نحوه افزایش سرعت وردپرس: راهنمای جامع

نحوه افزایش سرعت وردپرس: راهنمای جامع

به تنها راهنمای مورد نیاز برای افزایش سرعت وردپرس خوش آمدید. ما این راهنمای گام به گام را ایجاد کرده‌ایم تا بهترین ابزار و روش‌هایی را که می‌توانید برای سرعت بخشیدن به وردپرس در وب‌سایت خود اتخاذ کنید، ترسیم کنیم.

راهنمای این راهنما

ما این راهنما را به چند بخش تقسیم کرده‌ایم تا اگر در میانه راه مطالعه می‌کنید، راحت‌تر آن را دنبال کنید یا دنبال کنید.

  • در ابتدا، در مورد چرا یک وب‌سایت سریع مهم است صحبت خواهیم کرد. ما تقریباً مطمئن هستیم که شما بارها در مورد این مطلب خوانده اید، اما با این وجود ممکن است کسی باشد که نخوانده باشد – و این دقیقاً برای آن شخص است!
  • ما همچنین فناوری اساسی را پوشش خواهیم داد. ما در WPExplorer معتقدیم که درک دلیل پشت مشکل، بهترین راه برای حل آن است. به همین دلیل است که در گذشته، ما راهنماهایی مانند راهنمای مبتدیان برای وردپرس نوشته ایم. ‘ عملکرد داخلی که تلاش می کند درک اولیه ای از اینکه چگونه چند هزار خط کد می تواند تقریباً 46٪ از وب سایت های اینترنت را تامین کند، ارائه دهد. این بخش به عوامل اصلی که بر سرعت و عملکرد کلی شما تأثیر می گذارد می پردازد. این را با دقت بخوانید، زیرا با هر عامل، بهترین روش‌ها را مورد بحث قرار می‌دهیم.
  • سپس در مورد اصلاحات عملکرد و بهینه‌سازی که در قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس اعمال می‌شود صحبت خواهیم کرد.
  • در ادامه راهنما، اصلاحات را بر اساس دسته بندی مانند بهینه سازی تصویر، بهینه سازی پایگاه داده و رفع مشکلات امنیتی گروه بندی کرده ایم. ما معتقدیم این دسته‌بندی به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر اصل اصلاح‌ها را درک کرده و درک کنید – بنابراین می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان شروع به کار کنید.

باشه بیایید یک نفس بکشیم! ما مقدمه را به پایان رساندیم. اکنون بیایید با راهنمای واقعی برای افزایش سرعت وردپرس شروع کنیم.

فهرست مطالب:

در اینجا یک فهرست سریع از مطالب برای نکات واقعی در مورد افزایش سرعت سایت شما وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید از کل بخش مربوط به اهمیت سرعت صفحه رد شوید، به سرعت به هر بخش در این راهنما بروید یا حتی اگر می‌خواهید بعداً برگردید، بخش خاصی را نشانه‌گذاری کنید:

باشه بیایید یک نفس بکشیم! ما مقدمه را به پایان رساندیم. اکنون بیایید با راهنمای واقعی برای افزایش سرعت وردپرس شروع کنیم.

چرا سرعت صفحه مهم است

سعی می کنم این را کوتاه نگه دارم. همه ما می دانیم که همه یک وب سایت سریع را دوست دارند. احتمالاً شنیده‌اید که امروزه گوگل یک وب‌سایت سریع را به یک وب‌سایت کند ترجیح می‌دهد – به این معنی که وب‌سایت سریع‌تر امتیازات سئوی بهتری را به همراه دارد. اگرچه توضیح قطعی در این مورد وجود ندارد، اکثر ویدئوها و مصاحبه ها به این توضیح قابل قبول اشاره دارند.

افراد چیزهایی را جستجو می کنند که نیاز به پاسخ فوری دارند. بنابراین یک ضربه بالا باید به سرعت بارگذاری شود. گوگل به سادگی نمی تواند یک سایت کند را در ابتدا قرار دهد زیرا تجربه جستجوی ضعیفی را ایجاد می کند.

تصور کنید اولین صفحه در Google SERP بیش از 10 ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود – به احتمال زیاد قبل از 5 ثانیه انتظار سایت را ترک خواهید کرد.

