بررسی محلی توسط Flywheel: فوراً محیط های محلی وردپرس بسازید

بررسی محلی توسط Flywheel: فوراً محیط های محلی وردپرس بسازید

خیلی سریع، Local by Flywheel یک ابزار انقلابی توسعه وردپرس محلی است که از بقیه بیشتر است. Local by Flywheel که قبلا به عنوان Pressmatic شناخته می شد، دو برابر پانچ در صفر دلار است. بله، Local by Flywheel برای دانلود و استفاده کاملا رایگان است!

یادداشت‌ها، خودکارها، لیوان‌ها و چیزهای آماده، امروز می‌آموزید.

شما یک توسعه دهنده، طراح یا جو معمولی وردپرس هستید که به دنبال تست درایو وردپرس است. اغلب اوقات، محیط‌های محلی را برای اجرای پروژه‌های خود آماده می‌کنید، بنابراین با توسعه محلی آشنا هستید. اگر این شما نیستید، شاید شما فرد دیگری هستید که در حال یادگیری طناب زدن است. همه چیز خوب است، شما در جای درستی هستید.

شما ممکن است از MAMP، XAMPP، WAMP یا چیز دیگری استفاده کنید. به عبارت ساده، شما سایت ها (و سایر برنامه ها) را به صورت محلی می سازید. به طور دقیق‌تر، شما سایت‌ها، تم‌ها، پلاگین‌ها و سایر برنامه‌های WP وردپرس را در رایانه خود می‌سازید (یا می‌خواهید بسازید).

اما برنامه توسعه محلی شما چقدر کارآمد است؟ آیا می‌توانید ایمیل‌های آزمایشی را بدون پر کردن صندوق پستی خود یا قرار دادن صندوق پستی مذکور در معرض تهدیدهای خارجی ارسال کنید؟ آیا می توانید بین محیط های سرور جابجا شوید، سایت خود را در چندین دستگاه آزمایش کنید یا URL های محلی خود را به راحتی ویرایش کنید؟ راه اندازی یک محیط توسعه محلی پایه برای هر یک از مشتریانتان چقدر زمان برای شما هزینه دارد؟

ما موافقت خواهیم کرد که همه اینها سؤالات مناسبی هستند که باید از خود بپرسید. و در تلاش برای پاسخ به این سوالات و سوالات بیشتر، ما شما را به سمت یک برنامه توسعه محلی قوی وردپرس راهنمایی می کنیم که هدف آن کاهش بیشتر مشکلات شما به عنوان یک توسعه دهنده است. خانم‌ها و آقایان، محلی را توسط فلایویل.

Local by Flywheel چیست؟

می‌خواستم تماس بگیرم تا به شما اطلاع دهم که Flywheel اخیراً Local by Flywheel را راه‌اندازی کرده است، یک برنامه توسعه محلی وردپرس رایگان و قوی که در حال حاضر در توییتر و در وردپرس صدای زیادی دارد. انجمن. Local by Flywheel که قبلا به عنوان Pressmatic شناخته می شد، راهی بدون سر و صدا برای ایجاد سایت های وردپرس محلی ارائه می دهد. در حالی که قبلاً دانلود Pressmatic 129 دلار بود، ما تصمیم گرفتیم آن را به صورت رایگان ارائه کنیم.

این 12 روز پیش از ایمیل‌های ما بود، اما طبق یافته‌های ما، Local by Flywheel در 1 دسامبر سال 2016 پروردگار ما فعال شد:

اگر کاربر فعلی Pressmatic یا Flywheel هستید، احتمالاً از قبل این را می‌دانید زیرا طبق گفته مورگان رایان، Flywheel به‌روزرسانی‌هایی را برای هر یک از شما ارسال کرده است. چی؟ همچنین اگر ابزاری بی‌ارزش از این نوع تهیه کنم، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنم.

Local by Flywheel که قبلاً به عنوان Pressmatic شناخته می شد، اولین و آخرین خرید Flywheel است، افرادی که به ارائه بهترین محصولات خود افتخار می کنند مدیریت میزبانی وردپرس.

