آسان برای دنبال کردن فیلم های آموزشی از WP101

آسان برای دنبال کردن فیلم های آموزشی از WP101

WordPress می‌تواند برای کاربران مبتدی ترسناک به نظر برسد و باعث می‌شود که آنها از توسعه سایت دوری کنند. خوشبختانه، وب‌سایت آموزشی WP101 می‌تواند مبتدیان وردپرس و بهبود دهنده‌ها به طور یکسان برای پیمایش نکات و جزئیات وردپرس با سهولت نسبی.

اکنون در هفتمین سال آنلاین خود، WP101 ثابت کرده است که منبع بسیار خوبی برای بیش از 500000 نفر است. آنها از طریق ویدئوها و سایر مواد آموزشی، صاحبان سایت را تجهیز کرده اند تا با تسلط بر اصول اولیه وردپرس، وب سایت های خود را با اطمینان ایجاد کنند. در این پست می‌خواهیم نگاهی دقیق‌تر به WP101 بیندازیم و هفت ویدیوی آموزشی ضروری را برای شما که همین الان تماشا کنید، برجسته می‌کنیم!

اطلاعات بیشتر درباره WP101

WP101 در چند سال گذشته به طور تصاعدی رشد کرده است. آن‌ها پیشنهادهای اصلی را گسترش داده‌اند تا شامل آموزش‌های پیشرفته، گزینه‌های عضویت، یک افزونه و مجوز ویدیویی شود.

گزینه‌های عضویت پولی شامل دسترسی کامل به تمام آموزش‌های ویدیویی (از جمله WordPress 101 و 201 و سری Yoast SEO آنها) و انجمن WP101 است. برای متخصصان طراحی که می خواهند مشتریان خود را در وردپرس آموزش دهند، افزونه WP101. مجوزها فقط از 99 دلار در سال برای استفاده در 250 سایت مشتری شروع می‌شوند، و همه گزینه‌ها شامل 20 ویدیو WordPress 101 و 13 Yoast SEO (همه با برچسب سفید) و به‌روزرسانی‌های یکساله است. بد نیست، درست است؟

شرکت‌هایی که می‌خواهند ویدیوهای WP101 را در دوره‌های آموزشی خود بگنجانند، می‌توانند برای وب‌سایت خود مجوز ویدیوهای دارای برچسب سفید را با قیمت ۴۹۷ دلار در سال دریافت کنند، که برای ۲۳ ویدیوی آموزشی به‌علاوه به‌روزرسانی‌ها بسیار عالی است. فقط به این فکر کنید که در هنگام کمک به مشتریانی که تازه وارد وردپرس شده اند، به شما کمک می کند. اکنون که گزینه‌های خود را می‌دانید، بیایید هفت ویدیوی آموزشی ضروری وردپرس WP101 را با اصول اولیه مرور کنیم.

تنظیم بنیاد شرکت

در راستای نام دامنه خود، WP101 یک دوره مقدماتی برای وردپرس ارائه می‌دهد. سه ویدیوی اساسی بینندگان را با پلتفرم وب آشنا می‌کند.

1. وردپرس چیست؟

این ویدیو وردپرس را به عنوان نرم افزار وب تعریف می کند که برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ استفاده می شود. به طور خاص، این یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که دائماً در حال تغییر است. می‌توانید از افزونه‌ها، ویجت‌ها و تم‌های آن برای سفارشی‌سازی وب‌سایت خود استفاده کنید، و می‌توانید از ویرایشگر مبتنی بر وب آن برای ساخت صفحات وب خود به جای یادگیری کد HTML استفاده کنید. و از آنجایی که محتوای خود را خود میزبانی می کنید، میزبان شخص ثالث نمی تواند آن را حذف کند.

اگر به کمکی فراتر از این آموزش‌ها نیاز دارید، می‌توانید پاسخ‌ها را از جستجو کنید. انجمن وردپرس، WordPress Stack Exchange، یا از WPQuestions.

2. WordPress.com یا WordPress.org؟

تفاوت بین WordPress.com و WordPress.org چیست؟ WordPress.org یک نرم افزار رایگان و منبع باز است که پس از نصب بر روی سرور وب، در اینترنت قابل مشاهده می شود. همچنین برای میزبانی وب سایت خود به یک حساب میزبانی نیاز دارید. این نسخه خود میزبانی شده به شما امکان می‌دهد وب‌سایت خود را با استفاده از دامنه خود سفارشی و مدیریت کنید.

WordPress.com نسخه میزبان وردپرس است. همچنین رایگان است، اما آدرس وب شما دارای “.wordpess.com” است که به آن اضافه شده است. شما این امکان را دارید که دامنه خود را بخرید، اما سایت شما همچنان توسط وردپرس میزبانی می شود و نه با انتخاب خود میزبانی. تعداد محدودی از طرح‌های زمینه وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید، و گزینه آپلود تم‌های ممتاز یا افزونه‌ها را از وب‌سایت‌های شخص ثالث نخواهید داشت.

بنابراین WordPress.com کاملاً رایگان است اما آزادی‌های کمتری ارائه می‌دهد. نصب WordPress.org رایگان است، اما برای اینکه بتواند کار کند، باید دامنه و حساب میزبانی خود را خریداری کنید.

3. نحوه نصب وردپرس

برای نصب وردپرس، به یک ارائه دهنده میزبان وب نیاز دارید. بسیاری از آنها نصب وردپرس را ساده می کنند و وب سایت شما را با چند کلیک به صورت زنده ارسال می کنند. پست اخیر وبلاگ ما را در شروع به کار با وردپرس بررسی کنید درباره شرکت‌های میزبان مورد علاقه ما برای وردپرس بیاموزید، یا از بهترین میزبانی وردپرس بازدید کنید. صفحه برای آشنایی با گزینه های بیشتر.

این ویدیو نصب دستی نرم افزار وب وردپرس را با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP، یک ویرایشگر متن و یک مرورگر وب پوشش می دهد. این فرآیند شامل دانلود وردپرس از WordPress.org، آپلود آن فایل ها در وب سرور، ایجاد پایگاه داده MySQL و کاربر و سپس اجرای اسکریپت نصب وردپرس است. همه این نکات به تفصیل پوشش داده شده است.

پیمایش در قسمت پشتی

هنگامی که سایت شما راه اندازی شد و به پنل مدیریت وب سایت خود وارد شدید، داشبورد وردپرس خود و گزینه ایجاد پست ها و صفحات را پیدا خواهید کرد.

4. داشبورد

این ویدئو تمام جنبه‌های داشبورد، از ماژول خوش‌آمدگویی گرفته تا نوار ابزار، گزینه‌های نمایه، و منوی پیمایش اصلی را شرح می‌دهد. می‌توانید داشبورد خود را با کلیک کردن روی پیوند کشویی گزینه‌های صفحه سفارشی کنید. برگه Help براساس صفحه یا پانلی فعالی که روی آن کار می‌کنید، کمک ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید ایده‌های پست وبلاگ را با استفاده از ابزار پیش‌نویس سریع در داشبورد خود ضبط کنید. ویرایش نظرات از داشبورد اصلی نیز ساده است. منوی پیمایش اصلی در سمت چپ قرار دارد. پیوندهای اصلی گسترش می یابند تا وقتی که ماوس را روی آنها می روید، عنوان های فرعی را نشان دهند. حتماً ویدیو را مشاهده کنید برای جزئیات بیشتر، یا مقاله ما را در مورد استفاده از عناصر پشتیبان وردپرس بخوانید -end.

5. پست ویرایش ها

پست بازبینی‌ها شما را قادر می‌سازد تا پست ها و صفحات خود را به نسخه های قبلی برگردانید. کادر ویرایش پست در پایین ویرایشگر پست وبلاگ شما قرار دارد. اگر کادر ویرایش‌های پست شما قابل مشاهده نیست، روی گزینه‌های صفحه در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. به سادگی کادر چک با عنوان Revisions را علامت بزنید و کادر ویرایش های پست شما باید در پایین صفحه ظاهر شود. می‌توانید قبل از انتخاب نسخه نهایی موردنظرتان، محتوایی را که می‌خواهید به آن برگردید، مشاهده کنید.

آماده شدن برای بازدیدکنندگان سایت

تنظیم قسمت پشتی شما شاید چالش‌برانگیزترین جنبه ساخت سایت برای یک مبتدی باشد. دو ویدیوی بعدی راه‌هایی را توضیح می‌دهند که می‌توانید پست‌ها و صفحات وب خود را برای بازدیدکنندگان آینده سایت آماده کنید.

6. RSS چیست؟

RSS (Syndication واقعاً ساده)  ارائه می‌کند خلاصه محتوا به فید زنده همانطور که وب سایت خود را به روز می کنید، به طور خودکار در فید RSS شما نمایش داده می شود. بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند با استفاده از یک خواننده RSS مشترک فید RSS شما شوند. خوانندگان RSS تمام فیدهایی را که یک شخص در آن مشترک است، جمع آوری می کند. سپس خوانندگان می‌توانند پست‌های وبلاگ را در فید خود بخوانند یا از طریق پیوند فید از هر وب‌سایت بازدید کنند.

در داشبورد وردپرس خود، می‌توانید تعداد پست‌های وبلاگی را که در فید RSS شما ظاهر می‌شوند از طریق پیوند Reader اختصاص دهید. و اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، راهنمای مبتدیان RSS و WordPress< /a>!

7. افزونه Yoast SEO Tab General

افزونه Yoast SEO به شما کمک می کند تا وب سایت خود را برای مطابقت با استانداردهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بهینه کنید. در برگه عمومی، می‌توانید یک کلمه کلیدی فوکوس را تایپ کنید تا به خزنده‌های سایت و مردم کمک کنید تا بدانند پست وبلاگ شما درباره چیست. عنوان SEO بر اساس کلمه کلیدی تمرکز شما پیشنهاد می شود. اگر ترجیح می دهید، می توانید عنوان را تغییر دهید. همچنین می‌خواهید یک توضیحات متا در مورد پست خود اضافه کنید که حاوی کلمه کلیدی تمرکز شما باشد. دانستن اصول اولیه این برگه عمومی شما را در مسیر درستی برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو و خوانندگان علاقه مند قرار می دهد.

نتیجه گیری

اکنون که می‌دانید این منابع وجود دارند، می‌توانید هنگام ساختن وب‌سایت وردپرس خود به آنها ارجاع دهید. با گذشت زمان، می توانید با اطمینان مهارت های وردپرس خود را تقویت کنید. و با عضویت در WP101، به آموزش‌ها و منابع ویدیویی بیشتری دسترسی خواهید داشت.

آیا به ویدیوهای WP101 برای آموزش وردپرس دسترسی داشته اید؟ آن تجربه برای شما چگونه بود؟ یا منبع آموزشی ویدیویی دیگری دارید که از آن استفاده می کنید؟ ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم – در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل