وردپرس 4.6 انتشار “فلفل”.

وردپرس 4.6 انتشار “فلفل”.

روز به روز رسانی وردپرس مبارک! اینجا در WPExplorer ما همیشه برای آخرین و بهترین نسخه وردپرس هیجان‌زده می‌شویم و WordPress 4.6 “Pepper” ناامید نشد!

ویژگی های جدید در وردپرس 4.6

WordPress یک ویدیوی فوق‌العاده از تمام ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های جدیدی که انجام داده است (البته با سبک جازی) منتشر کرد.

اما اگر ترجیح می دهید در مورد چیزهای جدید بخوانید، در اینجا خلاصه سریع ویژگی های جدید در WordPress 4.6 آمده است.

به‌روزرسانی‌های جدید براق

با WordPress 4.6 اکنون می‌توانید افزونه‌ها یا تم‌ها را بدون پیمایش به صفحات جدید نصب، به‌روزرسانی و حذف کنید. این باعث می‌شود که برای کاربران جدید و برای کسانی از شما که قبلاً از افزونه Envato Market این یک فرآیند بسیار مشابه است.

فونت های مدیریت بومی

WordPress از نسخه 3.8 از Open Sans برای داشبورد مدیریت استفاده کرده است، اما با آخرین به‌روزرسانی، وردپرس اکنون از فونت‌های بومی خود برای یک تجربه وب ساده استفاده می‌کند. این بدان معنی است که زمان بارگذاری آفلاین به طور قابل توجهی سریع‌تر است، و وقتی آنلاین هستید، تایپ چهره آشناتر است زیرا اکثر مرورگرها تایپوگرافی بسیار خوبی دارند.

بهبود ویرایشگر

خب ابتدا با TinyMCE 4.4.0 آشنا شوید. صادقانه بگویم، هیچ تغییر بزرگی در آنجا وجود ندارد، فقط کدهای تمیزتر و به روزتر. پشتیبانی Emoji برای وردپرس نیز به‌روزرسانی شده است تا همه جدیدترین کاراکترها را در بر بگیرد (می‌دانیم که شما ماه‌هاست که در حال استفاده از شکلک بیکن هستید؟). اما در حالی که اینها عالی هستند، واقعاً دو ویژگی کلیدی وجود دارد که همه درباره آن صحبت کرده اند.

تشخیص پیوند شکسته اکنون مستقیماً در ویرایشگر اصلی ساخته شده است. به این ترتیب اگر و زمانی که بخواهید یک لینک خراب را اضافه کنید، از خطای خود مطلع می شوید تا بتوانید آن را برطرف کنید. این برای شما بهتر است زیرا پیوندهای شکسته برای SEO خوب نیستند، و برای افرادی که می‌خواهید به آنها پیوند دهید بهتر است.

بهبودهای حالت بازیابی نیز انجام شده است. بزرگ‌ترین تغییر اینجا این است که اکنون می‌توانید به ذخیره‌های خودکار اخیر خود دسترسی داشته باشید، حتی اگر بازبینی‌ها غیرفعال باشد (بنابراین، اکنون وقتی گربه تصمیم می‌گیرد از روی صفحه‌کلیدتان عبور کند، می‌توانید تغییرات آنها را خنثی کنید – خدا را شکر!).

به روز رسانی های فنی

البته تعداد کمی از تغییرات وجود دارد که توسعه دهندگان نیز به آنها علاقه مند خواهند شد. این شامل به‌روزرسانی‌های کتابخانه جاوا اسکریپت، APIهای Customizer برای محدودیت‌های اعتبارسنجی، بهبود چند سایت، گسترش API ثبت Meta و موارد دیگر است. اما می‌توانید در صفحه اصلی وردپرس درباره این موارد بیشتر ببینید. و صفحه هسته 4.6.

برای شما

به‌روزرسانی نسخه فعلی وردپرس به 4.6 به آسانی کلیک کردن روی یک دکمه (به معنای واقعی کلمه) است. وقتی وارد نصب وردپرس خود می‌شوید، باید اعلامیه به‌روزرسانی را در بالای صفحه ببینید. البته، همیشه توصیه می‌کنیم قبل از به‌روزرسانی، یک نسخه پشتیبان کامل از وب‌سایت خود تهیه کنید (برخی میزبان‌ها مانند WP Engine قبل از اینکه به‌روزرسانی خود را تأیید کنید، از شما درخواست می‌کند.

به‌روزرسانی به نسخه 4.6 فقط یک دقیقه طول می‌کشد – بنابراین اکنون که سایت شما به‌روز است ویژگی‌های جدید مورد علاقه‌تان چیست؟ یا اگر احساس می‌کنید چیزی کم است، ما علاقه‌مندیم که بشنویم. آنچه می خواهید گنجانده شد در هر صورت – فقط یک نظر در زیر بنویسید 🙂

خروج از نسخه موبایل