توسعه دهندگان محلی دلیلی برای لبخند زدن دارند

این ابزار برای طراحان، توسعه دهندگان وردپرس و هر کس دیگری که به توسعه محلی دست و پا می زند، طراحی شده است. بین من و شما، این یک برنامه توسعه محلی وردپرس بر روی استروئیدها است.

Local by Flywheel به نقاط قوت خود عمل می کند – همان نقاط قوتی که راهی برای ساده کردن گردش کار وردپرس به شما ارائه می دهد. در مورد مواردی مانند سرعت، سادگی کامل، پشتیبانی از SSL، انعطاف پذیری و موارد دیگر صحبت کنید.

درست، Local by Flywheel در زمان شما صرفه جویی زیادی خواهد کرد. این بزرگترین پاداش است – در زمان ذخیره شده، و ما می دانیم که اگر بگویید به یک دقیقه بیشتر در روز نیاز ندارید، دروغ می گویید.

اگر درس‌های تاریخ باعث ایجاد لرز در ستون فقرات شما می‌شود، می‌توانید این بخش بعدی را نادیده بگیرید.

محلی توسط Flywheel تاریخچه مختصر

Clay Griffiths Pressmatic را در جولای 2016 راه‌اندازی کرد، و در یک دوره نسبتاً کوتاه، این ابزار را در یکی از بهترین برنامه‌های توسعه وردپرس محلی که تا به حال پیدا کرده‌اید، قرار داد. او پدر، شوهر، یکی از بنیانگذاران Headway themes و مهندس در Flywheel در زمان نوشتن است.

در حالی که Clay سخت تلاش می کرد تا Pressmatic را به ارتفاعات عالی برساند، Flywheel رویاها را به نوآوری تبدیل می کرد و در بازار “…یک پلت فرم توسعه محلی زیبا و مدرن…” Flywheel همیشه چنین ابزاری می خواست، یا همانطور که داستی می گوید. ما همیشه می‌دانستیم که می‌خواهیم آن را بسازیم.”

اما کلی قبلاً ریکی، تونی و داستی را با پرس‌ماتیک شکست داده بود. او قبلاً «…یک پلت فرم توسعه محلی زیبا و مدرن…» داشت که در میان همه ابزارهای موجود برای توسعه محلی وردپرس برجسته بود. مهمتر از آن، ابزاری است که دیدگاه اصلی Flywheel را منعکس می کند.

این سه نفر به جای اختراع مجدد چرخ، کاری را انجام دادند که هر کارآفرین زیرک باید انجام دهد. آنها خرید آف را آغاز کردند و به کلی پیشنهاد یک شغل پرسود دادند. امروزه Pressmatic توسط Flywheel به عنوان Local شناخته می‌شود و آینده روشن‌تری را در خانه جدید خود در نظر گرفته است.

وقتی آنها برای معامله دست دادند، Flywheel یک محصول پنج ستاره دریافت کرد (برای جلب مشتریان بیشتر) و Clay و خانواده از پرداخت بدهی لذت بردند:

گریفیث،

این خرید و استخدام ثبات بسیار بیشتری را نسبت به مدت طولانی برای من و خانواده ام فراهم می کند و به من امکان می دهد در اوقات فراغت خود بهتر بر روی Headway تمرکز کنم. گفت. «این شامل عرضه نسخه 4.1 آینده و تلاش سخت برای اطمینان از حل شدن پشتیبانی و سایر مشکلات باقی مانده برای همه مشتریان ما است. – همانطور که در  WPTavern مشاهده می‌شود.

بله، این چیزی است که فلایویل گفت:

همانطور که سرنوشت می‌خواهد، درست در زمانی که شروع به کار رسمی پروژه کردیم، با Clay در Pressmatic ارتباط برقرار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که منطقی است گفتگو را شروع کنیم و احتمالاً کار کنیم. با هم… هرچه بیشتر چت می‌کردیم، بیشتر متوجه می‌شدیم که دیدگاه‌های بسیار مشابهی داریم، و شاید فرصتی برای مشارکت و ساختن چیزی واقعاً بزرگ و تأثیرگذار وجود داشته باشد. – داستی دیویدسون، یکی از بنیانگذاران Flywheel.

به طور خلاصه، Local by Flywheel “… تعهد این شرکت به ایجاد استاندارد طلایی برای توسعه محلی وردپرس است.” این ابزاری است که هر توسعه دهنده/طراح وردپرس در جعبه ابزار حرفه ای وردپرس Local by Flywheel توسعه محلی وردپرس است که دوباره تعریف شده است و رایگان است. اگر از بازی های رایگان با مقداری صفت خوشتان می آید، آن هم زیباست 🙂

محلی توسط ویژگی های فلایویل

بیایید این ابزار را تجزیه کنیم تا دقیقاً در طرف دیگر این بررسی طولانی، دقیقاً چه چیزی در انتظار شماست.

Local by Flywheel دارای فهرستی بسیار طولانی از ویژگی‌ها است، به غیر از نسخه PRO آتی که با چیزهای بیشتری عرضه می‌شود. اینها برخی از ویژگی هایی هستند که تضمینی در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کنند.

محیط های سرور انعطاف پذیر

به لطف Local by Flywheel، می توانید – با یک کلیک – بین Apache و NGINX انتخاب کنید تا سایت خود را در محیط های مختلف سرویس آزمایش کنید. و از آنجایی که PHP دارای چندین طعم است، می توانید تنها با یک کلیک بین نسخه ها جابجا شوید. شما پنج نسخه PHP در اختیار دارید، از جمله PHP 7.0.3 و بیشتر در راه است.

Xdebug و PHPStorm به عنوان افزونه‌ها گنجانده شده‌اند، و اوه بله، شما Opcache را نیز دارید. می‌توانید نسخه‌ها را تغییر دهید و حتی دامنه سایت خود را بدون از دست دادن پیشرفت خود تغییر دهید، زیرا در حالی که پایگاه‌های داده به‌طور ایمن به‌روزرسانی می‌شوند، همه چیز فعال و فعال می‌ماند.

سرعت و سادگی

از رابط کاربری گرفته تا ویژگی‌ها و صفحه مدیریت بصری، Local by Flywheel به شما این فرصت را می‌دهد که زمان صرف شده برای تنظیم محیط‌های محلی را کاهش دهید. این برنامه نرم، سریع و کاربردی است. راه‌اندازی و استفاده از آن ساده است، که کاملاً با مأموریت عملیاتی Flywheel برای کمک به طراحان برای انجام کاری که دوست دارند مطابقت دارد.

ما واقعاً معتقدیم که طراحان وب و آژانس‌ها باید بتوانند روی کاری که به بهترین شکل انجام می‌دهند تمرکز کنند و نیازی به نگرانی در مورد مجموعه‌ای از تغییرات فنی نباشند. – گرد و غبار

نصب آسان وردپرس

در حالی که برخی از برنامه‌های توسعه محلی (یا بهتر است بگوییم بیشتر) هنگام نیاز به نصب وردپرس به شما یک توپ منحنی پرتاب می‌کنند، Local by Flywheel یک فرآیند یکپارچه را به شما ارائه می‌دهد که ایجاد سایت‌های وردپرس فوری را آسان می‌کند.

حتی موارد بیشتری نیز وجود دارد. در حالی که یک برنامه توسعه محلی برای وردپرس ساخته شده است، می توانید سایت های غیر وردپرسی را به راحتی ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سایت معمولی وردپرس ایجاد کنید و تمام فایل های وردپرس را حذف کنید. شما می توانید هر جداول مرتبط با وردپرس را در پایگاه داده خود حذف کنید، فقط اتصال پایگاه داده را زنده نگه دارید.

کار خود را با سبک نشان دهید

یک سایت وردپرسی دارید که منتظر نشان دادن دوستان، طرفداران، همکاران یا مشتری نباشید؟ عالی! Local by Flywheel دقیقاً این ویژگی را دارد که شما برای ایجاد URLهای قابل اشتراک‌گذاری برای ارائه سایت‌های وردپرس محلی خود به سراسر جهان نیاز دارید.

این امر تأیید پروژه را ساده می کند زیرا قبلاً احتمالاً مجبور بودید سرورهای راه دور را مستقر کنید یا سرورهای محلی را دوباره بارگیری و پیکربندی کنید. اکنون، می‌توانید با یک کلیک سایت‌ها را به مشتریان خود نشان دهید و پس از پایان کار، این ویژگی را خاموش کنید.

مشتریان حتی می‌توانند محیط‌های محلی خود را در زمان واقعی بدون ایجاد اختلال در روند کار شما مشاهده کنند، که این امر باعث نجات جان افراد می‌شود. چقدر شگفت انگیز است.

محلی توسط Flywheel + HTTP/HTTPS Tunnel

Local by Flywheel دارای یک ویژگی تونل است که توسط ngrok پشتیبانی می‌شود، که به شما یا خوانندگان شما اجازه می‌دهد تا سایت وردپرس خود را از هر دستگاه تلفن همراه، تبلت یا رایانه در سراسر جهان مشاهده کنند. شما فقط نیاز به اتصال به اینترنت زنده دارید.

این خبر بسیار خوبی است زیرا می توانید سازگاری مرورگر و پاسخگویی را به راحتی آزمایش کنید. علاوه بر این، این ویژگی به شما امکان می‌دهد ادغام‌های شخص ثالث مانند PayPal، Stripe و REST را آزمایش کنید.

Mailcatcher

ارسال ایمیل های آزمایشی از سایت وردپرس محلی شما اجتناب ناپذیر است. این کاری است که توسعه دهندگان همیشه انجام می دهند. اما اگر مجبور باشید با یک صندوق پستی پر آب مبارزه کنید، می تواند به سرعت قدیمی و بی مزه شود. علاوه بر این، Google هشدار می‌دهد که اعطای دسترسی برنامه‌های توسعه‌دهنده محلی به حساب Gmail شما، حساب مذکور را در برابر حملات احتمالی آسیب‌پذیر می‌کند.

Mailcatcher این مشکل را با رهگیری ایمیل های خروجی از PHP sendmail و ذخیره آن در یک کادر مرکزی برای مشاهده و اشکال زدایی کاهش می دهد. دیگر سیل صندوق های پست خود را! این همچنین به این معنی است که وقتی آفلاین هستید می‌توانید ایمیل ارسال کنید.

Blueprints، Clones and Exports

برای شروع، لازم نیست هر بار که یک پروژه جدید را شروع می کنید، از ابتدا شروع کنید. تصور کنید اگر نیازی به نصب و فعال کردن افزونه‌ها، طرح‌های زمینه شروع، گزینه‌های راه‌اندازی سایت و غیره نداشته باشید، تمام زمانی را که صرفه‌جویی می‌کنید.

شما می‌توانید هر سایتی را که با Local by Flywheel ایجاد می‌کنید به‌عنوان یک الگو که به عنوان Blueprint شناخته می‌شود، ذخیره کنید (اطلاعات بیشتر در این مورد در یک ثانیه). این طرح به شما امکان می دهد الگوی شروع خود را به راحتی تکرار کنید زیرا همه فایل ها از جمله فایل های پیکربندی، پایگاه داده و تنظیمات محلی را بازیابی می کند.

این پایان کار نیست، می‌توانید سایت‌های وردپرس محلی خود را با یک کلیک در پشتیبان گیری کامل (فایل ها، پایگاه های داده و پیکربندی سرور) ایجاد کنید.

علاوه بر این، می توانید سایت های محلی وردپرس را به راحتی صادر و وارد کنید. صادرات و وارد کردن سایت ها همه فایل ها، پایگاه داده ها، پیکربندی و تنظیمات محلی را بازیابی می کند. شما می توانید انتخاب کنید که فایل ها را از صادرات خود صرفاً با انتخاب آنها حذف کنید. همه اینها باید به شما عجله کند.

سایر ویژگی ها در یک نگاه

ایجاد یک شبکه (WP Multisite) به همین سادگی است که انتخاب کنید آیا نصب‌های زیر دامنه (https://subdomain.network.dev) یا زیر شاخه (https://network.dev/subdirectory/) را دوست دارید.

و با SSH و WP-CLI (واسط خط فرمان وردپرس)، می‌توانید به هر یک از سایت‌های خود دسترسی root SSH داشته باشید. علاوه بر این، فایل‌های گزارشی برای Apache، MySQL، NGINX و نسخه‌های PHP جداگانه وجود دارد.

تمام سایت‌های محلی که ایجاد می‌کنید آماده HTTPS هستند و با یک کلیک می‌توانید اعلان‌های مرورگر را برای گواهی‌های خودامضا شده سرکوب کنید. در مورد آن چطور؟

به زودی: مستقیم به فلایویل مستقر شوید

لوکال را با فلایویل جفت کنید، و گردش کاری خواهید داشت که نتایج ملموسی را ارائه می دهد. این را تصور کنید: یک وب سایت به صورت محلی در یک لحظه ایجاد کنید، بازخورد مشتری را دریافت کنید یا کار خود را با استفاده از URL های نمایشی نشان دهید. سایت خود را مطابق با دلخواه خود سفارشی کنید و وقتی آماده شد، مستقیماً در Flywheel منتشر کنید. حتی می‌توانید Flywheel را به‌صورت رایگان امتحان کنید و تجربه‌ی روان، شما را به چیزهای بیشتر رغبت خواهد کرد. من را تحت تاثیر قرار داد.

بله، در روزهای آینده، می‌توانید با یک کلیک سایت‌ها را در Flywheel مستقر کنید. در عین حال، می‌توانید سایت‌هایی را که با Local ساخته‌اید از طریق فرم مهاجرت رایگان. افزونه‌ای مانند Duplicator هنگام مهاجرت به سایت شما مفید خواهد بود.

حداقل الزامات محلی توسط Flywheel OS X 10.9 و 1 گیگابایت فضای دیسک رایگان است. در زمانی که یک نسخه ویندوز وارد بازار می شود، Flywheel می گوید:

به زودی! این اولین بار در نقشه راه قرار دارد، بنابراین به زودی در دسترس خواهد بود.

با عرض پوزش از کاربران ویندوز، باید کمی بیشتر منتظر بمانید، اما ارزش هر ثانیه صبر کردن را دارد.

اگر کاربر فعلی Pressmatic هستید، می‌توانید به راحتی با Flywheel به Local تغییر دهید. به سادگی برنامه Pressmatic را از مک خود حذف کنید، سپس Local را دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید، انتقال از Pressmatic به Local توسط Flywheel بر سایت های شما تأثیری نخواهد گذاشت 🙂

نحوه نصب Local توسط Flywheel

حالا که از گرمایی که این ابزار با قیمت صفر دلار به میز می‌آورد آگاه هستید، و با حداقل سیستم مورد نیاز، اجازه دهید فرآیند نصب را فقط برای لذت بردن از آن انجام دهیم.

از local.getflywheel.com دیدن کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید. با این کار یک فرم کوتاه راه اندازی می شود که در آن باید نام و ایمیل خود را وارد کنید. اطلاعات خود را برای شروع دانلود ارسال کنید:

این واقعاً آسان است.

بسته نصبی حدود 400 مگابایت است که به این معنی است که در کمترین زمان آن را روی مک خود خواهید داشت. پس از دریافت بسته، آن را استخراج کنید و روی فایل برنامه Local by Flywheel کلیک کنید تا کارها پیش برود.

پس از اتمام مراحل نصب آسان، به اولین صفحه Local خواهید رسید. در اینجا، می توانید شروع به ایجاد یک سایت جدید کنید یا چند تنظیمات را پیکربندی کنید. همه چیز به شما بستگی دارد:

و در اینجا، تنظیمات:

می‌توانید تنظیمات زیادی را تغییر دهید و محیط خود را به اندازه‌های زیادی پیکربندی کنید، بنابراین در جستجوی اطراف خود تردید نکنید.

ایجاد یک سایت جدید وردپرس

روی دکمه Sites و سپس دکمه Add Site کلیک کنید. به یاد داشته باشید، می‌توانید سایت‌های زیادی را از این طریق ایجاد کنید، که هر کدام در محفظه خود برای تکرار یک سرور تولیدی جدا شده‌اند:

بعد، وارد صفحه تنظیم سایت می شود. گزینه های سایت خود را پر کنید…

…محیط خود را سفارشی کنید…

…و در نهایت گزینه های وردپرس خود را پیکربندی کنید:

با اطلاعات ارائه شده، شما آماده هستید.  دکمه افزودن سایت را در پایین فشار دهید. صفحه تنظیمات نهایی سایت ظاهر می شود:

بعد از چند ثانیه، Local by Flywheel تمام جزئیات اولین سایت وردپرس محلی شما را به شما ارائه می دهد:

می توانید به سرپرست وردپرس خود دسترسی داشته باشید (فقط روی دکمه Admin کلیک کنید)، از ساخته جدید خود شگفت زده شوید (دکمه View Site را بزنید)، پایگاه داده خود را بررسی کنید و با پیمایش به Utilities کار خود را به دوستان و مشتریان نشان دهید.

تنظیم تصاویر با حسن نیت از مهربان ترین Diane Laidlaw، طراح وب آزاد مستقر در لندن، انگلستان:

Local by Flywheel Blueprints

من به دلیل نداشتن کلمه بهتر، این پست را با عبارت Blueprints تزیین کردم، پس بیایید ببینیم که آنها در مورد چیست. بلوپرینت ها به سادگی قالب هایی هستند که می توانید از آنها به عنوان پایه ای برای پروژه های مرتبط استفاده کنید. یک Blueprint شامل افزونه‌ها، تنظیمات، تم‌ها و هر چیز دیگری است.

این بدان معناست که می‌توانید طرح‌های متفاوتی را برای انواع مختلف وب‌سایت‌ها، اعم از تجارت الکترونیک، نمونه کارها، سایت‌های خبری و غیره ایجاد کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک الگو مانند یک سایت معمولی طراحی کنید و آن را به عنوان Blueprint ذخیره کنید. هر زمان که پروژه جدیدی را شروع می کنید، همیشه می توانید هر طرحی را که می خواهید انتخاب کنید:

محلی با قیمت‌گذاری فلایویل

بهترین بخش در مورد همه این شبنگ قیمت گذاری است. خوب، ویژگی‌ها (مانند نشانی‌های اینترنتی نمایشی + بلوپرینت‌ها) نیز روز را به خود اختصاص می‌دهند، اما هیچ چیز نمی‌تواند این واقعیت را که Local by Flywheel کاملاً رایگان است شکست دهد. حتی لازم نیست مشتری Flywheel باشید تا از این ابزار بی نظیر لذت ببرید!

نسخه Local Pro در دست ساخت است، و شایعاتی وجود دارد که همه کاربران موجود Pressmatic Pro را رایگان دریافت خواهند کرد، بنابراین بله، پول شما امن است. اما شما شایعات را می دانید. به هر حال، Local by Flywheel ابزار شگفت‌انگیزی است، می‌توانید انتظار داشته باشید که نسخه Pro کلاه گیس شما را منفجر کند.

توسعه دهندگانی مانند Jeff Matson، Rich Tabor و بسیاری دیگر درباره این برنامه هیجان زده اند زیرا 1) Local by Flywheel در واقع یک برنده واقعی است که توسعه محلی وردپرس پیش می رود و 2) Flywheel یک میزبان معتبر وردپرس مدیریت شده است.

نتیجه گیری

ابرکاربران مطبوعاتی برای جابجایی نیازی به قانع‌کننده ندارند، زیرا Local تقریباً همان ابزار توسعه‌ای است که شما به آن عادت کرده‌اید، فقط اکنون با یک ضربه اضافی ارسال می‌شود. توسعه دهندگانی که Local توسط Flywheel را برای یک چرخش انتخاب کردند، در نهایت عاشق شدند و در نهایت این پسر بد را برنامه توسعه خود کردند.

شما چطور؟ آیا برای سفر زندگی خود آماده هستید؟ اگر برای ماجراجویی آماده هستید، اکنون نسخه رایگان Local خود را دانلود کنید. به هر حال، از آنجایی که ابزار رایگان است، چیزی برای از دست دادن ندارید، اما باید برای تمام زمانی که صرفه‌جویی می‌کنید، برنامه‌ای داشته باشید.

تا دفعه بعد، به سلامتی 🙂

خروج از نسخه موبایل