افزایش نرخ تبدیل برای تجارت الکترونیک وردپرس
آیا شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی می کنید؟ یا شاید شما صاحب یک کسب و کار خرده فروشی آجر و ملات با یک پلت فرم جدید در وب هستید؟ یا محصولات یا خدماتی را با استفاده از وب به عنوان پورتال خود برای ارتباط با مشتریان احتمالی می فروشید؟
اگر بله، امیدوارم این مقاله برای شما سرگرم کننده و روشنگر باشد. چه کاری می توانید انجام دهید تا درصد بیشتری از بازدیدکنندگان منحصر به فرد از شما خرید کنند؟ خوب، این بستگی زیادی به نوع صنعت یا جایگاه دارد. اما چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید آنها را در تقریباً در هر جایگاهی امتحان کنید.
قبل از شروع، میخواهم به چند نکته درباره نرخ تبدیل بپردازم.
- هر بازدیدکننده یک مشتری بالقوه نیست. خود را به خاطر نرخ تبدیل بد شکست نخورید.
- نویز را نادیده بگیرید، اگر وب سایت شما در صفحه اول یک وب سایت محبوب قرار گیرد، نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد.
- صنایع مختلف و محصولات مختلف با قوانین متفاوتی بازی می کنند. برخی از محصولات دارای نرخ تبدیل بالاتری نسبت به سایرین هستند.
هدفگیری جمعیتشناسی مناسب میتواند برای نرخ تبدیل کلی شما معجزه کند. فهمیدن اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند، کجا هستند، در چه مرحله ای از زندگی هستند، آیا احتمال دارد از طریق دستگاه های تلفن همراه به سایت شما دسترسی پیدا کنند، سطح درآمد و میزان تحصیلات آنها در تعیین موفقیت هر تجارت الکترونیکی بسیار مهم است. همچنین در کمپین های بازاریابی بسیار مفید است.
من احساس کردم که ذکر نکردن آن جرم است. اما با در نظر گرفتن همه موارد، کارهای زیادی می توانید برای وب سایت خود انجام دهید تا نرخ تبدیل ترافیکی را که در حال حاضر دریافت می کنید افزایش دهید.
درک ارزش همه چیز است
شما فرصت کوتاهی دارید تا به مشتری احتمالی خود نشان دهید که چیزی ارزشمند برای کمک به آنها یا کسب و کارشان دارید. اگر با در نظر گرفتن هزینههایی که برای خرید محصول متحمل میشوند، توانستید بازدیدکنندهتان را متقاعد کنید که با محصول شما بهتر از بدون آن است، این کار را انجام دادهاید!
به من اعتماد نداری؟ حاشیه های آیفون 6 و 6 پلاس پس از هزینه قطعات، مونتاژ، تست، گارانتی و استهلاک از 56 تا 59 درصد تخمین زده می شود که نزدیک به آیفون های قبلی است. – Forbes“
چرا مردم حاضرند خیلی بیشتر از آنچه برای ساخت یک تلفن نیاز است بپردازند؟ – اعتبار و پذیرش اجتماعی، حداقل در این مورد. اما کسب و کار شما ارزش برند اپل را ندارد. بنابراین باید روی اطمینان از اینکه اطلاعات محصول شما را به سرعت و به طور موثر منتقل می کنیم کار کنیم.
تصویر محصول عالی و کپی اولین قدم مهم در ارزش پیشنهادی شما است
شما باید روی ارائه تصاویر عالی محصول و کپی های محصول کار کنید. تصاویر متعدد از زوایای مختلف با نور و پسزمینه مناسب، ترجیحاً قابلیت زوم. محصول با اطلاعات کامل درباره محصولات و در عین حال مختصر کپی می شود.
مهم نیست چه چیزی می فروشید، پوشک یا تلفن همراه درجه یک، توانایی شما در برقراری ارتباط با ارزش ارائه شده توسط محصول شما همه چیز است. اگر نتوانید این کار را به طور موثر انجام دهید، بقیه فقط علمی است. اگر فروش نداشته باشید، کسب و کار شما چندان تجاری نخواهد بود. و اگر به طور مداوم در آزمون ارزش پیشنهادی یک مشتری بالقوه شکست بخورید، هرگز نخواهید توانست.
وقتی به یک مشتری بالقوه ثابت کردید که محصول شما دارای ارزشی برای ارائه است، فرصتی خواهید داشت. چطور می تونی این کار رو بکنی؟ یک فروشگاه اینترنتی بهتر بسازید. تعداد زیادی تم وردپرس عالی با WooCommerce زیبا یا سایر فروشگاه های تجارت الکترونیک داخلی وجود دارد.
یکی از موارد دلخواه ما Shopkeeper است، یک فروشگاه و وبلاگ مدرن و زیبا که برای نمایش محصولات و وبلاگ نویسی در مورد صنعت مرتبط خود (فروش لوازم آرایش؟ با استفاده از محصولات خود در وبلاگ خود آموزش های آرایشی را اضافه کنید. خط تیشرت می فروشید؟ وبلاگی در مورد سبک شخصی و روندها … مانند تی شرت های خود. ایده را دریافت می کنید).
یک گزینه عالی دیگر، طرح زمینه پرفروش خردهفروش است. اگر خط تولید متنوعتری دارید، خردهفروش شامل هزاران وبسایت و الگوهای صفحه محصول مفید است تا به شما کمک کند شروع به نمایش همه چیزهایی که دارید ارائه دهید. البته هزاران مضمون دیگر برای انتخاب وجود دارد، و هنگامی که یکی را پیدا کردید که به بهترین وجه محصولات شما را به صورت آنلاین نشان می دهد، وقت آن است که چند مورد اضافه به وب سایت خود ایجاد کنید.
آنچه شما همچنین به آن نیاز دارید
وقتی مشتری متوجه شد که محصولی وجود دارد که ممکن است آن را دوست داشته باشد، مراحل بسیار بیشتری بین دوست داشتن و کلیک کردن روی دکمه خرید نهایی و تکمیل خرید وجود دارد.
درگاههای پرداخت
هنوز افراد زیادی هستند که نگران ارائه جزئیات کارت اعتباری خود از طریق اینترنت هستند. میخواهید اطمینان حاصل کنید که افراد تمام روشهای پرداخت ممکن را در درگاههای پرداخت مختلف با بیشترین تعداد ارز ممکن دارند.
همچنین میخواهید مطمئن شوید که بخش زیادی از درآمد خود را به هزینههای انتقال برای دروازههای مختلف پرداخت نمیکنید. سایتهایی که هم یک درگاه پرداخت کارت اعتباری و هم PayPal ارائه میکنند، نسبت به سایتهایی که فقط یکی از این گزینهها را ارائه میدهند، تقریباً نرخ تبدیل بالاتری دارند.
اگر از WooCommerce استفاده میکنید، گزینههای مربوط به چک، انتقال بانکی، پول نقد هنگام تحویل و پرداختهای استاندارد PayPal همگی استاندارد هستند. اما شاید بخواهید پرداخت های کارت اعتباری را از طریق Stripe، Authorize.net یا PayPal Pro بپذیرید.
از Easy Digital Downloads استفاده می کنید؟ صفحه برنامههای افزودنی آنها را بررسی کنید تا افزونههایی را برای دروازههای خود پیدا کنید. مشتریان درخواست می کنند صدها افزونه رایگان و ممتاز برای افزودن دروازههای پرداخت بیشتر به فروشگاه شما وجود دارد، مهم نیست از کدام پلتفرم تجارت الکترونیکی استفاده میکنید.
سرعت سایت و UX
سرعت سایت برای هر سایتی کاملاً حیاتی است، هر ثانیه مهم است. وبسایتهای کند با زمان بارگذاری طولانی به طور قابلتوجهی روی نتیجه شما تأثیر میگذارند – تاخیر یک ثانیهای میتواند نرخ تبدیل شما را تا ۷ درصد کاهش دهد. تجربه کاربری بد به این معنی است که افراد برای مدت طولانی در وب سایت شما نمی مانند و این به معنای درآمد کمتر است. ما چندین مقاله عالی در مورد افزایش سرعت وردپرس داریم، اما در اینجا چند مورد برای شروع شما وجود دارد:
یک وبسایت سریع و ویژگیهای ناوبری خوب، هر وبسایتی، بهویژه سایتهای تجارت الکترونیک را بسیار بهتر میکند. طراحی مجدد ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد، یک طراحی بد ممکن است همه چیز را برای شما تمام کند. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ سعی کنید از افزونه نقشه برداری گرمایی استفاده کنید تا ببینید مشتریان کجا کلیک می کنند و شروع به اصلاح کنید. طراحی شما برای راهنمایی بازدیدکنندگان به جایی که می خواهید کلیک کنند.
بازاریابی ایمیل
این یک روش بسیار کارآمد برای بازگرداندن مشتریان به خرید وب سایت شما است. شما شناسه ایمیل شخصی را دریافت کردهاید، زیرا احتمالاً قبلاً در وبسایت شما خرید کردهاند، تمایل بسیار بیشتری برای خرید در وبسایت شما دارند.
نرخ تبدیل ایمیل قطعاً بهتر از اجتماعی و جستجو است. از بازاریابی ایمیلی برای افزایش حجم فروش و افزایش تبدیل فروش استفاده کنید. یکی از بهترین راهها برای رشد فهرست ایمیل با پلاگین است. برخی از افراد ممکن است آنها را دوست نداشته باشند، اما انتخاب کردن یک راه اثباتشده برای افزایش مشترکین است.
Bloom یکی از افزونه های محبوب افزایش تبدیل در بازار در حال حاضر، با دلیل موجه. نصب، سفارشی سازی و پیاده سازی آن تقریباً برای هر کاربری آسان است. تعداد زیادی قالب داخلی، گزینههای طرحبندی، فونتها و حتی ردیابی داخلی وجود دارد که به شما کمک میکند بهترین گزینه ممکن را برای وبسایت خود ایجاد کنید.
به دنبال یک گزینه رایگان هستید؟ پاپ آپ ساز را امتحان کنید. اگرچه این افزونه رایگان است، اما این افزونه دارای ویژگیهای زیادی برای سفارشیسازی است (فقط تمهای optin خود را آپلود کنید)، هدفگیری محتوا، پنجرههای بازشو پاسخگو و موارد دیگر.
رده بندی و نظرات محصول
70% از افراد قبل از خرید، با یک بررسی یا رتبهبندی مشورت میکنند و نظرات مشتریان، تبدیل محصول را تا 74% افزایش میدهد، میتوانید آن را در PeopleClaim بیشتر بخوانید. Ratings & Reviews یک بررسی خودکار روی سیستم و بازیکنان آن است. این زیبایی بازار آزاد در عمل است. محصولات خوب بیشتر فروخته می شوند، محصولات بد ناپدید می شوند.
بسیاری از مضامین تجاری و چند منظوره، مانند Total، قبلاً شامل توصیفات مشتری به عنوان یک نوع پست سفارشی است. یا اگر از WooCommerce استفاده میکنید، رتبهبندیها و نظرات مشتریان بهطور مستقیم ساخته شدهاند (به طور پیشفرض باید فعال باشند). اما اگر طرح زمینه شما گواهینامههایی که دوست دارید ندارد، به این نگاهی بیندازید. پلاگینهای آسان برای وردپرس و افزونههای رتبهبندی و بررسی< /a> نیز.
اطلاعات پیشرفت سبد خرید و مقابله با رها شدن
ردیابهای پیشرفت مفید هستند، آنها در فرآیند خرید به مشتری میگویند – تعداد مراحل خاصی در فرآیند خرید باقی مانده است. کوتاهتر، بهتر است، هیچکس دوست ندارد بیشتر از زمان لازم برای بررسی سبد خرید و پرداختها وقت بگذارد.
نزدیک به دو سوم تمام سبدها به دلایلی مانند هزینه های تحویل و زمان صرف شده برای تحویل رها شده است. بازیابی گاری های رها شده و کاهش نرخ رها شدن گاری به خودی خود یک موضوع است. مقاله کوین گلد در مورد استاندارد بازاریابی جستجو برای کمک به شما در درک چگونگی کاهش نرخ رها شدن سبد خرید بسیار مفید است.
باز هم، پاسخ در افزونهای مانند بازیابی سبد خرید رها شده است. WooCommerce و Easy Digital Downloads هر دو دارای افزونه های سبد خرید رها شده هستند که می توانید برای پیگیری مشتریانی که محصولاتی را به سبد خرید خود اضافه می کنند اما اقدام به خرید نمی کنند، پیاده سازی کنید. در هر دو مورد، افزونه به خریداران بالقوه ایمیل میفرستد تا آنچه را که از دست دادهاند را به آنها یادآوری کند (و حتی میتوانید کدهای کوپن را برای جذب آنها اضافه کنید).
افزودن اعتبار
امنیت خوب است، اطمینان حاصل می کند که خریداران شما می دانند که شما در بهترین فرآیند امنیتی سرمایه گذاری می کنید بهتر است. مردم می خواهند وقتی پول را از طریق اینترنت تحویل می دهند احساس امنیت کنند. چند مهر تأیید (قابل مشاهده در تراکنش، صفحههای قبل از معامله و پاورقی وبسایت) از سوی آژانسهای رتبهبندی کسبوکار و رهبران امنیت اینترنت برای افزایش اعتبار سایت شما بسیار مفید است.
یک راه دیگر برای نشان دادن اعتبار خود گواهی SSL است. اگر فروشگاه آنلاین دارید، این امر ضروری است. اما حتی اگر فقط یک محصول را تبلیغ میکنید، دیدن آن نماد قفل کوچک در نوار پیمایش یک تقویتکننده اعتماد به نفس برای مشتریان بالقوه است و تنها با 7.88 دلار از NameCheap (یا یک شرکت دامنه دیگر) سرمایهگذاری ارزشمندی است.
پشتیبانی از سیستم ها و بازگشت ها
اگر میخواهید با بهترینها در تجارت الکترونیک رقابت کنید، سؤالات متداول، چتهای زنده، پشتیبانی 24*7 از طریق تلفن و از طریق ایمیل ضروری است. اگر وبسایت شما نسبتاً کوچکتر است و توانایی پرداخت پرسنل اضافی را ندارید، شاید یک سیستم سؤالات متداول همراه با مکانیزم بلیط پشتیبانی به شما کمک کند. در واقع ما فقط در مورد نحوه راه اندازی یک Helpdesk با وردپرس صحبت کردیم. /a> و چند تم عالی را با شما به اشتراک گذاشت (اگر WordPress multisite قابلیت های).
یک نظرسنجی توسط BoldSoft نشان داد که 63٪ از پاسخ دهندگانی که چت زنده داشتند گزارش دادند که احتمالاً به سایت باز می گردند، 62٪ کاملاً مطمئن بودند که احتمالاً دوباره از سایت خرید می کنند و 38٪ پاسخ دهندگان آن را تکمیل کردند. خرید در طول یک چت زنده مداوم. بنابراین اگر نمیخواهید یک میز کمک جداگانه راهاندازی کنید، میتوانید به افزونههای چت زنده مراجعه کنید.
یکی از بهترین افزونههای چت زنده تا کنون، چت زنده برای وردپرس است (خیلی راحت). چیزی که این را به گزینه ای عالی برای هر کسب و کار کوچک تبدیل می کند، این واقعیت است که یک افزونه است (برخلاف یک سرویس)، بنابراین هیچ هزینه تکراری ماهانه برای استفاده از آن وجود ندارد. فقط نصب کنید، پوسته خود را سفارشی کنید و کنسول چت خود را فعال کنید تا به مشتریان کمک کند.
فرآیند/گزینه ثبت
جمع آوری شناسه ایمیل ایده خوبی است، اما هرگز افراد را مجبور نکنید که در وب سایت شما ثبت نام کنند. اگر می توانید آن را طوری بسازید که مردم بتوانند بدون ثبت نام خرید کنند، لطفا این کار را انجام دهید. اما همیشه ثبت نام را به عنوان یک گزینه پیشنهاد دهید. فرآیند ثبت نام را تا حد امکان آسان و بدون دردسر کنید.
افزودن لاگین های اجتماعی به وردپرس ایده عالی دیگری است، شما همچنین اطلاعات زیادی در مورد کاربر خود دریافت خواهید کرد که در تلاش های بازاریابی آینده مفید خواهد بود. اگر بخواهید ثبت نام اجباری را اعمال کنید، 26٪ از کاربران پس از افزودن محصولات، سبد خرید را رها می کنند.
UserPro احتمالاً بهترین گزینه شناخته شده در این زمینه است. با 6 گزینه محبوب ورود به شبکه های اجتماعی، امکان همگام سازی با سایر افزونه های محبوب مانند WooCommerce و bbPress، نشان های کاربر و دستاوردها (برای احترام به بهترین مشتریان یا بازبین های مکرر شما عالی است)، ادغام خبرنامه و هزاران گزینه سفارشی سازی، جای تعجب نیست که این افزونه بیش از 10 هزار فروش دارد.
جستجوی عالی و مکانیسم های فیلتر
افرادی که از طریق اینترنت خرید میکنند گزینههای زیادی دارند. کاربرانی که از جستجوی سایت استفاده می کنند 5 تا 6 برابر بیشتر احتمال خرید دارند. اگر وبسایت شما بزرگ، ناکارآمد است و حتی با ویژگیهای ناوبری خوب، ناوبری آن دشوار است، یک ویژگی جستجوی داخلی پیشرفته با مکانیزم فیلتر مؤثر، با توجه به اندازه کاتالوگ محصولات معمولی سایت تجارت الکترونیک، بسیار مطلوب است.
افزونه مورد علاقه برای این کار SearchWP است. شما واقعاً یک افزونه جستجوی پیشرفته بهتر در آنجا پیدا نخواهید کرد. تنظیمات دقیق آن واقعاً به شما کمک می کند به مشتریان خود کمک کنید. اگر باید از گزینه رایگان استفاده کنید، Relevanssi شروع خوبی است (اما واقعا نمی توان آن را با SearchWP مقایسه کرد).< /p>
ارسال رایگان
تحویل رایگان همیشه برای کاربر امتیاز می گیرد. اگر نمی توانید تحویل رایگان را برای همه ارائه دهید، حداقل آن را به بهترین مشتریان خود یا افرادی که بیش از یک ارزش پولی خاص خرید می کنند، ارائه دهید. WooCommerce حتی یک عملکرد داخلی برای کوپنها دارد، پس چرا برای خریدهای بیش از مقدار مشخصی تخفیف حمل و نقل رایگان ایجاد نکنید (زیرا صادق باشیم، کسی که وسوسه کوپن کشتی رایگان نمیشود).
اگر ارسال رایگان ارائه نمی کنید، به محض اینکه شخصی محصولی را به سبد خرید خود اضافه کرد، این موضوع را آشکار کنید، تاخیر در معرفی هزینه های جدید به نفع شما نخواهد بود. 61% از مشتریان هستند اگر ارسال رایگان ارائه نشود، حداقل «تا حدی به احتمال زیاد» خرید خود را لغو کنند.
دکمه های Call To Action
یک دکمه تماس برای اقدام ساده میتواند نرخ تبدیل شما را از طریق سقف ارسال کند! این مورد از Nature Air را بررسی کنید که در آن CTA تبدیل را تا 591% افزایش داد. . و حدس بزنید چه؟ اگر از Total (یا هر یک از تم های دیگر در وب که با سازنده صفحه Visual Composer ارائه می شود) استفاده می کنید یک مدل فراخوان برای اقدام داخلی است. به صورت استراتژیک آن را به صفحه اصلی و محصولات خود اضافه کنید تا توجه خوانندگان را جلب کنید.
بازدیدکنندگان بازگشتی
تبدیل بازدیدکنندگان بازگشتی بسیار آسان تر از بازدیدکنندگانی است که برای اولین بار انجام می شود، در واقع شش برابر آسان تر. بازدیدکنندگان بازگشتی شما و بازدیدکنندگانی که برای اولین بار بازدید میکنند به طور قابل توجهی متفاوت هستند، بنابراین با آنها متفاوت رفتار کنید. سعی کنید تجربه بازدیدکنندگان بازگشتی را شخصی کنید، دوباره کدهای کوپن معجزه میکنند تا شاید بتوانید فاکتور مشتری WooCommerce خود را سفارشی کنید تا شامل تخفیف ویژه شود. برای خرید برگشتی آنها.
و خیلی چیزهای دیگر!
شما می توانید از پیشنهادات تبلیغاتی استفاده کنید، برای تجارت الکترونیک تلفن همراه بهینه سازی کنید و غیره. تعداد کارهایی که می توانید برای افزایش تبدیل و حجم فروش انجام دهید بی پایان است. آنچه در بالا توضیح دادم، چند تکنیک آزمایش شده و آزمایش شده است که معمولاً مشاغل تجارت الکترونیک از آنها استفاده می کنند.
برخی از تکنیکهای ذکر شده ممکن است بهتر از سایر تکنیکها برای شما کار کنند، اما شما پایگاه مشتریان خود را میشناسید. یا حداقل هنگام اجرای برخی از مراحل بالا با آنها آشنا خواهید شد. ترکیبی از ترفندهای ارائه شده به همراه بازاریابی مؤثر و یک بازاریابی مجدد مداوم را امتحان کنید. ارزیابی وب سایت شما – می تواند سایت شما را بسیار بهتر کند و مشتریان توجه داشته باشند!
همیشه چیزهای جدید را در تجارت الکترونیک امتحان کنید. چیزی که برای شخص دیگری کار می کند ممکن است برای شما کارساز نباشد. به ما اطلاع دهید که استراتژی شما چیست، چه چیزی مؤثر بوده یا چه چیزی مؤثر نیست. مایلیم برخی از نکات شما را با سایر خوانندگان خود به اشتراک بگذاریم. به سلامتی 🙂