چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم

چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم

پس می خواهید یک دوره آنلاین ایجاد کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ وقتی می‌خواهید به افراد آنلاین آموزش دهید، ممکن است راه‌اندازی چیزی حرفه‌ای پیچیده باشد. شاید به عنوان یک افزونه برای آموزش دنیای واقعی که ارائه می دهید، یا به عنوان یک افزونه از وب سایت بسیار موفق شما.

خوشبختانه، وردپرس راه اندازی یک دوره آنلاین را برای به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود با جهان آسان می کند. تم‌ها و پلاگین‌های مختلفی در دسترس هستند که به کاربران امکان ایجاد و ارائه دوره‌ها در وب‌سایت وردپرس خود را می‌دهند.

این مقاله شما را در مورد کارهایی که برای ایجاد دوره آنلاین با وردپرس باید انجام دهید، راهنمایی می‌کند، سپس به برخی از افزونه‌ها و گزینه‌های تم موجود نگاه می‌کنید.

نمونه هایی از دوره های آنلاین

دوره های آنلاین به طور گسترده در دسترس هستند و بسیاری از آنها با استفاده از وردپرس ساخته می شوند. بسیاری از دوره‌ها در پشت صفحات فروش پنهان شده‌اند، اما ما زوجی را پیدا کردیم که می‌توانید پیش‌نمایش آن‌ها را مشاهده کنید تا نحوه تنظیم آن‌ها را احساس کنید. به عنوان مثال، WP101 با استفاده از وردپرس برای ارائه دوره‌های آموزشی خود به مأموریت خود وفادار می‌ماند. مبتدیان وردپرس:

چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 12

دوره مقدماتی آنها در مورد همه اصول اولیه وردپرس رایگان است. یا می‌توانید فهرست کامل دوره‌های وردپرس ما را برای دیدن نمونه‌های بیشتر بررسی کنید.

راه اندازی وب سایت شما

اکنون، اجازه دهید با یک نسخه مختصر از نحوه راه‌اندازی وب‌سایت خود با وردپرس شروع کنیم. در مرحله اول، شما باید یک نمونه از وردپرس در حال اجرا، “محلی” (یعنی روی رایانه شخصی شما) یا آنلاین را دریافت کنید. اگر آماده دریافت میزبانی وردپرس هستید، میزبانی مدیریت‌شده را توصیه می‌کنیم که با نصب، پشتیبان‌گیری و به‌روزرسانی برای شما سروکار دارد. یک گزینه عالی WP Engine  است که با سرعت پایین شروع می شود 20 دلار در ماه.

    چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 13

    میزبانی معمولی

    Bluehost گزینه ارزان‌تری از 2.95 دلار در ماه است. حتی اگر قیمت تبلیغاتی مربوط به طرح مشترک آنهاست Bluehost یک گزینه نصب سریع برای وردپرس دارد که به شما کمک می کند وردپرس را در عرض چند دقیقه آماده کنید.

    اگر می‌خواهید در عوض با نصب محلی شروع کنید، می‌توانید وردپرس را بر روی رایانه خود با سیستم عامل OS X، Windows یا Ubuntu به راحتی راه‌اندازی کنید. هنگامی که از سایت خود راضی هستید، می توانید سایت وردپرس خود را از لوکال هاست به وب زنده خود منتقل کنید. میزبان. با راه اندازی وردپرس، چه اتفاقی می افتد؟ بیایید به برنامه ریزی دوره شما نگاه کنیم.

    برنامه ریزی دوره شما

    اکنون که وب سایت شما آماده است، هیجان ایجاد می شود، اما باید سرعت خود را کاهش دهید و به دقت در مورد مرحله بعدی خود فکر کنید. قبل از اینکه افزونه یا موضوعی را برای کمک به تنظیم دوره آنلاین خود انتخاب کنید، باید بدانید که چه نوع دوره ای را می خواهید ایجاد کنید.

    برنامه ریزی یک دوره آنلاین بسیار زیاد است، اما در اینجا برخی از ملاحظات اساسی برای تعیین بهترین رویکرد وجود دارد:

    • طرح کلی دوره. این شاید مهمترین مرحله برنامه ریزی دوره شما باشد. اگر نمی دانید که چگونه می خواهید مطالب دوره خود را ساختار دهید (بخش ها و درس ها، موضوعات فرعی و غیره)، تنظیم دوره به درستی برای رفع نیازهای شما دشوار خواهد بود و ممکن است راه حل اشتباهی را انتخاب کنید.
    • نوع محتوا. یک دوره فقط متنی را می‌توان بسیار متفاوت از دوره چندرسانه‌ای دانست. باید در مورد انواع محتوایی که می‌خواهید دوره شما شامل شود فکر کنید (مانند متن، ویدیو یا آزمون‌ها).
    • محدودیت‌های دوره. راه‌اندازی دوره رایگان ممکن است بسیار ساده‌تر از دوره‌ای باشد که به قوانین عضویت پیچیده نیاز دارد. شما باید تعیین کنید که می‌خواهید دوره آموزشی خود را چگونه راه‌اندازی کنید، و کدام محتوا برای چه مخاطبانی در دسترس خواهد بود.
    • روش توزیع. ممکن است وقتی دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند، همه محتوای دوره‌تان در دسترس باشد، اما ممکن است ترجیح دهید مطالب را بر اساس یک برنامه در دسترس قرار دهید (مثلاً «محتوای چکیده»).< /li>

    اکنون که می‌دانید چه چیزی را ایجاد می‌کنید، بیایید به چند راه‌حل برای کمک نگاهی بیندازیم.

    افزونه های دوره آنلاین

    ما تعدادی از افزونه‌های موجود را برای بررسی شما در زیر انتخاب کرده‌ایم – برخی از بهترین افزونه‌ها برای مدیریت دوره آنلاین.

    1. Sensei (از 179 دلار)

    چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 14

    از WooThemes (تیم پشتیبان WooCommerce) به ما می آید Sensei ( شروع از 179 دلار در سال برای یک سایت واحد). ادغام کامل با WooCommerce و تمام تم های WooThemes، به علاوه طیف گسترده ای از برنامه‌های افزودنی موجود برای سفارشی‌سازی پیشنهاد دوره شما، این را انتخابی محکم کنید.

    2. WP Courseware (از 159 دلار)

    چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 15

    با WP Courseware راه خود را از طریق ایجاد یک دوره آموزشی بکشید و رها کنید (از 159 دلار برای مجوز دو سایت شروع می شود) . این راه حل دوره آنلاین کامل با همه افزونه های اصلی تجارت الکترونیک ادغام می شود.

    3. LearnPress (رایگان)

    چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 16

    یک افزونه جامع وردپرس سیستم مدیریت یادگیری (LMS)، LearnPress یک گزینه رایگان برای دوره های آنلاین شما است. چندین افزونه های رایگان برای گسترش عملکرد، و همچنین برخی از موارد برتر (شروع از 19.99 دلار) در دسترس هستند ) حتی فراتر بروید.

    4. دوره های پر زرق و برق (199 دلار)

    چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 17

    فرزند مغز درک هالپرن، بنیانگذار Social Triggers, Zippy Courses یک پلتفرم دوره آنلاین و همه کاره ممتاز (با قیمت ۱۹۹ دلار) است که شامل ادغام داخلی با بازاریابی ایمیلی، درگاه‌های پرداخت و تجزیه و تحلیل دقیق است.

    5. LearnDash (از 199 دلار)

    چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 18

    LearnDash یک LMS ممتاز و مملو از ویژگی است ( از 199 دلار برای یک سایت منفرد شروع می شود)، که در واقع دارای یکپارچه سازی استاندارد صنعتی LMS، مانند Tin Can API است. اگر به یکپارچه سازی LMS واقعی نیاز دارید، این یک انتخاب واضح است.

    6. LifterLMS (رایگان)

    چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 19

    LifterLMS افزوده جدیدی به فضای دوره آنلاین است. این یک افزونه رایگان است، اما نسخه پریمیوم (99 دلار در سال) پشتیبانی اضافی، گرافیک های اضافه شده، و تم های ممتاز را ارائه می دهد. برنامه های افزودنی ممتاز عملکرد را بیشتر گسترش می دهند.

    موضوعات دوره آنلاین

    زمینه‌های بسیاری برای ارائه دوره‌های آنلاین طراحی شده‌اند، بنابراین این تنها گزیده‌ای از برخی از انتخاب‌های ما است تا نشان دهیم چه چیزی ممکن است. می‌توانید تعدادی دیگر را در فهرست بهترین تم‌های آموزشی وردپرس ما بررسی کنید.

    1. WPLMS

    چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 20

    WPLMS یک سیستم مدیریت یادگیری اجتماعی است که بر اساس BuddyPress برای مدیریت دوره، مدرس و دانش‌آموز ساخته شده است. . این یک راه حل همه کاره برای ایجاد یک پلتفرم یادگیری آنلاین است.

    2. BuddyBoss

    چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 21

    BuddyBoss برای LearnDash چیزی بیش از یک تم ساده است – بیشتر شبیه یک پلتفرم است. با گزینه‌ها و ویژگی‌های داخلی برای طرح‌بندی، هدر و پاورقی قابل تنظیم، نام تجاری، ساخت صفحه و البته LearnDash (آزمون‌های پیشرفته، تایمرهای درس، گزارش‌های کاربر، و غیره) BuddyBoss هر چیزی را که احتمالاً نیاز دارید ارائه می‌دهد. به علاوه با رابط جدید LearnDash-Gutenberg، ایجاد محتوای سفارشی حتی سریع‌تر و آسان‌تر است.

    3. LMS

    چگونه یک دوره آنلاین با وردپرس ایجاد کنیم 22

    طرح زمینه LMS یک تم مدیریت یادگیری قدرتمند است که برای کار با Sensei طراحی شده است. این امکان طراحی و طرح بندی پیشرفته را به وب سایت دوره آنلاین شما اضافه می کند.


    ایجاد یک دوره آنلاین در وردپرس کار سختی نیست و می توان آن را به سرعت با استفاده از یک تم یا افزونه انجام داد. شما باید کار سخت برنامه ریزی دوره و ایجاد مطالب را انجام دهید، اما با وردپرس می توانید خود دوره را به صورت آنلاین و در کمترین زمان در دسترس دانش آموزان خود قرار دهید.

    ما یک نمای کلی از نحوه راه‌اندازی یک دوره آنلاین با استفاده از وردپرس به شما ارائه کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید، دوره خود را برنامه‌ریزی کنید، موضوع یا افزونه را انتخاب کنید و همین امروز شروع به کار کنید.

    >

    ما به تازگی سطح ایجاد یک دوره آنلاین را بررسی کردیم، بنابراین اگر سؤال یا پیشنهادی دارید، لطفاً در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید! ما دوست داریم نکات و ترفندهای شما را برای ایجاد دوره های آنلاین با وردپرس بشنویم.

    خروج از نسخه موبایل