مطالعات نشان داده است که به ازای هر یک ثانیه اضافه شده به زمان بارگذاری وب سایت شما، 7 درصد تبدیل، 11 درصد بازدید از صفحه و 16 درصد کاهش رضایت مشتری را از دست می دهید. همه اینها را در یک جمله جمع کنید و این را دریافت می کنید –

کاهش زمان بارگذاری وب سایت شما به میزان 1 ثانیه می تواند به راحتی 7 درصد افزایش سود داشته باشد.

امیدوارم توانسته باشیم شما را متقاعد کنیم زیرا این چیزی است که ما به دست خواهیم آورد. بیایید با راهنمای واقعی برای افزایش سرعت وردپرس شروع کنیم.

تکنولوژی زیربنایی

چه چیزی باعث کندی وب سایت می شود؟ و چرا باید سرعت وردپرس را افزایش دهید؟ پاسخ به این سوال در عوامل متعددی نهفته است – مهمترین آنها که در زیر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

وب سایت های ایستا در مقابل پویا

این مقایسه با قیاس نقاش/عکاس بهتر توضیح داده می شود. برای حمایت از مثال ما، فرض می کنیم که از هر دوی آنها خواسته شده است که عکس یک گربه را نشان دهند. نقاش باید همیشه تصویر را بکشد، در حالی که عکاس می تواند به سادگی عکس گربه ای را که روی آن کلیک کرده است به شما نشان دهد.

به نظر شما چه کسی در مسابقه “به من عکس یک گربه را به من نشان بده” برنده خواهد شد؟

در مورد وب‌سایت‌های استاتیک و پویا هم همین‌طور است. در وب‌سایت‌های ثابت، منبع – یا تصویر عکاس از گربه – همیشه وجود دارد. برای مشاهده کافیست آن را باز کنید.

با این حال، در مورد یک وب سایت پویا، وب سایت باید هر بار که کسی می خواهد آن را مشاهده کند ایجاد شود – شبیه به نقاش که هر بار باید عکس یک گربه را نقاشی کند! این به شما می گوید که وب سایت های استاتیک ذاتاً سریعتر از وب سایت های پویا هستند.

وب‌سایت‌های استاتیک ذاتاً سریع‌تر از وب‌سایت‌های پویا هستند.

یک سیستم مدیریت محتوا – مانند وردپرس – در دسته تولیدکنندگان وب سایت پویا قرار می گیرد. این نرم افزار برای ایجاد و نگهداری یک وب سایت با پنل مدیریت برای مدیریت فعالیت ها طراحی شده است. فعالیت هایی مانند افزودن یک پست، صفحه و غیره جدید

بیشتر مردم وردپرس را به وب سایت های ثابت انتخاب می کنند. این یک معامله خوب است.

همه داده ها در یک سرور پایگاه داده (نمونه ای از آن سرور محبوب MySQL) و فایل های رسانه ای (مانند تصاویر و اسناد) در خود سرور وب ذخیره می شوند.

از طرف دیگر، وب سایت های پویا موهبتی برای بشریت هستند. تصور کنید که باید هزاران پست، صفحه، برچسب، دسته بندی و فایل رسانه ای را مدیریت کنید. مدیریت آن‌ها به‌صورت جداگانه، فرد را دیوانه می‌کند.

به همین دلیل است که اکثر مردم وردپرس را به وب سایت های ثابت انتخاب می کنند. این یک معامله خوب است.

نکات ساده برای افزایش سرعت وردپرس

اکنون برای اصلاحات. شما می توانید از این نکات آسان برای افزایش سرعت وردپرس در انواع هاست بدون مشکل استفاده کنید.

1. ذخیره وردپرس

را فعال کنید

کش کردن WordPress به سادگی “ذخیره یک نتیجه برای استفاده در آینده” است. . وردپرس یک صفحه وب را به صورت پویا تولید می کند، هر بار که بازدیدکننده ای صفحه ای را درخواست می کند. اگر بخواهد چنین صفحه ای را که به صورت پویا تولید می شود ذخیره کند و بدون نیاز به تولید مجدد آن به بازدیدکننده بعدی ارائه شود، چه؟ این منجر به زمان بارگذاری صفحه بسیار سریعتر می شود.

این فرآیند کش نامیده می شود و وردپرس از این تکنیک در چندین مکان از عملکرد داخلی خود استفاده می کند. همچنین می‌توانید با استفاده از یک افزونه ذخیره‌سازی مانند W3 Total Cache، WP Super Cache یا WP Rocket .

2. فشرده سازی Gzip

را فعال کنید

این یک تکنیک فشرده سازی ساده است که حجم داده هایی را که قرار است منتقل شوند کاهش می دهد – در نتیجه سرعت را افزایش می دهد. افزونه های کش که قبلا ذکر شد به شما امکان می دهند فشرده سازی Gzip را فعال کنید. برای مثال، می‌توانید فشرده‌سازی Gzip را در W3 Total Cache در زیر گزینه Performance > Browse Cache فعال کنید.

3. موتور PHP

خود را ارتقا دهید

WordPress بر روی PHP اجرا می شود، به این معنی که برای اجرای کدهای خود برای تولید صفحات وب به PHP متکی است. PHP یک نرم افزار متن باز است که در کنار وب سرورها نصب می شود. نسخه موتور PHP نقش فوق العاده ای در تعیین عملکرد وب سایت وردپرس شما دارد.

مردم میزبانی مدیریت‌شده Kinsta معیاری موتورهای PHP را در WordPress 4.3.1 انجام داد و این چیزی است که آنها پیدا کردند:

معیارهای PHP در وردپرس 4.3.1. منبع: Kinsta.com

# موتور PHP معاملات/ثانیه
1 HHVM Repo معتبر 375.48
2 HHVM 357.69
3 PHP 7 306.24
4 PHP 5.6.16 106.45

نتایج خیره کننده است. اگر PHP 7 و 5 را با هم مقایسه کنید، تفاوت زیادی خواهید دید – PHP 7 187٪ است –  تقریباً 2 برابر –  سریعتر از PHP 5.

PHP 7 187% سریعتر از PHP 5 است

HHVM یک موتور PHP است که توسط فیس بوک توسعه یافته است. تنها تعداد معدودی از هاست‌های وب این موتور را ارائه می‌دهند و معمولاً با قیمت بسیار بالایی همراه است. با این حال، پیاده سازی PHP 7 نسبتاً ساده است. اکثر هاست های اشتراکی با مشکل ارتقاء به PHP 7 مواجه نمی شوند.

ارتقاء یک جنبه منفی نیز دارد – چند عملکرد قدیمی و بسیار ناکارآمد منسوخ شده اند – به این معنی که دیگر پشتیبانی نمی شوند. اگر قالب وردپرس شما از چنین توابعی استفاده کند، موتور PHP با خطاهای تصادفی مواجه می‌شود.

با توجه به آنچه گفته شد، اکثر بهترین تم های وردپرس این کار را انجام نمی دهند این مشکل رو نداشته باشی اگر می خواهید نسخه PHP خود را برای سرعت بخشیدن به وردپرس ارتقا دهید، احتمالاً مجبور خواهید بود به صورت دستی درخواست دهید. بهترین هاست های وردپرس فعالانه این کار را برای شما انجام می دهند. که ما را به موضوع بعدی می‌برد.

4. هاست خود را هوشمندانه انتخاب کنید

تقریباً همه کسانی که این مقاله را می خوانند احتمالاً تفاوت بین هاست اشتراکی، VPS و میزبان اختصاصی را می دانند. بیایید نگاهی به انواع جدید میزبانی بیندازیم.

میزبانی بهینه شده وردپرس – اینها مانند برنامه های میزبانی مشترک اصلاح شده هستند که برای وردپرس تنظیم شده اند. این بدان معناست که محیط سرور برای میزبانی وردپرس بهینه و ایده آل است. اما منابع هنوز به اشتراک گذاشته می شوند، به این معنی که تحت ترافیک سنگین، وب سایت ممکن است از کار بیفتد. این یک انتخاب میزبانی عالی برای وبلاگ ها/وب سایت های جدید وردپرس است.

مدیریت میزبانی وردپرس – این بهترین میزبانی وردپرس است. میزبان هایی مانند WP Engine و Flywheel از هر جنبه ای از میزبانی خود مراقبت می کند – درست از بهینه سازی سرور گرفته تا ایجاد لیستی از افزونه های غیر مجاز. چرا فکر می کنیم آنها گزینه بهترین میزبانی وردپرس هستند. استفاده از پیشرفته‌ترین ترکیبی از فناوری‌های کش، موتور PHP، سرورهای وب، CDN، نرم‌افزار پشتیبان‌گیری و کلی چیزهای شگفت‌انگیز دیگر برای ارائه بهترین تجربه میزبانی – که حتی در هنگام افزایش ترافیک ثابت می‌مانند. این برای وب سایت های با ترافیک متوسط/بالا عالی است.

WordPress Cloud Hosting – نوع دیگری از میزبانی وجود دارد که از زیرساخت ارائه دهندگان ابری مانند Amazon AWS، Google Cloud و Microsoft Azure برای میزبانی سایت های وردپرس استفاده می کند. این بدان معنی است که سایت وردپرس شما بر روی فضای ابری میزبانی می شود و قسمت نصب/پیکربندی توسط شرکت انجام می شود. این یک انتخاب عالی برای افرادی است که تجربه میزبانی ابری دارند یا می خواهند آن را انجام دهند. CloudWays یکی از این شرکت‌هاست که وردپرس را در AWS و Google Cloud میزبانی می‌کند. برای اطلاعات بیشتر، بررسی CloudWays ما را بررسی کنید.

البته، هزینه این برنامه های میزبانی بین 20 تا 70 درصد بیشتر از همتایان سنتی خود است، اما بازدهی آنها به همان اندازه مثمر ثمر است، زیرا امکانات و منابع اضافی به هدف شما برای افزایش سرعت وردپرس کمک زیادی می کند.

5. یک مکان سرور بهینه را انتخاب کنید

موقعیت فیزیکی سرور نقش مهمی در زمان بارگذاری وب سایت ایفا می کند. اگر بیشتر بازدیدکنندگان شما اهل نیوجرسی هستند، انتخاب سرور خود در یک مرکز داده در سنگاپور، در فاصله 9500 مایلی، منطقی نیست. در حالی که این تفاوت چندانی برای یک فایل 1 گیگابایتی ایجاد نمی کند. تاثیر فوق العاده ای روی 100 فایل در هر 10 مگابایت می گذارد. بنابراین، نزدیک ترین مکان سرور به مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید.

6. از یک شبکه تحویل محتوا

استفاده کنید

CDN یک توسعه مستقیم از مفهوم مکان سرور است. هدف آن تکرار داده های سایت وردپرس شما (فایل های رسانه ای، فایل های CSS و JS) در چندین سرور در سراسر جهان است. به این مکان‌های تکثیر، Points of Presence of POP می‌گویند. هر چه تعداد POP ها بیشتر باشد، شبکه CDN بهتر است. توصیه می کنیم ابتدا با یک CDN رایگان مقرون به صرفه شروع کنید، سپس آن را ارتقا دهید. اگر یا زمانی که به منابع بیشتری نیاز دارید، برنامه خود را برنامه ریزی کنید.

دستگاه مشتری

در دنیایی که جستجوهای Google در تلفن همراه بیشتر از رایانه رومیزی است، این فرض منصفانه است که بخش زیادی از کاربران شما از دستگاه های تلفن همراه هستند. اهمیت روزافزون دستگاه های سرویس گیرنده به این دلیل است که توسعه دهندگان وب برخی از بار پردازشی را در مرورگر مشتری به تعویق می اندازند.

این بدان معناست که هنگام کار برای افزایش سرعت وردپرس، تجربه کاربری تلفن همراه شما باید به اندازه دسکتاپ مهم باشد. طرح زمینه شما ممکن است پاسخگو باشد – اما آیا در نمای تلفن همراه به راحتی کار می کند؟

7. نمای موبایل خود را بهینه کنید

در یک دستگاه قدیمی چگونه کار می کند؟ در حالی که اپل ممکن است هر ماه سپتامبر یک آیفون جدید عرضه کند، بسیاری از مردم هنوز از یک آی‌پد 4 ساله استفاده می‌کنند – آیا وب‌سایت شما در آنجا خوب کار می‌کند؟

تفکیک استفاده از iPad. منبع: david-smith.org

ممکن است اصطلاحی را شنیده باشید “تخریب برازنده “. اگرچه ممکن است در مورد وردپرس صدق نکند، اما خوب است که یک ایده داشته باشید. اساساً به این معنی است که یک نسخه حذف شده از وب سایت خود را به دستگاه هایی ارائه دهید که نمی توانند نسخه سنگین و پر ویژگی را تحمل کنند. به کاربران با دستگاه‌های قدیمی/قدیمی این امکان را می‌دهد تا مهم‌ترین بخش محتوا را بدون «پرده» مشاهده کنند.

