10+ بهترین خدمات و پلاگین وبینار برای وردپرس

10+ بهترین خدمات و پلاگین وبینار برای وردپرس

وبینارها روشی عالی برای تعامل با مشترکین سایت و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی است. این به شما فرصتی می دهد تا با دنبال کنندگان خود درگیر شوید، ایده های جدید به دست آورید و جامعه خود را رشد دهید. ارتباط دو طرفه برای هر وبینار ضروری است.

در پست امروز، ما قصد داریم برخی از بهترین ابزارهای وبینار موجود در بازار را بررسی کنیم. ما همچنین چند افزونه وردپرس وبینار عالی را اضافه کرده‌ایم که با وردپرس کاملاً کار می‌کنند. بیایید شروع کنیم!

1. GoToWebinar

GoToWebinar یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای وبینار پولی در بازار است. با برنامه هایی که از 89 دلار در ماه برای 100 شرکت کننده شروع می شود. ویژگی ها عبارتند از:

  • ضبط وبینار، با ایجاد محتوای درخواستی
  • نظرسنجی، جزوه و پرسش و پاسخ برای تبدیل وبینارها به یک ارتباط تعاملی دو طرفه
  • ویژگی “Handouts” که به شما امکان می دهد محتوای مناسب را در زمان مناسب – در طول وبینار خود به اشتراک بگذارید
  • فرم های ثبت سفارشی که اطلاعات مورد نیاز شما را جمع آوری می کند
  • شماره های VoIP، صدای تلفن و تلفن رایگان
  • نام تجاری سفارشی
  • طرح‌های بالاتر شامل ویژگی‌های جالبی مانند ردیابی منبع و فناوری‌های ضد بارگیری هستند.

GoToWebinar توسط افراد خوب در GoToMeetings – یکی از ارائه دهندگان پیشرو نرم افزار کنفرانس آنلاین – توسعه داده شد. شرکت مادر آنها Citrix یک شرکت 3B+ است که متخصص در ارتباطات از راه دور است.

2. ClickMeeting

ClickMeeting یکی دیگر از رقبای قدرتمند در فضای ارتباطات یکپارچه است. دارای یک برنامه موبایل اختصاصی برای ایجاد و مدیریت وبینارهای شما. برای ایجاد وبینارهای جذاب، شماره‌های رایگان و ویژگی‌های تعاملی دیگر را نیز دریافت می‌کنید.

ClickMeeting – لیست ویژگی ها | منبع: ClickMeeting.com

این افزونه همچنین به خوبی با برنامه‌ها و سرویس‌های 3rd مانند Microsoft Office، Google Calendar، iCal و شبکه‌های اجتماعی مانند YouTube، Facebook، Twitter، LinkedIn و غیره ادغام می‌شود.

همچنین دارای یک افزونه اختصاصی وردپرس است که به سرعت اتاق وبینار را در سایت وردپرس شما جاسازی می کند. برنامه ها از 25 دلار برای 25 شرکت کننده، با 2 مجری، ابزارهای نام تجاری سفارشی و یک ضبط چهار ساعته شروع می شود. ClickMeeting همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه را ارائه می دهد.

3. WP WebinarSystem

WP WebinarSystem از قدرت Google Hangouts برای میزبانی و ضبط وبینارهای نامحدود استفاده می کند. این افزونه شما را قادر می سازد تا به سرعت صفحات ثبت وبینار منحصر به فردی بسازید که در آن می توانید سرنخ ها را جمع آوری کنید. هنگامی که یک سرنخ برای وبینار شما ثبت نام کرد، به صفحه تشکر منتقل می شود. درست قبل از وبینار برنامه ریزی شده، به شرکت کنندگان ثبت نام شده یک یادآوری دوستانه برای شرکت در وبینار ارسال می شود.

نسخه رایگان افزونه موجود در WordPress.org به شما امکان می دهد وبینارهای زنده را با یادآوری ایمیل ارسال شده به شرکت کنندگان ثبت نام شده میزبانی کنید.

نسخه ممتاز این افزونه دارای ویژگی‌های بسیار مفیدی مانند ضبط خودکار وبینارها، محتوای تکراری «بر اساس تقاضا»، وبینارهای پولی، پشتیبانی WooCommerce و ادغام با راه‌حل‌های بازاریابی ایمیلی مانند GetResponse و MailChimp برای پرورش سرنخ است. این دارای بار انبوهی از ویژگی های بیشتر است که از 97 دلار در سال برای یک مجوز سایت شروع می شود.

4. WPWebinar

WPWebinar یکی دیگر از رقبا در فضای “استفاده از Google Hangouts برای میزبانی وبینارها” است. این افزونه دارای قیمت ثابت 197 دلار است و دارای اکثر ویژگی هایی است که WP WebinarSystem ارائه می دهد، از جمله:

  • سیستم ایمیل پیگیری داخلی برای اطمینان از حضور افراد در وبینار شما.
  • قابلیت قرار دادن Call-to-Action زمان بندی شده در طول وبینار.
  • وبینارهای به موقع یا تکرارشونده برای افزایش حضور در حالت خلبان خودکار.
  • امکان ایجاد صفحات تشکر سفارشی با ثبت نام شرکت کننده در یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی.
  • صفحه گزینه وبینار کاملاً قابل تنظیم، از جمله پخش کننده ویدیو.
  • پشتیبانی از محبوب ترین خدمات پاسخگوی خودکار از جمله MailChimp، ConstantContact، Aweber و موارد دیگر.

5. WebinarJam

WPWebinar و WP WebinarSystem را به خاطر دارید؟ خب، در اینجا افزونه دیگری مانند آن وجود دارد، فقط کمی متفاوت است. پادشاه همه این راه حل های «استفاده از Google Hangouts برای میزبانی وبینارها» را وارد کنید.

WebinarJam Google Hangouts را با ادغام برخی از علاقه مندان بازاریابی جدی در آن به سطح بعدی می برد. . اول از همه، از آنجایی که از Google Hangouts استفاده می‌کند، هزینه‌های پهنای باند و ذخیره‌سازی روی ابررایانه‌های Google تخلیه می‌شود. منابع سرور شما کاملاً برای بازاریابی و ارائه بهترین تجربه وبینار به مخاطبان شما استفاده می شود. تقریباً همه ویژگی‌های ساخته شده در داخل آن، وبینار، تولید سرنخ و پرورش سرنخ قابل تصور را دارد.

با قیمت ثابت 397 دلار در سال، با پشتیبانی کامل و به‌روزرسانی‌های مکرر ارائه می‌شود. WebinarJam یک راه حل قدرتمند وبینار است که بهترین های هر دو جهان را ترکیب می کند – فناوری قابل اعتماد Hangouts Google و ویژگی های بازاریابی درجه یک – آن را به انتخابی برای بسیاری از بازاریابان محبوب در این زمینه تبدیل می کند!

6. وبینارهای OnAir

Webinars OnAir یکی دیگر از نرم‌افزارهای وبینار عالی است که از قدرت Google Hangouts API استفاده می‌کند. برای میزبانی وبینارهای زنده دارای ویژگی هایی مانند رمزگذاری مجدد، ثبت نام های پولی، ادغام خودکار پاسخگو و برنامه ریزی وبینارهای تکرارشونده است. همچنین می‌توانید چندین CTA را در مکان‌های مختلف قرار دهید و در طول وبینار بینندگان را درگیر کنید.

هنگام اجرای یک وبینار تکراری، در واقع آنلاین نیستید – این پخش مجدد یک وبینار قبلاً ضبط شده است. با این حال، با Webinars OnAir، می‌توانید در هر زمان بپرید و یک جلسه گفتگوی زنده را شروع کنید – بازدیدکنندگان را در زمان واقعی شگفت‌زده کنید!

Webinars OnAir همچنین دارای یک پیکسل هدف گیری مجدد داخلی است که به شما امکان می دهد مخاطبان خود را در سراسر وب ردیابی کنید. می‌توانید در طول وبینار پیشنهادهای ویژه را به شرکت‌کنندگان خود نشان دهید، سرنخ ایجاد کنید و وبینار را به‌طور خودکار در YouTube ذخیره کنید. برنامه ها از 19.97 در ماه برای حداکثر 25 شرکت کننده شروع می شوند.

7. AnyMeeting

AnyMeeting یک نرم‌افزار کنفرانس و وبینار است که در زیرساخت خود میزبانی می‌شود (یعنی نه Google Hangouts). بدون نیاز به دانلود هیچ نرم افزاری از سوی شرکت کنندگان شما، بدون نیاز به دانلود کار می کند. می‌توانید جلسه را ضبط کنید، ارائه‌های پاورپوینت و فایل‌های PDF را در طول وبینار به اشتراک بگذارید، پرسش و پاسخ‌های زنده و موارد دیگر را انجام دهید. AnyMeeting همچنین با یک دوره آزمایشی 14 روزه همراه است، با برنامه هایی که از 65 دلار در ماه با حداکثر 100 شرکت کننده در هر وبینار شروع می شود.

8. WebinarIgnition

WebinarIgnition یکی از قدرتمندترین افزونه‌های وبینار وردپرس است که از مجموعه‌ای از ویژگی‌های شگفت‌انگیز پشتیبانی می‌کند. یک کسب و کار وبینار سودآور را اجرا کنید.

برای شروع، می توانید وبینارهای نامحدود را با شرکت کنندگان نامحدود میزبانی و ضبط کنید. از فن‌آوری‌های جاری‌سازی موجود مانند Google Hangouts، LiveSteam و Ustream برای مدیریت جنبه ارسال ویدیو در وبینارهای شما استفاده می‌کند.

در اینجا لیستی از ویژگی های جالب WebinarIgnition آمده است:

  • ادغام تقریباً با هر سرویس بازاریابی ایمیلی، همراه با یک سرویس پیام کوتاه متنی پاداش
  • 1-روی ثبت وبینار با استفاده از Facebook کلیک کنید
  • صفحات فرود وبینار قابل تنظیم
  • افزودن/ذخیره به ویژگی تقویم
  • کنسول نمای زنده – داشبوردی که به شما نمای بیدرنگی از نحوه عملکرد وبینار شما می دهد
  • پرسش و پاسخ زنده، چت زنده و پیام‌های روی هوا برای تعامل و تعامل با مخاطبان
  • وبینارهای پولی با پشتیبانی از PayPal، Stripe Magento و سایر درگاه‌های پرداخت

بهترین بخش – WebinarIgnition یک بار پرداخت 97 دلاری برای یک مجوز سایت با پشتیبانی مادام العمر و به روز رسانی محصول است. با این حال، طرح Enterprise به ارزش 279 دلار با پشتیبانی وبینار زنده و خودکار ارائه می‌شود و روی وب‌سایت‌های نامحدود کار می‌کند.

9. WebinarAlly

اگر بخواهم کاملاً با شما صادق باشم، می‌توانم بگویم که WebinarAlly افزونه خوبی نبود. مطمئناً از Google Hangouts برای میزبانی وبینارها استفاده می کند و بیشتر ویژگی هایی را دارد که سایر نرم افزارهای وبینار دارند. اما معامله اینجاست. مغز پشت این محصول یک تأثیرگذار بازاریابی و کارآفرین سریالی – Marie Forleo است. ماری یک نابغه بازاریابی، بشردوست و سخنران انگیزشی رویایی است.

با 99 دلار، شما نه تنها به این افزونه دسترسی دارید، بلکه فرمول‌های وبینار ستاره‌ای را نیز دریافت می‌کنید که به خودی خود ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. برنامه ها از 99 دلار با استفاده نامحدود شروع می شوند و شامل یک سال پشتیبانی و به روز رسانی می شوند.

10. Adobe Connect

Adobe Connect یک محصول در سطح سازمانی است و یکی از قدرتمندترین و قدرتمندترین نرم افزارهای وبینار موجود در بازار است. همه زنگ‌ها و سوت‌هایی را که از پلتفرمی که توسط یکی از غول‌های فناوری اطلاعات ایجاد شده است انتظار دارید را ارائه می‌کند. این یک محصول در سطح سازمانی با طیف گسترده ای از ویژگی های بسیار قدرتمند از جمله:

است

  • همکاری تلفن همراه را کامل کنید
  • همکاری بیدرنگ با مجریان
  • مدیریت دعوت و امتیاز
  • اتاق های جانبی برای تمرکز بحث
  • تحلیل و ردیابی
  • ضبط، بایگانی و موارد دیگر

طرح‌ها از 130 دلار در ماه شروع می‌شوند و از 100 شرکت‌کننده پشتیبانی می‌کنند، تا 580 دلار در ماه برای 1000 شرکت‌کننده.

11. ReadyTalk

ReadyTalk یکی دیگر از نرم افزارهای وبینار عالی است که در زیرساخت خود میزبانی می شود. شما به ویژگی های عالی مانند:

دسترسی دارید

  • برند تجاری سفارشی
  • پیوندهای دعوت «افزودن به تقویم» برای Outlook و Google
  • فرم‌های ثبت سفارشی
  • گزینه‌های تأیید انعطاف‌پذیر
  • ضبط با یک کلیک
  • چت زنده، پرسش و پاسخ و نظرسنجی و نظرسنجی
  • ایمیل های بعدی
  • میزبانی و توزیع بایگانی و بسیاری موارد دیگر

طرح‌های

ReadyTalk از 119 دلار در ماه برای 149 شرکت‌کننده شروع می‌شود و تا 399 دلار در ماه برای 2999 شرکت‌کننده افزایش می‌یابد.

اشاره‌های محترم

این پست بدون ذکر این نرم افزار رایگان شگفت انگیز که در وهله اول ما را با مفهوم پرداخت آشنا کرد، ناقص به نظر می رسید.

12. اسکایپ

اگر درباره اسکایپ چیزی نشنیده‌اید، باور نمی‌کنم! شوخی کردم Skype نرم افزار رایگان واقعی برای VoIP و تماس های ویدیویی با بیشترین سهم بازار است.

13. Google Hangouts

همچنین به عنوان ارائه‌دهنده خدمات «مرد خوب» شناخته می‌شود که API خود را برای برنامه‌نویسان 3rd حزبی باز می‌کند که در نهایت خدمات نرم‌افزاری وبینار عالی ساخته شده بر روی Google Hangouts (و اتفاقاً این روشی است که در WPExplorer زمانی که نیاز به ارتباط چهره به چهره با افراد داریم از این استفاده می‌کنیم).< /p>


بازاریابی دقیق وبینارهای خود می تواند تعداد زیادی فروش آنلاین ایجاد کند، اعتبار دامنه شما را افزایش دهد و جامعه ای محکم از دنبال کنندگان ایجاد کند.

وقتی افراد وقت می گذارند تا زندگی خود را مطابق با برنامه وبینار شما تنظیم کنند – به خصوص وقتی گزینه ای برای تماشای آفلاین آن دارند – به احتمال زیاد انتظار نوعی تعامل را دارند. شاید یک پرسش و پاسخ؟

افرادی که شروع به کار در وبینار می‌کنند، می‌توانند با استفاده از Google Hangouts کوچک شروع کنند. این ساده ترین راه برای شروع است – مانند یادگیری شمارش.

شما با تلاش برای کنترل جریان شروع می‌کنید – چگونه با مخاطبی که پاسخگو نیست مقابله کنید، چگونه از ترسیدن خود در هنگام پیوستن افراد زیادی به آن جلوگیری کنید، چگونه وقتی سؤال سختی پرسیده می‌شود واکنش نشان دهید – همه اینها تسلط بر اینها به زمان و تجربه نیاز دارد.

اگر راه اندازی سرور وردپرس قدرتمندی دارید، می توانید راه حل های خاص وردپرس مانند WPWebinar، WP WebinarSystem یا WebinarAlly را انتخاب کنید. در حالی که GoToWebinar همچنان یک انتخاب محبوب در بین حرفه ای ها است، ClickMeeting و AnyMeeting رقبای قوی در این زمینه هستند.

هر روز صدها و هزاران نظر درباره میلیون‌ها وبلاگی که به طور جمعی از آنها بازدید می‌کنیم، لایک می‌کنیم و می‌خوانیم، می‌گذاریم. وبلاگ نویسان کارآفرین زیادی وجود دارند که این سفر شگفت انگیز آزادی شخصی را آغاز کرده اند. با این حال، هیچ کس واقعاً چهره آنها را ندیده است. مطمئناً، ممکن است هوشمندانه ترین نظرات را در وبلاگ ها با یک عکس نمایه «oh-wao» که از یک عکاس حرفه ای انجام داده اید، بگذارید. اما سوال واقعی این است که آیا با فالوورهای خود گفتگوی واقعی داشته اید؟ آیا با آنها رو در رو ملاقات کرده اید؟

این مرحله بعدی در سفر شماست. اگر واقعاً می‌خواهید به آن بلندی‌ها برسید (می‌دانید، آنهایی که همیشه آرزویش را داشتید) – باید بتوانید خودتان را در آنجا قرار دهید! وبینارها معامله واقعی هستند.

نظر شما در مورد وبینارها و/یا نرم افزار وبینار مورد علاقه خود چیست؟ آیا وبینارها واقعا ارزش تلاش را دارند؟ یا فقط به این دلیل است که همه آن را انجام می دهند؟ ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم!

خروج از نسخه موبایل