20 نمونه عالی از سایت های وردپرس

20 نمونه عالی از سایت های وردپرس

دسته ای از افراد وجود دارند که هیچ ایده ای از وجود وردپرس ندارند. سپس ما بچه هایی داریم که در مورد پلتفرم شنیده اند اما هرگز آن را امتحان نکرده اند. ما آن دسته دیگر از افراد را داریم که وردپرس را امتحان کرده‌اند اما هرگز از آن دور نشده‌اند. و سپس ما افراد دیگری را داریم که وردپرس را به روش‌های غیرقابل تصوری خم می‌کنند تا وب‌سایت‌هایی خارج از این دنیا بسازند.

مهم نیست در چه دسته‌ای قرار می‌گیرید، پست امروز 20 نمونه عالی از سایت‌های وردپرس را برای لذت شما گرد هم آورده است. این پست به عنوان الهام بخش است، اما بیشتر به عنوان تصویری از قابلیت ها و قدرت بی نظیر CMS وردپرس. بدون اتلاف یک ثانیه دیگر، بیایید وارد آن شویم.

تورن لا پیر کوی

بیایید آن چمدان‌ها را ببندیم و تا فرانسه پرواز کنیم، جایی که با ایزابل و بندیکت، افراد فوق‌العاده‌ای که پشت بیسکویت‌های ارگانیک La Pierre Qui Tourne هستند، ملاقات می‌کنیم. وب‌سایت آن‌ها یک عملیات پیشرفته است، و وب‌سایت آنها به شما اجازه می‌دهد تا به آرامی وارد عمل شوید، گویی دقیقاً در یکی از شعبه‌های آنها هستید.

این وب‌سایت با اسلایدرهای تمام صفحه، تصاویر شگفت‌انگیز، اختلاف منظر، طرح‌بندی واکنش‌گرا و انیمیشن‌های CSS جذاب، امروز رتبه اول را به دلیل طراحی ساده و البته ظریفش به دست می‌آورد که باعث می‌شود هوس برخی بیسکویت‌ها کنید.

جی زی

سلبریتی‌ها روندها را تعیین می‌کنند، و یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تعیین‌کننده روند در صنعت موسیقی، جی زی است. تعجب می کنم که چرا سایت جی زی رتبه دوم ما را به دست آورده است. منظورم این است که من هرگز چنین طرحی را ندیده ام و حتی تصور نکرده ام.

اسلایدر منحصر به فرد گالری صفحه اصلی، طراحی بدون زحمت پاسخگو و استفاده عالی از o-embedهای وردپرس (لیست های پخش Soundcloud را بررسی کنید) این سایت را به نمونه ای عالی از کارهایی که وردپرس می تواند با کمک یک توسعه دهنده ماهر انجام دهد تبدیل کرده است.

Eginstill

سپس ما هلند، خانه ون پرسی، لاله ها، کانال ها و دوچرخه سواران را داریم. همه ما می دانیم که آمستردام، پایتخت، برای چه چیزی بیشتر شناخته شده است، بنابراین من وارد جزئیات نمی شوم. هلند همچنین خانه Eginstill است، افراد طراحی داخلی که “…آشپزخانه درست نمی کنند… اما… برای همه چیزهایی که شما در زندگی مهم می دانید جا باز می کنند.”

تصویر بی نقص یک چیز بزرگ در توسعه وب است و طراحان پشت سایت وردپرس Eginstill نیز این واقعیت را می دانند. پیمایش با ماوس به طرز شگفت انگیزی برای این وب سایت خوب کار می کند، تعجب خواهید کرد که چرا هرگز آن را در سایت خود امتحان نکرده اید.

من کلمات مناسبی برای توضیح اینکه چرا Eginstill یک سایت وردپرسی بسیار عالی است، ندارم، باید خودتان آن را ببینید تا باور کنید. به هر حال، آنها از یک طرح رنگی بسیار ساده استفاده می کنند، اما نتایج شگفت انگیز است.

Cienne NY

اگر مخاطبان هدف شما شامل زنان جوان، عاشقان آنها و هر کس دیگری است که هر کاری انجام می دهد تا از نظر مد جلوتر باشد، باید برگه ای از سایت وردپرس Cienne NY قرض بگیرید.

این سایت وردپرس ساده است، 100% پاسخگو است، دارای تصاویر شگفت انگیز، منوی ثابت و فضای سفید فراوان است. شما این زیبایی را با تحریک کننده وردپرس یک صفحه ای، اما این یک سایت چند صفحه ای است که آنقدر سریع بارگذاری می شود که ممکن است انتقال های زیبای CSS را از دست بدهید. اما احتمالاً به این دلیل است که Cienne NY محتوایی را از CDN Shopify ارائه می دهد. در حال حرکت…

Fubiz Media

وای، خیلی طول نکشید که به فرانسه برگشتم. و آیا می توانید ما را سرزنش کنید؟ وقتی صحبت از طراحی زیبا می شود، فرانسوی ها برای تحت تاثیر قرار دادن نیازی به تایید شما ندارند. بهانه نمی آورند؛ آنها فقط کار خود را انجام می دهند و شما کاملاً در کف هستید.

اگر این کلمات را باور نمی کنید، چگونه می توانید وب سایت Fubiz Media را بررسی کنید؟ مگا منوها، منوهای ثابت، آرم‌های متحرک، تکنیک‌های CSS3، گرافیک‌های زیبا و خیلی چیزهای دیگر در یک موضوع برتر که سایت Fubiz Media است، گرد هم می‌آیند.

آنها دوباره چه می کنند؟ آنها به هنر می پردازند. آنها یک مجله آنلاین هستند “… که دیدگاه و دیدگاهی را در مورد آخرین اخبار در مورد خلاقیت، الهام و فرهنگ پاپ ارائه می دهد.” ما می‌توانستیم رتبه اول را به آنها بدهیم، اما این امتیاز گرفته شده است، بنابراین جایگاه پنجم است. در حال حاضر.

برنامه نویسی ورزشی ESPN

Awwwards به این وب سایت امتیاز متوسط ​​7.37/10.00 می دهد. امتیاز طراحی 7.57، میزان استفاده 7.29، خلاقیت 7.14 و نمایشگاه محتوا به خوبی 7.29 است. اگر از من بپرسید امتیازات عالی است، اما این به کنار.

هر سال، ESPN بیش از 5000 ساعت “…رویدادهای زنده، برترین ها، سریال ها، استودیوها و رسانه های متنی را برای پخش کنندگان در سراسر جهان توزیع می کند.” ماموریت آنها خدمت به علاقه مندان به ورزش در هر زمان و هر مکان است.

اما آنها چگونه این شاهکار به ظاهر هیولایی را انجام می دهند؟ خانم ها و آقایان، به وب سایت برنامه نویسی ورزشی ESPN که بر روی پلت فرم همیشه کارآمد وردپرس اجرا می شود، خوش آمدید. با بیش از 14 میلیون لایک فقط در فیس بوک، می توانید شرط بندی کنید که این سایت آب زیادی را به همراه دارد. با این حال، وردپرس این روز را برای این افراد دارد. مقیاس پذیری عزیزم. مقیاس پذیری.

الکساندر انگزل

وارد engzell.me، وب‌سایت نمونه کارها Alexander Engzell – یک مدیر خلاق از سوئد – می‌شود و می‌توانید احساس کنید که هم‌افزایی استثنایی وردپرس فضا را پر می‌کند.

بسیار خوب، بدون اغراق، این یکی از وب سایت های وردپرسی است که در مقایسه با تک پیجرها و چند صفحه ای به طور یکسان، کارهای زیادی برای آن وجود دارد. گرافیک و تایپوگرافی روی نقطه است. انیمیشن های CSS3 عالی هستند. شما هرگز نمونه کارها را به این سادگی و در عین حال آنقدر زیبا و قدرتمند ندیده اید. تا کنون.

HelloGiggles

مطمئناً قبلاً به طور تصادفی با HelloGiggles برخورد کرده‌اید – آنها خانه انبوهی از اخبار درباره فرهنگ، غذا، سرگرمی، کار، عشق، سبک و موارد دیگر هستند. و وقتی تقریباً هر چیزی را در گوگل جستجو می‌کنید، تقریباً در نتایج جستجو نشان داده می‌شوند.

با طرح‌بندی جالب به سبک مجله، ادغام یکپارچه رسانه‌های اجتماعی، قرار دادن هوشمندانه تبلیغات و جزئیات زیبا (مانند «We Love You» در پاورقی) این سایت را به نمونه‌ای برجسته از تمام کارهایی که وردپرس می‌تواند انجام دهد تبدیل می‌کند!

بلومبرگ: حرفه ای

لطفاً یک لحظه دروغ بگویید و به من بگویید که این را از راه دور ندیده اید. البته، بلومبرگ در این فهرست نام می‌برد، زیرا نمونه‌ای عالی از میزان موفقیت شما با وردپرس است.

Bloomberg Professional، ترمینال، (به گفته آنها) “قدرتمندترین و منعطف ترین پلت فرم برای متخصصان مالی است که به داده ها، اخبار و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی نیاز دارند تا تصمیمات تجاری هوشمندانه تر، سریع تر و آگاهانه تر بگیرند.”  و آنها وردپرس را برای صفحات تبلیغ محصول، پرسش‌های متداول و وبلاگ خود انتخاب کردند. راه برای رفتن بلومبرگ، راه برای رفتن.

کیتی پری

ما در حال حاضر در رتبه ده هستیم؟ ببخشید، من متوجه نشدم که با این همه سایت های وردپرس عالی در حال عبور از لیست هستیم. اما اجازه دهید در این سفر کمی سرعت خود را کاهش دهیم و نگاهی به وب‌سایت دارای وردپرس کیتی پری بیاندازیم.

وب‌سایتی می‌خواهید که کاملاً سفارشی‌سازی شده باشد و 100٪ شما؟ بیشتر از وردپرس نگاه نکنید. فقط به کتی نگاه کنید. پس‌زمینه‌های تصویر تمام‌صفحه فلش، تصاویر بلاگ برش‌خورده مثلثی، انیمیشن‌های سفارشی، فید فانتزی در توییتر، گالری‌های لایت باکس تصاویر عالی و موارد دیگر. اگر از ما بخواهید، یک سایت وردپرس بسیار عالی است.

من به او شلیک کردم

هیچ محدودیتی برای چیزهایی که می توانید با وردپرس به دست آورید، وجود ندارد، وقتی که قلب و ذهن خود را در آن صرف کنید. من به او شلیک کردم شواهد کافی است.

به طور خلاصه، I Shot Him یک استودیوی طراحی مستقر در سانفرانسیسکو است. آنها معتقدند که طراحی قدرت انجام کارهایی بیشتر از فروش یک محصول را دارد، اما می تواند از طریق تغییر ادراکات، احساسات و اعمال به نفع همه ما تفاوت ایجاد کند.

با داشتن منوهای ثابت، اختلاف منظر، انیمیشن‌های CSS3 و تایپوگرافی شگفت‌انگیز در میان ویژگی‌های دیگر، لازم نیست سخت به دنبال آن باشید تا متوجه شوید که چرا I Shot Him در فهرست قرار گرفته است.

آهن به آهن

که توسط طراح کوین و توسعه دهنده جاناتان برای ما آورده شده است، Iron to Iron یکی از سایت های وردپرسی است که ارزش بررسی دارد.

تنظیم بسیار ساده است، اما طراحی مسطح، تایپوگرافی عالی، انیمیشن های دیوانه کننده، و تصاویر عالی از جمله ویژگی های دیگر، Iron to Iron را به سایت وردپرس بسیار قدرتمند تبدیل می کند.

Iron to Iron در 409 River Street, Troy, NY واقع شده است در صورتی که بخواهید سریع از آنها بازدید کنید.

GG Music & Audio Productions

WordPress فقط برای طراحان، توسعه دهندگان، مدیران خلاق و دیگر متخصصان فن آوری نیست، بلکه برای همه و هر کسی که به دنبال یک CMS زیبا و قدرتمند است.

این پلتفرم کاملاً همه‌کاره است و GG Music & Audio Productions این را به خوبی می‌داند. سایت آنها یک سایت وردپرس چند وجهی است که توجه خواننده را روی محتوا متمرکز می کند.

«پس از مقدار زیادی منابع و آزمایش با جوملا، دروپال و وردپرس، من به وبلاگ شرکت خودم، The Tinderbox، روی دومی اکتفا کردم. پیشرفت در استفاده از وردپرس به عنوان CMS پس از آن یک حرکت طبیعی بود. به نظر من جایی که وردپرس واقعاً برتر است این واقعیت است که مشتری من استفاده از آن را بسیار آسان می‌داند.» – آدام آلووی، طراح.

دختری با دوربین

Girl With A Camera وب‌سایت نمونه کار عکاس اشلی باکستر است که عکس‌های شگفت‌انگیزی را که قطعاً دوست خواهید داشت توضیح می‌دهد.

او با Tumblr شروع به کار کرد، اما قطعی‌های مداوم (و ناامیدکننده) که با این سرویس همراه بود، او را به دنبال یک CMS بهتر سوق داد. او وردپرس را پیدا کرد که سفارشی کردن آن بسیار آسان بود و هرگز به عقب نگاه نکرد.

اکنون او فقط باید روی Canon خود تمرکز کند و وردپرس بقیه کارها را انجام می دهد. او به راحتی می‌تواند پس‌زمینه‌های صفحه/پست‌های فردی را سفارشی کند تا خلق و خوی عالی برای تحسین آثارش ایجاد کند.

خب، اگر در گلاسکو، اسکاتلند مستقر هستید و به دنبال یک عکاس عروسی زیبا و شایسته هستید، می‌دانید کجا را باید جستجو کنید. BTW، او یک نمونه کار عالی و چند کتاب ظاهری شگفت انگیز دارد که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید.

ووگ هند

ووگ به‌عنوان یک مجله مد مشهور در سطح جهانی، به طور معمول ترافیک جدی دارد. اما چگونه می توانید حجم عظیمی از محتوای چندرسانه ای را بدون شکستن سایت خود به مخاطبان در سراسر جهان ارائه دهید؟ شما از قابل اعتمادترین پلتفرم های CMS – WordPress استفاده می کنید.

و این دقیقاً همان کاری است که Vogue India انجام داد، و اکنون آنها می‌توانند انبوهی از دوستداران مد را با بهترین ویدیوها، داستان‌ها، اخبار، تصاویر و موارد دیگر کاملاً سرگرم کنند. آنها آنقدر قدرت CMS دارند که می توانند تبلیغات نابغه را نیز ارائه دهند.

جاستین بیبر

با توجه به اینکه وردپرس توسط تقریباً 1/4 وب سایت های موجود در اینترنت استفاده می شود، آیا واقعاً تعجب آور است که Biebs یکی از آنهاست؟ هر کدام از شرکت‌های طراحی را که او استخدام کرده بود، کار فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده است که به نظر می‌رسد برای خواننده کاملاً مناسب است.

آنها یک نوار بالا با ویژگی‌ها (کامل با خبرنامه و پیوندهای اجتماعی)، نوار لغزنده اصلی با پیوندهایی به iTunes و موزیک ویدیوهای اخیر و البته یک وبلاگ کامل اضافه کردند که در آن دختران طرفدار (و پسران) می‌توانند بفهمند که جاستین چه کارهای دیگری انجام می‌دهد. . به علاوه سایت او دارای یک گالری عکس و بخش های رویدادهای آینده است که فوق العاده منحصر به فرد است اما برای هر ستاره پاپ بسیار ضروری است. بهتر است آن را باور کنید.

TechCrunch

پس ما TechCrunch را داریم، یکی از محبوب‌ترین وبلاگ‌های فناوری و منبع معتبر اخبار و اطلاعات در مورد استارت‌آپ‌ها.

این سایت وردپرسی 100% واکنش گرا اطلاعات زیادی را در کمتر از 2.9 ثانیه ارائه می دهد که برای سایتی در اندازه خود خیره کننده است. چه طراحی، سرعت بارگذاری، ارائه عالی محتوا و ویجت های متعدد در میان سایر ویژگی های شیرین، TechCrunch به شما امکان می دهد وردپرس را در بهترین حالت خود تجربه کنید.

سرعت، مقیاس پذیری، ارائه، قدرت و موارد دیگر همه در یک CMS – WordPress.

مرکز اخبار مایکروسافت

آیا تا به حال نام شرکت کوچکی به نام مایکروسافت را شنیده اید؟ بله، آن مایکروسافت. آنها از وردپرس برای مرکز خبری خود استفاده می کنند. چرا؟ زیرا وردپرس یک پلتفرم قابل اعتماد، قابل تنظیم و استفاده آسان است.

آنها از توانایی قدرتمند وردپرس برای نمایش تعدادی از قالب‌های رسانه، از جمله ویدیوها، استفاده کرده‌اند. طراحی تمیز و روشن حرفه‌ای، چشم‌نواز و استفاده آسان است و آن را برای مرور و استفاده مشتریان عالی می‌کند.

سونی موزیک

سونی موزیک برخی از بهترین آثار موسیقی زمان ما را امضا کرده است. از افرادی مانند ویتنی هیوستون، برد پیزلی، باب دیلن، الویس پریسلی گرفته تا آینده و تراویس اسکات در میان دیگران، موسیقی سونی در مورد موسیقی خوب شوخی نیست.

آنها می‌دانند که نوازندگانی دارند که باید از موفقیت‌شان تشکر کنند، احتمالاً به همین دلیل است که وب‌سایت را تماماً در مورد هنرمندان ساخته‌اند. نیمی از صفحه اصلی دارای یک نوار لغزنده چشمگیر است که عکس های با کیفیت بالا از اعمال مختلف را به نمایش می گذارد.

بقیه سایت حاوی موزیک ویدیوها، پست های وبلاگ، اخبار و محتوای رسانه های اجتماعی است. این یک سایت ساده است که عملکرد بسیار قدرتمندی دارد. یا بنگ است؟ یک بوم بنگ قدرتمند؟ بوم تواف؟ نه؟

WPExplorer

چگونه می‌توانیم بدون ذکر WPExplorer خودمان، از سیستم خارج شویم. این سایت از وردپرس برای ارائه بهترین محتوا در مورد تمام موارد مرتبط با وردپرس استفاده می کند. WPExplorer همه چیز از آموزش‌ها، پست‌های الهام‌بخش گرفته تا پست‌های فهرست‌شده و آخرین اخبار، پشت شما را پوشش می‌دهد.

علاوه بر آن، ما برخی از بهترین قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس از جمله تمام قالب وردپرس. طراحی تمیز است و از آنجایی که ما از WPEngine استفاده می کنیم، می توانید از شگفت انگیز لذت ببرید سرعت بارگذاری صفحه من وارد جزئیات نمی شوم، فقط این را به شما می گویم: به وردپرس فکر کنید، به WPExplorer فکر کنید.

کلمات پایانی…

امیدواریم این مجموعه الهام بخش شما برای ثبت نام برای میزبان عالی وردپرسبهترین قالب وردپرس را برای خود بگیرید و شروع به ایجاد ابر سایت با وردپرس خود کنید! این راز نیست که وردپرس امروزه کاملاً CMS محبوبی است – بزرگ‌ها و قدرتمندان این پلتفرم را دوست دارند و تازه‌کارها هم همینطور. همه در حال رفتن به وردپرس هستند. تحریک کننده است این یک انقلاب است.

و این به این دلیل است که فوق العاده قدرتمند است اما یادگیری، راه اندازی و استفاده بسیار آسان است. بسیاری از سایت‌هایی که در اینجا بررسی کرده‌ایم، از نظر طراحی ساده، اما از نظر ویژگی‌های قدرتمند هستند، که باید روند طراحی شما را در آینده نشان دهد. به هر حال، سادگی مظهر پیچیدگی است. یا به قول نیک:

هیچ CMS ساده تر از WordPress برای استفاده وجود ندارد. این برنامه رایگان است، با یک کلیک نصب می‌شود و مجموعه عظیمی از تم‌ها و طرح‌ها را برای انتخاب وب‌سایت جدید خود در عرض چند دقیقه ارائه می‌دهد. – نیک اندرسون، میزبانی روزانه.

غیر از آن، به خاطر داشته باشید که برخی از این سایت‌ها، نه توسط صاحبانشان، بلکه توسط طراحان با تجربه بر اساس قرارداد طراحی شده‌اند. در پایان، می خواهم اشاره کنم که بسیاری از سایت های وردپرس عالی دیگر وجود دارند که توسط توسعه دهندگان و افراد عادی ایجاد شده اند. خیلی بد است که نمی توانیم همه آنها را در یک پست جمع کنیم.

به این ترتیب، ممکن است سایت وردپرس مورد علاقه شما را از دست داده باشیم. همچنین ممکن است احساس کنید یک سایت خاص در این لیست کوتاه نمی گنجد. خب درنگ نکن اگر سایت وردپرس مورد علاقه شما را کنار گذاشتیم یا پیشنهادی دارید، لطفاً یک خط در بخش نظرات زیر برای ما ارسال کنید!

خروج از نسخه موبایل