کدام ابزارک ها را باید در نوارهای کناری خود نمایش دهید؟

کدام ابزارک ها را باید در نوارهای کناری خود نمایش دهید؟

نوارهای کناری قسمت های مهمی در وب سایت شما هستند که اغلب می توان آنها را نادیده گرفت یا به طور مؤثر استفاده نکرد. ستون‌های کناری شما که به‌درستی طراحی شده‌اند، می‌توانند به ارائه یک تجربه کاربری عالی، تبلیغ کسب‌وکارتان، ایجاد سرنخ و کمک به افزایش درآمدتان کمک کنند.

هیچ قانون تنظیم شده ای وجود ندارد که چه ابزارک هایی باید در نوارهای کناری شما نمایش داده شوند. در عوض، محتوای نوار کناری شما باید بر اساس اهداف سایت شما هدایت شود. در این مقاله به نحوه انتخاب ابزارک های مناسب برای اهداف سایت خود برای بهینه سازی سایدبارها می پردازیم. سپس به مجموعه‌ای از مهم‌ترین ویجت‌ها، از جمله نمایش فرم‌های انتخاب، پیوندهای رسانه‌های اجتماعی، و پست‌های پرطرفدار و موارد دیگر نگاه خواهیم کرد.

تا زمانی که این مقاله را به پایان می رسانید، باید دید واضحی از ویجت هایی که باید در نوارهای جانبی سایت خود نمایش دهید داشته باشید.

اهداف سایت خود را تعیین کنید

این مهم است که از هر فضای نوارهای کناری خود برای کمک به سایت خود برای تبدیل شدن به اهداف خود استفاده کنید. بنابراین، ویجت هایی که در نوارهای کناری خود استفاده می کنید باید مستقیماً با اهداف سایت شما مرتبط باشند.

ممکن است شما سعی در افزایش فالوورهای فهرست ایمیل یا شبکه های اجتماعی خود داشته باشید. ممکن است بخواهید مخاطبان خود را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه دارید، آنها را تشویق کنید تا بیشتر مطالب شما را مطالعه کنند. وبلاگ، و یا تبدیل به بازدیدکنندگان منظم بازگشت. یا ممکن است بخواهید محصولات، خدمات یا یک دوره آنلاین یا عضویت را بفروشید. اهداف هر چه که باشند، ابزارک‌های شما باید آنها را منعکس کنند.

ترتیب ویجت‌های شما نیز مهم است. ابزارک های مرتبط با مهمترین اهداف شما باید در بالای نوار کناری موقعیت های برجسته ای داشته باشند. ویجت‌های متمرکز بر هدف رتبه‌بندی پایین‌تر باید بیشتر به پایین صفحه فشار داده شوند.

مطمئن شوید که نوارهای کناری خود را بیش از حد بارگذاری یا شلوغ نکنید. اشتباه کنید و ممکن است در نهایت بازدیدکنندگان را از دست بدهید یا حداقل آنها را گیج کنید. به دقت در مورد آنچه به نوار کناری خود اضافه می کنید فکر کنید. همیشه مطمئن شوید که دلیلی پشت هر ویجتی که انتخاب کرده اید وجود دارد.

بنابراین بیایید نگاهی به برخی از ویجت های WordPress که باید استفاده کنید بیاندازیم.< /p>

نمایش ویجت درباره من

هر نوع وب سایتی که اجرا می کنید، ویجت درباره من مهم است. این به بازدیدکنندگان کمک می کند تا با سایت شما ارتباط برقرار کنند و بفهمند که شما در تلاش برای دستیابی به کسب و کار خود هستید.

در سایت نمونه کار نویسندگان مستقل خود، از ویجت “Genesis – User Profile” استفاده کردم. این به من اجازه داد تا عنوان «درباره من»، متنی درباره خودم و همچنین تصویر گراواتار خود را اضافه کنم. پیوندی در پایین متن من همچنین به من امکان می دهد به صفحه مناسبی پیوند دهم، که می تواند صفحه درباره شما، صفحه تماس شما یا صفحه مرتبط دیگری باشد که دوست دارید مخاطبان شما از آن بازدید کنند.

اگر طرح زمینه شما ویجت خاص «درباره من» ندارد، یک ویجت نوشتاری ساده کافی است. اگر می‌خواهید گراواتار خود را نمایش دهید، Jetpack ماژولی به نام ویجت‌های نوار جانبی اضافی ارائه می‌کند. . یکی از این موارد ویجت نمایه گراواتار این ویجت شما را قادر می سازد که گراواتار خود را به ستون های فرعی و همچنین برخی از داده های نمایه گراواتار خود را اضافه کنید.

فرم انتخاب را اضافه کنید

جمع آوری آدرس های ایمیل باید برای همه سایت ها، صرف نظر از کسب و کار شما، هدف باشد. اینکه بتوانید با مخاطبان خود پس از ترک سایت شما تماس بگیرید، بسیار مهم است. دریافت ایمیل بازدیدکنندگان به این معنی است که می توانید به بازاریابی کسب و کار خود برای آنها ادامه دهید، خبرنامه بفرستید، مقالات، محصولات و خدمات را تبلیغ کنید و آنها را به بازگشت به سایت خود تشویق کنید.

افزودن یک فرم انتخاب به نوارهای کناری راهی عالی برای ثبت نام بازدیدکنندگان در خبرنامه ماهانه یا مکاتبات عمومی است. اکثراً، مردم زحمت جستجوی فرم optin را نمی‌دهند، بنابراین نمایش آن در نوارهای جانبی آن را قابل مشاهده نگه می‌دارد و ثبت‌نام را برای مخاطبان شما تا حد امکان آسان می‌کند.

Bloom from Elegant Themes یک افزونه انتخاب ایمیل ممتاز است . این شش روش مختلف برای ارائه فرم‌های انتخابی دارد، اما یکی از این گزینه‌ها اضافه کردن فرم‌های انتخابی ناحیه ویجت به نوارهای کناری یا پاورقی‌های شما است. فرم های شیک و حرفه ای بلوم برای جلب توجه مخاطبان شما عالی هستند. این باید به افزایش تولید سرنخ کمک کند.

رسانه های اجتماعی را تبلیغ کنید

رسانه‌های اجتماعی یکی دیگر از حوزه‌های کلیدی است که کسب‌وکارها باید همیشه آن را تبلیغ کنند. سایدبارها مکان خوبی برای نمایش دکمه های فالو هستند تا به جذب فالوور کمک کنند. همچنین می‌توانید یک یا دو فید رسانه‌های اجتماعی را برای نشان دادن آنچه در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌گذرد نشان دهید.

AddToAny Social Share Buttons Widget

AddToAny Social Share Buttons یک رسانه اجتماعی رایگان وردپرس است افزونه‌ای که به شما امکان می‌دهد دکمه‌های فالو را به نوارهای کناری خود (یا در واقع هر جای دیگری در سایت خود) اضافه کنید. افزودن این ویجت رسانه‌های اجتماعی به نوارهای کناری به این معنی است که دکمه‌های دنبال کردن شما دائماً قابل مشاهده است و بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا شما را دنبال کنند.

به آنها غذا بدهید

Feed Them Social یکی دیگر از افزونه‌های رسانه اجتماعی است، اما این بار یکی که فیدهای رسانه های اجتماعی را نمایش می دهد. فیدهای سفارشی برای صفحات فیس بوک، گروه ها، رویدادها، آلبوم های عکس، توییتر، اینستاگرام، پینترست، یوتیوب و موارد دیگر ایجاد کنید. سپس این فیدها را می توان در نوارهای کناری قرار داد تا آنچه را که در کانال های رسانه های اجتماعی شما اتفاق می افتد نشان دهد.

نوار کناری اجتماعی وردپرس

نوار کناری اجتماعی وردپرس< /a> یک افزونه فوق العاده است که نوارهای رسانه های اجتماعی زیبایی را به وب سایت شما اضافه می کند. این به طور کامل با بیش از 30 شبکه اجتماعی سازگار است. با این حال، نقطه قوت اصلی آن گزینه های سفارشی سازی ارائه شده است. برای شروع، می توانید یک نوار اجتماعی را در هر یک از چهار گوشه وب سایت خود قرار دهید – به صورت عمودی در سمت چپ یا راست، یا به صورت افقی در بالا یا پایین.

شما همچنین کنترل کاملی بر ظاهر دکمه‌های اجتماعی دارید. می توانید آنها را به صورت یک بلوک جامد یا به صورت مربع/دایره های جدا از هم نمایش دهید. چهار “موضوع” نیز برای انتخاب وجود دارد که نمادهای رسانه های اجتماعی را به صورت تمام رنگی، خاکستری، تاریک یا روشن نمایش می دهند. دکمه ها نیز در اندازه های کوچک و بزرگ موجود هستند. این افزونه برای تلفن همراه نیز بهینه شده است و تضمین می کند که دکمه های رسانه های اجتماعی شما در همه دستگاه ها زیبا به نظر می رسند.

از افزونه پست های محبوب یا مرتبط استفاده کنید

اگر به دنبال این هستید که بازدیدکنندگان خود را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه دارید و محتوای خود را کاوش کنید، مهم است که ویجتی را برای کمک به آن نمایش دهید. استفاده از پست‌های مرتبط یا ویجت پست‌های محبوب راهی عالی برای ارائه تصویری فوری از آنچه در سایت شما موجود است به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. به همین ترتیب، اگر محتوای خاصی دارید که می‌خواهید تبلیغ کنید، می‌توانید آن را به جای آن نمایش دهید.

افزونه پست های محبوب وردپرس

ویجتی که محبوب‌ترین پست‌های شما را نمایش می‌دهد، روشی مؤثر برای تشویق بازدیدکنندگان برای کلیک کردن بر روی مقاله دیگر است. مردم دوست دارند جمعیت را دنبال کنند، بنابراین اگر برخی از پست‌ها به عنوان «محبوب» تلقی می‌شوند، این باید به افزایش نرخ کلیک کمک کند.

پست‌های محبوب وردپرس یک افزونه رایگان وردپرس است که این افزونه را قادر می‌سازد شما می توانید محبوب ترین پست های خود را در نوارهای کناری خود نمایش دهید. این ویجت بسیار قابل تنظیم گزینه‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از تنظیمات و ویژگی‌هایی که استفاده می‌کنید، و همچنین آماری از پست‌های پربازدید شما را ارائه می‌دهد.

افزونه دیگر پست های مرتبط (YARPP)

اگر سایت شما طیف وسیعی از علایق و موضوعات را پوشش می دهد، افزونه پست های محبوب ممکن است خوانندگان را مورد توجه قرار ندهد، زیرا مقالات نمایش داده شده ممکن است خارج از موضوع باشند و مختص سلیقه افراد نباشند. در این صورت، نمایش ویجت پست های مرتبط در نوارهای کناری شما مناسب تر خواهد بود.

یک افزونه پست های مرتبط، پست هایی را نشان می دهد که مرتبط با مقاله در حال خواندن هستند. یک افزونه دیگر پست‌های مرتبط (YARPP) است یک افزونه رایگان وردپرس این الگوریتم به یک الگوریتم قدرتمند و منحصر به فرد متکی است که محتوای سایت شما را مرتبط با پست در حال مشاهده پیدا می کند. سپس نتایج در قالب یک تصویر کوچک یا فهرست در نوار کناری شما نمایش داده می‌شود تا به جلب توجه بیننده و تشویق آنها به ادامه خواندن کمک کند.

نمایش نقشه گوگل

اگر کسب و کار شما یک فروشگاه آجر و ملات، رستوران، اسپا، یا چیز دیگری است، باید به مخاطبان آنلاین خود بگویید که در کجا قرار دارید. با افزودن نقشه به نوارهای کناری خود، این کار را برای آنها آسان کنید.

ویجت Google Maps به شما امکان می دهد یک تصویر کوچک اضافه کنید نقشه با نمادهای پین سفارشی به نوارهای کناری خود. همچنین گزینه های تعاملی و لایت باکس وجود دارد که به نقشه شما کمک می کند توجه بازدیدکنندگان را جلب کند. این ویجت بهترین راه برای نشان دادن مشتریان خود و افزایش ترافیک فروشگاه شما است.

فروش خود را افزایش دهید

اگر به دنبال افزایش فروش هستید، از نوارهای کناری خود برای رسیدن به این هدف کمک بگیرید. خواه عضو دوره، محصولات موجود در سایت خود یا محصولات وابسته را می فروشید، از نوارهای کناری خود برای تشویق مخاطبان خود به خرید استفاده کنید.

محبوب‌ترین محصولات یا محصولات خاصی را که می‌خواهید تبلیغ کنید، نمایش دهید. یک بنر تبلیغاتی یک دوره یا عضویت اضافه کنید. همیشه مطمئن شوید که مخاطبان شما می‌توانند روی آن کلیک کنند تا به آنها کمک کنید سریع و آسان کالای مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنند.

نظرات نهایی در مورد استفاده از ابزارک های وردپرس

همانطور که می بینید، ویجت های متعددی وجود دارد که می توانید به نوارهای کناری خود اضافه کنید. مواردی را انتخاب کنید که به طور خاص با اهداف سایت شما مرتبط هستند. هر ویجت نمایش داده شده باید به سایت شما کمک کند تا نتایج مورد نیاز خود را ارائه دهد.

چه ابزارک هایی را می خواهید به نوارهای کناری خود اضافه کنید؟ لطفاً نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل