گرایش های طراحی وب وردپرس برای هیجان زده شدن

گرایش های طراحی وب وردپرس برای هیجان زده شدن

طراحی وب به طور مداوم در حال تغییر است و این به ویژه در مورد وردپرس صادق است. بنابراین، وردپرس به طور طبیعی به منبعی از گرایش‌های طراحی وب تبدیل شده است، زیرا هر روز تعداد بیشتری از وب از چارچوب محبوب و آسان استفاده می‌کنند.

در این پست به آنچه فکر می کنیم (ادامه می دهیم) بزرگترین روندهای وردپرس و طراحی وب در سال 2021 خواهیم بود. احتمالاً قبلاً بسیاری از این موارد را دیده اید، اما بدون هیچ مقدمه ای، بیایید بررسی کنیم!< /p>

طراحی مواد

مطمئناً تاکنون نام متریال دیزاین را شنیده اید. گوگل این مفهوم طراحی استاندارد را اخیراً معرفی کرده است و قطعاً روندی است که باید در طول سال به آن توجه داشت. دقیقاً طراحی مواد الف>؟ این مجموعه رنگ‌ها، نمادها، تایپوگرافی، UI، طرح‌بندی‌ها، پیمایش، شبکه‌ها، فهرست‌ها، لغزنده‌ها، دکمه‌ها، منوها، برگه‌ها، نکات ابزار، بارگیری تصویر، پیمایش، حرکات و موارد دیگر است.

(تقریباً) طراحی مسطح و طرح‌بندی شبکه‌ای

دو از بزرگ‌ترین دستاوردهای طراحی متریال، ادامه طرح‌های وب تخت با پیچش سایه‌ها برای ایجاد ابعاد، به‌علاوه طرح‌بندی شبکه‌ای خوانا آسان است. تمرکز طراحی متریال واقعاً بر خوانایی برای بازدیدکنندگان شما است و یک مثال عالی از آن را می‌توانید در وبلاگ طراحی مواد کمیاب پیدا کنید.

این طرح زمینه از بسیاری از نه همه توصیه‌های Google استفاده می‌کند. رنگ های پیش فرض استاندارد، سایه های ساده، دکمه های کوچک دوست داشتنی، تصاویر توصیفی و موارد دیگر. فقط به خودتان نگاهی بیندازید – مطمئناً عاشق خواهید شد.

تصویر تاثیرگذار

یک روند بزرگ دیگر که تا حدودی از سال گذشته نقل مکان کرده است، تصاویر بزرگ است. بزرگ از نظر تاثیر و اندازه واقعی. تصاویر قهرمان قطعاً هنوز یک چیز هستند و شما آنها را تقریباً در هر شرکت مستقل یا آژانس طراحی وب پیدا خواهید کرد. پارالاکس همه جا هست. و با بسیاری از منابع جدید و فوق‌العاده عکس‌های استوک رایگان (مانند Pixabay و Unsplash) شکی نیست که چرا افراد زیادی به این گرایش پیوسته اند.

تصاویر > متن

تصاویر مهم هستند. در بسیاری از موقعیت‌ها، یک تصویر فقط ارزش هزار کلمه را ندارد، بلکه کلمات را کاملاً غیر ضروری می‌کند. و برای بسیاری از کسب و کارها، تصویر بخش مهمی از حضور آنلاین آنهاست. برای مثال، رستوران‌ها تقریباً همیشه به‌شدت به عکاسی وابسته بوده‌اند و با روند تصاویر تأثیرگذار، وب‌سایت‌های غذاخوری را بزرگ‌تر، بهتر و خوشمزه‌تر کرده است. فقط به Plate نگاهی بیندازید.

این قالب وردپرس رستوران دوست‌داشتنی از تصاویر بزرگ و پررنگی استفاده می‌کند که برای گرسنه کردن مشتریان شما و آماده کردن رزرو مناسب هستند. به‌علاوه تم کاملاً واکنش‌گرا است، بنابراین تمام آن تصاویر زیبایی که اضافه می‌کنید در هر دستگاهی عالی به نظر می‌رسند.

ویدئوها به جای پست های طولانی

تنها چیزی که بهتر از یک تصویر تاثیرگذار است، یک ویدیو است، و آنها همه جا هستند. ویدیوها راهی عالی برای نمایش محصول شما در عمل، معرفی تیم خود، برای توضیح بهتر خدمات شما یا به سادگی بیان آنچه می خواهید است. برای گفتن در وبلاگ شما به علاوه موج جدیدی از مضامین وبلاگ وجود دارد که در بسیاری از بازارها وجود دارد.

یکی از این موضوعات Moview است که اشتراک‌گذاری نظر، آموزش‌ها و موارد دیگر را با خوانندگان آسان می‌کند. علاوه بر توابع تعبیه شده بومی وردپرس، این موضوع با گزینه‌های اضافه شده برای رتبه‌بندی، طرح‌بندی صفحه سفارشی، پشتیبانی از bbPress و BuddyPress و موارد دیگر همراه است.

ظهور صفحه فرود

روند دیگری که دیده‌ایم صفحات فرود است. چرا یک سایت عظیم با هزارتویی از صفحات بسازید در حالی که می توانید به سادگی یک صفحه شگفت انگیز ایجاد کنید تا تبدیل بیشتر داشته باشید؟ اگرچه برای همه مناسب نیست، سایت های تک صفحه ای برای فریلنسرها، آژانس ها و البته محصولات یا خدمات منحصر به فرد ساخته شده اند.

برای تجربه کاربری یکپارچه، اسکرول محلی را اضافه کنید

در کنار داشتن یک صفحه به‌عنوان کل وب‌سایت، افزودن پیمایش محلی بسیار مهم است تا خوانندگان بتوانند به راحتی به بخش‌های مختلف بدون نیاز به پیمایش برای ابدیت پیمایش کنند. خوشبختانه بسیاری از تم‌ها شامل پشتیبانی از اسکرول محلی (و سایر ویژگی‌های صفحه فرود) هستند که یکی از بهترین آنها Total است.

مهم نیست چه نوع صفحه فرودی را می خواهید ایجاد کنید، Total می تواند آن را مدیریت کند. این طرح زمینه دارای انواع نمایش‌های نمایشی تک (و چند صفحه‌ای) نیست که می‌توانید از آنها برای شروع به کار و پشتیبانی کامل از اسکرول محلی استفاده کنید، اما عناصر سازنده صفحه و گزینه‌های سفارشی‌سازی تم بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید به معنای واقعی کلمه هر طرح‌بندی را که می‌خواهید ایجاد کنید. . با این قالب وردپرس انعطاف‌پذیر و قدرتمند، پیام‌ها، دکمه‌ها، محتوای متحرک و موارد دیگر را اضافه کنید.

طراحان به عنوان توسعه دهندگان

طراحی وب و توسعه وب همیشه در هم آمیخته شده‌اند، و در حالی که قبلاً ممکن بود یک تیم کامل از افراد را استخدام کنید تا یک وب‌سایت جدید برای کسب‌وکار خود بسازند، این امر تبدیل به یک هنجار جدید برای طراح و توسعه‌دهنده شما شده است. بخشی از این به خاطر انبوهی از اطلاعات رایگان در وب است که به افراد بیشتر و بیشتری اجازه می داد توسعه دهندگان خودآموخته شوند و دیگران الهام بخش خلاق خلاق عالی پیدا کنند. > در سایت هایی مانند Dribbble و Behance.

اما علاوه بر همه موارد رایگان در وب، ظهور سازندگان صفحه ممتاز واقعاً باعث شده است که توسعه و طراحی به طور یکپارچه با هم ترکیب شوند. اگر تا به حال از وردپرس استفاده کرده باشید (و اجازه دهید فرض کنیم از زمانی که در WPExplorer هستید استفاده کرده اید) احتمالاً در ماه های اخیر با چند سازنده صفحه مواجه شده اید.

CSS Hero یک افزونه فوق‌العاده است که به کاربران امکان می‌دهد به معنای واقعی کلمه اشاره کنند. ، روی هر تم کلیک کرده و ویرایش کنید. این دریچه بزرگ را برای طراحان با دانش محدود CSS باز می کند. برای ایجاد تغییراتی در ظاهر طرح زمینه خود با CSS Hero، کافی است روی یک عنصر کلیک کنید، سپس از ویرایشگر برای تغییر رنگ ها با انتخابگر رنگ، انتخاب فونت های جدید از فهرست کشویی، ویرایش اندازه ها با نوار جابه جایی و موارد دیگر استفاده کنید.

صفحه‌ساز دیگری که قبلاً نامش را شنیده‌اید، صفحه‌ساز محبوب و قدرتمند WPBakery Page Builder. با این کار می‌توانید بدون هیچ تجربه‌ای طراحی و توسعه دهید (البته اگر در مورد هر یک از آنها کهنه کار هستید، مطمئناً این افزونه زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند). برای ایجاد وب‌سایتی که 100% منحصربه‌فرد است، به سادگی از عناصر صفحه همراه با گزینه‌های طراحی استفاده کنید.

همبرگر و منوهای مخفی

منوهای ساده شده دیگر فقط برای موبایل نیستند. بسیاری از سایت‌ها همبرگر کلاسیک را روی دسک‌تاپ انتخاب می‌کنند و همچنین زیبایی‌شناسی تمیزتر و حداقلی را انتخاب می‌کنند. این عالی است اگر سایت شما فقط تعداد انگشت شماری صفحه داشته باشد و تمرکز واقعی روی صفحه اصلی باشد مانند موضوع نجیب (که از منوی همبرگر و نوار کناری مخفی استفاده کرده است).

کارت به جای کاشی

طرح مشبک و سنگ تراشی برای مدتی متداول بوده است، اما هنگامی که سنگ تراشی از تصاویر پست ویژه را با متن در بالا ترکیب می کنید، طرح کاملاً جدید “کارت” را دریافت می کنید. مشابه آنچه در بالا در نسخه ی نمایشی تم Sowe می بینید، طرح بندی کارت به خوانندگان این امکان را می دهد که ببینند محتوای اخیر شما چیست.

تایپوگرافی پررنگ

مفهوم تایپوگرافی جسورانه در امتداد همان خطوط با تصاویر پررنگ است. نمی‌توانید فونت‌های بزرگ را از دست بدهید، و نوشتار پررنگ‌تر، خواندن پست شما را برای همه خوانندگان آسان‌تر می‌کند. یک مثال عالی، تم Candid توسط Array است. متن بزرگ و پررنگ خوانایی موضوع را افزایش می دهد، اما به لطف طراحی حداقلی، مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

ویژگی های عجیب و غریب

توسعه‌دهنده‌های بیشتری هنگام ایجاد تم‌ها و افزونه‌های خود کمی سرگرم می‌شوند و ویژگی‌های خاصی را اضافه می‌کنند که در همه موارد دیگر در بازار پیدا نمی‌کنید. این شامل انیمیشن های بی نظیر، طرح بندی های سرگرم کننده و شناورهای متفکرانه است.

و تن بیشتر

همانطور که گفتیم – روندهای بسیار زیادی وجود دارد که نمی‌توانیم به تنهایی پیگیری کنیم. بنابراین به ما بگویید – چه روندهایی را در وب دیده‌اید؟ به نظر شما کدام عناصر طراحی جدید چیز بزرگ بعدی هستند؟ به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل