نگاهی به میزبانی بهینه شده وردپرس Bluehost

نگاهی به میزبانی بهینه شده وردپرس Bluehost

آیا تصمیم گرفته اید یک وبلاگ یا وب سایت وردپرس را خود میزبانی کنید اما مطمئن نیستید که از کدام شرکت میزبانی استفاده کنید؟ به نظر می رسد تعداد بی نهایت میزبان وردپرس وجود دارد گزینه های موجود برای صاحبان وب سایت.

با این حال، شرکت‌های میزبان قدرت وردپرس را درک می‌کنند و بسیاری شروع به بهینه‌سازی خدمات میزبانی خود به‌طور خاص برای کاربران وردپرس کرده‌اند. Bluehost یکی از این شرکت هاست. آنها میزبانی و ساخت یک وب سایت وردپرس را برای شما آسان می کنند و گزینه های میزبانی را که به طور خاص برای کاربران وردپرس سفارشی شده است، ارائه می دهند.

در این پست با مرور ویژگی‌های Bluehost که میزبانی بهینه‌شده برای وردپرس را منحصربه‌فرد می‌کند، درک درستی از معنای واقعی میزبانی بهینه‌شده وردپرس به دست خواهیم آورد.

Bluehost: برای میزبانی وردپرس غریبه نیست

بلاگرها در سرتاسر وب به سرعت Bluehost، نمایندگان آگاه در خدمات مشتری و مقرون به صرفه بودن اشاره می کنند. آنها تعدادی از محصولات میزبانی را ارائه می دهند. میزبان اشتراکی اغلب بهترین گزینه است برای وب‌سایت‌های کوچکی که تازه شروع به کار کرده‌اند. حساب های جدید دارای دامنه رایگان به مدت 12 ماه، کنترل پنل پیشرفته و قیمت هایی هستند که از 3.49 دلار در ماه برای سال اول شروع می شوند (اگر از پیوند ما در بالا استفاده کنید). با طرح پایه، می‌توانید یک دامنه را میزبانی کنید و وردپرس را با یک کلیک نصب کنید، یا از سازنده وب‌سایت Bluehost استفاده کنید.

اگر به دنبال میزبانی چندین وب‌سایت هستید، طرح Plus میزبان ده سایت با قیمت 10.99 دلار در ماه (یا 5.95 دلار در ماه در فروش) است، و می‌توانید تعداد نامحدودی از وب‌سایت‌ها را با طرح Bluehost Business Pro با قیمت 23.99 دلار در ماه میزبانی کنید. (13.95 دلار در ماه در فروش).

هر طرح میزبانی شامل تعداد مشخصی از حساب‌های ایمیل است، به جز طرح حرفه‌ای که تعداد نامحدودی از حساب‌های ایمیل را ارائه می‌دهد. در نهایت، با هزینه و ساختار ویژگی کمی متفاوت، می‌توانید راه حل میزبانی ابری.

Bluehost علاوه بر پیشنهادات استاندارد خود، خدمات و فناوری خود را با محصول تخصصی خود تقویت می کند: میزبانی بهینه برای وردپرس.

اکنون بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم…

میزبان بهینه سازی شده بلوهوست برای وردپرس کاوش شد

پس از اسکن صفحه محصول Bluehost برای میزبانی بهینه، یکی از اولین چیزهایی که ممکن است متوجه شوید این است که امتیاز قیمت بالاتر را فهرست می‌کند. به عنوان مثال، کم هزینه ترین طرح 24.99 دلار در ماه است (ماه اول با قیمت 12.49 دلار به فروش می رسد). اما با این طرح می توانید تا پنج وب سایت را میزبانی کنید. این طرح همچنین شامل 30 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 2 گیگابایت رم، پشتیبانی 24/7 مشتری، سی پنل پیشرفته، امنیت SiteLock می‌شود و می‌تواند تا یک میلیون بازدیدکننده سایت در ماه را مدیریت کند.

بسیاری از ویژگی‌های اضافی در صفحه فرود آنها گنجانده شده است، اما من نمی‌دانستم که چگونه این ویژگی‌ها هزینه بالاتر را توجیه می‌کنند. بنابراین، من با خدمات مشتری تماس گرفتم تا بپرسم، “هستینگ Bluehost دقیقا چگونه برای وردپرس بهینه شده است؟ چه چیزی آن را متفاوت می کند؟»

در کمال تعجب، یکی از همکاران فروش Bluehost (مت) پاسخ‌های مفیدی داشت.

بهینه سازی سطح سرور

راه اصلی که Bluehost برنامه های میزبانی وردپرس را بهینه می کند، اختصاص هر حساب به یک سرور خصوصی است – منابع وب شما به تنهایی متعلق به شماست. یکی از دلایل ارزان‌تر بودن گزینه‌های میزبانی دیگر این است که هزاران وب‌سایت مدیریت شده وردپرس از یک سرور استفاده می‌کنند. اما ساختار پلت فرم سرور Bluehost به این معنی است که وب سایت شما دارای RAM، CPU و مدیران پردازش (PHP-FPM) خاص خود است. به همین دلیل، Bluehost پیشنهاد می‌کند که وب‌سایت شما زمان کوتاهی را تجربه خواهد کرد و برای بازدیدکنندگان سایت شما با سرعت بالاتری کار خواهد کرد.

کنترل پنل پیشرفته

بسیاری از شرکت های هاستینگ از cPanel به عنوان داشبورد کنترل پنل شما استفاده می کنند. سی پنل، به اصطلاح، مقر وب سایت شماست. Bluehost با سفارشی‌سازی cPanel یک گام فراتر رفت تا تجربه‌ای کارآمدتر و کاربرپسند ارائه دهد.