یک مثال کلاسیک افزونه BJ Lazy Load است که از کتابخانه های جاوا اسکریپت برای نشان دادن تصاویر فقط زمانی استفاده می کند که در ویوپورت قابل مشاهده باشد. اگر مرورگر از JS پشتیبانی نمی‌کند یا آن را غیرفعال کرده باشد، افزونه به‌خوبی کاهش می‌یابد – یعنی عملکرد اصلی خود را متوقف می‌کند و تصاویر را به طور معمول بارگیری می‌کند.

این افزونه‌های بهینه‌سازی موبایل را بررسی کنید سایت موبایل.

برنامه‌های افزودنی وردپرس: تم‌ها و افزونه‌ها برای افزایش سرعت وردپرس

مفهوم تم ها و افزونه ها به میزان قابل توجهی به محبوبیت وردپرس به عنوان یک CMS کمک کرده است. در حالی که بیشتر افزونه ها و تم های محبوب از بهترین شیوه های توسعه پیروی می کنند، برخی از آنها وجود دارند که این کار را نمی کنند. بیایید چند مثال را مورد بحث قرار دهیم که در آن شیوه‌های توسعه بر عملکرد سایت وردپرس تأثیر می‌گذارند.

8. تم خود را با دقت انتخاب کنید

وقتی نوبت به تم‌های برتر وردپرس می‌رسد، باید با دقت قدم بردارید.

موضوعات دزدان دریایی؟ مطلقاً خیر. هیچ رازی وجود ندارد که می‌توانید یک نسخه غیرقانونی از آخرین نسخه یک تم پرفروش Themeforest به دست آورید – من به راحتی می‌توانم آن را اضافه کنم. اما نکته اینجاست – احتمال زیادی وجود دارد که موضوع دزدان دریایی دارای اسکریپت های مخربی باشد که حتی برای یک کاربر پیشرفته نیز قابل مشاهده نیست. فقط توسعه دهندگان آموزش دیده با سال ها تجربه می توانند چنین اسکریپت هایی را شناسایی کنند. اسکریپت های مخرب برای سرقت داده های مشتری شما (کارت های اعتباری، ایمیل ها، آدرس ها و غیره)، تزریق فایل های مخرب به بازدیدکنندگان و استفاده از سرور شما برای ارسال ایمیل های هرزنامه و سایر فعالیت ها طراحی شده اند. قبل از اینکه متوجه شوید، از Google محروم شده اید، و شهرت و اعتبار شما به شدت کاهش یافته است.

تم‌های خوب طراحی شده‌اند؟ بله.چگونه یک موضوع خوب را تعریف کنیم؟ آیا این طراحی است؟ تایپوگرافی؟ یا این پاسخگویی است؟ لیست ادامه دارد. واقعیت این است که طراحی یک موضوع بسیار ذهنی است. تصویر برند شما را به مخاطب منتقل می کند.  ما آن را به قضاوت شما واگذار می کنیم.

ما می خواهیم به جنبه فنی یک موضوع خوب طراحی شده بپردازیم. باید:

  • سبک باشید – هرچه طرح زمینه کوچک‌تر باشد، سریع‌تر بارگیری می‌شود.
  • درخواست های کمتری داشته باشید – تعداد درخواست کنندگان کمتر، سایت سریعتر بارگذاری می شود. همچنین تأثیر فاصله بین سرور و بازدید کننده را کاهش می دهد.

ما تم Parallax Pro را از StudioPress و ما مقایسه کردیم تم کلی کاملاً شخصی. در اینجا تعداد درخواست ها در هر کدام آمده است.

موضوع خیر. از درخواست ها زمان بارگیری پرف. درجه نتیجه Pingdom
Parallax Pro 19 1009 ms 75 پیوند
مجموع 21 506 ms 87 پیوند

نتایج محک برای تم Parallax Pro از StudioPress

نتایج محک برای کل تم از WPExplorer

موضوع Total در محیط میزبانی فوق سریع مدیریت شده وردپرس WPEngine میزبانی شد که به آن 50% زمان بارگذاری کمتر و 12 امتیاز بالاتر نمره عملکرد داده است.

ابزارهای تجارت

  • می‌توانید از Pingdom برای اندازه‌گیری تعداد درخواست‌هایی که قالب وردپرس شما استفاده می‌کند استفاده کنید.< /li>
  • افزونه بررسی تم می‌تواند تأیید کند که آیا موضوع فعال به آن پایبند است یا خیر بهترین شیوه ها.

9. از تعداد مناسب افزونه ها

استفاده کنید

افزونه مناسب می تواند مجموعه ویژگی های وردپرس را به ارتفاعات باورنکردنی گسترش دهد. از طرف دیگر، افزونه های زیاد می توانند بر عملکرد تأثیر بگذارند. به این فکر کنید که برنامه های زیادی روی گوشی خود نصب می کنید. باتری را سریع‌تر خالی می‌کند و به مرور زمان سرعت گوشی شما را کند می‌کند.

  • افزونه هایی مانند بررسی تم یا افزونه ای برای بازنشانی وردپرس هر چند وقت یکبار استفاده می شوند – پس چرا آنها را برای همیشه فعال نگه دارید؟ فعال – استفاده – غیرفعال کردن. این همان چیزی است که علاقه مندان به عملکرد پلاگین باید از آن پیروی کنند.
  • افزونه P3 Performance Profiler که به افزونه های ضروری وردپرس ما راه یافت< لیست /a>، تاثیر عملکرد افزونه های فعال در سایت وردپرس شما را اندازه گیری می کند. به غیرفعال کردن پلاگین های خود ادامه دهید تا زمانی که به مرحله ای برسید که غیرفعال کردن حتی یک پلاگین باعث خرابی بخشی از سایت شما می شود.

10. از شر کرک خلاص شوید

این ممکن است برای افراد مختلف معانی مختلفی داشته باشد. دیده‌ایم که بسیاری از این وب‌سایت‌ها با عناصر طراحی زرق و برق دار بیش از حد به هم ریخته به نظر می‌رسند. اما افرادی که بازدیدکنندگان معمولی هستند معمولاً به این چیزها اهمیت نمی‌دهند – و گاهی اوقات دیدن تکرار و تکرار جلوه‌های طراحی وقت‌گیر ممکن است ناخوشایند باشد.

از نقطه نظر عملکرد، این جلوه‌های طراحی به تعداد اسکریپت‌هایی که باید بارگذاری شوند به همراه موضوع اضافه می‌کنند – که به نوبه خود، زمان بارگیری را افزایش می‌دهد.

بهینه سازی تصویر

ممکن است درباره بهینه سازی تصاویر برای وب مطالعه کرده باشید – مانند فشرده سازی آنها یا ذخیره به عنوان JPG پیشرو. Kraken.io و TinyPNG ابزارهای عالی برای این منظور هستند. اما شما می توانید کارهای بیشتری انجام دهید.

11. کوچک کردن همه تصاویر

اما در مورد تعداد زیادی عکس که قبلاً آپلود شده اند، چطور؟ اینجاست که افزونه‌های بهینه‌سازی تصویر مفید هستند. آنها کتابخانه تصویر شما را اسکن و بهینه می کنند و از تمام آپلودهای تصویر در آینده مراقبت می کنند – بنابراین لازم نیست آنها را به صورت دستی انجام دهید. مثال‌ها عبارتند از فشرده‌سازی تصویر Smush یا EWWW Image Optimizer.

12. به تعویق انداختن بارگیری تصویر

ما قبلاً به افزونه BJ Lazy Load اشاره کرده‌ایم. در این راهنما فقط زمانی می توانید بارگذاری تصاویر را به تعویق بیندازید که در نمای بیننده قابل مشاهده باشند. به عبارت دیگر، تصویر تنها زمانی شروع به بارگذاری می‌کند که بازدیدکننده برای مشاهده آن به پایین اسکرول کند. این مزایای متعددی دارد:

  • ابتدا، تعداد درخواست‌های اولیه را کاهش می‌دهد – در صورت نیاز درخواست‌های تصویر را به تعویق بیندازید
  • اندازه صفحه کاهش می یابد که منجر به زمان بارگذاری سریعتر می شود
  • به تعویق انداختن تصاویر، پهنای باند را هم برای بازدیدکننده و هم برای سرور ذخیره می‌کند.

13. Hotlinking تصویر را غیرفعال کنید

Freeloaders را به خاطر دارید؟ خوب هات لینک مانند بارگذاری رایگان است. افرادی که به سایت شما لینک می‌دهند به سادگی آدرس‌های اینترنتی را در وب‌سایت خود جای‌گذاری می‌کنند. تصویر در انتهای آنها نمایش داده می شود، اما هزینه پهنای باند بر عهده شماست.

این یک ضرر مضاعف است – شما برای پهنای باند پرداخت می‌کنید و در ازای آن هیچ بازدیدکننده‌ای دریافت نمی‌کنید. در اینجا نحوه جلوگیری از اتصال سریع تصویر برای کمک به مسدود کردن سوم مهمانی ها و به نوبه خود سرعت وردپرس را افزایش می دهد.

14. اندازه های تصویر را تعریف کنید

طرح زمینه شما دارای حداکثر عرض تصویر از پیش تعریف شده برای هر اندازه صفحه است. ارائه تصاویر بیشتر از حداکثر وضوح نسبتاً ناکارآمد است. با تابع add_image_size() می توانید به صورت دستی چندین اندازه از تصاویر خود را تنظیم کنید. هنگامی که یک تصویر آپلود می شود، وردپرس چندین نسخه از آن را در اندازه های مختلف ایجاد می کند – یکی برای تصویر کوچک، نمادهای پست و غیره.

بهینه سازی پایگاه داده

درست مانند تصاویر شما، اگر می خواهید سرعت وردپرس را افزایش دهید، مهم است که پایگاه داده سایت خود را بهینه کنید.

15. پایگاه داده وردپرس خود را بهینه کنید

به مرور زمان، وب سایت شما مملو از موارد غیر ضروری می شود. مانند داده‌های فراداده حذف‌شده افزونه، تغییرات موضوع گذشته و ویرایش‌های پست. این می تواند صدها ردیف را در پایگاه داده به هیچ عنصری متصل نکند. افزونه WP-Optimize کار نسبتا خوبی در پاکسازی وردپرس انجام می دهد. پایگاه داده از چنین عناصر غیر ضروری (که به نوبه خود باعث افزایش سرعت وردپرس در سایت شما می شود).

16. محدود کردن بازبینی پست

در حالی که من ترجیح می دهم از Microsoft Word یا Google Docs برای نوشتن مقاله استفاده کنم، بسیاری از ما ویرایشگر تصویری وردپرس خوب را ترجیح می دهیم. وردپرس به طور خودکار چندین ویرایش از هر پست را ذخیره می کند تا وقتی اینترنت قطع شود کار خود را از دست ندهید. با این حال، این یک نقطه ضعف جزئی دارد.

هر پست طولانی باید چندین بازبینی داشته باشد. اینها انباشته می شوند و در نهایت اندازه پایگاه داده را افزایش می دهند. از قضا، در آینده نیازی به این بازبینی پست نخواهید داشت. بنابراین، می‌توانید ویرایش‌های پست را به – مثلاً 3 – محدود کنید و در فضای پایگاه داده صرفه‌جویی کنید.

برای محدود کردن ویرایش‌های پست، به سادگی کد زیر را در فایل wp-config.php خود جای‌گذاری کنید.

define( 'WP_POST_REVISIONS', 3 );

17. سطل زباله را بیشتر خالی کنید

در حالی که وردپرس هر 30 روز سطل زباله را خالی می کند، می توانید محدودیت پاکسازی را روی 7 روز تنظیم کنید و پایگاه داده خود را زیبا و جیغ نگه دارید. دوباره، کد زیر را در فایل wp-config.php خود قرار دهید:

define('EMPTY_TRASH_DAYS', 7);

18. از تماس های کارآمد پایگاه داده

اطمینان حاصل کنید

اول از همه، توسعه دهندگان باید از درخواست های پایگاه داده خام در وردپرس اجتناب کنند. برای دریافت همه چیز از پست‌ها تا نظرات، طبقه‌بندی‌های سفارشی و ابرداده‌ها، تعداد زیادی کارکرد در اختیار شماست.

اما، اگر یک توسعه‌دهنده باید پایگاه داده را پرس و جو کند، باید این کار را با استفاده از کلاس WPDB برای حداکثر کارایی انجام دهد. توابع پیچیده و فشرده منابع مانند اتصال به جدول نباید در پایگاه داده انجام شود زیرا بر عملکرد تأثیر منفی می گذارد. در بسیاری از موارد بهتر است از دو جستار جداگانه اما بسیار سریعتر استفاده کنید.

انبوهی از ابزارها مانند Query Monitor برای کشف کردن وجود دارد اگر پرس و جوهای شما به خوبی نوشته شده باشد، و برای دیدن همه پرس و جوها در طول یک درخواست اجرا می شود. مهم: این افزونه منابع بسیار زیادی دارد و به تنهایی می تواند سرعت سایت شما را کاهش دهد، بنابراین مطمئن شوید که فقط در حین تست افزونه را فعال کرده و زمانی که به طور خاص آزمایشی انجام نمی دهید آن را غیرفعال کنید. . شما همچنین باید هنگام بررسی های خود به نتایج حاصل از افزونه نگاه کنید، به جای آزمایش زمان بارگذاری زنده، زیرا این افزونه به طور کلی سرعت سایت را کاهش می دهد.

رفع‌های امنیتی

سه راه حل توضیح داده شده در این بخش هنگام تلاش برای افزایش سرعت وردپرس، تأثیر امنیتی و بر عملکرد وب سایت شما دارند.

19. جلوگیری از حملات Brute-Force

حملات می توانند در هر زمانی از هر نقطه ای انجام شوند. این وظیفه شماست که در برابر آنها محافظت کنید.

  • شرکت‌های میزبانی خوب در حال حاضر تعداد تلاش‌های ناموفق برای ورود به سیستم توسط کاربر را محدود می‌کنند. برای مثال WP Engine می‌تواند تشخیص دهد که یک ربات در حال تلاش برای ورود به سیستم است و به طور خودکار یک پاسخ خالی را برای جلوگیری از حملات بعدی برمی گرداند.
  • وردپرس همه در یک افزونه امنیت و فایروال یک مجموعه امنیتی جامع برای وردپرس با ویژگی های امنیتی مختلف برای کاربران جدید و فعلی است. این افزونه با چندین جنبه آسیب پذیر سایت شما سر و کار دارد و تضمین می کند که امنیت شدیدی در بین آنها اعمال می شود.

20. حذف هرزنامه

هرزنامه یک نگرانی اصلی برای وب سایت ها است. هرزنامه پایگاه داده وردپرس شما را بیش از حد بارگذاری می کند و اعتبار شما را به عنوان یک وب مستر کاهش می دهد. باید برای همیشه از بین برود. در حالی که تعداد زیادی افزونه عالی وجود دارد، آنهایی که برجسته هستند هستند. Akismet و ضد اسپم زنبور، در میان دیگران.< /p>

نتیجه گیری

در حالی که مهم است که سایت خود را به بهترین نحو بهینه سازی کنید، اما مهم است که به یاد داشته باشید که سرعت همه چیز نیست. در حالی که مطمئناً ارزش دارد که پول خرج کنید و زمان بارگذاری را از 5 ثانیه به 2 ثانیه کاهش دهید – صرف دو برابر این مبلغ برای کاهش بیشتر زمان به 1.8 ثانیه بهینه نیست.

سرعت مهم است…اما همه چیز نیست!

در عوض، این پول می تواند بهتر در یک کمپین تبلیغاتی استفاده شود. فراموش نکنیم – هدف نهایی بهبود عملکرد به دست آوردن تبدیل بیشتر است.

این نتیجه ما برای سرعت بخشیدن به وردپرس است – از خواندن و kudos در رسیدن به پایان سپاسگزارم! مثل همیشه ، اگر احساس می کنید که یک اصلاح در این لیست تعلق دارد – لطفاً به ما اطلاع دهید و ما آن را در هر زمان دیگری نخواهیم داشت. اما در حال حاضر ، ما امیدواریم که بتوانید از نکاتی که لیست کرده ایم برای سرعت بخشیدن به وردپرس در سایت های خود استفاده کنید!

خروج از نسخه موبایل