نحوه جمع آوری بازخورد کاربران در سایت وردپرسی خود

نحوه جمع آوری بازخورد کاربران در سایت وردپرسی خود

با ارزش ترین منبع برای هر وب سایت بازدیدکنندگان آن هستند. می توانید برای ارائه بازخورد در مورد وب سایت خود به طور کلی یا در مورد هر جنبه ای از آن به طور خاص با آنها تماس بگیرید. بازخورد دریافتی به شما کمک می کند تا تصمیمات مهمی برای هدایت وب سایت خود در مسیر درست بگیرید. بازخورد همچنین به بهبود وب سایت و هماهنگی بیشتر با نیازهای مخاطبان هدف کمک می کند. در دراز مدت، این به ارزش وب سایت اضافه می کند، به مخاطبان بیشتری تبدیل می شود و هم برای وب سایت و هم برای خوانندگان آن مفید است.

تجزیه و تحلیل یکی از راه‌های جمع‌آوری داده است، اما فقط اطلاعات، روندها و الگوها را در صورت وقوع در اختیار شما قرار می‌دهد. برای تفسیر این روندها و الگوها، یا “چرا” پشت آنها، باید بازخوردی را از خوانندگان جمع آوری کنید و آن ها را کنار هم قرار دهید تا آن را درک کنید.

شما می توانید با نگه داشتن گوش خود و نگه داشتن زبانه ها در جایگاهی که در آن کار می کنید چیزهای زیادی یاد بگیرید. اما وردپرس نیز می تواند به شما کمک کند. همانطور که در مورد اکثر توابع دیگر، وردپرس دارای پلاگین هایی برای جمع آوری بازخورد کاربران نیز هست. افزونه ها می توانند کار را به سرعت، کارآمد و بدون حواس پرتی خواننده انجام دهند. با جمع‌آوری اطلاعات جمع‌آوری‌شده، وب‌سایت‌ها می‌توانند تصویر نسبتاً واضحی از آنچه خوانندگان برای گفتن دارند داشته باشند.

شما همیشه این گزینه را دارید که یک فرم تماس استاندارد را در یک صفحه جداگانه در وردپرس خود اضافه کنید و به این ترتیب از یک افزونه کاملاً اجتناب کنید. اما یک پلاگین اختصاصی می تواند این کار را موثرتر انجام دهد. آنها می توانند خوانندگان را ترغیب کنند که پاسخ دهند و بازخورد را به صورت مختصر به شما ارائه دهند، و استفاده از آن را برای شما آسان می کند.

بازخورد می‌تواند به روش‌های مختلفی ارائه شود – پیشنهادها، رتبه‌بندی‌ها، نظرات یا حتی رای دادن به نظرات. یا بازدیدکنندگان می توانند اشکالات را ارسال کنند یا در نظرسنجی شرکت کنند. اگر به تازگی وب سایت خود را شروع کرده اید، شاید حتی بتوانید نامه های شخصی سازی شده برای اولین مشتریان خود بنویسید و به دنبال بازخورد باشید. آنها به اندازه کافی ممتاز خواهند بود تا به شما پیشنهادهای ارزشمندی بدهند.

اجازه دهید برخی از افزونه‌هایی را که می‌توان برای جمع‌آوری بازخورد کاربران در وردپرس خود استفاده کرد، معرفی کنم.

فرم ساز وردپرس

WordPress Form Builder یک افزونه جامع برای جمع‌آوری بازخورد سفارشی از بازدیدکنندگان و ذخیره آن در پایگاه داده است. و دسترسی به آن در داشبورد.

فرم‌ها را می‌توان به‌طور هوشمندانه ساختار داد و منطق شرطی را می‌توان به کار برد تا جمع‌آوری داده‌ها را به حداقل برساند. تنظیمات، چیدمان و عناصر فرم ها را می توان بدون نیاز به کد سفارشی کرد. از این فرم ها برای آزمون ها، نظرسنجی ها، جمع آوری داده ها و بازخورد کاربران استفاده کنید.

نحوه جمع آوری بازخورد کاربران در سایت وردپرسی خود 4

برای تعامل بیشتر، کاربران می‌توانند موارد ارسالی خود را در یک پورتال پیگیری کنند، آن را ویرایش کنند یا فایل‌ها را با آن آپلود کنند. همچنین می توان به کاربران امتیاز و رتبه اختصاص داد. پیام‌های مختلف را می‌توان برای کاربرانی که رتبه‌های متفاوتی کسب می‌کنند فلش کرد. این افزونه با ارائه دهندگان خدمات ایمیل با کیفیت ادغام شده است و بر اساس امتیازدهی یا هر معیار دیگری، می توان ایمیل های مختلفی را برای کاربران با سطوح مختلف امتیاز ارسال کرد.

همه این ویژگی‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بازخورد دریافت کنید، بازدیدکنندگان خود را بر اساس امتیازات جدا کنید و سپس ایمیل‌های مناسب را برای هر نوع بازدیدکننده ارسال کنید. این افزونه محبوب را می توان در CodeCanyon با قیمت 39 دلار خریداری کرد.

Usernoise Pro Modal Feedback & Contact Form یک فرم مودال و یک دکمه بازخورد قابل تنظیم به وردپرس شما اضافه می کند. هر موردی که در رابط عمومی ظاهر می شود را می توان سفارشی کرد. این به شما این امکان را می دهد که سؤالات را مطابق با نیازهای دقیق خود طراحی و قالب بندی کنید. کد کوتاه برای جاسازی فرم مستقیماً در یک پست یا صفحه نیز گنجانده شده است.

بازخورد را می توان در 4 دسته که قابل ویرایش هستند دریافت کرد. برای جلوگیری از هرزنامه با Akismet کار می کند. این افزونه با چند سایت سازگار است و آماده بومی سازی است. همچنین با هر قالب سایت سازگار است. این افزونه را می توان در CodeCanyon با قیمت 12 دلار خریداری کرد.

فیدوب

Feedweb یک افزونه ساده است که می تواند به هر پستی که انتخاب می کنید ویجت اضافه کند. به شما این امکان را می دهد که هر سوالی را از بازدیدکنندگان خود بپرسید. سوالات به فرمت بله/خیر محدود می شوند. با قاب بندی دقیق سوالات، بازخورد دقیقی در مورد پست به دست می آید. سؤالاتی که یک بار پرسیده می شوند ذخیره می شوند و می توانند بعداً دوباره استفاده شوند.

پس از نصب افزونه، امکان تعامل بیشتر با خوانندگان وجود دارد. آنها می توانند رأی دهند، بازخورد خود را با رتبه بندی ارسال کنند، به سؤالات پاسخ دهند، محتوای جدید را به راحتی کشف کنند و زمان صرف شده در وبلاگ را افزایش دهند. ویجت رتبه بندی متحرک و کد HTML5 است که امنیت و حریم خصوصی را تضمین می کند. ویجت باید به صورت دستی به هر پست اضافه شود. با قرار دادن کد کوتاه می توان آن را در نوار کناری اضافه کرد. این افزونه در سه نسخه ارائه می شود – رایگان، پلاس و حرفه ای.

WebEngage

نظرسنجی‌های محصول، نظرسنجی‌های تولید سرنخ، نظرسنجی‌های رضایت مشتری یا نظرسنجی‌های انتظارات مشتری، همه روش‌های معمولی هستند که در آن صنعت بازخورد مردم را جمع‌آوری می‌کند. WebEngage می تواند به شما کمک کند تا این نظرسنجی ها را در وب سایت خود انجام دهید و آن را با استفاده از ماژول های گزارش دهی و تحلیلی تجزیه و تحلیل کنید. مدیران سایت می‌توانند تمام بازخوردها و داده‌های جمع‌آوری‌شده یا ایمیل‌های دریافت‌شده در یک کنسول راحت را پیگیری کنند و به هر پیشنهاد یا بازخوردی مستقیماً از کنسول پاسخ دهند.

پاسخ به بازخورد لازم نیست استاندارد باشد. اعلان‌های فشاری با یا بدون تخفیف امکان‌پذیر است، و هر اعلان به صورت تحلیلی ردیابی می‌شود، بنابراین نرخ‌های کلیک یا نمایه بازدیدکننده در دسترس است.

پیوندهای اشتراک ایمیل را می توان به لیست MailChimp اضافه کرد. طرح‌های رایگان و پولی با 14 روز آزمایشی برای طرح‌های پولی در دسترس هستند.

JotForm

اگر یک فرم بازخورد بازشو است که فکر می‌کنید باید وب‌سایت شما را زیبا کند، JotForm را بررسی کنید. با کلیک بر روی دکمه ای که با فعال شدن افزونه در تمام صفحات ظاهر می شود، پنجره بازشو ظاهر می شود. فرم را می توان با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن بصری ساخت. فرم و دکمه را می توان سفارشی کرد.

نحوه جمع آوری بازخورد کاربران در سایت وردپرسی خود 5

نکته مهم در مورد فرم بازخورد بازشو این است که کاربران می توانند بازخورد خود را بدون خروج از صفحه ای که در آن بوده اند پر کنند. پس از تکمیل فرم، بازدید کننده می تواند از همان جایی که متوقف شده است ادامه دهد. پاسخ ایمیل از کاربران نیز قابل دریافت است.

شما می توانید هر ماه تا 100 مورد ارسالی رایگان از این افزونه استفاده کنید، پس از آن باید به یک Jotform حمایت شده است.

گربه بازخورد

یک افزونه واقعا کاربرپسند برای جمع‌آوری بازخورد، Feedback Cat است. رایگان است، کاملاً با وردپرس ادغام می شود و برای نصب نیازی به تلاش نیست. به سادگی دانلود و فعال کنید. هیچ مارکی از خودش را در سایت شما جاسازی نمی کند.

نحوه جمع آوری بازخورد کاربران در سایت وردپرسی خود 6

استفاده از افزونه نیز آسان است. به سادگی یک فرم نظرسنجی ایجاد کنید و آن را منتشر کنید. همه بازخوردهایی را که دریافت می کنید جمع آوری کنید. علاوه بر این، Feedback Cat 100٪ رایگان و منبع باز است. بنابراین در صورت تمایل می‌توانید کد را تغییر دهید تا آن را سفارشی کنید.

افزونه های بازخورد بیشتر

اگر فکر می‌کنید پلاگین‌های بالا برای شما مناسب نیستند یا اگر افزونه‌ای می‌خواهید که عمدتاً بازخورد حداقلی مانند سؤال بله/خیر یا سیستم رتبه‌بندی ستاره را جمع‌آوری کند، به افزونه‌های بعدی نگاه کنید،

  • Queryz WordPress Survey: برای افزودن یک فرم پاپ آپ ساده در هر صفحه وب، Queryz WordPress Survey را امتحان کنید. نظرسنجی ها را می توان به صورت چند چک باکس، مقیاس یا متن ساده طراحی کرد. این افزونه رایگان است، اما باید ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای وردپرس خود ایجاد کنید.
  • واکنش‌های بازخورد: نمایش‌های تصویری همیشه پاسخ بهتری دریافت می‌کنند و Feelback Reactions مجموعه‌ای از 5 تا را به خواننده ارائه می‌دهد. احساسات. یک کلیک توسط کاربر می تواند بازخورد زیادی برای سایت ایجاد کند. شما می دانید که چه احساساتی بازدیدکنندگان را در سایت شما نگه می دارد و کدام احساس آنها را تشویق می کند تا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. بر اساس پاسخ آنها محتوایی پیشنهاد خواهد شد.
  • دکمه‌های واکنش: این افزونه دکمه‌های مناسبی را در پایین پست شما یا هر جای دیگری اضافه می‌کند. کاربران می توانند بر روی دکمه ای که به نظرشان مناسب تر است کلیک کنند. دکمه ها را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که حاوی هر متنی مانند “Like” “Interesting” یا هر چیز دیگری باشد. دکمه ها تعداد دفعاتی که روی آنها کلیک می شود را پیگیری می کنند و می توان از آن برای جمع آوری بازخورد جالب استفاده کرد.
  • ویجت رتبه بندی: ویجت رتبه بندی همچنین یک سیستم بررسی رتبه بندی پنج ستاره را به وردپرس شما اضافه می کند. این را می توان به صفحات، پست ها، محصولات WooCommerce، کاربران BuddyPress، انجمن bbPress و همچنین به نویسندگان اضافه کرد.
  • WP-PostRatings: یک افزونه بسیار بارگیری شده، WP-PostRatings می تواند یک سیستم رتبه بندی AJAX را به پست شما اضافه کند یا صفحه می‌توانید انتخاب کنید که آن را به همه پست‌ها یا صفحات انتخابی اضافه کنید.
  • بررسی‌های مشتریان WP: این یک افزونه محبوب است که می‌توان از آن برای راه‌اندازی یک صفحه جداگانه در وبلاگ خود را برای خوانندگان و مشتریان برای گذاشتن نظر یا نظر. این چند سایت و چند کاربر سازگار است و بارها دانلود شده است.
  • نظرسنجی‌ها و رتبه‌بندی‌های Polldaddy: این افزونه را برای مدیریت نظرسنجی‌ها و رتبه‌بندی‌های خود از داشبورد وردپرس خود امتحان کنید. می‌توانید چندین نظرسنجی ایجاد کنید، تاریخ‌های بسته را برای نظرسنجی‌ها انتخاب کنید و همچنین انتخاب کنید نتایج خصوصی نگه داشته شوند یا آنها را عمومی کنید.
  • Webay: Webbay به شما کمک می کند تا بازخورد حساب eBay خود را جمع آوری کرده و آن را در چرخ فلک قرار دهید. در وردپرس شما.

دریافت بازخورد در مورد هر کاری که انجام می دهید همیشه خوب است. بهترین افرادی که می توانید از آنها برای بهبود سایت خود پیشنهاد دریافت کنید، افرادی هستند که از آن بازدید می کنند. افزونه ها را با توجه به محتوای سایت خود، مشخصات کلی بازدیدکنندگانی که در آنجا فرود می آیند و میزان بازخورد مورد نیاز انتخاب کنید. مراقب باشید که بازدیدکنندگان را با گزینه های زیاد غرق نکنید.

خروج از نسخه موبایل