چگونه با Gravatar آواتارها را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

چگونه با Gravatar آواتارها را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

آواتارها – نمایش گرافیکی کاربران رایانه – به تعریف هویت آنلاین شخص کمک می کند. وردپرس آن‌ها را آواتارهای شناخته‌شده جهانی (یا «گراواتار») می‌نامد و این نمادها (همراه با نام‌های کاربری) نویسندگان پست‌ها و نظرات در وبلاگ‌ها و انجمن‌ها را شناسایی می‌کنند. گراواتارها کوچک و در عین حال قدرتمند هستند و می‌توانند فرصت‌هایی را برای صاحبان وب‌سایت‌ها ارائه دهند که اغلب نادیده گرفته می‌شوند.

در حالی که گراواتارها ممکن است خیلی مهم به نظر نرسند، اما در واقع می توانند نقش مهمی در هدایت ترافیک به سایت شما و تشویق افراد به ادامه بازگشت داشته باشند. آنها همچنین به ایجاد روابط بین شما و کاربرانتان و تقویت برند شما کمک می کنند.

در این مقاله، ما چهار دلیل مهم بودن Gravatar برای شما و بازدیدکنندگان را نشان خواهیم داد. همچنین نحوه فعال کردن آن‌ها را در وب‌سایت خود، و همچنین نحوه ایجاد یک Gravatar پیش‌فرض سفارشی برای بازدیدکنندگانی که هنوز آن‌ها را فعال نکرده‌اند، توضیح خواهیم داد.

آواتار چیست؟

آواتارها مدت‌هاست که برای به تصویر کشیدن کاربران آنلاین استفاده می‌شوند. بسته به رسانه، ممکن است یک تصویر یا یک نمایش سه بعدی از کاربر باشد. آواتارها در طول زمان تکامل یافته اند و این اصطلاح در دنیای آنلاین معانی زیادی پیدا کرده است. یکی از شکل‌های آواتار – شکلی که در وردپرس استفاده می‌شود – Gravatar نامیده می‌شود.

گراواتار چیست؟

تفاوت بین آواتار و گراواتار در محدوده تشخیص است. به طور معمول، آواتارهای جدید برای سایت ها و انجمن های مختلف ایجاد می شوند. با این حال، با یک Gravatar، هر زمان که به سایت های مختلف بروید، همان نمایندگی شما را همراهی می کند. شما به سادگی با Gravatar ثبت نام کنید، یک تصویر به آنها ارائه دهید، و تمام! در آنجا، هر بار که در یک وب سایت وردپرسی که Gravatars را فعال کرده است پست یا نظر می دهید، نماد شما در کنار محتوا ظاهر می شود. در اینجا یک نمونه از Gravatars در عمل در وبلاگ ما آمده است:

4 دلیل برای ایجاد Gravatar برای شما و بازدیدکنندگان وب سایت شما

اکنون می‌دانید گراواتارها چیست، بیایید به برخی از مزایای فعال کردن آنها در وب‌سایت خود نگاهی بیندازیم.

1. شما می توانید آشنایی ایجاد کنید و اعتماد ایجاد کنید

Gravatars می‌تواند به افزودن یک لمس شخصی به وب‌سایت شما کمک کند. در عصری که ناشناس بودن آنلاین بسیار رایج است، خوب است که بتوانیم در واقع یک نام را به تصویر بکشیم. بدون ملاقات چهره به چهره، دریافت تصویری از افرادی که با آنها صحبت می کنید می تواند تعاملات را بسیار انسانی تر کند. همچنین احتمال اینکه افراد یک تصویر را به خاطر بسپارند و تشخیص دهند تا یک نام، بیشتر است.

2. گراواتار می تواند یک عنصر بازاریابی اضافی برای برند شما باشد

وقتی Gravatar خود را فعال کردید، در سراسر سایت شما ظاهر می‌شود. بسته به تم و تنظیماتتان، می‌توانید آن را در هر پست و هر نظری که می‌دهید ببینید. اگرچه کوچک است، اما این فرکانس قرار گرفتن، Gravatar شما را به عنصری کلیدی در تلاش‌های برندسازی شما تبدیل می‌کند. بنابراین، مهم است که در تصویر Gravatar که انتخاب می‌کنید کمی فکر کنید.

3. یک Gravatar می تواند به ایجاد حس جامعه کمک کند

هنگامی که مردم با شما و سایر نظر دهندگان عادی آشنا می شوند، شما شروع به ایجاد حس اجتماعی می کنید. بازدیدکنندگان احتمالاً یکدیگر را می شناسند و به آنها تمایل بیشتری برای تعامل می دهد. همانطور که با رسانه‌های اجتماعی متوجه شدیم، مردم تمایل دارند تا بخشی از یک جامعه باشند – به خصوص اگر افرادی همفکر پیدا کرده باشند تا با آنها در مورد علایق خود صحبت کنند.

4. شما می توانید در سایر وب سایت ها قرار گرفتن در معرض دید خود را افزایش دهید

علاوه بر اینکه Gravatar شما در سایت شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید با نمایش آن در سایت‌های دیگر نیز میزان قرار گرفتن در معرض آن را افزایش دهید. وقتی در وب‌سایت‌های دیگر نظر می‌دهید، مردم شما و برندتان را می‌شناسند، و به شما کمک می‌کنند تا ترافیک را به سایت خود بازگردانید، و در نهایت به گسترش جامعه و دسترسی شما کمک می‌کند. سایر مالکان سایت نیز ممکن است تمایل بیشتری به تعامل با وب‌سایت دارای Gravatar شما داشته باشند به همین دلیل افزایش قرار گرفتن در معرض.

چگونه Gravatars را در وب سایت وردپرس خود فعال کنیم

خوشبختانه، شما می توانید با تلاش بسیار کم به تمام مزایای Gravatars دست پیدا کنید. برای شروع، لازم نیست حساب‌های کاربری را مدیریت کنید تا Gravatars نمایش داده شوند – آنها در WordPress تعبیه شده‌اند، بنابراین شما حتی به یک افزونه هم نیاز ندارید.

فعال کردن Gravatars در سایت شما ساده است. به داشبورد وردپرس خود بروید، صفحه تنظیمات را پیدا کنید و بحث را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، به پایین به بخش آواتارها بروید:

برای فعال کردن Gravatars، کادر نمایش آواتارها را علامت بزنید تا آنها را برای بخش نظرات خود فعال کنید. گزینه‌های دیگری برای انتخاب وجود دارد، مانند تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهید نمایه‌های کاربر هنگام حرکت ماوس روی Gravatar ظاهر شوند یا خیر. گزینه حداکثر رتبه نیز وجود دارد. Gravatar به کاربران امکان می‌دهد تصویر خود را برای مخاطبان خاص رتبه‌بندی کنند. تنظیم پیش‌فرض G است — برای همه مخاطبان مناسب است، اما به یاد داشته باشید که تصاویر توسط کاربران رتبه‌بندی می‌شوند، بنابراین ممکن است کاملاً قابل اعتماد نباشند.

اگر بازدیدکنندگان گراواتار نداشته باشند چه؟

البته، همه افراد Gravatar ندارند – برخی ممکن است کاربر وردپرس نباشند، یا بخواهند ناشناس بمانند. اگر بازدیدکنندگان Gravatar خود را فعال نکرده باشند، یک تصویر پیش فرض در کنار نام آنها ظاهر می شود. چندین پیش فرض برای انتخاب وجود دارد:

اما، شما نباید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید. در عوض می‌توانید به یک تصویر پیش‌فرض سفارشی که متناسب با نام تجاری شما است تغییر دهید. اگر به راحتی می‌توانید فایل‌های طرح زمینه خود را سفارشی کنید، می‌توانید به صورت دستی نماد پیش‌فرض سفارشی خود را اضافه کنید. همانطور که گفته شد، اگر ترجیح می دهید از یک افزونه استفاده کنید، آواتار کاربر WP  یک گزینه سریع و آسان است.

آواتار کاربر WP (رایگان)

این افزونه به شما امکان می‌دهد از هر عکسی در کتابخانه رسانه خود به‌عنوان نماد دلخواه خود استفاده کنید. پس از نصب و فعال کردن افزونه، به صفحه Sتنظیمات در داشبورد وردپرس خود بازگردید:

در بخش آواتار پیش‌فرض، آواتار کاربر WP را انتخاب کنید و روی انتخاب تصویر کلیک کنید، که از شما می‌خواهد یکی از یکی را انتخاب کنید. کتابخانه رسانه، یا به طور متناوب یک تصویر را از رایانه خود آپلود کنید.

این افزونه دارای یک نسخه پریمیوم با قیمت 20 دلار است که ویژگی‌های اضافی از جمله به کاربران این امکان را می‌دهد که یک آواتار سفارشی برای سایت شما تنظیم کنند. اگرچه این ممکن است برای برخی سایت‌ها مناسب باشد، اما برخی از مزایای سیستم Gravatar که قبلاً ذکر کردیم را خنثی می‌کند.

نتیجه گیری

به دلیل ماهیت غیرجنسی آن، به راحتی می توان از مزایای بالقوه ای که گراواتار ارائه می کند چشم پوشی کرد. این آیکون ها ممکن است در هنگام ساخت وب سایت شما عامل اصلی به نظر نرسند. با این حال، آنها دارای مزایای بالقوه بی‌شماری هستند که می‌خواهند به شما نشان دهند و ترافیک دریافتی شما را افزایش دهند.

در این مقاله، ما چهار دلیل عالی ارائه کرده‌ایم تا مطمئن شویم که شما و بازدیدکنندگانتان Gravatars را فعال کرده‌اید. بیایید سریع آنها را جمع بندی کنیم:

  1. می توانید آشنایی ایجاد کنید و اعتماد ایجاد کنید.
  2. گراواتار می تواند یک عنصر بازاریابی اضافی برای برند شما باشد.
  3. می‌تواند به ایجاد حس اجتماعی کمک کند.
  4. می‌توانید در سایر وب‌سایت‌ها قرار گرفتن در معرض دید خود را افزایش دهید.

آیا گراواتار برای وب‌سایت شما بسیار مهم است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

خروج از نسخه موبایل