاش خود را می‌کنند تا یک وب بهتر، سریع‌تر و امن‌تر برای همه ما بسازند. البته آنها ده برابر بیشتر سود می برند، اما چه کسی اهمیت می دهد؟ خوب، شما باید به همین دلیل بهترین شیوه های سئو وردپرس بسیار مهم هستند.

اگر صاحب یک سایت وردپرسی هستید و می‌خواهید از نظر عبارات کلیدی خود رتبه بالایی (یا خوب) داشته باشید، سئوی خوب بسیار مهم است. ببینید، برای ارائه یک تجربه جستجوی پیشرفته (و کسب میلیاردها دلار سود در برخی از تاریخ‌های آینده)، Google باید الگوریتم‌های جستجوی خود را به‌روزرسانی کند که باعث ناراحتی متخصصان سئو می‌شود (بله، این شامل شما نیز می‌شود).

در گذشته‌ای نه چندان دور، می‌توان به راحتی با «پمپ کردن» کلمات کلیدی به محتوا، موقعیت‌های برتر را در Google SERPs (صفحات نتایج موتور جستجو) کسب کرد. مستعار “پر کردن کلمات کلیدی” – و کارشناسان سئو این کار را به سمت چپ، راست و وسط انجام می‌دهند.

سپس Google به‌روزرسانی کرد، و مقداری دیگر را به‌روزرسانی کرد، و کلمه کلیدی پر کردن به سرعت در را نشان داد. بدون شک بسیاری از وبلاگ ها رتبه بندی خود را کاهش دادند. اما عصر جدیدی در SEO متولد شد: دوره محتوای مرتبط و ارزشمند، برچسب‌های alt، ویژگی‌های عنوان و موارد دیگر.

با این وجود، Google به‌روزرسانی‌های الگوریتم را حفظ کرده است، و در حالی که آنها همه اطلاعات دقیقی را که قطعاً به کمپین SEO شما کمک می‌کند را فاش نمی‌کنند، اما اگر تلاش کنید، همچنان برای شما امیدوار است که رتبه برتر را بدست آورید.

بهترین شیوه های سئوی وردپرس که در این پست ذکر شده است مطمئناً شما را در مسیر ایجاد محتوای بهتری قرار می دهد که رتبه بندی می کند. پس آماده شوید تا از آن لذت ببرید و یک نمایه سئوی قدرتمند بسازید که در برابر تغییر الگوریتم بعدی مقاومت کند.

  1. تحقیق زیرکانه کلمات کلیدی را انجام دهید
  2. تمرکز بر محتوا – سلطان سئو
  3. از قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس آماده SEO استفاده کنید
  4. نشانی‌های اینترنتی مناسب SEO
  5. وب‌سایت مناسب برای موبایل
  6. سیگنال‌های رسانه‌های اجتماعی
  7. رقابت خود را شکست دهید
  8. بهبود سرعت بارگذاری صفحه
  9. HTTPS به‌عنوان سیگنال رتبه‌بندی
  10. سئوی محلی
  11. سایت خود را به موتورهای جستجو ارسال کنید
  12. نقشه‌های سایت
  13. دریافت مقداری آب (بک لینک)
  14. ابزارها و منابع سئو وردپرس

بهترین روش ها برای سئوی وردپرس چیست؟

قبل از اینکه به بهترین شیوه های سئو وردپرس بپردازیم، به من اجازه دهید چند نکته را که ممکن است بخواهید به عنوان یک مبتدی در مورد آنها بدانید، ذکر کنم.

اولا، سئو شامل دو استراتژی است، بهینه سازی درون صفحه و خارج از صفحه. بهینه‌سازی روی صفحه شامل تمام فعالیت‌های مرتبط با SEO است که می‌توانید در سایت (یا صفحات وب) خود انجام دهید. این شامل تولید محتوا، افزودن کلمات کلیدی و بهینه سازی عنوان و متا تگ ها می شود. بهینه‌سازی خارج از صفحه هر اقدام دیگری در SEO است که شامل وب‌سایت‌های شخص ثالث مانند رسانه‌های اجتماعی، نظرات وبلاگ، وبلاگ‌نویسی مهمان، ارسال فهرست، ساخت پیوند، نشانک‌گذاری اجتماعی و حتی تبلیغات می‌شود.

دوم، سئو کلاه سفید و سیاه داریم. کلاه سفید یک استراتژی SEO است که به قوانین SEO که توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو تعیین شده است، پایبند است. آن را به عنوان سئوی سالم و اخلاقی در نظر بگیرید. از سوی دیگر، سئوی کلاه سیاه شامل موتورهای جستجوی بازی یا حتی رقبا می شود که فقط شما را در سوپ داغ فرو می برد. شما باید سعی کنید یک استراتژی سئو کلاه سفید بسازید و هرگز به فکر دستکاری موتورهای جستجو با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه نباشید. به عبارت ساده تر، ترفندهای کثیفی را امتحان نکنید که مثلاً در این کتاب راهنمای سئو توسط Google.

بنابراین، اجازه دهید به سراغ بهترین روش‌های سئوی وردپرس برویم که باید هنگام بهبود سئوی وردپرس خود در نظر داشته باشید و اجرا کنید.

1. تحقیق زیرکانه کلمات کلیدی

را انجام دهید

پر کردن کلمات کلیدی در گذشته به عنوان یک تکنیک سئو کار می کرد، اما امروزه گوگل از این روش اخم می کند. در عین حال، کلمه کلیدی به عنوان یک عامل رتبه بندی مرده نیست. Google و سایر موتورهای جستجو هنوز برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها به کلمات کلیدی متکی هستند، به این معنی که استراتژی SEO شما باید توسط تحقیقات زیرکانه هدایت شود.

بهترین روش های سئو وردپرس برای سال 2024 6

آیا می‌خواهید برای عبارت «موضوعات وردپرس» یا «افزونه‌های وردپرس» در گوگل رتبه بالایی کسب کنید؟ ابزاری مانند Google AdWords Keyword Planner می تواند به شما کمک می کند تا رقابتی بودن اصطلاحات خود را تعیین کنید و همچنین جایگزین های کلمه کلیدی را برای استفاده در محتوای خود استخراج کنید. همچنین می‌توانید از Google استفاده کنید Analytics برای بررسی کلمات کلیدی که افراد برای یافتن وب سایت شما استفاده می کنند. آمار سایت وردپرس شما منبع دیگری برای ایده‌های کلمه کلیدی است.

برای هر یک از کلمات کلیدی خود، سعی کنید ده (10) جایگزین را استخراج کنید. به عنوان مثال، اگر کلمه یا عبارت انتخابی شما “موضوعات وردپرس” است، می توانید جایگزین هایی مانند “موضوعات وردپرس پاسخگو”، “موضوعات وردپرس چند منظوره”، “موضوعات ممتاز وردپرس” و غیره را استخراج کنید.

برای تصمیم گیری در مورد کلمات کلیدی خود به کمک نیاز دارید؟ Ubersuggest را امتحان کنید. این ابزار رایگان از یکی از برترین کارشناسان سئو در جهان به ایده های مرتبط با کلمات کلیدی کمک می کند و همچنین بینش های مفیدی را ارائه می دهد. اگر روی پیوند ایده‌های کلیدواژه کلیک کنید، نرخ موفقیت تخمینی برای هدف کلمه کلیدی خود و همچنین رقابت رتبه‌بندی فعلی را مشاهده خواهید کرد. در تصویر بالا می توانید ببینید که رتبه بندی برای کلمه کلیدی “WordPress” دشوار است – به ویژه از آنجایی که سایت های برتر فعلی برای آن اصطلاح دارای امتیاز دامنه عالی و حضور اجتماعی قوی هستند.

در حین انجام تحقیقات، به کلمات کلیدی طولانی فکر کنید. عبارت کلیدی خود را حداکثر تا چهار (4) کلمه گسترش دهید و شانس بیشتری برای رتبه بندی مناسب برای کلمات کلیدی تک کلمه ای خود خواهید داشت. به عنوان مثال، «موضوعات وردپرس» نسبت به «موضوعات چند منظوره وردپرس واکنش‌گرا» رقابتی‌تر است، به این معنی که رتبه اول برای اولی در مقابل دومی دشوارتر خواهد بود.

تعدادی از این کلمات کلیدی را در محتوای خود بپاشید و در عرض یک ماه یا بیشتر باید از رتبه بندی بهتری برخوردار شوید. بله، درست است، سئو به زمان نیاز دارد – شما از نتایج یک شبه لذت نخواهید برد. هر «متخصص» سئو که در چند روز آینده به شما قول موقعیت طلایی numero uno در گوگل را بدهد، شما را به یک سواری می برد. سئو یک فرآیند طولانی مدت و مستمر است که در طول عمر وب سایت شما ادامه دارد.

به پاشیدن کلمات کلیدی در محتوای خود بازگردیم، ما در یک لحظه در مورد چگالی کلمات کلیدی به عنوان بخشی از بهترین شیوه های سئوی وردپرس صحبت خواهیم کرد، بنابراین آن را خسته نکنید.

2. تمرکز بر محتوا – پادشاه سئو

محتوا هنوز وجود دارد. محتوای منحصر به فرد، ارزشمند و مرتبط است. جدا از اینکه بهترین سیگنال رتبه بندی سئو است، محتوای با کیفیت بالا در درجه اول مایه حیات وب سایت شما است.

وب سایت بدون محتوا، خوب، یک وب سایت نیست. در همین راستا، یک وب‌سایت با محتوای بی‌کیفیت مانند یک چاقوی صاف است – ممکن است این کار را انجام دهد، اما شما باید نیروی بیشتری اعمال کنید. یک وب سایت با محتوای قدیمی هم برای موتورهای جستجو و هم برای بازدیدکنندگان انسانی مرده است. این را از ابتدا می‌فهمم، زیرا به‌طور کلی، دوره‌های طولانی را بدون ارسال در وبلاگ خودم گذراندم. نتایج؟ تعامل کمتر کاربر و از دست دادن رتبه سئو.

ما فقط اشاره کردیم که محتوای شما باید منحصر به فرد، ارزشمند و مرتبط باشد. این یعنی چی؟ اول از همه، محتوای شما باید منحصر به فرد باشد، زیرا موتورهای جستجو، بیشتر از آن گوگل، سرقت ادبی یا محتوای تکراری را سرگرم نمی کنند. محتوای شما باید چیز جدیدی را به جدول بیاورد – اگر می خواهید رتبه خوبی داشته باشید باید منحصر به فرد باشد.

بدون شک، می‌توانید نقل قول‌ها را از هر کجای اینترنت بیرون بکشید، اما کپی کردن کل صفحه فقط شما را با مشکل مواجه می‌کند.

به عبارت دیگر، محتوای تکراری از جمله URL ها را در سایت خود حذف کنید. Google https://yoursite.com و https://www.yoursite.com را به عنوان یک موجود نمی بیند، به این معنی که رتبه بندی شما بین دو URL تقسیم می شود. حتی ممکن است برای همین جریمه شوید.

من یک بار با این چالش روبرو شدم و آن را به راحتی حل کردم. اگر راه خود را در مورد سرور و پوشه‌های وردپرس خود می‌دانید، با افزودن کد زیر به فایل htaccess. باید این کار را انجام دهید:

<پیش>
RewriteEngine روشن
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^example.com [nocase,OR]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.example.com [nocase]
RewriteRule ^(.*) https://www.example.com/$1 [last,redirect=301]

example.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید. کد بالا تمام درخواست‌های yoursite.com و www.yoursite.com را به https://www.yoursite.com هدایت می‌کند، به این معنی که موتورهای جستجو گیج نخواهند شد. همچنین می‌توانید از تکنیکی به نام قانونی سازی URL همانطور که توسط مت کاتز توضیح داده شده است.

محتوای منحصربه‌فردی که ایجاد می‌کنید باید ارزشمند باشد، نه فقط محتوای پرکننده یا پرکننده که برای فریب عنکبوت‌های موتور جستجو باشد. صبر کن… چه عنکبوت هایی؟ گوگل و سایر موتورهای جستجو از نوع خاصی از نرم افزار (اسکریپت) معروف به خزنده یا عنکبوت برای یافتن و فهرست بندی محتوای شما استفاده می کنند.

اما از آنجایی که هدف ما این است که در گوگل (و بینگ و یاهو!) بالاتر و بالاتر قرار بگیریم، چگونه می‌توانیم محتوای منحصر به فرد و ارزشمندی ایجاد کنیم که هدف آن جذب یا «فریب دادن» عنکبوت‌های موتور جستجوی هوشمند باشد؟ پاسخ ساده این است که هرگز نباید به دنبال ایجاد محتوا برای موتورهای جستجو باشید. در عوض، برای خوانندگان انسانی خود محتوا ایجاد کنید و موتورهای جستجو نیز به دنبال آن خواهند رفت. تمام تلاش خود را برای ارائه محتوای ارزشمند انجام دهید زیرا…

موتورهای جستجو به سرعت در حال توسعه هوش برای تشخیص بین وب سایت هایی هستند که از سایت هایی که توهم ارزش ایجاد می کنند ارزش ارائه می دهند. – جیمز مک دونالد، گروه مشاوره لیون.

من را اشتباه نگیرید. شما نباید محتوای ارزشمند ایجاد کنید زیرا موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند. برای کمک به بازدیدکنندگان واقعی خود محتوای ارزشمندی ایجاد کنید. این کاری است که برندهای بزرگ انجام می دهند.

اول از نوشتن برای بازدیدکنندگان انسانی صحبت می کنیم (و در مرحله دوم برای موتورهای جستجو)، محتوای شما باید با مخاطب هدف شما مرتبط باشد. این یکی از دلایلی است که چرا باید مخاطبان هدف خود را از کلمه go تعریف کنید. محتوای وب منحصر به فرد و ارزشمندی را ایجاد کنید که با مخاطب هدف شما مرتبط باشد. به زبان آن‌ها بنویسید، از اصطلاحاتی استفاده کنید که آنها می‌فهمند و اگر جستجوی کلمات کلیدی خود را به خوبی انجام داده‌اید، با افزودن کلمات کلیدی به محتوای خود مشکلی ندارید.

اگر محتوای شما به خوبی نوشته شده و ارزشمند باشد، خوانندگان شما همین مطلب را با خانواده و دوستانتان به اشتراک می‌گذارند، و نام تجاری شما را در وب به ثمر می‌رسانند، که اگر تعجب می‌کنید، علامت دیگری برای رتبه‌بندی SEO است.

وقتی کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه می کنید، باید این کار را به طور طبیعی انجام دهید – کلمات کلیدی را به زور وارد محتوای خود نکنید. به همین دلیل است که داشتن ده (10) کلیدواژه جایگزین بسیار مهم است. اگر یک کلمه کلیدی مناسب نیست، نه (9) جایگزین دیگر دارید 🙂

اما این باعث می‌شود SEO سفت و سخت به نظر برسد، در حالی که برعکس، بسیار انعطاف‌پذیر است. بعد از اینکه به لطف پر کردن کلمات کلیدی رتبه‌هایم را از دست دادم، رویکرد جدیدی ابداع کردم که از آن زمان هرگز نتوانسته است نتایج دلخواه را به همراه داشته باشد.

بهترین روش های سئو وردپرس برای سال 2024 7

من با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می کنم و چندین جایگزین برای کلمه کلیدی اصلی خود استخراج می کنم. اما به جای اینکه ابتدا محتوا بنویسم و ​​بعداً کلمات کلیدی را اضافه کنم، هر دو را همزمان انجام می دهم. چگونه؟ من کلمه کلیدی اصلی و چند گزینه جایگزین حافظه را متعهد می کنم و سپس می نویسم. به شرطی که در مورد کلمات کلیدی و همچنین محتوای خود تحقیق کرده باشید، اولی دقیقاً در مورد دومی قرار می گیرد. کلمات کلیدی دقیقاً جا می‌شوند. من به کلمات کلیدی فکر نمی‌کنم، اما وقتی نوشتن تمام شد، پست آماده سئو است. البته، این تکنیک شخصی من است و ممکن است در مورد شما کارساز نباشد. و من این تکنیک را در طول زمان کامل کرده ام، بنابراین با خیال راحت تکنیک خود را ابداع کنید – فقط مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما به طور طبیعی در محتوای شما ظاهر می شوند.

چند بار باید کلمه کلیدی خود را در محتوای خود ذکر کنید تا برای موتورهای جستجو آماده شود؟ 2.5% چگالی کلمه کلیدی استاندارد است، اما شما می توانید آن را در هر زمان به حدود 4% برسانید. این به این معنی است که اگر پست شما 2000 کلمه باشد، کلمه کلیدی (عبارت) اصلی شما باید پنجاه (50) بار ظاهر شود. به طور طبیعی.

غیر از آن، کلمه کلیدی خود را به عناوین پست/صفحه اضافه کنید، که به سرعت به موتورهای جستجو (و همچنین بازدیدکنندگان انسانی) اطلاع می دهد که پست/صفحه چیست. به عنوان مثال، “WordPress SEO” به طور برجسته در عنوان این پست ظاهر می شود، که به شما می گوید این پست با وردپرس و SEO مرتبط است. اگر پست/صفحه شما دارای عنوان و/یا زیرعنوان است، کلمات کلیدی را نیز به آنها اضافه کنید. فقط همه چیز را طبیعی نگه دارید و خوب خواهید بود.

در هنگام ایجاد محتوای جذاب و قابل اشتراک گذاری، فراموش نکنید که آن را با افزودن رسانه هایی مانند ویدئو، تصاویر، ارائه ها، اینفوگرافیک ها، پادکست ها و غیره مخلوط کنید. این موارد تعامل کاربر را ده برابر بهبود می بخشد و به محتوای شما ارزش می بخشد، که هر دوی این موارد هستند. برای سئو مهم است.

Google وبلاگ‌های وردپرس را دوست دارد – وبلاگ‌های به‌طور منظم به‌روزرسانی می‌شوند – بنابراین بخش وبلاگ خود را تازه نگه دارید. سعی کنید محتوای وب استاتیک خود را به روز کنید. درباره و صفحات محصول نیز. در حالی که ممکن است برخی از مدیران وب‌سایت‌ها برای به‌روزرسانی محتوای صفحات ثابت خود به بازگشت مسیح نیاز داشته باشند، ویژگی وبلاگ وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که به طور منظم وب‌سایت خود را با محتوای تازه تغذیه کنید. از وبلاگ استفاده کنید!

ارسال یک یا دو بار در هفته برای کسب جایگاه مناسب در SERP در حدود دو ماه کافی است. همچنین می توانید روزانه پست کنید، فقط مطمئن شوید که کیفیت را به نام کمیت به خطر نیندازید، زیرا دومی در دنیای جدید سئو به اندازه اولی به حساب نمی آید.

هنگام ایجاد پست‌های خود، برچسب‌های مناسب SEO را اضافه کنید و پست‌ها را بر اساس آن دسته‌بندی کنید. اگر از افزونه‌های سئو مانند Yoast SEO، شما فیلدهایی برای اضافه کردن توضیحات متا، عنوان SEO و کلید واژه تمرکز به پست خود دریافت می کنید. از این ویژگی ها برای SEO-up پست خود استفاده کنید. ضمن بهینه سازی محتوای خود، افزونه Yoast SEO به شما کمک می کند تا مدت ها قبل از زدن دکمه انتشار، امتیاز SEO مقاله خود را تعیین کنید.

عناوین متا، کلمات کلیدی و توضیحات را به صفحات دیگر خود اضافه کنید، نه فقط به پست ها. این نوع اطلاعات در بخش

وب سایت شما قرار می گیرد، جایی که به راحتی توسط عنکبوت های موتورهای جستجو برای نمایه سازی انتخاب می شوند.

توجه: کلیدواژه‌های متا، توضیحات و عناوین، مکان و ارزش افزودن کلمات کلیدی به محتوای شما را کاهش نمی‌دهند.

محتوای منحصربه‌فرد و ارزشمند (قابل اشتراک‌گذاری) بنویسید که با مخاطب هدف شما مرتبط باشد.

و به عنوان یادآوری، هرگز برای موتورهای جستجو ننویسید. به جای آن برای خوانندگان انسانی خود بنویسید – از طریق محتوای خود با آنها صحبت کنید به گونه ای که انگار در مقابل شما ایستاده اند. آیا پس از آن کلمات کلیدی غیر طبیعی را حذف می کنید؟ من شک دارم.

SEO درون صفحه شامل تخصص خلاق و فنی است. به عنوان یک بازاریاب، باید محتوای فوق العاده ای برای وب سایت خود ایجاد کنید که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند. و شما می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما به گوگل (و کاربران انسانی) کمک می کند تا آن محتوا را به راحتی پیدا کرده و به اشتراک بگذارند. – جاستین دیویل، مدیر عامل Receptional.

سئوی تصویر و ویدئو

قبل از اینکه به بخش بعدی برویم، می‌خواهم چند نکته را در مورد تصاویر و ویدیوهایی که در محتوای خود برای تقویت سئوی خود استفاده می‌کنید، ذکر کنم.

برای شروع، افزودن تصاویر و ویدیوها به محتوای خود یکی از بهترین شیوه های سئو است که بسیاری به ندرت اجرا می کنند. و این فقط ناراحت کننده است زیرا تصاویر بهینه شده ترافیک زیادی از Google Images و موارد مشابه برای شما به ارمغان می آورند. ویدیوها می‌توانند ترافیک، پیوندها، اشاره‌ها و موارد دیگر را از سایت‌هایی مانند YouTube، Vimeo، Tumblr و موارد دیگر به شما جذب کنند.

ما در مورد بهینه سازی تصاویر برای وردپرس قبلا، اما چگونه می توان تصاویر را برای موتورهای جستجو بهینه کرد؟ این ساده ترین قسمت است. برای شروع، باید تصاویر خود را برای بارگذاری سریع بهینه کنید. از تصاویر سنگین استفاده نکنید که فقط سرعت سایت شما را کاهش می دهد. اگر برای پست بعدی خود به تصویری با ابعاد 650 در 300 نیاز دارید، تصویری با ابعاد 650 در 300 و نه یک پیکسل بیشتر آپلود کنید.

دوم، مطمئن شوید که تصاویر شما با محتوای شما مرتبط هستند. تصاویر علاوه بر کسب رتبه بهتر، باید محتوای شما را تقویت کنند – هدف اصلی آنها.

سوم، به تصاویر خود نام فایل مناسب بدهید. آیا تصویر مربوط به سئو وردپرس است؟ تصویر را به این صورت نامگذاری کنید – تصاویر خود را مانند IMAGE001_2021.jpg ترک نکنید. چرا؟ این برای تجربه کاربر و SEO بد است زیرا موتورهای جستجو تصاویر را مانند خوانندگان انسانی نمی بینند. علاوه بر این، سعی کنید کلمه کلیدی خود را در نام فایل تصویر فشار دهید.

در مورد موتورهای جستجو که تصاویر شما را می بینند، باید برچسب ALT را به تصاویر خود اضافه کنید تا کار را برای عنکبوت ها آسان تر کنید. متن ALT نشان‌دهنده متن جایگزین (جایگزین) است، متنی که اگر تصویر به هر دلیلی بارگیری نشود، نشان داده می‌شود. تگ ALT هدف دیگری نیز دارد. این برای کمک به خوانندگان صفحه نمایش “دیدن” تصاویر شما بود. صفحه‌خوان‌ها توسط افراد دارای چالش بصری برای مصرف محتوای سایت شما استفاده می‌شوند. عنکبوت های موتورهای جستجو از اطلاعات موجود در برچسب ALT برای “دیدن” تصاویر شما نیز استفاده می کنند.

بهینه سازی تصاویر در وردپرس کار کمی است. فقط روی “افزودن رسانه” در ویرایشگر پست خود کلیک کنید و تصویر خود را در صفحه ظاهر شده انتخاب کنید. پس از انتخاب تصویر، مناطقی را در سمت راست مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد عنوان، عنوان، تغییر و توضیحات را اضافه کنید. فقط روی فیلد “alt” تمرکز کنید، اما در صورت داشتن زمان می توانید جزئیات دیگر را پر کنید.

متن ALT برای سئو عالی است، در صورت استفاده HTML معتبری ایجاد می کند و به خوانندگانی که از نظر بصری مشکل دارند کمک می کند تا محتوای شما را به طور کامل جذب کنند. به این ترتیب، متن ALT را توصیفی (و مرتبط با تصویر و پست) اما کوتاه کنید.

3. از تم ها و افزونه های وردپرس آماده SEO

استفاده کنید

وردپرس امروزه بسیار محبوب است زیرا می‌توانید در مدت زمانی که صرف یک فنجان قهوه داغ می‌شود، یک وب‌سایت راه‌اندازی و راه‌اندازی کنید. به لطف تم ها و افزونه های وردپرس، هر کسی (منظورم هر کسی است) می تواند در کمترین زمان یک وب سایت حرفه ای بسازد. اما این تنها در صورتی درست است که تم و افزونه های عالی را انتخاب کنید. از نظر سئوی وردپرس، مضامین و افزونه‌هایی که انتخاب می‌کنید باید از همان ابتدا سئوساز باشند.

بدیهی است که می‌توانید با هر تم و هر مجموعه‌ای از افزونه‌ها شروع کنید، اما پلاگین‌های آماده سئو، شروعی را به شما می‌دهند که برای تسخیر گوگل به آن نیاز دارید. هنگام انتخاب وردپرس و افزونه های خود باید به چه نکاتی توجه کنید؟

ابتدا، انتخاب شما باید از HTML پاک و معتبر استفاده کند. اگر ساختار قالب شما در همه جا باشد، نه تنها با سئوی وردپرس، بلکه با طراحی خود نیز مشکل خواهید داشت. به دنبال تم هایی باشید که از متا تگ URL متعارف استفاده می کنند. متای URL متعارف چیست؟ این فقط یک اصطلاح فانتزی برای نوع خاصی از متا تگ است که URL بالای صفحه شما را ذخیره می کند. اگر صفحه اصلی شما باشد، متا تگ URL متعارف نام دامنه شما را ذخیره می کند. اگر یک پست است، برچسب نشانی اینترنتی پست را ذخیره می کند.

زمینه همچنین باید از استفاده صحیح از سرفصل‌ها (h1، h2، h3…h6) و برچسب‌های عنوان پشتیبانی کند. همچنین باید دنبال تم های وردپرسی بروید که تگ متا گراف باز را ادغام می کنند. برای افزایش اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی.

چگونه همه این عوامل را تعیین می کنید؟ می‌توانید مطالب تبلیغاتی توسعه‌دهنده را بخوانید، مستقیماً با آنها تماس بگیرید یا نسخه نمایشی را بررسی کنید. دنبال چه چیزی میگردی؟ روی دمو کلیک راست کرده و “View Page Source” یا چیزی معادل آن را انتخاب کنید. شما باید روی قسمت اول کد تمرکز کنید – ناحیه بین تگ‌های

و . به عنوان مثال تگ های را پیدا کنید. یا .

اگر موضوع مورد علاقه شما این مناطق را نداشته باشد، مهم نیست. همیشه می‌توانید بعداً با استفاده از افزونه‌های SEO یا به صورت دستی با ویرایش، برچسب‌های آنها را اضافه کنید. کد. من هر روز به سراغ پلاگین ها می رفتم. موضوعی که از عناوین صفحه و عنوان پشتیبانی نمی‌کند، کاملاً خیر است، اگر چنین موضوعی در وهله اول وجود داشته باشد.

4. URL های دوستدار SEO

که در وردپرس به‌عنوان پیوندهای دائمی زیبا نیز شناخته می‌شود، نشانی‌های اینترنتی مناسب سئو جزء کلیدی بهترین شیوه‌های سئو وردپرس و همچنین تجربه کاربر هستند. به عنوان مثال، به خاطر سپردن کدام URL آسان تر است:

  • https://www.yoursite.com/article300152
  • https://www.yoursite.com/?p=3424
  • https://www.yoursite.com/wordpress-seo

از این سه، فکر می‌کنید کدام URL عنکبوت‌های موتورهای جستجو را “هیجان زده” می‌کند؟ آدرس سوم در لیست برنده مطلق است. وقتی وردپرس ایجاد URL های سازگار با سئو را بسیار آسان می کند (و در جایی که افزونه های عالی مانند پیوند زیبا که می‌توانید برای ایجاد پیوندهای خارجی آسان برای به خاطر سپردن استفاده کنید).

فقط به تنظیمات > پیوندهای ثابت  بروید و نام پست یا ماه و نام را انتخاب کنید. این کار را مدت‌ها قبل انجام دهید برای جلوگیری از شکستن لینک ها، محتوا را به وبلاگ خود اضافه کنید. اگر نمی‌دانستید، لینک‌های شکسته، تجارت بدی برای سئو هستند، و اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، Elegant Themes یک پست عالی در مورد اینکه چرا باید هرگز از تنظیمات پیش‌فرض پیوندهای ثابت استفاده نکنید.

5. وب سایت مناسب برای موبایل

شاید یک باگ مرا مورد اصابت قرار داده است زیرا هر بار که در یک وب سایت عالی هستم، همیشه اندازه مرورگر خود را تغییر می دهم تا بررسی کنم که آیا سایت پاسخگو است یا خیر. همین باگ باید در گوگل نیز کسی را گاز گرفته باشد، زیرا اگر متوجه نشده اید، آنها قبلاً برچسب های سازگار با موبایل را در نتایج جستجو معرفی کرده اند.

یعنی چی؟ اگر وب سایت شما موبایل فرندلی نباشد، از رتبه های بدتری نسبت به وب سایت های موبایل فرندلی برخوردار خواهید شد. خوانندگان شما همچنین مدتها قبل از اینکه به صفحه اصلی شما برسند، متوجه خواهند شد که سایت شما برای تلفن همراه سازگار نیست، که نرخ کلیک شما را کاهش می دهد.

Google توصیه می‌کند طراحی وب واکنش‌گرا (RWD) را اتخاذ کنید – یک تکنیک طراحی وب که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا وب‌سایت خود را با رویکرد اول موبایل بسازند. وب‌سایت‌هایی که مبتنی بر تکنیک‌های RWD ساخته شده‌اند، همیشه در همه دستگاه‌ها عالی به نظر می‌رسند و کار می‌کنند.

اگر RWD برای مدل کسب‌وکار شما کار نمی‌کند، که بعید است، می‌توانید به دنبال راه‌حل هیبریدی موبایل باشید. فقط مطمئن شوید که بازدیدکنندگان تلفن همراه به سایت تلفن همراه شما می‌رسند، و هیچ تضاد محتوایی (یا URL) وجود ندارد که در نهایت سئوی وردپرس شما را خراب کند. این Google SEO Guidebook یک بخش کامل دارد که نحوه انجام آن را توضیح می دهد.

در غیر این صورت، فقط از همان ابتدا یک قالب وردپرس پاسخگو و پلاگین انتخاب کنید. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ تم وردپرس چند منظوره پاسخگو Total یک انتخاب عالی برای بسیاری از کارآفرینانی مانند شما است.

نکات بهینه سازی موبایل< /p>

رشد شبکه های اجتماعی در سال های اخیر کانالی جدید و سودآور برای سئو وردپرس ایجاد کرده است. حتی بدون تلاش، می‌توانید پتانسیل بالای ترافیک رسانه‌های اجتماعی را ببینید. همچنین این فرصت را به شما می دهد که جامعه ای پیرامون برند و/یا محصولات خود بسازید.

موتورهای جستجو از ذکر نام تجاری و محتوا برای تعیین رتبه استفاده می کنند. دلیل این رویکرد ساده است: اگر افراد بیشتری محتوای شما را دوست دارند، بازتوییت می کنند، پین می کنند، اشتباه می کنند و غیره، باید ارزشمند باشد و بالعکس.

هر چند مراقب رسانه های اجتماعی باشید. شما می خواهید ارتباط دو طرفه را به جای صحبت با مشتریان احتمالی خود باز کنید. شما به افرادی نیاز دارید که با نام تجاری شما تعامل داشته باشند تا «… ارزش پاسکاری و تبلیغات شفاهی آنلاین را بهبود بخشند».

از رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد مخاطبان خود استفاده کنید و سخت تلاش کنید تا مکالمه و تعامل کاربر را افزایش دهید. هرچه تعداد ذکرها بیشتر باشد، بهتر است.

7. رقابت خود را شکست دهید

وقتی کلمه کلیدی خود را در گوگل وارد می کنید، ده (10) وب سایت اول که ظاهر می شوند، سرسخت ترین رقبای شما هستند. برای به دست آوردن آن موقعیت اول گریزان، باید همه آنها را شکست دهید.

آیا آن جمله عاقلانه را به خاطر می آورید که می گوید دوستان خود را نزدیک و دشمنان خود را نزدیک تر نگه دارید؟ برای مطالعه رقابت خود وقت بگذارید. پاسخ سوالاتی مانند: چرا شماره یک مرا شکست می دهد؟ چه کاری متفاوت انجام می دهند؟ آیا آنها تکنیک‌های سئو کلاه سفید را اجرا می‌کنند که ممکن است من آن‌ها را گم نکنم؟

شاید آن‌طور که تصور می‌کنید خوب نباشند – مثلاً شاید محتوای آنها کهنه باشد. این می تواند پنجره فرصت شما برای به دست آوردن رتبه ای باشد که شایسته آن هستید. رقابت را مطالعه کنید و آنها را در بازی خودشان شکست دهید. کمی رقابت عالی است. به‌علاوه، اگر پاداش رتبه‌بندی بهتر، ترافیک بیشتر و در نهایت تبدیل بهتر باشد، من هر روز آماده چالش هستم. شما هستید؟

8. بهبود سرعت بارگذاری صفحه

اگر بارگذاری وب‌سایت شما هزاره طول می‌کشد، در حال از دست دادن چشم‌اندازهای چپ، راست و وسط هستید. علاوه بر این، شما نقاط سئو را از بین می برید، و به سختی می توانید آنها را بدست آورید.

صفحات آهسته منجر به نرخ پرش بالاتر، از دست دادن ترافیک و اعتماد مشتری می شود، بنابراین زمان بارگذاری صفحه خود را از قبل کاهش دهید. پستی که در بیانیه قبلی لینک کرده ام، هر کاری را که برای بهبود سرعت سایت وردپرس خود باید انجام دهید را به شما نشان می دهد. اگر می‌خواهید سرعت سایت خود را بررسی کنید تا ببینید چقدر سریع است، می‌توانید از ابزار Google Page Insights برای بررسی وب‌سایت خود و مشاهده توصیه‌های Google برای افزایش سرعت سایت شما (مهم است توجه داشته باشید که بینش صفحه بر بسیاری از بهینه‌سازی‌های خرد متمرکز است که گاهی اوقات انجام آن برای سایت شما چندان منطقی نیست وگرنه به اندازه دریافت یک برنامه میزبانی بهتر روی سایت شما تأثیر نمی گذارد، مهم ترین عامل زمان بارگذاری واقعی شما است، بنابراین باید زمان بارگذاری خود را با زمان بارگذاری خود مقایسه کنید. رقبای برتر و مطمئن شوید که سایت شما سریعتر است).

9. HTTPS به عنوان یک سیگنال رتبه بندی

در مقدمه، اشاره کردیم که گوگل هر کاری انجام می‌دهد تا وب بهتر، سریع‌تر و امن‌تر را برای همه بسازد. آنها با ارتقاء الگوریتم های جستجوی خود، تجربه جستجو را بهتر می کنند. با نمودار دانش< /a>، موتور جستجو سریعتر رشد کرده است. و اکنون آنها مایلند که هر مدیر وب سایت HTTPS را برای بهبود امنیت ویژگی های وب اتخاذ کند.

در حالی که HTTPS سیگنال اصلی رتبه بندی نیست، Google هنوز در حال انجام آزمایشات است و ممکن است در آینده نزدیک تصمیم به تقویت آن بگیرد. همین روز پیش، آنها مقاله‌ای درباره ایمن سازی سایت خود با HTTPS. این پست اهمیت امنیت سایت، بهترین روش ها در هنگام راه اندازی HTTPS و نحوه راه اندازی HTTPS در سایت HTTP خود را تشریح می کند. شما باید در دستان خوبی باشید.

10. سئوی محلی

SEO محلی درست مانند سئوی مرسوم (ارگانیک) است. تنها تفاوت این است که شما باید با کمپین سئوی محلی خود یک قدم فراتر بروید. به عنوان مثال، فراموش نکنید که شهر/ایالت خود را در برچسب‌های عنوان، عنوان، محتوا، URL و متن جایگزین اضافه کنید. علاوه بر این، فراموش نکنید که یک Google برای کسب و کار من درخواست کنید. صفحه برای لباس شما. رایگان است، پس منتظر نمانید.

بهترین روش های سئو وردپرس برای سال 2024 8

می‌توانید در Moz یا زمین موتور جستجو .

11. سایت خود را به موتورهای جستجوگر ارسال کنید

همانطور که قبلاً ایجاد کرده ایم ، عنکبوتهای موتور جستجو وب را به دنبال محتوا می کشند. سپس آنها محتوا را با توجه به جدول مختلف سیگنال های رتبه بندی SEO نشان می دهند < /a>. ارسال سایت خود به موتورهای جستجو به صورت دستی شانس شما برای کسب مقام بهتر سریعتر را بهبود می بخشد. ارسال سایت به صورت دستی نیز شانس شما برای برچسب زدن به عنوان هرزنامه را کاهش می دهد.

بهترین قسمت این است که روند سریع و آسان است. برای ارسال سایت خود به Google ، می توانید از اضافه کردن صفحه URL یا ابزارهای وب مستر . برای ارسال سایت خود به Yahoo! و بینگ ، احساس راحتی کنید که از > استفاده کنید. صفحه ارسال سایت بینگ . نگران نباشید ، یاهو! جستجو توسط موتور جستجوی بینگ تأمین می شود. به این معنی که هنگام ارسال سایت خود به بینگ ، در نتایج جستجوی یاهو ظاهر خواهید شد.

12. نقشه های سایت

یک نقشه سایت به معنای واقعی کلمه نقشه سایت شما است – تمام صفحات ، دسته ها و موارد دیگر را نشان می دهد. شما باید یک نقشه سایت ، هم برای بازدید کنندگان انسانی و هم برای موتورهای جستجو ایجاد کنید. نقشه سایت را در سایت خود منتشر کنید ، بنابراین خوانندگان می توانند هنگام گم شدن محتوای شما را پیدا کنند. شما حتی می توانید از صفحه خطای 404 به سایت نقشه برداری خود پیوند دهید. الف>. شما می توانید نقشه سایت خود را به صورت دستی ایجاد کنید یا از افزونه ای به عنوان سایتهای Google XML .

در حالی که موتورهای جستجو می توانند نقشه سایت را در سایت خود پیدا کنند ، باید آن را از طریق Google Webmaster Tools برای بهبود شانس خود. این یک کار هوشمندانه است ، به خصوص با یک وب سایت جدید.

مهم نیست که مردم چه می گویند ، ایجاد پیوند بخش مهمی از بهترین روشهای SEO وردپرس است. اینگونه است که ساخت پیوند کار می کند. شما در این فرآیند به اشتراک گذاری آب پیوند با خود ، محتوای با کیفیت بالا و سایت A را برای شما منتشر می کنید. اگر این یک وب سایت معتبر است ، Google شما را با مشخصات لینک بالاتر برچسب می زند و رتبه شما بالا می رود. سپس اگر پیش می روید و به سایت B پیوند می دهید ، آب پیوند را نیز به اشتراک می گذارید. با این حال ، اگر سایت B کاملاً از طاقچه شما (اسپم) خارج باشد یا حاوی محتوای با کیفیت پایین باشد ، شما فقط رتبه های خود را لکه دار می کنید و احتمالاً مجازات می کنید.

پیوندها را فقط از وب سایت های با کیفیت بالا در طاقچه یا وب سایت های معتبر خود بپذیرید. پیوند فقط به وب سایت های با کیفیت بالا (محتوا) که ارزش آن را به سایت شما اضافه می کند.

آینده سئو اهمیت کیفیت پیوند خواهد بود. سایتی که پیوندها باید از نظر اجتماعی فعال باشد و دارای یک پایگاه کاربر قابل استفاده و تعامل باشد. اهمیت پیوند ارزش سایتی خواهد بود که به سمت اجتماعی اینترنت نسبت می دهد. – نیک اندرسون ، بنیانگذار میزبان.

یاد بگیرید که پیوندها را به طور طبیعی بسازید. اگر پیوندهایی بخرید ، Google شما را می فهمد و مجازات می کند. شما باید تلاش کنید تا محتوای بسیار خوبی ایجاد کنید که به طور طبیعی پیوندها را بدست می آورد. Link Farming (کاشت بسیاری از پیوندها به طور همزمان یا در مدت زمان کوتاه) فقط شما را به دردسر می اندازد.

که به کنار ، از متن لنگر طبیعی در لینک های خود استفاده کنید. امثال “اینجا را کلیک کنید” و از متنی استفاده کنید که به جای آن معنی داشته باشد. به مثال نیاز دارید؟ فقط به الگوی پیوندی که در طول وبلاگ خود استفاده کرده ایم نگاه کنید. سرانجام ، اگر می خواهید به یک وب سایت پیوند دهید اما نمی خواهید آب پیوند را به اشتراک بگذارید ، می توانید از ویژگی REL = “Nofollow” در پیوندهای خود استفاده کنید.

مثال: اکنون که ما بهترین شیوه های SEO WordPress را از راه داریم ، برخی از ابزارهایی که برای فشار آوردن SEO وردپرس به جلو نیاز دارید چیست؟

در اینجا یک لیست سریع وجود دارد:

در پایان روز …

… به خاطر داشته باشید که SEO وردپرس زمان می برد. پس از اجرای این بهترین شیوه های SEO وردپرس ، باید زمان کافی را برای دیدن نتایج فراهم کنید. خیلی بد است که ما هنوز راه حل SEO تنظیم و مرخصی نداریم. علاوه بر این ، شما باید با توجه به تغییرات گسترده در صنعت ، استراتژی SEO وردپرس خود را به روز کنید. فراموش نکنید که برای جلوگیری از مجازات ها ، دستورالعمل های سئو تعیین شده را دنبال کنید. برای خلاصه کردن آن ، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کرده و سایت خود را مانند یک مرد دیوانه ترویج کنید.

این امید ما است که ما به شما علوفه کافی داده ایم. اکنون توپ در زمین شماست. آیا ما بهترین روشهای مهم سئو وردپرس را کنار گذاشتیم؟ از کدام بهترین روشهای SEO وردپرس استفاده می کنید؟ لطفا در نظرات با ما به اشتراک بگذارید. بهترین ها ، و ممکن است خدا کار دستان شما را برکت دهد!

خروج از نسخه موبایل