راهنمای مبتدیان برای آشفتگی با وردپرس

راهنمای مبتدیان برای آشفتگی با وردپرس

اگر در وردپرس تازه کار هستید، کاملاً یا نسبتاً، انجام هر کار دیگری برای نوشتن و پست کردن، دسته بندی کردن، و شاید نصب یک یا سه افزونه اشتراک گذاری اجتماعی ممکن است کمی سخت به نظر برسد. اما با کمی راهنمایی، به راحتی می‌توانید بخش‌هایی از این نرم‌افزار عظیم را کنترل کنید که در حال حاضر، به تلاش برای این‌قدر نگران نباشید.

مشکلی که اغلب همراه با جدید بودن در چیزی است، ترس از شکست خوردن یا به هم ریختن چیزی است. اما به طور متناقض، برای بسیاری از چیزها، وردپرس شامل، زمانی که شما شروع به کار می کنید بهترین زمان ممکن برای به هم ریختن چیزی است. عواقب اشتباه شما در وب سایت شما قبل از اینکه بازدیدکنندگانی غیر از دوستان نزدیک و خانواده داشته باشید، و زمانی که نقش مهمی در پرداخت صورت حساب های شما در هر ماه ایفا می کند غیرقابل مقایسه است.

برای کنار گذاشتن نگرانی، نگرش آشفتگی را در پیش بگیرید. وقتی فوراً سعی نمی‌کنید حفره‌های امنیتی را برطرف کنید یا یک سایت کار را بازگردانید، واقعاً چیزی برای ترس وجود ندارد، مخصوصاً در ابتدا. با قسمت هایی شروع کنید که به طور طبیعی برای شما جالب به نظر می رسند، حتی اگر همه آنها مربوط به طراحی باشند و شما هیچ چیز در مورد طراحی نمی دانید. به جای اینکه مجبور شوید خود را از طریق آموزش‌ها مجبور کنید، ممکن است متوجه شوید که طبیعتاً در حال یادگیری بیشتر در مورد وردپرس و کاوش در جنبه‌های مختلف بدون احساس خستگی هستید.

یکی از چیزهای مهم در مورد ذهنیت “به هم ریختن” در مورد وردپرس این است که هیچ فشاری برای عبور از منحنی یادگیری در سریع ترین زمان ممکن وجود ندارد. می‌توانید زمان لازم را برای انجام کارهای خود اختصاص دهید، و این کار همه چیز را بسیار آسان‌تر و بسیار سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

در زیر برخی از زمینه‌هایی را فهرست کرده‌ام که ممکن است از درهم‌کاری و آشنایی بیشتر با آن‌ها ارزش خوبی کسب کنید.

زمان‌بندی پست وردپرس

این یکی از دلایل مهمی است که داشتن یک CMS بسیار مفید است. اگر پستی را زود به پایان می رسانید، یا باید در تعطیلات ترک می کنید، یا در حال گذراندن تعطیلات اینترنتی هستید (که احتمالاً همه ما به آن نیاز داریم)، ​​می توانید پست ها/مقالاتی را زودتر از موعد بنویسید و برنامه ریزی کنید که در زمان انتشار پست های شما/ مقالات معمولاً انجام می دهند.

یا می‌توانید زمان‌های پست را به هم بزنید، و سعی کنید پیدا کنید کدامیک برای دستیابی به مخاطبان شما بهترین کار را دارد. برای نکات و ترفندهای بیشتر راهنمای زمان بندی پست وردپرس ما را بررسی کنید. تا وب سایت خود را در مسیر خود نگه دارید.

امنیت بهتر وردپرس

در حالی که به راحتی می توان فکر کرد که وردپرس به اندازه کافی امن است، اما این یک تفکر آرزویی است. در واقع، همین ماه گذشته وبلاگم هک شد، زیرا در اجرای برخی از بهترین شیوه های امنیتی تنبلی کرده بودم. خوشبختانه توانستم وب سایت خود را به اندازه کافی به راحتی بازیابی کنم و در نتیجه امنیت خود را با انجام چند کار کلیدی به طور گسترده بهبود بخشم.

نکته مهم: قبل از هر کاری از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و مراقب لیست سفید و سایر راه حل های مرتبط با IP برای محدودیت های ورود باشید، ممکن است در نهایت خود را از ناحیه مدیریت خود قفل کنید.< /p>

مناطقی که باید به آنها نگاه کرد:

  • تغییر آدرس ورود به سیستم
  • افزودن برخی محدودیت‌های اولیه فایروال
  • تغییر پیشوند پایگاه داده خود (به یاد داشته باشید ابتدا از پایگاه داده خود نسخه پشتیبان تهیه کنید)

افزونه های وردپرس برای امنیت و نگهداری بهتر:

راهنماهایی با اطلاعات امنیتی بیشتر:

بهبود سئوی وردپرس

سئو می تواند به شما کمک کند بازدیدکنندگان ثابتی را در مدت زمان طولانی داشته باشید و ترافیک بیشتری را به سایت وردپرس خود هدایت کنید. سئو روشی بدون دردسر برای جذب بازدیدکنندگان بدون نیاز به نوشتن یا تبلیغ چیزی است که به طور خاص برای بازدید از آن‌ها انجام شود.

تحقیق کلمات کلیدی

همانطور که در راهنمای مبتدیان برای سئوی وردپرس ذکر کردم. سری، اگر با تحقیق کلمات کلیدی شروع نکنید، تمام تلاش شما بیهوده خواهد بود. بنابراین دفعه بعد که پست یا مقاله ای می نویسید، مدتی وقت صرف کنید تا مطمئن شوید که از همان زبان افرادی که می خواهند درباره موضوع مقاله یا پست یاد بگیرند استفاده می کنید.

Slugs

بسیاری از مردم می گویند که شما فقط باید پیوندهای ثابت خود را تغییر دهید تا نام پست ها را نشان دهند و بهینه می شوند. اما ظاهراً گوگل ترجیح می‌دهد که اسلاگ‌های خود را کوتاه و شیرین نگه دارید، در حالت ایده‌آل 3 کلمه بدون کلمات پرکننده (مانند و یا به یا آن).

زیرا مرور کل مطالب عقب افتاده شما بسیار خسته کننده خواهد بود و به احتمال زیاد. نه چندان سازنده، باید روی گسترده ترین/مهم ترین پست های خود تمرکز کنید. پست هایی که واقعاً به عنوان ارزش افزوده در یک موضوع خاص برجسته می شوند.

قالب بندی

استفاده مناسب از هدرها در محتوای خود، اطمینان حاصل کنید که فقط یک h1 در هر صفحه و سایر عوامل وجود دارد. از عناوین منطقی و همیشه به ترتیب استفاده کنید (مثلاً H1 که برای عنوان پست خود استفاده می‌کنید باید با سرفصل‌های H2 برای بخش‌های درون محتوای شما، به دنبال آن سرفصل‌های H3 و غیره دنبال شود). پیروی از سلسله مراتب عنوان برای نمایه سازی موتور جستجو بسیار بهتر است.

کد پاک

اکنون، مگر اینکه توسعه‌دهنده باشید، پاک بودن کد شما بستگی به این دارد که چه کسی تم وردپرس را که استفاده می‌کنید ساخته است. در اینجا در WPExplorer، همه تم‌های خود را (از جمله Total) با کد HTML معتبر معنایی می‌سازیم که به بهبود کمک می‌کند. SEO.

افزونه هایی برای بهبود سئوی وردپرس شما:

افزایش سرعت سایت وردپرس

سرعت سایت اهمیت بیشتری پیدا می کند. هرچه کاربر معمولی “فاسد” بیشتری دریافت کند، کاربر انتظار دارد زمان بارگذاری سریعتری از هر وب سایتی داشته باشد، و کاربر سریعتر از یک وب سایت با سرعت پایین “پرش” می شود. بهبود سرعت سایت شما یکی از مواردی است که بسیار پیچیده‌تر و دشوارتر از آنچه هستند به نظر می‌رسد، زیرا «حرفه‌ای‌ها» از کلمات گیج‌کننده زیادی استفاده می‌کنند.

اگر فقط به برخی از دستورالعمل‌های اساسی پایبند هستید، آزمایش کنید چه چیزی برای شما مفید است و با آن سرگرم شوید (شاید آن را به بازی تبدیل کنید که هر بار که پیشرفتی بیش از 0.3 ثانیه داشتید نوشیدنی می‌خورید یا یک خرس صمغی را قربانی می‌کنید افتخار وردپرس) شما قادر خواهید بود چند ثانیه زمان بارگذاری خود را بدون استرس کاهش دهید.

برخی مناطقی که ممکن است بخواهید به آنها نگاه کنید:

  • CDN
  • در حافظه پنهان
  • بهینه سازی تصویر
  • بهینه سازی صفحه اصلی
  • بارگیری تنبل

راهنماهایی برای افزایش سرعت وردپرس:

افزونه هایی برای کمک به سرعت بخشیدن به نصب وردپرس:

طراحی وب سایت و تم وردپرس

ارائه یک طراحی اولیه و تمیز به شما چیزی است که این روزها بسیاری از تم های وردپرس به خوبی انجام می دهند. مشکل از آنجا این است که چگونه وب سایت خود را کمی متمایز کنید تا توجه بازدیدکنندگان خود را به خود جلب کنید. برای شما خوش شانس است، بسیاری از تم‌ها مانند Total خود ما دارای صفحه‌سازهای داخلی، سفارشی‌سازهای زنده و موارد دیگر هستند. .

برخی مناطقی که ممکن است بخواهید به آنها نگاه کنید:

  • سازندگان صفحه
  • موضوعات قابل تنظیم
  • سرصفحه/لوگو
  • منطقه ابزارک
  • صفحه اصلی سفارشی

راهنماهای طراحی وردپرس:

افزونه‌ها برای طراحی مجدد سایت وردپرس شما:

شروع به ساختن فهرست کنید

اگر لیست پستی یا بازاریابی ایمیلی چیزی است که شما را می ترساند، آرام باشید. دیگر مانند بیش از 8 سال پیش، پیچیده و کاربر پسند نیست. به‌علاوه، اکنون اکثر ارائه‌دهندگان بزرگ به شما اجازه می‌دهند طعمی رایگان داشته باشید.

در حالی که نوشتن کپی برای ایمیل‌ها چیزی است که می‌تواند مزه بدی را در دهان افرادی که مانند من از فروش بیزارند، ایجاد کند، به نظر من کانالی کردن صدای مشابه وبلاگی که در آن مشترک شده‌اند، مفید است.

>

راهنماهایی برای «سرگردانی» بیشتر:

صفحات پیشرفته را به راحتی با صفحه ساز ایجاد کنید

اگر نگران پرداختن به تصاویر واقعی وب سایت خود هستید، نگران نباشید. و به جای تلاش برای اختراع مجدد چرخ طراحی خوب، به سادگی اجازه دهید از اشکال و کاربردهای فضای سفید (فضای بین متن/تصاویر/اشیاء دیگر) که در وب‌سایت‌های خوب طراحی شده می‌بینید الهام بگیرید و آنچه را که بیشتر از همه برایتان ارزش دارد، تقلید کنید. .

صفحه سازها به شما این امکان را می دهند که کنترل خلاقانه زیادی بر روی طرح بندی صفحه بدون نیاز به دانستن یک خط کد داشته باشید. این فشار بسیار کم است زیرا تنها چیزی که ممکن است اشتباه کند این است که صفحه ای را منتشر کنید که ظاهر خوبی ندارد. و تا زمانی که از آن راضی نباشید، می‌توانید از آن جلوگیری کنید.

نتیجه گیری

در حالی که کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون دانستن (یا یادگرفتن) یک خط کد با وردپرس انجام دهید، اگر علاقه دارید، اگر مایل به جمع‌آوری کدهای خود باشید، کارهای زیادی ممکن است انجام دهید. آستین ها و دست های خود را کثیف کنید.

اولین قدم باید نصب یک کپی محلی از وردپرس باشد (یا اگر از WPEngine استفاده می کنید، به سادگی سایت خود را مرحله بندی کنید). سپس از برادر بزرگتر گوگل استفاده کنید و سایت های خاصی مانند StackExchange را کدنویسی کنید تا بدانید چگونه کاری را که می خواهید انجام دهید.

ممکن است کد شما زیبا نباشد، و ممکن است در نهایت از بسیاری از «راه حل‌های بی‌ظرافت» استفاده کنید، اما در حال یادگیری خواهید بود، و نتایج آن ممکن است به شما انگیزه دهد که نگاهی عمیق‌تر بیندازید و کدنویسی واقعی را یاد بگیرید.

آیا حوزه‌هایی از وردپرس وجود دارد که نگران رفع آن هستید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل