چگونه نرخ پرش در سایت وردپرس خود را کاهش دهیم

چگونه نرخ پرش در سایت وردپرس خود را کاهش دهیم

اگر هر بار که شخصی درباره نرخ پرش صحبت می‌کند یا سؤالی می‌پرسد، یک دلار دریافت می‌کنیم، میلیونر می‌شویم. منظورم این است که در مورد این معیار ترافیک “هیولا” که به نظر می رسد همه و همه را می ترساند، مطالب زیادی گفته شده، نوشته شده و پرسیده شده است.

اما این احتمالاً به این دلیل است که بسیاری از افرادی که وقتی نرخ پرش ذکر می‌شود خفه می‌شوند، معمولاً چیزی در مورد پرش بدنام یا شاید هر معیار ترافیک دیگری در این زمینه نمی‌دانند. آه ساده لوحی که در اینترنت زندگی می کند. به همان اندازه که حیرت آور است، وحشتناک است.

در اینجا یک لحظه حقیقت وجود دارد: نرخ پرش به سادگی درصد افرادی است که سایت شما را بدون دیدن هیچ صفحه ای به جز صفحه ورودی ترک می کنند. خیلی گیج کننده؟ بیایید یک بار برای همیشه پوشش اسرار آمیز را از روی این حیوان به نام نرخ پرش برداریم.

بیایید فرض کنیم برخی از مشتریان با انگیزه «مشاور وردپرس» در Google جستجو می‌کنند، و سایت شما در بین ده (10) نتیجه اول قرار می‌گیرد، فقط به این دلیل که شما با پشتکار از این بهترین شیوه های سئو وردپرس. از آنجایی که پست فرضی شما “چگونه یک مشاور عالی وردپرس را انتخاب کنیم” به لطف توضیحات متا که به گوگل داده اید عالی به نظر می رسد، آنها روی وب سایت شما کلیک می کنند. این پست وبلاگ خاص صفحه ورودی شما یا به سادگی “ورود” می شود.

اما به محض اینکه به وب‌سایت شما می‌رسند، به سرعت متوجه می‌شوند که شما آن چیزی نیستید که انتظار داشتند، بنابراین دکمه بازگشت را می‌زنند، یک URL جدید تایپ می‌کنند یا رایانه‌شان را از پنجره بیرون می‌اندازند. عمل صرف خروج از صفحه ورودی بدون تعامل با بقیه سایت شما به عنوان پرش شناخته می شود.

وقتی این جهش‌ها را در طول زمان دنبال می‌کنید و سپس آنها را با تعداد کل افرادی که به سایت شما آمده‌اند مقایسه می‌کنید، نسبتی دریافت می‌کنید. نسبت را به درصد ترجمه کنید و نرخ پرش خواهید داشت.

اجازه دهید این کمی از ریاضیات وارد شود. در اینجا یک تصویر سریع برای رسیدن به نقطه اصلی وجود دارد، فرض کنید پست مشاور وردپرس شما 1000 بازدیدکننده داشته است و 750 بازدیدکننده بلافاصله پس از مشاهده پست باقی می‌مانند، نرخ پرش شما این خواهد بود:

750/1000 = 0.75 = 75%؛ نرخ پرش = پرش / کل بازدیدکنندگان x 100٪

زمانی که نرخ پرش باید شما را نگران کند

اکنون که “چی” را در راه هستیم، چه زمانی باید نرخ پرش شما را نگران کند؟ در حین انجام دورهای معمول خود، با یک اینفوگرافی توسط نیل پاتل که حاوی میانگین های معیار برای نرخ پرش بود. در صدر این لیست، وبلاگ هایی با نرخ پرش تا 98 درصد قرار دارند، پس از آن صفحات فرود با 70 تا 90 درصد و سایت های محتوا با 40 تا 60 درصد قرار دارند. وب سایت های تولید سرب با 30 تا 50 درصد، پس از آن سایت های خرده فروشی با 20 تا 40 درصد و پس از سایت های خدماتی با 10 تا 30 درصد قرار گرفتند.

به طور کلی، اگر نرخ پرش وردپرس شما بالای 60 درصد باشد، باید نگران باشید. زیر 50 درصد خوب است، اما اگر بتوانید کمتر از 10 درصد امتیاز بگیرید، طلایی هستید. با این حال، آمارها را نادیده نگیرید، باید نرخ پرش خود را با عملکردهای تاریخی خود اندازه بگیرید (یا بهتر است مقایسه کنید).

به عنوان مثال، اگر قبلاً نرخ پرش 95 درصدی را ثبت کرده‌اید، اما پس از اجرای اقدامات اصلاحی، مانند مواردی که امروز در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد، آن را به 65 درصد کاهش دادید، باید حباب را بیرون بیاورید، زیرا این یک پیشرفت عالی است. ، حتی اگر بالای 60% باشد.

در عین حال، باید به خاطر داشته باشید که انواع خاصی از سایت‌های وردپرس و حتی محتوا وجود دارند که به طور پیش‌فرض دارای نرخ پرش بالایی هستند. یک مثال خوب یک وب سایت وردپرسی تک صفحه ای است. نمونه‌ای از محتوایی که نرخ پرش بالایی دارد، صفحه تشکری است که به صفحه دیگری منتهی نمی‌شود. وب‌سایت‌هایی مانند دیکشنری‌های آنلاین نیز ممکن است نرخ پرش بالایی داشته باشند، زیرا کاربران معمولاً روی صفحه‌ای که حاوی تعریف مورد نظرشان است کلیک نمی‌کنند.

همه این ملاحظات را هنگام تعیین نرخ پرش خود در نظر داشته باشید. با این حال، برای همه اهداف و مقاصد، 60٪ نرخ پرش آستانه ما است. بالاتر از آن، شما در منطقه خطر هستید. 40 تا 60 درصد شما زنده می‌مانید، 10 تا 40 درصد خوب عمل می‌کنید، و < 10 درصد شما شایسته مدال هستید.

چرا نرخ پرش در سایت وردپرس خود را کاهش دهید

ما قبلاً چه چیزی و چه زمانی را پوشش داده ایم. اما چرا باید حتی به زحمت روی آن نرخ پرش بالا کار کنید؟ چرا حفظ نرخ پرش پایین همیشه مهم است؟ من سریع خواهم بود، بنابراین می توانیم از قبل به راه حل ها برسیم.

نرخ پرش یک معیار رضایت کاربر است

وب سایتی با نرخ پرش بالا به من نشان دهید و من سایتی را با کاربران ناراضی به شما نشان خواهم داد. به استثنای سایت های یک صفحه ای، دیکشنری های آنلاین، صفحه اصلی میلیون دلاری و دیگران، هر وب سایتی با نرخ پرش بالا مترادف با تعامل ضعیف کاربر است.

اگر نرخ پرش پایین است، کاری را درست انجام می‌دهید، و باید کارهای بیشتری را انجام دهید. اگر خیلی زیاد است، باید خانه خود را مرتب کنید زیرا تعامل بهتر کاربر دست به دست هم می دهد…

نرخ تبدیل بهتر

به شرط اینکه هدف شما کسب درآمد با وب سایت وردپرسی شما باشد، می خواهید بازدیدکنندگان صرف را به خوانندگان معمولی، مشتریان یا مشتریان وفادار و تکراری تبدیل کنید. اگر مردم برای بررسی بقیه سایت شما کنار نمانند، برای دستیابی به این امر مشکل خواهید داشت. اگر تمام کارهایی که افراد در صفحات فرود شما انجام می‌دهند، باز می‌گردند، شما قبلاً نبرد را باخته‌اید.

اگر می‌خواهید صورت‌حساب‌ها را بپردازید، به مشتریان بالقوه‌تان نیاز دارید که روی پیوندهای آن کلیک کنند و دکمه‌های فراخوان برای اقدام. نرخ پرش پایین نشانه مثبتی است که افراد بلافاصله سایت شما را ترک نمی کنند. عکس آن صادق است.

توجه: ممکن است نرخ پرش بالا و نرخ تبدیل عالی داشته باشید.

یک مثال خوب یک وب سایت وردپرس تک صفحه ای است که از مشتریان احتمالی می خواهد که با شما تماس بگیرند. اگر 1000 نفر وارد صفحه شوند و 800 نفر با شما تماس بگیرند، حتی اگر نرخ پرش شما 100٪ باشد، 80٪ نرخ تبدیل کسب می کنید.

یک مثال دیگر: فرض کنید هنوز محصول خود را راه اندازی نکرده اید، و در پایان صفحه فرود، پیوندهایی به حساب های رسانه های اجتماعی خود برای رشد یک جامعه اضافه می کنید. حتی اگر وب سایت شما نرخ پرش بالایی را ثبت کند، ممکن است در نهایت جامعه خود را رشد دهید.

با این حال، اگر CTA شما شامل بردن مشتری به صفحه جدیدی در سایت شما (به عنوان مثال فرم سفارش یا استخدام) باشد، نمی توانید نرخ تبدیل بالایی با نرخ پرش بالا داشته باشید. این دو به سادگی نمی توانند با هم ترکیب شوند – سبک آتش و آب.

تا زمانی که کاربر به هر یک از روش‌های دلخواه شما با صفحه شما تعامل داشته باشد، یک تبدیل خواهید داشت. اگر آنها بدون تعامل با بقیه صفحات پیوند شده شما را ترک کنند، نرخ پرش بالایی خواهید داشت. در حال حرکت…

نرخ پرش بالا برای سئوی وردپرس مضر است

BAM! اینجا چیزی است که باید توجه شما را جلب کند. چی؟ مردم هر کاری را که انجام می دهند متوقف می کنند و وقتی به سئو اشاره می کنید توجه می کنند. به این دلیل است که، خوب، بدون ترافیک «رایگان» موتورهای جستجو، نرخ تبدیل و تعامل کاربر چیست؟

بسیار خوب، همیشه می‌توانید ترافیک را از منابع دیگر دریافت کنید، اما اگر از مزایای SEO استفاده نمی‌کنید، در بسیاری از مشاغل ما را از دست داده‌اید. شما به معنای واقعی کلمه پول روی میز می گذارید.

چرا اینطور است؟ اولاً، بیشتر مشاغل آنلاین حجم عظیمی از ترافیک را از موتورهای جستجو دریافت می کنند. بدیهی است که شما نمی خواهید کنار گذاشته شوید. در مرحله دوم، افرادی که از طریق موتورهای جستجو به دنبال راه حل هستند، با انگیزه ترین خریداران هستند. بنابراین بله، سئو مهم است. و امتیاز دادن به نرخ پرش بالا روشی برای ایجاد یک نمایه سئوی قوی نیست.

عنکبوت‌های گوگل نرخ پرش بالا را اینگونه تفسیر می‌کنند: افراد بلافاصله سایت شما را ترک می‌کنند، زیرا شما نامربوط هستید. شما هیچ ارزشی ارائه نمی کنید، بنابراین سزاوار رتبه بندی عالی SEO نیستید. به این ترتیب، سایت وردپرس شما به عقب رانده می شود و رقابت شما موقعیت و ترافیک شما را به خود اختصاص می دهد. نرخ پرش بالا واقعاً بد است.

کاهش نرخ پرش در سایت وردپرس شما

ما پرایمر را در جای خود داریم. اکنون بیایید به داخل شیرجه بزنیم. در عرض چند دقیقه، نرخ پرش بالایی را که راه شما را به سوی موفقیت آنلاین مسدود کرده است، از بین خواهید برد. قبل از اینکه ادامه دهیم، من از شما می خواهم که این نکات را فوراً اجرا کنید، نه اینکه آنها را بخوانید. کار آسانی است، و از آنجایی که ما در حال تقویت کسب و کار وردپرس شما هستیم، باید در حین آن لذت ببرید. بدون هیچ مقدمه ای، به اینجا می رویم…

ترافیک خود را مطالعه کنید

[مطالعه ترافیک ما] بینش‌های کلیدی را به ما می‌دهد که به پیشرفت محصول ما در برنامه تلفن همراه و دسک‌تاپ ما کمک می‌کند. این دقیقاً به ما نشان می دهد که مردم چگونه از محصول ما در هر پلتفرم استفاده می کنند. – جفری فلور، مدیر عامل شرکت SpreeCast

آیا باید بیشتر بگویم؟ اگر نمی دانید مشکل از کجاست، چگونه می خواهید نرخ پرش را در وب سایت وردپرس خود کاهش دهید؟ یک تحقیق کوچک به شما کمک می کند تا دقیقاً علت ثبت نرخ پرش خارج از نمودار را مشخص کنید.

شاید شما در حال جذب خوانندگان از چین هستید، اما حرف اضافه و محصولات شما برای خوانندگان در ایالات متحده در نظر گرفته شده است. شاید علایق شما با خوانندگانتان مطابقت نداشته باشد. آیا پرش بالای شما مربوط به بازدیدکنندگان جدید است یا بازگشتی؟ شاید این یک چیز فناوری باشد؛ سایت شما کاربران تلفن همراه را ناامید می کند.

ممکن است هر چیزی باشد. نرخ پرش بالای شما ممکن است به یک یا چند عامل مرتبط باشد، اما تا زمانی که ترافیک خود را مطالعه نکنید، هرگز متوجه نخواهید شد. برای این کار، به یک ابزار تحلیلی مانند Google Analytics، Piwik، Crazy Egg، Clicky، و Web Trends فقط برای ذکر چند مورد.

همه چیز را از جمعیت شناسی گرفته تا موقعیت جغرافیایی، رفتار کاربر، و کلمات کلیدی که بازدیدکنندگان استفاده می کنند در میان معیارهای دیگر مطالعه کنید. در این تلاش سنگ تمام نگذارید – شما باید تمام جزئیات مربوط به ترافیک خود را در نوک انگشتان خود داشته باشید. این همان چیزی است که معلم شیمی من به ما می گفت – این چیزها را در نوک انگشتان خود داشته باشید، یا به خانه بروید و در پلی تکنیک ثبت نام کنید. هههه، دوران خوب قدیم.

سرعت سایت وردپرس خود را بهبود بخشید

برای یک لحظه، بیایید آن بازی را که همه ما خیلی دوست داریم انجام دهیم. تصور کنید در حال خرید جدیدترین خودروی آئودی هستید. به طور دقیق، یک Audi A4 براق مشکی. همچنین تصور کنید اولین نتیجه در Google وب‌سایت رسمی آئودی نیست، زیرا کودک خیلی سریع بارگیری می‌شود.

شما واقعاً انگیزه دارید که این بار هفته آینده آن جانور را به سمت پایین رانندگی کنید. بنابراین شما به گوگل می روید، Audi A4 را جستجو می کنید و به یک “newcars15.com” فرضی می رسید که بارگذاری آن یک ابد طول می کشد و یک سفر رفت و برگشت در سراسر کیهان بارگیری می شود. آیا می‌خواهید منتظر بمانید یا 30000 دلار خود را در جای دیگری خرج کنید؟ می دانم که منتظر نمی مانم، زیرا وب سایت های کند می توانند به معنای واقعی کلمه زندگی شما را از بین ببرند.

تمام لحظات ارزشمندی را که هدر می دهید تصور کنید. و اگر بارگذاری وب سایت برای همیشه طول بکشد، چه تضمینی وجود دارد که تا هفته آینده Audi A4 خود را از newcars15.com دریافت کنید؟ بسیار خوب، ممکن است من آن را زیاده روی کنم، اما این به این دلیل است که خیلی اهمیت می دهم که شما به این نکته توجه کنید، که در مورد ما این است: یک وب سایت کند، مشتریان بالقوه ای دارد که مدت ها قبل از اینکه ببینند شما چه چیزی را ارائه می دهید، دکمه بازگشت را فشار می دهند. ما این موضوع را به طور گسترده در راهنمای خود در مورد کاهش وردپرس پوشش داده ایم. زمان بارگذاری صفحه، بنابراین وارد جزئیات نمی شوم.

بهبود ناوبری سایت وردپرس

ما این بچه را در دنده پنجم داریم و هنوز به بزرگراه نرسیده ایم. ناوبری سایت وردپرس، چگونه به کاهش نرخ پرش کمک می کند؟ ساده است؛ یک سیستم ناوبری عالی مانند یک نقشه (یا یک پست علامت) است که کاربران را در وب سایت شما راهنمایی می کند.

مری جین در تلاش برای یافتن یک تم چند منظوره پاسخگو برای کسب و کار نوپا مبتنی بر وردپرس خود به گوگل می رود. با تشکر از همه تلاش‌هایی که برای ایجاد محتوای وبلاگ عالی انجام داده‌اید، پست فرضی شما «20 بهترین قالب وردپرس واکنش‌گرا برای سال 2015» ابتدا در Google نشان داده می‌شود و او روی آن کلیک می‌کند.

او کل پست را می خواند و از شدت هیجان تصمیم می گیرد صفحه تم های وردپرس شما را بررسی کند که به راحتی می تواند از منوهای پیمایش هدر، نوار کناری یا پاورقی شما به آن دسترسی داشته باشد. حتی اگر او هیچ یک از طرح‌های زمینه شما را نخرد، به‌عنوان پرش به حساب نمی‌آید.

اکنون همه چیز مری جین را فراموش کنید. جان دو را در نظر بگیرید که به تازگی وب سایت شما را (از هر طریقی) پیدا کرده است و می خواهد اطلاعاتی پیدا کند. یافتن محتوای سایت شما از طریق سیستم ناوبری برای جان دو چقدر آسان است؟ آیا فکر می‌کنید اگر نتواند چیزی را که به دنبالش است پیدا کند، در آنجا باقی می‌ماند؟

استفاده از بهترین سیستم ناوبری آسان است. این ساده و سرراست است، که من را به یاد زمانی می اندازد که به دنبال آموزش های جاوا بودم. بنابراین من توسط یک شرکت معتبر وارد این وب سایت معتبر شدم (بدون نام بردن، بدون قیچی).

وب سایت عالی به نظر می رسید – طراحی حرفه ای و آثار. من در مورد نوع وب سایتی صحبت می کنم که به اندازه کافی برای ثبت نام به عنوان دانشجو به آن اعتماد دارید. اما این قبل از دسترسی به آموزش رایگان جاوا بود که قرار بود دانش آموزان را جذب کند، می دانید، مثل من.

خلاصه کوتاه، آموزش چندین سطح در یک مگا منو پنهان شده بود، و من وقتم را صرف کردم، زیرا به طور کلی فردی صبور هستم، و به دنبال یافتن یک آموزش معتبر جاوا بودم. صرف نظر از این موضوع، از اینکه مجبور شدم در منوهای کشویی برای یافتن یک دوره واحد جستجو کنم، احساس بدی داشتم، که در نهایت انتظارات من را برآورده نمی کرد. مه پایان شعار.

یک فرد واقعاً پرمشغله وقت لازم برای یافتن منابعی را که واقعاً به آنها نیاز دارد، کل مسیریابی شما را نخواهد داشت. پیدا کردن محتوای مهم را از طریق سیستم ناوبری خود بسیار آسان کنید و نرخ پرش شما کاهش می یابد. آیا من به شما می رسم؟ غذای آماده اینجاست:

  • ناوبری ساده و مستقیم ایجاد کنید
  • منوهای مگا عالی به نظر می رسند، اما آیا واقعاً به آنها نیاز دارید؟
  • نقشه سایت را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. شما می توانید از افزونه هایی مانند Google استفاده کنید XML Sitemaps یا از موضوعی استفاده کنید که از نقشه سایت پشتیبانی می کند
  • منوهای پیمایش را به سرصفحه، پاورقی و نوار کناری خود اضافه کنید
  • دسته‌ها، بایگانی‌ها و برچسب‌ها را به نوار کناری اضافه کنید
  • در صورت خرابی منوهای شما، یک کادر جستجو را به عنوان دستگاه ایمن خراب کنید. کادر جستجوی شما همچنین می تواند سیستم ناوبری و تجربه کاربری شما را بهبود بخشد. برای ایجاد موتور جستجوی قدرتمند و دقیق برای سایت وردپرس شما

محتوای خود را برای کاهش نرخ پرش بهبود دهید

آیا وقتی به مرکز خرید می روید، وقت خود را در فروشگاه هایی تلف می کنید که نخ های ضعیف یا زشت می فروشند؟ شرط می بندم که این کار را نکنید، مگر اینکه صاحب یکی از این فروشگاه ها باشید، که خیلی وقت گیر است.

محتوای ضعیف خوانندگان شما را سریعتر از آنچه که بتوانید به دست آورید، دور می کند. به من بگویید، آیا حاضرید وقت گرانبهایی را صرف خواندن محتوای ضعیف کنید، در حالی که بسیاری از کارهای سرگرم کننده دیگر در وب وجود دارد؟ می‌دانید، مانند Cheezburger، ویدیوهای خنده‌دار گربه در YouTube، و theCHIVE در میان سایر موارد. محتوای ضعیف چیست؟

  • محتوای قدیمی – لطفاً محتوای خود را به روز نگه دارید
  • تصاویر با قالب بندی و اندازه ضعیف – یک تصویر ویژگی 660 پیکسل عرض دارد، تصویر بعدی 350 پیکسل است
  • محتوای سرقت ادبی – از جمله تصاویر. رسانه ها را به مالکان نسبت دهید و هرگز محتوا را کپی نکنید. غیرقانونی است.
  • مطالب خود را ویرایش و تصحیح کنید زیرا یک پست وبلاگ حاوی انواع و سایر اشتباهات بی‌دقتی فقط بی‌رحمانه است
  • علاوه بر این، برای بهبود خوانایی متن در وبلاگ وردپرس خود تلاش کنید. محتوای قابل خواندن افراد را تشویق می‌کند تا روی صفحه‌های پیوندشده
  • کلیک کنند

چطور؟ استفاده کنید:

  • فهرست های گلوله
  • عنوان‌ها و عنوان‌های فرعی
  • فونت های بزرگتر
  • تضاد رنگی عالی که با چشم‌ها مهربان است (به طرح‌های دو تا سه رنگ پایبند باشید)
  • فضای سفید زیاد
  • تصاویر عالی
  • محتوای چند رسانه ای عالی

هنگام ایجاد پست های وبلاگ وردپرس خود، دسته ها و برچسب ها را اضافه کنید تا خوانندگان بتوانند موضوعات مرتبط را برای مطالعه بیشتر بیابند. فراموش نکنید که وبلاگ خود را با جدیدترین مطالب به روز نگه دارید زیرا وفاداری مشتری و سئو را تقویت می کند.

علاوه بر این، از همان ابتدا مخاطبان هدف خود را مشخص کنید تا مطمئن شوید که گروه مناسبی از افراد را هدف قرار می دهید. در غیر این صورت، دید خود را به طور گسترده ای تنظیم خواهید کرد، علامت را از دست خواهید داد و آن نرخ های پرش را افزایش خواهید داد.

SEO و تبلیغات PPC خود را بهبود بخشید

اگر در ابتدا مخاطبان اشتباهی را هدف قرار دهید، تمام تلاش‌ها برای کاهش نرخ پرش در سایت وردپرس شما هیچ معنایی ندارد. اگر بخواهم داستان‌هایی درباره زادگاهم، Meru، کنیا به اشتراک بگذارم، از تکنیک‌های SEO محلی در اختیارم استفاده می‌کنم تا مطمئن شوم خوانندگانی را که به‌عنوان مثال کوه Meru در تانزانیا را جستجو می‌کنند جذب نمی‌کنم. شباهت من از جذب خوانندگانی که به دنبال تاکسی های Meru در هند هستند یا مشتریانی که به دنبال شبکه های Meru هستند که در تامپا، فلوریدا مستقر هستند، جذب کنم.

اگر من همه را جذب کنم به جز افرادی که واقعاً به شهر من علاقه مند هستند، وب سایت وردپرس من نرخ پرش بالایی را ثبت می کند – همه به این دلیل است که مخاطب(های) اشتباهی را هدف قرار داده ام.

در مورد کمپین های تبلیغاتی PPC شما نیز همینطور است. اگر هدف گذاری خود را اشتباه بگیرید، برای جذب همه چیز به جز ترافیک مورد نیاز خود هزینه خواهید کرد. کمپین های SEO و PPC شما باید توسط تحقیقات زیرکانه کلمات کلیدی هدایت شوند. از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google AdWords Keyword Planner استفاده کنید. ، ردیاب کلمه، یا Yoast Suggests در میان سایر موارد.

جزئیات را نادیده نگیرید، ما پشت شما را با این بهترین شیوه های سئو وردپرس. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که رتبه برتر را برای تمام اصطلاحات مارک خود حفظ می کنید، به عنوان مثال. نام تجاری یا محصول شما.

نرخ پرش و پیوند

وقتی نوبت به نرخ پرش می‌رسد، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای تمیز کردن لینک‌های خود انجام دهید و سایت خود را در بهترین شکل قرار دهید. ترمیم پیوندهای شکسته، بهبود استراتژی پیوندهای درونی خود و باز کردن پیوندهای خارجی در برگه ها، راه بسیار خوبی برای شروع است.

رفع پیوندهای شکسته

یک بازدیدکننده جدید می تواند از طریق هر صفحه وب یا پستی به سایت شما دسترسی پیدا کند. اما اگر لینک های شکسته سایت وردپرس شما را پر کند، مشتریان احتمالی شما هرگز اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا نخواهند کرد و در نتیجه دکمه بازگشت را فشار می دهند. اگر آنها همچنان دکمه برگشت را فشار می دهند، نرخ پرش بالایی را ثبت خواهید کرد که بیهوده است.

می توانید با استفاده از افزونه ای مانند بررسی کننده پیوند شکسته. بهتر است از یک سرویس آنلاین مانند W3C Link Checker استفاده کنید. . بهترین کار این است که همه پیوندهای شکسته خود را زودتر تعمیر کنید تا از مدت ها قبل از وقوع آن، پرش متوقف شود.

اما وقتی یک لینک در شب به دلیل افزایش ترافیک یا هر دلیل دیگری خراب می شود چه باید کرد؟ خوب، این آسان است – می توانید با ایجاد صفحات 404 سفارشی یا هدایت لینک های شکسته به منبع مورد نظر مانند صفحه فرود یا هر صفحه دیگری که دوست دارید، با این مشکل مقابله کنید.

در اینجا نحوه ایجاد یک صفحه سفارشی 404 در وردپرس و در اینجا یک redirects 301 ساده است. افزونه برای کمک به کسب و کار تغییر مسیر.

پیوندهای درونی

دیدن نرخ پرش درصد بازدیدکنندگانی است که از صفحه ورودی خارج می‌شوند، افزودن پیوندهای واضح به منابع داخلی می‌تواند بازدیدکنندگان بیشتری را تشویق کند که از آن صفحه اول عبور کنند. اگر پست وبلاگ جالبی دارید که از هدف شما پشتیبانی می کند، از صفحات دیگر خود به آن پیوند دهید که شامل صفحات فرود نیز می شود.

مشتریانی که آماده گاز گرفتن قلاب در صفحه فرود شما نیستند، ممکن است بخواهند سایت شما را بیشتر کاوش کنند. پیوند دادن به منابع مرتبط کار را برای مشتریان احتمالی آسان می کند. وقتی کلیک می‌کنند، نرخ پرش شما پایین می‌آید.

پیوندهای خارجی را در برگه های جدید باز کنید

قبل از اینکه مرور زبانه‌ها به واقعیت تبدیل شود، باز کردن پیوندهای خارجی در پنجره‌های جدید مورد مخالفت کاربران قرار می‌گرفت زیرا تجربه کاربر را به هم ریخته بود. اما از زمان مرور برگه‌ها، گشت و گذار در وب با چند سایت که به طور همزمان باز هستند، بدون دردسر و حتی سرگرم کننده شد.

امروزه، نباید از باز کردن همه پیوندهای خارجی در برگه‌های جدید بترسید، مگر اینکه کاربران شما از مرورگرهای قدیمی که از برگه‌ها پشتیبانی نمی‌کنند قدردانی کنند. چگونه باز کردن پیوندهای خارجی در برگه های جدید به کاهش نرخ پرش در وب سایت وردپرس شما کمک می کند؟

فرض کنید یک پست وبلاگ فوق‌العاده ایجاد کرده‌اید و به منابع مرتبط در یک وب‌سایت شخص ثالث پیوند داده‌اید. اگر این پیوندهای خارجی در همان پنجره/برگه مرورگر باز شوند، نرم افزار تحلیلی آن را خروجی حساب می کند. اما اگر پیوندهای خارجی را در برگه های جدید باز کنید، خواننده شما می تواند بدون خروج از سایت شما به منبع خارجی دسترسی پیدا کند. هنگام افزودن پیوندهای خارجی، مطابق شکل زیر، کادر “باز کردن پیوند در پنجره/برگه جدید” را علامت بزنید:

سایت وردپرس خود را دوباره طراحی کنید

من را در اینجا طنز کنید: آیا مایلید به وب‌سایتی که به نظر می‌رسد توسط یک دانش‌آموز کلاس پنجمی ساخته شده است (و با آن تجارت کنید) بمانید؟ اگر وب‌سایت شما ظاهر مناسبی ندارد، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که مردم به اندازه کافی در اطراف بمانند تا آنچه را که پیشنهاد می‌شود بخرند.

روی یک تم طراحی شده حرفه ای مانند تم وردپرس چند منظوره پاسخگوی کامل سرمایه گذاری کنید. علاوه بر این، همیشه می‌توانید تم‌های حرفه‌ای و از WordPress.org دریافت کنید. یا فروشندگانی مانند Themeforest و موضوعات زیبا.

از طرف دیگر، می‌توانید وب‌سایت خود را تکه تکه با استفاده از صفحه‌سازهای درجه یک وردپرس مانند Visual Composer یا Beaver Builder فقط به چند مورد اشاره می کنیم. همچنین می‌توانید از تم‌های کودک فوق‌العاده‌ای که با چارچوب‌های تم وردپرس ارائه می‌شوند، مانند پیدایش.

اگر هیچکدام از گزینه‌های بالا جذاب به نظر نمی‌رسند، و مقداری پول در اختیار دارید، یک توسعه‌دهنده برتر وردپرس را استخدام کنید تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید بسازد (فقط به خاطر داشته باشید که این اغلب گران‌ترین و زمان‌برترین گزینه کوتاه است. یادگیری کدنویسی خودتان).

هنگام طراحی مجدد وب سایت خود، اضافه کردن برخی از اثبات های اجتماعی را در نظر بگیرید. تعداد فالوورها، طرفداران، توصیفات – هر چیزی که به مشتری بگوید افراد دیگر محصولات شما را دوست دارند. اگر هنوز اعداد زیادی ندارید، در نظر بگیرید که اثبات اجتماعی را تا بعداً کنار بگذارید، زیرا ارقام پایین می‌تواند اعتماد مشتری را از بین ببرد، حتی اگر فقط صادق باشید.

با استفاده از آزمایش‌های A/B و آزمایش‌های محتوا، صفحات مقصد خود را دوباره طراحی کنید. چیزی که نمی‌خواهید فراموش کنید اضافه کردن دکمه‌های CTA در قسمت‌های واضح و برجسته صفحات فرود است. حداکثر سه دکمه CTA باید کافی باشد. یکی بلافاصله در بالا، یکی در وسط و آخرین مورد به سمت پایین.

هنوز در این تجارت صفحه فرود هستید، صفحات فرود مختلفی را برای انواع مختلف مخاطب خود ایجاد کنید. از محتوای منحصر به فرد و همچنین کلمات کلیدی برای هر صفحه فرود استفاده کنید تا مخاطب خاصی را جذب کند.

بازگشت به طراحی مجدد وب سایت، مینیمالیسم راه رو به جلو است، یا همانطور که مایا آنجلو (خداوند روحش را در آرامش ابدی قرار دهد) گفت: “مظهر پیچیدگی سادگی مطلق است.”

می‌خواهید یک وب‌سایت زیبا و پیچیده ایجاد کنید که مشتریان بالقوه را در ترال‌ها جذب کند؟ سپس باید آن را به ساده ترین و آسان ترین وب سایت در اینترنت تبدیل کنید. با حذف عناصر غیرضروری که از هدف شما پشتیبانی نمی‌کنند یا در خدمت شما نیستند، شروع کنید.

علاوه بر آن، از پنجره‌های بازشو و تبلیغات بازدارنده خودداری کنید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که تبلیغاتی که در سایت وردپرس خود ارائه می کنید به محتوا و جایگاه شما مرتبط است. تبلیغات مرتبط را در نوار کناری قرار دهید، و در صورت امکان، از بارگیری تبلیغات چندرسانه ای خودداری کنید.

وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، مطمئن شوید که وب‌سایت شما پاسخگو باشد تا هم برای کاربران دسکتاپ و هم برای کاربران تلفن همراه پاسخگو باشد. یک تم وردپرس پاسخگو (مانند Total) از ابتدا انتخاب کنید. همچنین مطمئن شوید که افزونه‌هایی که انتخاب می‌کنید برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه شده باشند.

افزودن پست های مرتبط

می‌خواهید مشتریان بالقوه از صفحه ورودی عبور کنند؟ سپس پیدا کردن محتوای بیشتری را برای آنها آسان کنید. می‌توانید ویجت‌های پست مرتبط را در انتهای پست وبلاگ یا در نوار کناری خود قرار دهید – فقط مطمئن شوید که برای خوانندگان شما قابل مشاهده هستند. خبر خوب این است که شما حتی نیازی به تلاش زیاد ندارید، افزونه های پست های مرتبط با وردپرس برای کمک به کارهای سنگین.

نظر دادن در وبلاگ

اگرچه این ممکن است در ابتدا تأثیر قابل‌توجهی بر نرخ پرش شما نداشته باشد، اظهار نظر در وبلاگ می‌تواند در بلندمدت تعامل کاربر را افزایش دهد، که نرخ پرش شما را کاهش می‌دهد. هنگامی که کاربران خود را از طریق بخش وبلاگ درگیر می کنید، مطمئناً آنها بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد، زمان بیشتری را در وبلاگ شما صرف می کنند و محتوای شما را با دیگران به اشتراک می گذارند.

در پایان روز…

…کاهش نرخ پرش شما بسیار عالی است. همه چیز این است که به مشتریان بالقوه خود تجربه ای بی نظیر را در وب سایت خود ارائه دهید – همه چیز به این است که در زمینه انتخابی خود بهترین باشید.

وقتی هدف مشتریان بالقوه خود را با محتوا و محصولات خود مطابقت می دهید و سپس همه آن را در یک طراحی عالی جمع می کنید، هیچ چیزی مانع کاهش نرخ پرش وردپرس شما نمی شود.

نکاتی را که امروز در اینجا ذکر شده است دنبال کنید، و اگر نکته ای برای به اشتراک گذاشتن یا سؤالی برای مطرح کردن دارید، لطفاً از بخش نظرات زیر استفاده کنید. ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم – adios!

خروج از نسخه موبایل