نکات و ترفندهای فیس بوک برای کار جادوی خود برای سایت وردپرس شما

نکات و ترفندهای فیس بوک برای کار جادوی خود برای سایت وردپرس شما

با بیش از 1.7 میلیارد کاربر فعال، فیس بوک می تواند یک پلت فرم قدرتمند برای دستیابی به مشتریان جدید و هدایت ترافیک هدفمند به سایت شما باشد. با این حال، به سادگی پست کردن محتوا در فیس بوک و امید به بهترین ها نیست.

فیس‌بوک همواره در حال تغییر است و صاحبان کسب‌وکار باید برای استفاده مؤثر از قدرت آن، به‌روز باشند. خوشبختانه، چندین استراتژی اثبات شده و موثر وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه از وسیع ترین دسترسی ممکن لذت می برید، به کار بگیرید.

در این مقاله، به هفت استراتژی می‌پردازیم که می‌توانید از آنها برای به حداکثر رساندن تأثیر تلاش‌های خود در فیس‌بوک استفاده کنید.

نکته شماره 1: یک نمایه و صفحه تجاری فیس بوک ایجاد کنید

بسیار خوب، پس این برای بسیاری از شما یک گام واضح است. با این حال، حقیقت این است که افراد زیادی هنوز وارد دنیای فیس بوک نشده اند. از آوریل 2015، فقط 41٪ کسب و کارهای کوچک ایالات متحده از فیس بوک برای بازاریابی استفاده می کردند. علاوه بر این، بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک از نمایه شخصی خود به‌جای یک صفحه کسب‌وکار اختصاصی برای تبلیغ در فیس‌بوک با وجود مزایای فراوان استفاده از صفحه کسب‌وکار استفاده می‌کنند.

صفحه تجاری فیس بوک ما (برای مشاهده و لایک کردن کلیک کنید!)

اگر از قبل یک صفحه کسب و کار راه اندازی نکرده اید (اگر قبلاً آن را ندارید، باید یک حساب ایجاد کنید).

نکته شماره 2: دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی و دنبال کردن را به سایت خود اضافه کنید

Reach اصطلاحی است که به تعداد فیدهای خبری فیس بوک که محتوای شما پس از ارسال در آن ظاهر می شود، اشاره دارد. در حالی که دسترسی به پست های شما توسط الگوریتم های پیچیده فیس بوک تعیین می شود، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به افزایش دسترسی خود انجام دهید.

یک راه واضح برای افزایش دسترسی شما این است که افراد بیشتری صفحه شما را دوست داشته باشند. با افزودن دکمه‌های فالو اجتماعی به وب‌سایت خود، لایک کردن صفحه فیسبوک خود (و سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی) را برای خوانندگان خود آسان کنید. ما این کار را با نمایش یک ویجت اختصاصی فیس بوک در نوار کناری انجام می دهیم (فقط به سمت راست این پست نگاه کنید).

اگر نمی‌خواهید از یک ویجت بزرگ استفاده کنید، می‌توانید به جای آن یک دکمه دنبال کردن فیس‌بوک، همراه با هر نوع دکمه دیگر رسانه‌های اجتماعی اضافه کنید. گزینه‌های زیادی مستقیماً از فیس‌بوک در دسترس هستند، یا می‌توانید از یک افزونه استفاده کنید. (برای پیشنهادات به زیر مراجعه کنید).

علاوه بر افزودن فالوور جدید، راه دیگری برای افزایش دسترسی این است که بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا محتوای شما را در نمایه‌هایشان با دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی به اشتراک بگذارند. می‌توانید دکمه‌های سفارشی‌شده را در مکان‌های مختلف در پست‌ها، صفحات و صفحات تصویر قرار دهید.

ما دکمه های پیمایش در کنار پست ها و دکمه های ثابت در پایین پست ها داریم

افزونه‌های زیادی برای کمک به اضافه کردن دکمه‌های اشتراک‌گذاری و دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی وجود دارد. دو گزینه محبوب عبارتند از اشتراک گذاری Jetpack (همراه با افزونه Jetpack) و برنامه اشتراک گذاری SumoMe (همراه با افزونه SumoMe). همچنین گزینه‌های برتر زیادی مانند Monarch و نوار کناری اجتماعی وردپرس آسان.

نکته شماره 3: سایت خود را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار در فیس بوک پست شود

تنظیم سایت خود به گونه‌ای که به‌طور خودکار در فیس‌بوک پست کند، در زمان و زحمت ورود به فیس‌بوک و ایجاد پست‌ها به صورت دستی صرفه‌جویی می‌کند. این کار را می توان به روش های مختلف انجام داد، از جمله از طریق ماژول Publicize Jetpack یا از طریق افزونه هایی مانند انتشار خودکار فیس بوک.

اگر قبلاً Jetpack را نصب کرده‌اید، در داشبورد خود به Jetpack > تنظیمات > Engagement > Publicize بروید > تنظیمات عمومی خود را پیکربندی کنید. در اینجا می‌توانید به Facebook و دیگر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی متصل شوید تا هر بار که محتوای جدیدی منتشر می‌کنید، به‌طور خودکار در Facebook و فراتر از آن به اشتراک گذاشته شود.

Jetpack صفحه تنظیمات عمومی در وردپرس

نکته شماره 4: تگ های متا گراف باز را به سایت خود اضافه کنید

اگر می خواهید محتوای شما هنگام اشتراک گذاری در فیس بوک عالی به نظر برسد، باید برچسب‌های Graph (OG) را در نشانه‌گذاری وب‌سایت خود باز کنید. افزودن تگ‌های OG به شما امکان می‌دهد با شناسایی بخش‌های مختلف محتوای خود، مانند عنوان، توضیحات، و تصویر، نحوه نمایش محتوای خود را کنترل کنید:

چگونه فیس بوک از تگ های Open Graph برای عالی جلوه دادن پست ها استفاده می کند

می‌توانید تگ‌های OG را به صورت دستی اضافه کنید یا با افزونه‌ای مانند Yoast SEO.

نکته شماره 5: عضویت و ایجاد گروه در فیس بوک

نیازی نیست که حضور شما در فیس بوک به نمایه شخصی و صفحه کسب و کار شما محدود شود. پیوستن و مشارکت در گروه‌های فیسبوک مرتبط با کسب‌وکار شما، یکی از راه‌های ایجاد ارتباطات جدید و ایجاد سرنخ است. استراتژی های زیادی وجود دارد که می توانید در مورد استفاده از گروه های فیس بوک از آنها استفاده کنید. فقط حتما قوانین گروه را بخوانید و از آداب عمومی فیس بوک پیروی کنید.

شما همچنین می‌توانید گروه خود را ایجاد کنید. انجام این کار این پتانسیل را دارد که به شما کمک کند تا خود را به عنوان یک شخصیت معتبر در حوزه کسب و کار خود تثبیت کنید و به شما امکان می دهد دقیقاً بر آنچه در گروه اتفاق می افتد کنترل کنید. یکی از معایب اصلی مدیریت یک گروه فیس بوک این است که می تواند وقت گیر شود، بنابراین مهم است که به طور مداوم دقیقاً آنچه را که در ازای وقت خود دریافت می کنید ارزیابی کنید.

نکته شماره 6: از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید

شاید فکر کنید تبلیغات در پلتفرمی به بزرگی فیس بوک بسیار گران است. با این حال، می‌توانید تبلیغات فیس‌بوک را با هزینه بسیار کم شروع کنید و کمپین های بسیار هدفمند را بر اساس مواردی مانند سن، مکان و علایق اجرا کنید.

گزینه های هدف گذاری تبلیغات فیس بوک

البته، هنوز به شما بستگی دارد که مطمئن شوید تبلیغات شما مؤثر هستند و آنها را به طور مناسب هدف قرار می دهید. تبلیغات فیس بوک به یک ابزار بازاریابی قدرتمند و محبوب تبدیل شده است. در نتیجه، منابع بسیار خوبی برای کمک به شما در ایجاد و اصلاح کمپین‌های تبلیغاتی وجود دارد.

نکته شماره 7: با به‌روزرسانی‌های فیس‌بوک سریع باشید

چشم انداز فیس بوک دائماً در حال تغییر است، بنابراین مهم است که از آنچه در حال رخ دادن است به روز بمانید. با تکامل فیس بوک، برخی از استراتژی ها ممکن است کمتر موثر یا حتی منسوخ شوند، در حالی که فرصت های جدیدی به وجود می آیند.

در Facebook News و سایر سایت‌های خبری رسانه‌های اجتماعی مانند Social Media Examiner مشترک شوید و رسانه های اجتماعی امروز. به این ترتیب، هرگز فرصتی را برای گسترش دسترسی فیسبوک خود از دست نخواهید داد.


فیس بوک مجموعه عظیمی از مشتریان بالقوه را برای کسب و کار شما ارائه می دهد. با این حال، با وجود کسب‌وکارهای زیادی که برای جلب توجه کاربران فیسبوک رقابت می‌کنند، گم شدن در دریای پروفایل‌ها، صفحات و پست‌ها آسان است. برای اینکه فیس بوک جادوی خود را برای سایت خود انجام دهید، می توانید از این استراتژی های اثبات شده استفاده کنید!

به نظر شما کدام استراتژی در هدایت ترافیک از فیس بوک به وب سایت شما موثرتر است؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل