نکات سئوی ویدیو برای بهترین استفاده از ویدیوهای وردپرس

نکات سئوی ویدیو برای بهترین استفاده از ویدیوهای وردپرس

بیایید در مورد سئوی ویدیو صحبت کنیم، تأثیر ویدیوها بر تجربه کاربر و رتبه‌بندی جستجو، و اینکه چگونه می‌توانید ویدیوهای خود را بهینه کنید تا بیشترین میزان سئو را داشته باشید.

به‌سرعت، چند آمار بازاریابی ویدیویی را به شما می‌دهم تا – می‌دانید – کمی شتاب ایجاد کنم. آیا می دانستید:

  • یک سوم کل فعالیت های آنلاین صرف تماشای ویدیو می شود؟
  • 90٪ از کاربران می گویند که ویدیوهای محصول در فرآیند تصمیم گیری مفید هستند؟
  • لذت از تبلیغات ویدیویی قصد خرید را تا 97% و تداعی برند را تا 139% افزایش می‌دهد
  • قرار دادن یک ویدیو در صفحه فرود می تواند تبدیل را تا 80٪ افزایش دهد؟
  • مقالات دارای ویدئو سه برابر بیشتر از مقالات متنی ساده پیوند دارند؟

منابع: Hubspot و Moz< /p>

خروجی ها و نکات سئوی ویدئو

در حالی که این آمار قابل توجه است، این چه ربطی به سئو ویدیو دارد؟ خوب، سئو (یا بهینه‌سازی موتور جستجو برای افراد ناآشنا)، تنها یکی از بخش‌های متعدد پازل بازاریابی دیجیتال است. مورد دیگر و مهم‌ترین مورد، جذب ترافیکی است که جذب می‌کنید تا واقعاً تبدیل شود.

ویدئوها می توانند به شما کمک کنند تا شکاف بین ترافیک موتورهای جستجو و تبدیل را پر کنید. به عبارت دیگر، ویدیوها تأثیر مثبت زیادی بر رتبه بندی جستجو و نرخ تبدیل شما دارند.

ویدئو دیگر یک تاکتیک بازاریابی “آخر و آینده” نیست – اینجاست و راهی قدرتمند برای برقراری ارتباط با داستان برند شما، توضیح ارزش پیشنهادی شما و ایجاد روابط با شماست. مشتریان و مشتریان بالقوه – لیندسی کولوویچ

در گذشته‌ای نه چندان دور، چند نکته در مورد سئوی وردپرس را در تعدادی پست از جمله بهترین ابزارهای سئو وردپرس و وردپرس بهترین روش های سئو.

نکته کلیدی از پست های بالا این است که سئو بسیار فراتر از سئو متن ساده است. شما باید متن، تصاویر، ویدیوهای خود را بهینه کنید و از سایر جزئیات فنی سئو مراقبت کنید تا از تلاش های سئوی خود بیشترین بهره را ببرید. اما بیایید خودمان را در اینجا گم نکنیم، ما روی سئوی ویدیو تمرکز خواهیم کرد و فقط در ادامه این پست روی آن تمرکز خواهیم کرد.

چگونه بیشترین بهره را از SEO ویدیو ببرید

اکنون، بیایید عمیق‌تر به سئوی ویدیو بپردازیم و به مراحلی که باید برای به دست آوردن بیشترین نتیجه SEO از ویدیوهای وردپرس خود بردارید نگاهی بیندازیم (از طریق این نکات واقعاً برای هر ویدیویی اعمال می‌شود).

کلمات کلیدی SEO SEO

بهینه‌سازی موتور جستجو با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می‌شود. به عنوان مثال، اگر شما پوسته های وردپرس را می فروشید، بدیهی است که می خواهید برای عبارت «موضوعات وردپرس»، «موضوعات ممتاز وردپرس» و سایر اصطلاحات مرتبط رتبه بالایی کسب کنید. این همچنین در مورد SEO ویدیو صدق می کند.

امروزه، Google نتایج جستجو را با استفاده از رسانه‌های غنی مانند ویدیوهایی که بیش از 90 درصد از ویدیوهای گفته شده از YouTube (همچنین متعلق به Google) است، غنی می‌کند. مطالعات توسط MarketingLand و Searchmetrics نشان می دهد که بیش از 50 % از جستجوهای جهانی گوگل شامل ویدیوها می شود. این بدان معناست که تعداد زیادی از جستجوگران در هر زمان در معرض یک ویدیوی YouTube قرار می گیرند.

ناشرهای ویدیویی مانند YouTube در میان سایرین، منابع ترافیکی بزرگی هستند، به ویژه زمانی که این موارد را در نظر بگیرید:

  • نتایج جستجوی ویدیو 41 درصد نرخ کلیک بالاتری نسبت به نتایج متن ساده دارند (منبع aimClear) و
  • ویدئوها 50 برابر بیشتر از نتایج متنی ساده (تحقیقات Forrester) رتبه صفحه گوگل ارگانیک را کسب می کنند

اما همه چیز با تحقیق زیرکانه کلمات کلیدی SEO در ویدیو شروع می شود. شما باید روی کلمات کلیدی خاص تمرکز کنید که نتایج ویدیویی در صفحه اول Google دارند.

به کنار: Google مکان مناسبی برای ویدیوهای نحوه کار، بررسی، آموزش و ویدیوهای خنده دار دارد. ویدیوهایی با عناوینی مانند «نحوه راه اندازی وردپرس»، «ایجاد قالب وردپرس»، «تنظیم تم وردپرس» و ویدیوهای خنده‌دار مانند «گربه‌های خنده‌دار» نقاط شگفت‌انگیزی را در نتایج جستجوی Google کسب می‌کنند.

اگر ویدیوی خود را در مورد کلمات کلیدی که نتایج ویدیویی در صفحه اول Google دارند بهینه کنید و ویدیو را در YouTube میزبانی کنید، ترافیک هدفمندی از Google و YouTube دریافت خواهید کرد. و اگر نمی دانستید، YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ است.

چگونه کلمات کلیدی SEO SEO را پیدا کنیم

اما چگونه کلمات کلیدی سئوی ویدئویی مرتبط با جایگاه خود را بدست آورید؟ ساده است. برای مثال، اگر در زمینه قالب وردپرس هستید، با استفاده از جستجوهایی مانند «ایجاد یک پوسته وردپرس»، «آموزش تم وردپرس» و غیره به دنبال کلمات کلیدی SEO ویدیو می‌گردید.

برای اینکه پولم را بگذارم، این یک تست درایو دادم و «ایجاد یک تم وردپرس» را در Google جستجو کردم. کلمه کلیدی یک نتیجه YouTube را در گوگل نمایش می دهد. بد نیست:

با داشتن یک کلمه کلیدی SEO ویدیو، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید که آیا حجم جستجوی کافی برای آن کلمه کلیدی وجود دارد یا خیر. در اینجا، با خیال راحت از ابزار Google Keyword Planner (رایگان) استفاده کنید.

طبق گفته برایان دین از Backlinko، مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما حداقل 300 جستجو در ماه داشته باشد. از Google Keyword Planner ما می بینیم که “ایجاد تم وردپرس” به طور متوسط ​​بین 1 تا 10 هزار جستجو ماهانه دریافت می کند. این واقعاً خوب است:

پاداش: از همین داشبورد، ایده‌های مرتبط با کلمات کلیدی و میانگین جستجوهای ماهانه و همچنین رقابت سطح برای هر کلمه کلیدی مرتبط را دریافت می‌کنیم:

چرا این مهم است؟ ایده های بیشتر برای کلمات کلیدی به معنای ایده های بیشتر برای ویدیوها و محتوای دیگر شماست. تا زمانی که یک کلمه کلیدی بیش از 300 جستجو ماهانه داشته باشد، یک کلمه کلیدی عالی برای ایجاد یک ویدیو است. هرچه جستجوها بیشتر باشد، بهتر است، فقط اطمینان حاصل کنید که رقابت برای آن کلمه کلیدی خاص کم تا متوسط ​​است.

اگر ویدئویی پیرامون کلمه کلیدی خود ایجاد کنید و آن را به رتبه خوبی در گوگل برسانید، تا آنجا که سئوی ویدیو پیش می رود، طلایی خواهید بود.

اکنون که یک کلمه کلیدی (و کلمات کلیدی مرتبط) دارید، وقت آن است که ویدیو(های) خود را ایجاد کنید.

ویدیوهای عالی ایجاد کنید

همانند محتوای متنی ساده، هرچه بیشتر در ویدیوی خود قرار دهید، بیشتر از آن نتیجه خواهید گرفت. کار نامرغوب شما را به جایی نمی رساند. به یاد داشته باشید که محتوای ضعیف در این زمان و دوره رتبه‌بندی نمی‌شود، بنابراین انتظار نداشته باشید که اگر ویدیوتان جالب، غیراصلی، نامربوط و/یا اصلاً ارزشی ندارد، رتبه‌بندی شود.

ایجاد یک ویدیو با کیفیت بالا کمتر از 200 دلار هزینه دارد حتی اگر یک فیلمبردار و یک ویرایشگر گرافیکی استخدام کنید. اگر با بودجه کمی کار می‌کنید، می‌توانید بسیاری از ابزارهای ضبط صفحه موجود را راه‌اندازی کنید و از آنها استفاده کنید (ما Screencast-O-Matic).

در واقع، لازم نیست برای ویدیوهای خود بازیگر استخدام کنید. انیمیشن بسیار محبوب است و مونتاژ عکس می تواند به شما کمک کند داستانی را تعریف کنید، به خصوص اگر مقداری جادوی اختلاف منظر را در ترکیب قرار دهید، اما بسیاری از اوقات ارائه محتوای مفید و مستقیم تنها چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید.

ارزش را ارائه دهید، ویدیوی خود را جالب/خنده دار کنید و با مخاطب هدف خود مرتبط باقی بماند تا تعامل کاربر را افزایش دهید، که مهمترین سیگنال رتبه بندی برای ویدیوهای YouTube است.

بازدیدهای بیشتر = SEO بهتر ویدیو

اگر افراد بیشتری ویدیوهای شما را تماشا کنند، مشترک شوند، نظر بدهند، لایک کنند و ویدیوهای شما را به اشتراک بگذارند، شما همچنان در رتبه‌های Google بالا می‌روید. اگر ویدیوی شما بد است، مهم نیست که چقدر SEO پشت آن قرار می دهید.

ویدئوهای عالی نتایج شگفت انگیزی را برای سئوی ویدیو، ساخت لینک و آگاهی از برند ارائه می دهند. نمونه‌اش ویدیوی Dollar Shave Club است که مدتی در فضای مجازی منتشر شد پیش، و اکنون ده‌ها هزار لینک (برخی از سایت‌های بزرگ مانند Mashable، Forbes، BusinessWeek، The Next Web و غیره) کسب و کار (dollarshaveclub.com) کسب می‌کند. روز.

ویدیوی گفته شده بیش از 23 میلیون بازدید داشته است و در جولای 2016، Unilever کلاب Dollar Shave را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد. چاچینگ!

در مورد طول ویدیو، من خودم را نگران نمی‌کنم. برخی از متخصصان سئو استدلال می‌کنند که ویدیوهای کوتاه‌تر بهتر از طولانی‌تر هستند و بالعکس، و من می‌گویم اجازه دهید بحث کنند. تا زمانی که ویدیوی شما عالی باشد، مردم بدون توجه به مدت زمان آن را تماشا خواهند کرد. می دانم، من بازی های ویدیویی را پشت سر هم تماشا می کنم و بیشتر از یک ساعت طول می کشد. صدها هزار نفر دیگر نیز این ویدیوها را تماشا می‌کنند، بنابراین آن را دو ساعت یا دو دقیقه بسازید – مهم نیست.

SEO ویدیوی خود را بهینه کنید

شما می توانید انتخاب کنید که ویدیوها را در دامنه خود آپلود کنید، اما من از آپلود در YouTube دفاع می کنم. اجازه بدهید توضیح بدهم در زیر نموداری وجود دارد که بیشترین دامنه‌های قطعه ویدیو را نشان می‌دهد. به زبان ساده، نشان می‌دهد که گوگل کدام سایت‌ها را تا جایی که نتایج ویدیو در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) ترجیح می‌دهد، ترجیح می‌دهد.

از نمودار بالا، می‌خواهید ویدیوهای خود را کجا میزبانی کنید؟ یوتیوب یا دامنه خودتان؟ من هر روز به YouTube رای می دهم، زیرا اعداد دروغ نمی گویند.

دوم، و قبلاً به این موضوع اشاره کردیم، یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ متعلق به گوگل است. آیا احتمال بیشتری وجود دارد که افراد ویدیوهای شما را در دامنه شما پیدا کنند یا در YouTube؟ مجبور نیستی جواب بدی Google کسب و کار بیشتر و بیشتری می‌خواهد، و هرچه افراد بیشتری بتوانند به ویدیوهای YouTube دسترسی پیدا کنند، حاشیه سود بیشتر می‌شود.

ثالثاً، می‌توانید از YouTube بک لینک ایجاد کنید – یکی در نمایه کانال خود، و یکی در هر توضیح ویدیویی که پس از آن می‌نویسید. هرگز بک لینک چیز بدی نبوده است، به خصوص اگر از دومین موتور جستجوی بزرگ باشد. قرار گرفتن در معرض در YouTube که اقدام ثانویه را تحریک می‌کند (خواندن افرادی که روی دارایی‌های وب شما کلیک می‌کنند) برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در دوره‌ای که تحت سلطه Google این و Google آن است، بهترین است.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، شما در بار اضافی سایت خود (و سرور خود) صرفه‌جویی می‌کنید، که منجر به سرعت بارگذاری صفحه سریع‌تر می‌شود و در نتیجه نمرات SEO بهتری کسب می‌کند. از این گذشته، ویدیوهای YouTube به راحتی جاسازی می شوند و با اکثر مرورگرها، اگر نه همه، سازگار هستند. سایر افراد همچنین می توانند ویدیوهای شما را به راحتی جاسازی کنند و پیوندهای ورودی و متوالی ترافیک بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند.

مهم و پیچ و مهره سئوی ویدئو

بنابراین، چگونه ویدیوها را برای سئو بهینه می کنید؟ این سوال بزرگ است، درست است؟

ویدئوهای خود را سبک کنید

هنگام آپلود ویدیوهای خود، بدیهی است که با بالاترین کیفیتی که می توانید آپلود کنید. در حالی که بسیاری از ولاگرها ممکن است به حوزه 4k بروند، در هنگام آپلود آموزش ها و راهنماهای وردپرس نیازی به این کار نیست. برای اطمینان از مشاهده مطلوب، ویدیوها را با کیفیت 720p (در صورت امکان) با نسبت تصویر 16:9 ضبط کنید.

اما هنگام جاسازی ویدیوهای خود از یک لمس سبک استفاده کنید. گوگل روی سرعت بارگذاری صفحه به عنوان معیار رتبه بندی تاکید می کند، بنابراین بهتر است از ابزارها و تکنیک هایی که در اختیار دارید استفاده کنید تا مطمئن شوید که ویدیوهای شما سایت شما را دچار مشکل نمی کند. حتی می‌توانید از تصاویر کوچک ویدیویی استفاده کنید که تنها زمانی که کاربر دکمه پخش را فعال کند، پخش‌کننده را بارگیری می‌کند. برای بهینه سازی ویدیوهای جاسازی شده هر کاری می توانید انجام دهید تا سریع بارگیری شوند.

این برای تجربه کاربری نیز عالی است، به خصوص با افزایش تصاعدی کاربران تلفن همراه که پس از چهار ثانیه انتظار سایت شما را ترک می‌کنند. هیچ کس برای بارگیری سایتی که یک قدم و یک سفر رفت و برگشت به خورشید طول می کشد، وقت ندارد.

ویدیوهای خود را به طور مناسب برچسب بزنید

می بینید که چگونه کلمات کلیدی را در سراسر محتوای متنی خود می پاشید؟ شما باید اطلاعات بیشتری را برای جستجوی عنکبوت ها ارائه دهید تا بتوانند ویدیوهای شما را شناسایی و فهرست کنند. کلمات کلیدی SEO خود را در نام‌ها، عناوین، برچسب‌ها و توضیحات ویدیوی خود بگنجانید تا مطمئن شوید که از نظر زمینه و ارتباط رتبه‌بندی می‌کنید.

همچنین، هنگام آپلود ویدیوهای خود یک تصویر کوچک منطقی انتخاب کنید. تا زمانی که کانال YouTube شما تأیید نشود، باید به یک فریم از ویدیو خود بسنده کنید، اما پس از تأیید می‌توانید تصاویر کوچک سفارشی را با متن اضافه شده یا همپوشانی برای توصیف بهتر آپلود کنید

رونوشت‌های ویدئویی و نقشه‌های سایت را اضافه کنید

با استفاده مجدد از مثال “موضوعات وردپرس” خود، اگر ویدیویی در اطراف مضامین وردپرس ایجاد کنید، واضح است که “موضوعات وردپرس” را در جایی در آنجا ذکر خواهید کرد. خزنده‌های موتورهای جستجو مانند انسان‌ها ویدیوهای شما را «نمی‌بینند» که ما را به رونوشت‌ها و نقشه‌های سایت می‌برد.

رونوشت قسمت صوتی ویدیوی شما به شما املاک و مستغلات بیشتری برای گنجاندن کلمات کلیدی خود ارائه می‌دهد که توانایی یافتن را بهبود می‌بخشد. رونوشت‌ها همچنین به کاربران شما این امکان را می‌دهند که اگر در هر زمان نمی‌توانند ویدیوی شما را بخوانند. علاوه بر این، حتی می‌توانید از یک رونوشت خاص به‌عنوان پایه‌ای برای پستی استفاده کنید که به محتوای دیگر شما پیوند می‌دهد. وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، رونوشت‌ها به شما امکان می‌دهند قفل محتوای متنی ویدیوهایتان را باز کنید – محتوایی که موتورهای جستجو آن را درک می‌کنند.

نقشه‌های سایت ویدیویی توسعه‌ای از نقشه سایت محتوای شما هستند که به موتورهای جستجو کمک می‌کند ویدیوهای شما را در کنار محتوای دیگر شما پیدا و فهرست‌بندی کنند. بهترین بخش این است که می‌توانید نقشه‌های سایت ویدیویی را به گونه‌ای سفارشی کنید که شامل ابرداده شود، که ارتباط ویدیوهای شما را با درخواست‌های جستجو افزایش می‌دهد. Yoast یک افزونه SEO عالی را فقط برای این منظور ارائه می دهد.< /p>

یافتن ویدیوهای خود را آسان کنید

در ابتدا، هنگام آپلود ویدیو در YouTube از کادر توضیحات و برچسب‌ها استفاده کنید. مطمئن شوید که از کلمات کلیدی استفاده کنید و پیوندهای مرتبط را به وب‌سایت خود اضافه کنید تا بینندگان بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد موضوعی که شما پوشش می‌دهید بیابند. برچسب‌های مرتبط را اضافه کنید تا ویدیوی شما برای کاربران YouTube و موتورهای جستجو آسان باشد.

از نقطه نظر قابلیت یافتن و تجربه کاربر، همچنین باید ویدیوهای جاسازی شده خود را به راحتی در وب سایت خود پیدا کنید. یک ویدیو در هر پست/صفحه جاسازی کنید و آن را با دسته ها و برچسب های مربوطه دنبال کنید. این کار کاربران و موتورهای جستجو را آسان می کند تا ویدیوهای شما را پیدا کنند.

عناصر تعاملی ویدیوهای خود را اضافه کنید

در حالی که اشتراک‌گذاری‌ها، لایک‌ها و موارد دلخواه نشانه‌های خوبی هستند که نشان می‌دهند شما کاری را به درستی انجام می‌دهید، لزوماً به این معنی نیست که به اهداف سئوی خود دست خواهید یافت. می‌توانید در لحظات کلیدی ویدیوهایتان بینندگان را جذب کنید. من در مورد عناصر تعاملی مانند فرم‌های درون ویدیویی، پیوندها و آزمون‌ها صحبت می‌کنم که بینندگان شما را خیلی قبل از پایان ویدیو به مرحله منطقی بعدی هدایت می‌کنند.

ویدئوهای خود را برای بیشتر جستجوگرها به اشتراک بگذارید

ایجاد ویدیو کافی نیست. این فقط اولین و ساده ترین بخش معادله است. مردم باید ویدیوهای شما را ببینند زیرا 1) احساس خوبی به شما می دهد و 2) بازدیدهای بیشتر به معنای رتبه بهتر است. بنابراین از اینکه ویدیو خود را به شدت تبلیغ کنید، یا به همان اندازه که پست های وبلاگ خود را تبلیغ می کنید، خجالت نکشید.

ویدیوهای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید زیرا سیگنال های اجتماعی برای Google معنی دارند. این نشانگر ارتباط و ارزش است زیرا هرچه بیشتر داشته باشید، رتبه ویدیوی شما بهتر می شود. در یک خط، ویدیوهای خود را در همه جا تبلیغ کنید.

کلمات پایانی

Google همچنان تا آنجا که رتبه‌بندی می‌شود به ویدیوها اهمیت بیشتری می‌دهد. علاوه بر این، مصرف ویدیوی آنلاین همچنان در حال رشد است زیرا مصرف کنندگان بیشتری ویدیو را دوست دارند، استفاده می کنند و به خاطر می آورند. در واقع، یوتیوب گزارش می دهد که مصرف ویدیوی تلفن همراه هر سال 100٪ افزایش می یابد. [منبع: Hubspot]

به‌علاوه، ویدیو برای کسب‌وکارهای کوچک در دسترس‌تر و مقرون به صرفه‌تر شده است. که این سوال را ایجاد می کند: چرا هنوز SEO SEO را اجرا نکرده اید؟

یک سوال یا پیشنهاد دارید؟ ما در حال گوش دادن. در نظرات زیر با ما تماس بگیرید و ما در کمترین زمان به شما پاسخ خواهیم داد. پیشاپیش متشکرم!

خروج از نسخه موبایل