به عنوان مثال، می‌توانید وردپرس را با یک کلیک نصب کنید و به راحتی می‌توانید تم‌های ممتاز را از طریق MOJO Marketplace که در cPanel سفارشی‌سازی شده Bluehost ادغام شده است خریداری و نصب کنید. cPanel آنها همچنین برای حرکت در تبلت یا رایانه رومیزی طراحی شده است. و اگرچه ممکن است برای برخی راحت باشد، توصیه می کنیم افزونه Mojo Market را غیرفعال کنید به عنوان یکی از اولین گام ها هنگام راه اندازی سایت خود با Bluehost. بسیاری از مشتریان ما که از طرح‌های زمینه ممتاز ما استفاده می‌کنند، هنگام استفاده از آن مشکلات، اشکالات و کندی را گزارش کرده‌اند و بسیاری از تم‌های عالی دیگر برای انتخاب در وب وجود دارد (از جمله طرح های وردپرس رایگان) خارج از بازار.

پشتیبانی متخصص آموزش دیده وردپرس

همه تکنسین‌های موجود در خط راهنمای Bluehost آموزش دیده‌اند که چگونه در وردپرس پیمایش کنند و به شما در ساخت یک وب‌سایت کمک کنند. بنابراین چه بخواهید برای میزبانی بهینه وردپرس آنها ثبت نام کنید یا نه، این کمک برای شما در دسترس است. در واقع، فن‌آوری‌های آن‌ها به خوبی آموزش دیده‌اند که وردپرس در ده سال گذشته این شرکت میزبان را توصیه کرده است.

تفاوت پشتیبانی با این گزینه میزبانی بهینه‌شده این است که تکنسین‌های خدمات مشتری آموزش‌های سطح بالایی را با چندین برنامه‌نویس اصلی وردپرس می‌گذرانند.

این به سطح متفاوتی از پشتیبانی کمک می‌کند که مطابق با نیازهای شما در حوزه هر معضلی که ممکن است هنگام تماس با آن مواجه شوید، سفارشی می‌شود. مشتریان میزبانی بهینه وردپرس معمولاً زمانی که برای پشتیبانی فنی تماس می‌گیرند، زمان انتظار کوتاه‌تری را تجربه می‌کنند. گاهی اوقات اصلاً زمان انتظار وجود ندارد. (به علاوه، من همچنین با بخش فنی تماس گرفتم و تماس من در عرض چند ثانیه پاسخ داده شد.)

SiteLock Security

هکرهای انسانی و مجازی وردپرس را دوست دارند، به خصوص وب‌سایت‌های کوچک‌تر. به نظر می رسد که این چالش نهایی هک برای آنها باشد. من تعدادی از وب سایت های وردپرس خود را هک کرده ام، تا اینکه یاد گرفتم چگونه به درستی از آنها محافظت کنم. بنابراین دانستن اینکه پس از نصب، SiteLock Security خواهید داشت، بسیار مهم است. معامله. SiteLock یک فایروال ایجاد می کند و سایت شما را به صورت روزانه برای بدافزار اسکن می کند بدون اینکه سرعت آن را کاهش دهد.

نتیجه گیری

گزینه های میزبانی وردپرس زیادی وجود دارد و Bluehost یکی از مواردی است که ارزش بررسی دارد. علاوه بر ظاهر و احساس بهبودیافته، Bluehost از توسعه دهندگان اصلی وردپرس پشتیبانی می کند و از رویدادهای WordCamp حمایت می کند تا به دانش بیشتر وردپرس کمک کند. این نشان می دهد که علاوه بر ارائه محصولات مرتبط با وردپرس، Bluehost متعهد است دانش خود را در مورد این موضوع گسترش دهد.

به این لیست از ویژگی‌ها نگاه کنید و آن را با نیازهای میزبانی وب وردپرس خود مقایسه کنید تا مشخص کنید که آیا میزبانی وردپرس بهینه شده Bluehost گزینه مناسبی برای شماست یا خیر. به نظر می‌رسد که از زمان یکی از بررسی‌های خود در سال 2013، برخی بهبودهای بصری، متنی و خدماتی انجام داده‌اند، اما نظرات متفاوت است. بهتر است اطلاعات موجود در اینجا و Bluehost.com، سپس اگر سؤال دیگری دارید با آنها تماس بگیرید.

فروشنده‌ای که با او صحبت کردم آگاه بود و تفاوت‌های بین سرویس WordPress Optimized آنها و یکی دیگر از گزینه‌های میزبانی مدیریت شده وردپرس (بر اساس درخواست من) را بدون فروش توضیح داد. بنابراین حداقل، اگر اعضای تیم فروش آنها به طور مشابه به تماس‌ها برخورد می‌کردند، این امکان برای شما وجود دارد که تماس بگیرید و سؤال بپرسید بدون اینکه احساس کنید در یک تور ماهی گرفتار شده‌اید. همچنین می‌توانید برای سؤالات دقیق‌تر درباره RAM، عملکرد سرور و سایر جنبه‌های فنی که بر نیازهای وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارند، با پشتیبانی فنی تماس بگیرید.

آیا از Bluehost برای ساخت وب سایت یا وبلاگ وردپرس خود استفاده کرده اید؟ چگونه برای شما کار کرده است؟ آیا ویژگی های اضافی از طریق Bluehost در دسترس است که در اینجا ذکر نشده است؟ با ذکر آنها در بخش نظرات زیر به دیگران کمک کنید!

خروج از نسخه موبایل