10 بزرگترین افسانه وردپرس که باید دفن کنید

10 بزرگترین افسانه وردپرس که باید دفن کنید

امروز ما چکشی مانند Thor را بر روی 10 مورد از رایج ترین افسانه ها در مورد CMS مورد علاقه ما، وردپرس خوب، حذف می کنیم. با تجربه دست اول این نرم افزار خیرخواهانه، می توانم تضمین کنم که می توانید با وردپرس به غیر ممکن دست پیدا کنید. شک دارید؟ فقط کافی است این مارک های بزرگی که از WordPress استفاده می کنند را بررسی کنید تا سایت های خود را تقویت کنند.

به همین دلیل است که وقتی می‌بینم افرادی «حقایق سرگرم‌کننده» اشتباه تعبیر شده‌ای را که در مورد وردپرس محبوب من دروغ می‌گویند، دور می‌زنند، ناراحت می‌شوم. اوکی، من کمی عقب تر خواهم رفت. منظورم  وردپرس محبوب ما بود.

امروز در اینجا، ما 10 اسطوره بزرگ وردپرس را نابود می کنیم، که برخی از آنها ممکن است شما را از غواصی و تجربه پلتفرمی شبیه به هیچ پلتفرمی باز داشته باشند، فقط برای این که بتوانید وردپرس را در شکوه و عظمت کامل آن ببینید. بسیار خب، اجازه دهید این بچه را از قبل در دنده پنجم قرار دهیم.

وردپرس (فقط) یک پلتفرم وبلاگ نویسی است

من این واقعیت را رد نمی‌کنم که WordPress یک پلت فرم وبلاگ نویسی است. با این حال، این سیستم طی سال‌ها به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) فوق‌العاده قدرتمند تبدیل شده است و اکنون 25٪ از اینترنت را در اختیار دارد.

مطمئناً، این وب‌سایت‌ها نمی‌توانند همه خاطرات/وبلاگ‌های شخصی باشند. ما قطعاً باید وب‌سایت‌های مختلف مبتنی بر وردپرس را در آنجا داشته باشیم، به خصوص با تمام ویژگی‌های شیرینی که CMS برای آنها محبوب است.

با انواع پست‌های سفارشی، صفحات، ویجت‌ها، افزونه‌ها و افزونه‌ها در میان سایر ویژگی‌ها، می‌توانید نصب وردپرس خود را گسترش دهید تا برخی از بهترین موفقیت‌های اینترنتی مانند ViralNova، Time، CNN، TechCrunch، دانشکده حقوق هاروارد، Mozilla Firefox، eBay، SONY و مایکروسافت در میان دیگران. آیا این افراد فقط وبلاگ های شخصی دارند؟ شرط می بندم نه؛ برخی از این نام‌ها وب‌سایت‌های بالایی دارند که ترافیک زیادی را جذب می‌کنند، که به نوعی ما را به اسطوره بعدی سوق می‌دهد.

وردپرس مقیاس پذیر نیست

ما نمی دانیم که آیا این به این دلیل است که وردپرس «رایگان» است یا فقط «یک پروژه اجتماعی» است که از حالت عادی بیرون آمده است، اما اغلب نظراتی را می بینید که مقیاس پذیری پلتفرم را زیر سوال می برند. وقتی ترافیک افزایش یابد، سایت من چگونه کار خواهد کرد؟ در صورت افزایش ترافیک، کدام ویژگی آسیب می بیند؟ آیا وقتی محبوب شوید وردپرس از کار می افتد؟

شاید این ایده این باشد که وردپرس زمانی یک پلتفرم وبلاگ نویسی بود که تکامل به یک CMS تبدیل شد، اما اغلب اوقات، مشتری را پیدا می‌کنید که نگران است وردپرس در اثر افزایش بار از بین برود. درست نیست. از وبلاگ نویسان در مقیاس کوچک گرفته تا شرکت های چند ملیتی بزرگ، همه به دنبال آن هستند. یک تکه از پای وردپرس.

اگر سایت شما به دلیل افزایش ترافیک از بین می رود، همه چیز مربوط به میزبان وب شما است، نه وردپرس. به شرطی که منابع سرور کافی را داشته باشید، مانند پشته هایی که WPEngine ارائه می دهد، وردپرس بدون توجه به اندازه یا میزان ترافیکی که ایجاد می کنید، از سایت شما پشتیبانی می کند.

وردپرس ناامن است

اما باز هم، کدام نرم افزار 100% ضد خطا است؟ هکرها سعی می‌کنند از کوچک‌ترین آسیب‌پذیری‌ها در هر نرم‌افزاری، نه فقط وردپرس، سوء استفاده کنند. اکنون، وردپرس پلتفرم کاملاً محبوبی است، و به همین دلیل، حمله پس از حمله را فقط به دلیل حجم زیاد جذب می‌کند، نه به این دلیل که مستعد نقض امنیت است.

اگر به‌روزرسانی‌های هسته‌ای و امنیتی که پلتفرم به طور منظم دریافت می‌کند نبود، اینترنت در این لحظه به یک مشکل تبدیل می‌شد. مردم سایت های خود را یک روز در میان چپ، راست و مرکز از دست می دهند. زیان‌ها بسیار زیاد خواهد بود، وب شکسته می‌شود و وردپرس به راه dodo خواهد رفت.

اما بیش از ده سال است که وردپرس وارد وب شده است، و هر روز بزرگتر، بهتر و ایمن تر می شود. مشارکت‌های انجمن عظیم وردپرس CMS محبوب ما را یکبار به‌روزرسانی می‌کند.

هر به‌روزرسانی ویژگی‌های بهتر و اقدامات امنیتی سخت‌تر مانند ویژگی امنیتی رمز عبور پیشرفته‌ای را که در وردپرس 4.3 «Billie» معرفی شد، به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، می توانید با استفاده از افزونه هایی مانند Solid Security امنیت سایت وردپرس خود را تقویت کنید. در میان دیگران.

وقتی همه چیز تمام شد، امنیت سایت وردپرس شما (و بیشتر از آن، امنیت سایت ارزشمند شما محتوا) با شما شروع می شود. شما باید نصب، تم ها و افزونه های وردپرس خود را همیشه به روز نگه دارید. علاوه بر این، در صورت حمله هکرها، عادت به ایجاد پشتیبان‌گیری منظم و کامل از سایت کنید.

WordPress رایگان است (از این رو برای استفاده تجاری غیرقابل استفاده است)

برای افرادی که عاشق چیزهای رایگان هستند، و این بدان معنی است که هر یک از ما، وردپرس یک محصول رایگان واقعاً خبر خوبی است. اما رایگان در مورد وردپرس دقیقاً به چه معناست؟

برای مبتدیان، وردپرس از نظر آزادی (مطالعه حقوق استفاده) رایگان است. معنی آن این است که می‌توانید وردپرس را بردارید، آن را از بین ببرید، آن را تغییر دهید، کپی کنید و/یا نسخه منحصربه‌فرد خود را بدون کسب اجازه از هیچ مرجعی ایجاد کنید.

این منبع باز است. نرم افزار ساخته شده توسط جامعه ای از مشارکت کنندگان، به این معنی که به هیچ شرکت یا شخص خاصی تعلق ندارد. ثانیاً، برای استفاده از وردپرس، سیستم مدیریت محتوا، هزینه ای پرداخت نمی کنید – فقط باید اسکریپت را از WordPress.org دانلود کنید، آن را در هر کجا نصب کنید و می خواهید بروید.

سرویسی مانند WordPress.com به شما امکان می دهد از وردپرس در پلتفرم خود به صورت رایگان استفاده کنید. آنها به شما یک زیر دامنه رایگان می دهند، به عنوان مثال. yourname.wordpress.com و میزبانی رایگان. سایر سرویس‌های مشابه، معروف به مدیریت میزبان‌های وردپرس، اساساً به شما امکان می‌دهند از وردپرس در پلتفرم‌های خود در ازای پرداخت هزینه استفاده کنید (برعکس به میزبانی وب استاندارد، که در آن می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف نصب آسان انتخاب کنید.

تفاوت؟ طعم رایگان وردپرس ارائه شده در WordPress.com از نظر ویژگی ها و انعطاف پذیری به شدت محدود است. شما همچنین برای خرید هاست شخصی سازی شده با نام دامنه خود، قیمت بسیار بالایی را پرداخت خواهید کرد. هزینه می تواند به سرعت تا 3000 دلار در ماه برسد.

هاست های مدیریت شده وردپرس، از طرف دیگر، به شما این امکان را می دهند که وردپرس را با کسری از هزینه تجربه کنید. علاوه بر این، میزبان‌های وب سنتی مانند Dreamhost و Bluehost نیز اجازه خواهند داد شما از شکوه و عظمت وردپرس لذت می برید، حتی اگر قدرت کمتری نسبت به زمانی که می خواهید با یک هاست مدیریت شده وردپرس بروید.

در ادامه، اکثر شرکت‌های تجاری از راه‌حل رایگان، منبع باز و غیرقابل عرضه به نفع یک CMS سفارشی که برای نیازهای خاص آنها ساخته شده است، اجتناب می‌کنند.

شاید بوروکراسی، بودجه‌های کلان یا کسی که تلاش می‌کند تا گوشه‌ها را کاهش دهد، باشد، اما کسی باید به این بچه‌ها (و کت و شلوار خاکستری‌شان) بگوید که بدیهی است که فرصتی را برای پس انداز پول کلان و به دست آوردن یک پلتفرم بسیار متنوع از دست می‌دهند، یا «بی شکل مثل آب» همانطور که سابقم خودش را توصیف می کرد. TMI؟ از آن عبور کنید، وردپرس رایگان و برای وب‌سایت‌های تجاری مناسب است.

وردپرس با پشتیبانی همراه نیست

اکنون که گفتید وردپرس یک پلتفرم رایگان است که از طریق مشارکت های ارزشمند جامعه امکان پذیر شده است، اگر با مشکل مواجه شوم به کجا مراجعه کنم؟ سوال خوبی است.

یک شرکت نرم افزاری معمولی به شرح زیر عمل می کند. شما نیاز دارید. شما به دنبال یک شرکت معتبر هستید که به نوبه خود نرم افزاری را به شما پیشنهاد می دهد که برای آن پول پرداخت می کنید. اگر در استفاده از نرم‌افزار آنها با مشکل مواجه شدید، با تیم پشتیبانی آن‌ها تماس می‌گیرید و کارتان حل می‌شود.

وقتی صحبت از وردپرس به میان می‌آید، هیچ شرکت یا شخصی به تنهایی مالک این پلتفرم نیست، هیچ‌کس برای استفاده از آن هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند و زمانی که شما گیر می‌دهید…خب… شما گیر کرده‌اید. اشتباه است.

WordPress دارای یک جامعه بزرگ از توسعه دهندگان، طراحان، مترجمان، وبلاگ نویسان، نمایندگان پشتیبانی و غیره است که برای ایجاد WordPress Codex; یک سند پیشرفته که هرگز مشابه آن را ندیده اید. این همه چیز نیست، وردپرس دارای تالار گفتمان پشتیبانی بسیار فعالی است که توسط اعضای انجمن زیاد است.

با این منابع و تعداد زیادی از شرکت‌های خدمات مستقل، ارائه‌دهندگان خدمات تعمیر و نگهداری وردپرس، و هزاران دستگاه آماده و موجود فریلنسرها شوکه خواهید شد که با چه سرعتی می توانید به مشکلات خود پاسخ دهید.

وردپرس برای تجارت الکترونیک ناکافی است

آیا برای جلب توجه شما به تطبیق پذیری وردپرس، باید “CMS” را در همه جا حذف کنم؟ در روزهای اولیه وردپرس، تصور اینکه بتوانید از وردپرس برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده کنید، سخت بود.

دیگر نه. جامعه وردپرس شاهد هجوم تعداد بی‌شماری چارچوب‌ها و افزونه‌های تجارت الکترونیک وردپرس بوده است که ساخت یک فروشگاه الکترونیکی را به آسانی می‌سازد. امروزه، می‌توانید با استفاده از افزونه‌هایی مانند Woocommerce، WP ecommerce و Easy Digital Downloads، یک سایت تجارت الکترونیک کاملاً کاربردی ایجاد کنید.

بخش سرگرم کننده این است که وردپرس به راحتی تنظیم می شود و به عنوان یک فروشگاه آنلاین از آن استفاده می شود. در واقع، اکثر CMS های سفارشی که به طور خاص برای تجارت الکترونیک ساخته شده اند، نمی توانند با وردپرس به شکل فعلی رقابت کنند. وردپرس سازنده سایت تجارت الکترونیک؟ چه کسی حدس می زد؟

سایت های وردپرس کند هستند

زمانی که وب‌سایت‌ها فقط مجموعه‌ای از صفحات HTML، گرافیک و CSS بودند، گذشته است. با تولد فناوری‌های جدید، اندازه و عملکرد وب‌سایت‌ها افزایش یافته است. ایده نصب نرم‌افزار برای شروع ساخت وب‌سایت ممکن است شما را مجبور کند که باور کنید وردپرس می‌تواند سرعت سرور شما را کند کند. نادرست.

WordPress از بهترین استانداردهای وب و XHTML معنایی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که راه‌اندازی و استفاده از آن سریع است. بهترین شیوه‌های کدنویسی همچنین تضمین می‌کند که وردپرس از همان ابتدا سئوساز است.

سرعت پایین سایت معمولاً با ارائه دهندگان هاست ارزان و/یا افزونه های با کدگذاری ضعیف مرتبط است. ارائه دهندگان هاست ارزان معمولاً سایت شما و یک میلیون و یک سایت دیگر را روی یک سرور میزبانی می کنند، که فقط باعث عملکرد ضعیف در میان سایر مسائل می شود.

افزونه‌های با کدگذاری ضعیف «کد ناخواسته» را به فایل‌های حیاتی مانند header.php اضافه می‌کنند و سرعت شما را کاهش می‌دهند زیرا اشیاء غیر ضروری قبل از محتوای شما بارگذاری می‌شوند. افزونه های باگی نیز امنیت سایت وردپرس شما را تهدید می کنند.

فقط بهترین میزبانی وردپرس و افزونه‌های معتبر را انتخاب کنید و می‌توانید مهمانی را شاد کنید.

افزونه های وردپرس مبهم هستند

اگر پلاگین‌های سایه‌دار را از هر کجا نصب می‌کنید و وقتی که به طرف فن می‌خورد، گریه می‌کنید، شما هم همین‌طور هستید. مهم نیست که چقدر به انسانیت ایمان دارید، به سادگی نمی توانید فرض کنید همه افزونه ها – رایگان یا پریمیوم – بی عیب و نقص هستند. این یک ضرر به خودتان خواهد بود، حالا اینطور نیست؟

دقیقاً به همین دلیل است که باید از افزونه‌های فروشندگانی که نمی‌توانید به آنها اعتماد کنید دوری کنید. برای اجتناب از افزونه‌هایی که با اشکال، کد قدیمی و ناکارآمد، مشکلات امنیتی و پشتیبانی ضعیف ارسال می‌شوند، همیشه به دنبال تعداد زیادی دانلود، رتبه‌بندی و بررسی عالی و همچنین پشتیبانی عالی باشید.

به عنوان یک نکته جانبی، افزونه‌ها عملکرد سایت وردپرس شما را به روشی غیرقابل تصور گسترش می‌دهند و به شما امکان می‌دهند از پتانسیل‌های زیادی استفاده کنید، که دستیابی به آن بدون افزونه‌های گفته شده بسیار سخت یا پرهزینه است.

فقط کورکورانه پلاگین ها را اضافه نکنید، زیرا به این ترتیب از نظر عملکرد ضعیف و افزایش خطرات امنیتی به مشکل بر می خورید. دقت کن دوست من دقت لازم.

مدیریت سایت های وردپرس دشوار است

مدیریت تقریباً هر سایتی، نه فقط سایت‌های وردپرس، برای مبتدیان دلهره‌آور به نظر می‌رسد. نصب سایت(های) وردپرس یک چیز است، مدیریت سایت(ها) چیز دیگری است.

شما باید موارد زیادی از جمله تأیید نظرات، نظارت بر امنیت، ردیابی ترافیک، و به‌روزرسانی تم‌ها، افزونه‌ها و همچنین هسته وردپرس را بررسی کنید. وقتی چند سایت وردپرسی در همه جا دارید، ممکن است خیلی سریع به هم ریخته شود.

اما این فقط در صورتی اتفاق می‌افتد که از قبل برنامه‌ریزی نکرده باشید، که به عنوان مثال به شما اطلاع می‌دهد که یک افزونه خوب وجود دارد که به نام ManageWP که به شما کمک می کند تا تمام نصب های وردپرس خود را از یک داشبورد مرکزی ردیابی کنید.

با وجود ManageWP، وظایف نگهداری سایت شما به کلیک روی چند دکمه کاهش می یابد و کار شما انجام می شود. به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مدیریت سایت های وردپرس هستید؟ ما پشت شما را پوشانده ایم.

وردپرس پاسخگو نیست (یا حتی اثبات آینده)

نگران هستید نصب وردپرس شما با عملکردهای پیشرفته وب به خوبی اجرا نشود؟ فناوری های آینده؟ خوب، حدس بزنید، اگر وردپرس اثبات آینده است، لازم نیست کمی نگران باشید، زیرا … خوب … اینطور است! با به روز رسانی منظم و بهترین استانداردهای وب، وردپرس همیشه برای آینده آماده است.

پاسخگویی چطور؟ چگونه سایت وردپرس شما در عرض های مختلف صفحه قرار می گیرد؟ خوب، به شرطی که قالب وردپرس شما واکنش گرا باشد، سایت شما به صورت خودکار واکنش گرا خواهد بود. یافتن پوسته‌های وردپرس واکنش‌گرا در WordPress.org و فروشگاه‌ها/بازارهای تم مانند Themeforest، Themes Elegant، aThemes و My Theme Shop بسیار آسان است. برای صرفه جویی در وقت خود، لطفاً تم چند منظوره پاسخگوی کل ما را بررسی کنید.

اگر پوسته وردپرس شما به دلایلی که فقط خودتان می دانید پاسخگو نیست، همیشه می توانید از یک نسخه سازگار با موبایل از سایت خود ایجاد کنید.

WordPress به محض ظهور، فناوری را بعد از فناوری استفاده می‌کند، به این معنی که شما یک CMS قدرتمند دارید که سایت شما را برای روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده هدایت می‌کند. می‌توانید با فناوری‌هایی مانند jQuery، backbone.js، Flash، CSS3، API‌های مختلف و سایر فناوری‌ها سرگرم شوید که به شما امکان می‌دهند سایت وردپرس خود را به هر سمتی که می‌خواهید تغییر دهید.

در حال تکمیل

به بیان ساده، وردپرس دقیقا همان CMSی است که شما به دنبال آن بودید. اما اگر به متقاعدسازی بیشتری نیاز دارید، هر افسانه ای را که با آن برخورد کرده اید به ما بگویید. ما خوشحال خواهیم شد که آنها را از بین ببریم! چه چیزی را در مورد وردپرس بیشتر دوست دارید؟ سوالات کاملاً قدرتمندی هستند که شما را تا دفعه بعد در فکر نگه می دارند. در ضمن، لطفا نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید. Adios!

خروج از نسخه موبایل