12 سیگنال اعتماد اثبات شده در وب سایت های وردپرس

12 سیگنال اعتماد اثبات شده در وب سایت های وردپرس

هر کسب و کاری بر اساس اعتماد بنا شده است، و یکی از راه های انتقال آن در وب، سیگنال های اعتماد است. تا زمانی که کاربر نتواند به شما و برند شما تکیه کند، به سختی برای دستیابی به خدمات و/یا محصولات خاص به شما مراجعه خواهد کرد. با داشتن یک حضور قابل اعتماد در وب، ممکن است از رشد درآمد پایدار، افزایش تعامل کاربر و موفقیت کلی کسب و کار اطمینان داشته باشید.

وقتی به راه اندازی یک پروژه وب فکر می کنید، می توانید به حضور وب خود در وردپرس کاملاً اعتماد کنید. سیستم مدیریت محتوا به یک غول واقعی تبدیل شده است که بیش از هدف 25٪ از همه منابع موجود در وب. وبلاگ ها، پروژه های شخصی و تجاری، سایت های تجارت الکترونیک، نمونه کارهای خلاقانه و تعدادی از پروژه های دیگر بر روی وردپرس اجرا می شوند. اگر شما نیز این سیستم مدیریت محتوا را برای پروژه وب آینده خود یا برای به روز رسانی سایتی که قبلاً راه اندازی شده انتخاب کرده اید، باید بدانید که یک تم مبتنی بر وردپرس باید چه سیگنال های اعتماد خاصی را در بر داشته باشد تا در بین مخاطبان هدف شما مورد تقاضا باشد.

تعریف سیگنالهای اعتماد

همانطور که از نام آن پیداست، سیگنال‌های اعتماد عنصری از یک وب‌سایت هستند که اعتماد را در همه کسانی که آن را تماشا می‌کنند، القا می‌کند. وقتی کاربر تصمیم می گیرد که با یک تجارت خاص سر و کار داشته باشد یا باید به دنبال جایگزین بهتری باشد، اعتماد نقش از پیش تعیین کننده ای دارد. در واقع، چند ثانیه طول می کشد تا یک فرد تصمیم بگیرد که آیا می تواند به سازمان شما اعتماد کند یا خیر. با اسکن کردن صفحه اصلی سایت شما، آنها می توانند با نام تجاری شما روبرو شوند و نتیجه گیری کنند که آیا سایت شما قابل اجرا است یا نه.

اعتماد دقیقاً همان چیزی است که باعث می‌شود یک بازدیدکننده معمولی سایت شما به جمع طرفداران وفادار شما بپیوندد. هزاران سیگنال اعتماد وجود دارد که سایت شما می تواند از آنها بهره مند شود. برخی از آنها موثرتر از بقیه هستند. برخی از آنها پس از ورود به صفحه شما توسط یک کاربر معمولی مشاهده می شوند، در حالی که ممکن است مدتی طول بکشد تا دیگران را تعریف کنید.

سیگنال های اعتماد اثبات شده برای وردپرس

برای کوتاه کردن یک داستان طولانی، برای این نشریه، ما موثرترین سیگنال‌های اعتماد مضامین مبتنی بر وردپرس را انتخاب کرده‌ایم که به محض رسیدن به پروژه آنلاین شما توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

1. نظرات مشتری

حتی اگر تیم بازاریابی شما متون مبتنی بر تبدیل آشیانه را ارائه دهد، هیچ چیز نمی تواند با بررسی صادقانه ای که یکی از مشتریان شما به جا گذاشته است مقایسه شود. فقط آخرین باری را به یاد بیاورید که به دنبال یک شرکت / آژانس / مترجم آزاد برای استخدام یا سفارش چیزی بودید. آیا قبل از تصمیم گیری نهایی، نظرات مشتریان را در چندین سایت بررسی کرده اید؟ من معتقدم که پاسخ شما به احتمال زیاد “بله” است تا “نه”. یک بررسی صادقانه که توسط یکی از مشتریان یک شرکت انجام می شود، از نظر مشتریان بالقوه شما قابل اعتمادتر و قابل اعتمادتر به نظر می رسد.

هنگام جستجوی بهترین آماده

چرا نظرات کاربران اینقدر موثر هستند؟ مطالعات نشان می دهد که 88٪ مشتریان قبل از تصمیم گیری نهایی، نظرات کاربران را می خوانند. برای 72% در میان کاربران وب، یک بررسی صادقانه که توسط یک خریدار دیگر نوشته شده است برابر با یک توصیه شخصی است. پیش‌بینی می‌شود یک طرح زمینه وردپرس که از امکان نمایش فید نظرات کاربران پشتیبانی می‌کند، به شما کمک می‌کند تا حضور قابل اعتمادتر و قابل اعتمادتری در وب ایجاد کنید. برای شما خوش شانس ترین تم ممتاز، مانند تمام قالب وردپرس، شامل توصیفات یا نظرات داخلی.

اگر طرح زمینه شما قبلاً شامل یک نوع پست سفارشی توصیفات نیست، اضافه کردن آن با یک افزونه رایگان بسیار آسان است. ما افزونه Easy Testimonials را دوست داریم زیرا استفاده از آن واقعا آسان است و دارای تعداد شگفت‌انگیزی از گزینه‌ها برای سفارشی‌سازی نمایش توصیفات شما.

2. داستان صریح «درباره ما»

وقتی یک مشتری برای اولین بار به یک وب سایت می رسد، حتی ممکن است چیزی در مورد منشاء و پیشینه سازمانی که پشت آن سایت قرار دارد نداند. صفحه «درباره» اولین جایی است که افراد با هدف کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک برند و تجربه آن به آن مراجعه می کنند. یک صفحه “درباره ما” که به درستی ساخته شده باشد، می تواند به پایه ای محکم برای روابط طولانی مدت بین شرکت و مشتری تبدیل شود.

هنگام مرور صفحات درباره درباره، کاربر علاقه بیشتری به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شخصیت/نام تجاری موجود در پشت یک سایت خواهد داشت. استفاده از ویدئوها، تصاویر، پادکست ها و انواع دیگر محتوا به شما کمک می کند پیام خود را به طور موثرتری به مخاطبان هدف برسانید. علاوه بر این، عکس های اعضای تیم خود را به اشتراک بگذارید تا در چشم کاربران وب معتبرتر به نظر برسید. استفاده از تصاویر استوک در چنین صفحاتی را فراموش کنید. عکاسی که به جامعه وب اجازه می دهد با هر یک از اعضای تیم شما شخصاً ملاقات کند، تأثیر قدرتمندتری بر مشتریان شما خواهد داشت.

بنابراین، هنگامی که به دنبال یک تم بهینه وردپرس هستید، مطمئن شوید که با یک صفحه درباره جزئیات از قبل بارگذاری شده است. پشتیبانی از اشکال مختلف محتوای بصری و نوشتاری برای شما مفید خواهد بود. متن‌های تکمیل‌شده با ویدئو، داستانی آموزنده، قدرتمند و قابل اعتماد در مورد پروژه شما ایجاد می‌کنند.

دوباره، اگر طرح زمینه شما یک صفحه درباره ندارد، با یک افزونه، یکی اضافه کنید. با این حال، ما واقعاً افزونه ابزارک درباره ما را ترجیح می دهیم. . به این ترتیب می توانید یک بخش درباره ساده به هر نوار کناری یا پاورقی اضافه کنید.

3. اطلاعات تماس

هر چه یافتن اطلاعات تماس در یک وب سایت آسان تر باشد، بهتر است. یک موضوع وردپرس عالی برای ایجاد یک حضور تجاری قابل اعتماد باید شامل مجموعه ای از جزئیات تماس کاملاً مشخص در صفحه اول و یک صفحه جداگانه “مخاطبین” باشد. بنابراین، هر زمان که شخصی به سایت شما می رسد و به دنبال اطلاعات آدرس فیزیکی یا شماره تلفن شما می گردد، بدون زحمت آن را از هر منطقه ای از وب سایت شما که در آن فرود آمده است، پیدا می کند. در اینجا یک مثال خوب از یک صفحه تماس با ساخت هوشمندانه است که از پیش طراحی شده برای یکی از تم های تجاری وردپرس از TemplateMonster.

افزودن اطلاعات تماس به صفحات سایت شما برای اهداف سئوی محلی نیز مفید خواهد بود. بیایید فرض کنیم که شما آژانس طراحی وب سایت را در تگزاس اداره می کنید. بنابراین، هر بار که فردی به دنبال یک آژانس طراحی وب در TX می‌گردد، پیشنهادی برای بازدید از سایت شما به او ارائه می‌شود.
4 نوع اطلاعات اساسی که اطلاعات تماس شما باید شامل شود عبارتند از:

  • آدرس
  • شماره تلفن
  • ایمیل
  • ساعت کار

به‌علاوه، می‌توانید جزئیات تماس را با Google Maps تکمیل کنید. با کمک آن، دسترسی مشتریان به آدرس فیزیکی شما در حالی که کوتاه‌ترین مسیر را در نقشه یکپارچه پیدا می‌کنند، بسیار آسان‌تر می‌شود.

برای افزودن فرم تماس به هر قالب وردپرس، نمی‌توانید با تماس با فرم 7. با بیش از 3 میلیون نصب، به استاندارد صنعتی تبدیل شده است (اگرچه ما فرم‌های جاذبه را نیز به شدت توصیه می‌کنیم. اگر به چیزی کمی قابل تنظیم تر نیاز دارید).

4. پیوند به کانال های رسانه های اجتماعی

استفاده از رسانه های اجتماعی را نباید دست کم گرفت. تقریباً هر کاربر معاصر وب یک حساب رسانه اجتماعی دارد. برای تعدادی از شرکت‌های معاصر، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به منبع اصلی دستیابی به مشتریان جدید، درگیر نگه داشتن آنها و حتی فروش تبدیل شده‌اند. ابزارها و ترفندهایی که برندهای معاصر می توانند انتخاب کنند، نامحدود هستند. به عنوان مثال، می‌توانید کمپین‌های پولی را اجرا کنید تا به آمار جمعیتی مناسب برسید و محتوای خود را به مخاطبانی که بیشتر به آن علاقه دارند نشان دهید.

پیوند دادن سایت خود به نمایه های رسمی رسانه های اجتماعی خود یک راه اثبات شده برای متحد کردن یک جامعه گسترده تر در اطراف سایت شما است. هرچه تعداد فالوورهای رسانه های اجتماعی شما بیشتر باشد، کسب و کار شما در چشم مشتریان احتمالی قابل اعتمادتر ظاهر می شود. با استفاده از ابزارک های رسانه های اجتماعی، می توانید داده های مربوطه را در سایت خود فاش کنید. هرچه جامعه رسانه های اجتماعی شما بزرگتر شود، قابل اعتمادتر ظاهر می شوید.

اگر می خواهید توجه بازدیدکنندگان خود را با آمار رسانه های اجتماعی جلب کنید، توصیه می شود ویجت رسانه اجتماعی را در سربرگ سایت خود قرار دهید. اگر به تازگی یک نمایه رسانه اجتماعی ایجاد کرده اید و تعداد مخاطبان آن زیاد نیست، باید صبر کنید تا بزرگتر شود.

یک هک دیگر که می توانید انتخاب کنید اضافه کردن فیدهای رسانه های اجتماعی به سایت شما است. برای مثال، می‌توانید ویجتی را با آخرین به‌روزرسانی‌های اینستاگرام یا فیسبوک در پایین صفحه وب خود نمایش دهید.

صدها پلاگین رسانه های اجتماعی در دسترس هستند، اما ما واقعاً JetPack Social. به احتمال زیاد از JetPack برای WordPress برای بهینه سازی تصویر، گالری ها، محافظت از نیروی brute force یا هر یک از ویژگی های عالی دیگر آن. اما آیا می‌دانستید که این افزونه کاربردی همه در یک شامل آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی نیز می‌شود؟ و اگر از ما بپرسید بسیار خوب هستند، پس چرا به جای نصب افزونه دیگری، آنها را امتحان نکنید.

5. وبلاگی که اغلب به روز می شود

راه اندازی یک وبلاگ به شما کمک می کند تا یک رابطه طولانی مدت با مخاطبان خود برقرار کنید. محتوایی که در وبلاگ رسمی خود به اشتراک می گذارید باید با حوزه ای که شرکت شما به آن مرتبط است مرتبط باشد. باید برای مخاطبان شما مفید باشد. می‌توانید نظرات راه‌حل‌هایی که ارائه می‌دهید، راهنماها، آموزش‌ها، محتوای سرگرم‌کننده، کتاب‌های الکترونیکی رایگان، و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.

وبلاگی پر از اطلاعات مرتبط و مفید برای مخاطبان شما ارزش ایجاد می کند. یک وبلاگ که اغلب به روز می شود نشان می دهد که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید، چه مشتریان موجود و چه بالقوه. این نشان می دهد که به جای اینکه آنها را مجبور به خرید سریع کنید، به راه های کمک به آنها در کارهای مختلف اهمیت می دهید. در حالی که وبلاگ خود را با محتوای عالی به روز می کنید، تخصص خود را در زمینه کسب و کار خود نشان می دهید، بنابراین نشان می دهید که مشتریان شما می توانند به شما اعتماد کنند و به شما تکیه کنند.

بنابراین، یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید در قالب‌های وردپرس برای حضور تجاری قابل اعتماد خود جستجو کنید، پشتیبانی از عملکرد وبلاگ‌نویسی است. یک وبلاگ کاربردی، کاربرپسند و با مرور آسان می تواند برای کسب و کارهای آنلاین معجزه کند.

6. سیاست حفظ حریم خصوصی

با تعداد فزاینده‌ای از حملات مجازی که در وب مدرن اتفاق می‌افتد، مردم بیشتر در مورد حفظ حریم خصوصی وسواس پیدا می‌کنند. اگر به مخاطبان خود اهمیت می دهید و می خواهید آنها به همان اندازه که به خودتان اعتماد دارید به شما اعتماد کنند، بسیار مهم است که با هر داده ای که یک شخص ارسال می کند، نشان دهید که چه می کنید. برای مثال، اگر یک وب‌سایت از داده‌های کوکی‌ها استفاده می‌کند، هنگام گذاشتن نظر از کاربران جزئیات می‌خواهد، دارای یک نظرسنجی آنلاین است که داده‌های کاربر را جمع‌آوری می‌کند، و غیره، باید به مخاطبان خود توضیح دهید که چگونه از این داده‌ها استفاده می‌شود.

برای مثال، اطلاع رسانی در مورد استفاده از خط‌مشی کوکی‌ها برای وب‌سایت‌ها به یک روش معمول تبدیل شده است. هر بار که یک منبع وب اطلاعات موقعیت مکانی کاربر را درخواست می کند، باید یک پنجره پاپ آپ مربوطه در یک سایت نمایش داده شود.

چگونه می توانید چنین داده هایی را در وب سایت خود سازماندهی کنید؟ کسب‌وکارهای مختلف استراتژی‌های متفاوتی را انتخاب می‌کنند. در حالی که برخی از آنها تمام داده های مربوط به سیاست حفظ حریم خصوصی را در یک صفحه به اشتراک می گذارند، برخی دیگر ترجیح می دهند پیوندهایی را به صفحات حاوی جزئیات استفاده از چنین داده هایی در پاورقی سایت های خود اضافه کنند. بنابراین، هر زمان که یک کاربر نیاز به یافتن جزئیات بیشتر در مورد یک خط مشی رازداری، سیاست اظهار نظر، خط مشی کوکی ها و غیره داشته باشد، می تواند اطلاعات مربوطه را با کلیک بر روی پیوند سمت راست پیدا کند.

اگر نمی دانید سیاست حفظ حریم خصوصی خود را از کجا شروع کنید نگران نباشید – در واقع می توانید از یک افزونه برای این کار نیز استفاده کنید! رایگان شرایط خدمات و خط مشی رازداری خودکار افزونه وردپرس همه کارهای سخت را برای شما انجام می دهد. فقط چند متغیر اضافه کنید سپس از کد کوتاه برای افزودن خط مشی خود به یک صفحه استفاده کنید. آسان!

7. پرداخت ایمن

با افزایش تعداد تقلب‌های آنلاین، مردم در خرید آنلاین دقت بیشتری می‌کنند. وردپرس دیگر یک CMS برای ساختن سایت های تجاری و وبلاگ ها نیست. اکثر مضامین معاصر وردپرس که می توانید در وب معاصر پیدا کنید با پشتیبانی WooCommerce ارائه می شوند. به همین دلیل، می توانید یک فروشگاه وب با امکانات کامل بر اساس یک موضوع وردپرس ایجاد کنید.

به عنوان یک قاعده، ارائه دهندگان طرح زمینه محصولات خود را با چندین روش پرداخت آنلاین آپلود می کنند. برای اینکه کسب و کار شما قابل اعتمادتر به نظر برسد، در اینجا نکات کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

  • برای اینکه نشان دهید واقعاً به تک تک مشتریان اهمیت می دهید، چندین گزینه از روش های پرداخت را در اختیار آنها قرار دهید. بنابراین، مردم می‌توانند گزینه‌ای را انتخاب کنند که بیشتر برایشان رایج است. هرچه روش های پرداخت بیشتری ارائه دهید، در چشمان جامعه وب قابل اعتمادتر و قابل اعتمادتر به نظر می رسید.
  • استفاده از نمادها و تصاویر قابل تشخیص در سایت شما نیز باعث افزایش اعتماد مشتری می شود. همه ما می دانیم که آیکون های VISA، MasterCARD، PayPal، AMEX و سایر موارد چگونه هستند. بنابراین، هنگامی که به سایتی می‌رسیم که دارای تصاویر روش‌های پرداخت است که کاربر با آن آشنا است، پروژه وب به طور خودکار ارائه قابل اعتمادتر و قابل اعتمادتری را ایجاد می‌کند و توجه بازدیدکنندگانی را که برای اولین‌بار انجام می‌دهند جلب می‌کند.

به در دسترس بودن/پشتیبانی از چنین عناصری در قالب وردپرسی که برای کسب و کار خود انتخاب می کنید توجه کنید. کاری کنید که هر مشتری نسبت به شما اطمینان داشته باشد. کاری کنید که آنها احساس اطمینان کنند همانطور که با چیزهای بیشتری از آنها استفاده می کنند. این کار مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و درآمد قابل توجهی را افزایش می دهد.

ما افزونه رایگان وردپرس McAfee SECURE را برای افزودن امنیت دوست داریم علامت اعتماد به صفحات فروشگاه شما، اما کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید برای امنیت شدید فروشگاه خود انجام دهید. حتماً از نکات ما برای ایمن کردن فروشگاه WooCommerce خود برای ایجاد استفاده کنید یک تجربه خرید آنلاین امن برای مشتریان شما.

8. یک گواهی SSL و نشانگر

یک گواهی SSL احراز هویت را فراهم می‌کند تا وقتی مشتری شما اطلاعاتی را برای شما ارسال می‌کند، بداند که به سرور مناسب می‌رود و نه یک فریبکار (که آن را به یکی از مهم‌ترین سیگنال‌های اعتماد تبدیل می‌کند).

برای سایت‌های تجارت الکترونیک (به دلیل پردازش داده‌های تراکنش،) و بسیاری از وبلاگ‌ها و انجمن‌ها (جایی که گهگاه اطلاعات شخصی یا معاملاتی از آن عبور می‌کند) لازم است.

دو عنصر در یک SSL وجود دارد. اولین مورد گواهی واقعی است که از اطلاعات مشتری محافظت می کند و معمولاً باید از شخص ثالث خارج از وردپرس خریداری شود. بخش دوم نشانی است که به بازدیدکنندگان شما می گوید که سایت شما محافظت شده است.

گواهی SSL را اغلب می‌توان با درخواست از شرکت میزبان خود دریافت کرد. بیشتر اوقات شما باید برای یک SSL خصوصی هزینه کنید، اما بسیاری از اوقات میزبان گواهی‌های رایگان و مشترک SSL را از طریق Let’s Encrypt ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید SSL خود را از طریق Let’s Encrypt یا Google برخی از گزینه‌های SSL رایگان دیگر تنظیم کنید.

پس از دریافت گواهینامه SSL، بهترین گزینه نصب افزونه واقعا ساده SSL است. . این کار عملکرد SSL را در وب سایت شما فعال می کند و تمام درخواست های سایت ورودی را به جای http به https هدایت می کند. شما همچنین متوجه https:// قبل از URL خود خواهید شد.

بسیاری از مشتریان متوجه این تغییر در URL می‌شوند، اما راه دیگری برای اطمینان از مشاهده آن، جاسازی یک نشان امنیتی SSL در تسویه‌حساب، نوار کناری یا پاورقی است. هرچه بیشتر نشان را نمایش دهید، احتمال اینکه افراد متوجه شوند که اطلاعات شخصی آنها ایمن است، بیشتر می شود.

9. نام دامنه سفارشی

نام دامنه URL یا آدرسی است که مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت شما به آن مراجعه می کنند. به عنوان مثال، ممکن است چیزی شبیه به این باشد: www.mygreatwebsite.com. بیشتر اوقات نام شرکت شما یا نوعی کلمه کلیدی است که کاربران قصد جستجوی آن را دارند.

وقتی یک سازنده وب‌سایت را انتخاب می‌کنید، ممکن است به یک زیر دامنه مخصوص پلتفرم مانند mywebsite.weebly.com یا mywebsite.wix.com برسید. بسیاری از اینها همه در یک وب سایت سازندگان این دامنه ها را به صورت رایگان ارائه می دهند و برخی از شرکت های میزبانی اجازه می دهند آنها را در وردپرس داشته باشید.

مشکل اصلی داشتن یک زیر دامنه این است که منحصر به فرد نیست. شما اساساً برای سازنده وب سایت تبلیغ می کنید و دامنه شما را طولانی تر از آنچه باید باشد می کند. این امر به خاطر سپردن آن را سخت‌تر می‌کند و موتورهای جستجو معمولاً به این دامنه‌ها چندان در معرض دید قرار نمی‌دهند.

علاوه بر این، برای بازدیدکنندگان شما غیرحرفه ای به نظر می رسد. در واقع، وقتی دامنه سفارشی را نمی بینم، اولین فکری که به ذهن من خطور می کند این است که “آنها هیچ وقت یا پولی را در این سایت صرف نکردند.”

بنابراین، بهتر است یک دامنه سفارشی را از شرکت میزبان خود یا فروشنده دامنه خریداری کنید. دامنه های سفارشی آنقدر ارزان هستند (معمولاً حدود 10 دلار در سال) که بیهوده است.

سایت‌هایی مانند GoDaddy، Namecheap و Register.com همگی دارای نوارهای جستجو برای یافتن دامنه‌های سفارشی موجود هستند. اما ابتدا باید شرکت میزبان خود را بررسی کنید، زیرا کار از طریق همان شرکت آسان‌تر است.

10. آرم‌ها و نمادها (مانند McAfee Secure)

این به نشان‌های SSL که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم مربوط می‌شود، اما چندین نشان‌واره و نماد دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید برای آرامش مشتریان خود در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، بسیاری از کاربران به یک وب‌سایت اعتماد نخواهند کرد مگر اینکه نوعی محافظت از ویروس و بدافزار، مانند نورتون یا هدف McAfee Secure. بدیهی است که کاربر نمی‌تواند برای دیدن آنچه نصب کرده‌اید به پشتیبان برود، بنابراین لوگوها ضروری هستند.

بیشتر مواقع انبوهی از لوگوها را به سمت پایین وب سایت های تجارت الکترونیک می بینید. همه اینها به دلیل حجم اطلاعات شخصی و معاملاتی است که به عقب و جلو می رود.

برای مثال، سایت‌های تجارت الکترونیک نشان‌های «تأیید شده» را برای درگاه‌های پرداخت و پردازنده‌ها نشان می‌دهند. این برای دروازه‌هایی مانند PayPal، Authorize.net و Stripe است.

همچنین بد نیست انواع پرداخت‌هایی را که می‌پذیرید فاش کنید. همه شرکت‌ها به همه کارت‌های اعتباری یا روش‌های پرداخت جایگزین مانند Apple Pay، Bitcoin و PayPal اجازه نمی‌دهند. بنابراین، اگر گزینه های پرداخت بیشتری ارائه دهید، می تواند یک مزیت استراتژیک باشد.

معمولاً می‌توانید این نشان‌ها (و کدهای جاسازی شده) را از شرکت‌هایی که از آنها آمده‌اند پیدا کنید. پی پال یک صفحه برای لوگوهای خود دارد. McAfee هم همینطور.

11. ایجاد نمایه کسب و کار Google

هر وب‌سایتی به نمایه کسب‌وکار Google نیاز دارد – به‌خصوص اگر یک فروشگاه محلی دارید. دلیل این امر این است که اکثر جستجوهای محلی اکنون از طریق Google یا Yelp انجام می شود. بنابراین، می‌خواهید تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری در بالای Google فهرست شده باشد.

یک نتیجه جستجوی ارگانیک خوب است، اما فاقد مواردی مانند تصاویر، رتبه‌بندی ستاره‌ها، نظرات، جزئیات کسب‌وکار، ساعت کاری و سایر ویژگی‌هایی است که نمایه کسب‌وکار را به یکی از بهترین سیگنال‌های اعتماد ما تبدیل می‌کند.

فهرست کسب‌وکار Google به مشتریان نشان می‌دهد که شما به صورت آنلاین فعال هستید و علاقه‌مندید تا از همان ابتدا به افراد اطلاعاتی را که نیاز دارند نشان دهید.

اگر کسب‌وکار شما رتبه‌بندی بالایی دارد، این نیز راهی فوق‌العاده برای نشان دادن این اثبات اجتماعی است. در نهایت، بهترین راه برای استفاده از Google Business پاسخ دادن به نظرات کاربران است. زمانی که سایر مشتریان نحوه تعامل و پاسخ شما به درخواست‌ها و نگرانی‌های کاربران را می‌بینند، بسیار قدرتمند است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در Google برای کسب و کار من ثبت نام کنید، سپس کسب و کار خود را ادعا کنید و یک نمایه ایجاد کنید. زمینه هایی برای آپلود تصاویر، به اشتراک گذاری ساعات کاری، صحبت در مورد آنچه می فروشید و موارد دیگر وجود دارد.

12. استفاده از طراحی سایت بدون هرزنامه

طراحی سایت سریع و غیر شلوغ معمولاً به این بستگی دارد که آیا موضوعی را از یک فروشنده تم قابل اطمینان پیدا کرده اید یا خیر. با این حال، شما کنترل کاملی بر میزان ارسال هرزنامه به بازدیدکنندگان خود دارید.

فکر کنید هرزنامه هر چیزی است که ممکن است مانع از توانایی کاربر برای خواندن محتوای شما یا حرکت به جلو در سراسر سایت شما شود.

دو نوع اصلی از هرزنامه وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد یا محدود کرد: پنجره‌های بازشو و تبلیغات.

پنجره‌ها برای ایجاد لیست ایمیل شما خوب هستند، اما بهترین فرم‌های جمع‌آوری ایمیل ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که وقتی کاربر قبلاً آنها را دیده است، این پنجره‌های بازشو را مسدود کنید. به عنوان مثال، OptinMonster قوانین هدف گیری پیشرفته و نمایش سفارشی را ارائه می دهد. اینها فقط برای آشکار کردن پنجره‌های بازشو زمانی که کمترین آزاردهنده هستند ضروری هستند.

در مورد تبلیغات، آنها برای کسب درآمد عالی هستند، اما می‌خواهید از بهم ریختن محتوای واقعی شما جلوگیری کنید.

روزنامه‌ها به دلیل زیر پا گذاشتن این قانون بدنام هستند، زیرا اغلب تبلیغات را در مقاله‌ها جمع می‌کنند، یا تبلیغات تکراری زیادی را در همان صفحه می‌بینید. بیشتر اوقات، این تعداد تبلیغات فقط سرعت سایت شما را کند می‌کند و کاربران را از بین می‌برد.

در حال تکمیل

اینجا می‌رویم. اینها 12 علامت اعتماد محبوب بودند که باید هنگام ایجاد یک حضور قابل اعتماد در وب کسب و کار خود به آنها توجه کنید. اگر ترجیح می دهید یک سایت به تنهایی بسازید، این عناصر را در طراحی خود ادغام کنید. اگر ترجیح می‌دهید با قالب‌های وردپرس کار کنید، طرح آماده‌ای را انتخاب کنید که دارای معیارهای فوق‌الذکر باشد. هرگز آزمایش را فراموش نکنید. لزوماً این نیست که هک‌هایی که روی یک سایت کار می‌کنند در سایت دیگر آنقدر محبوب باشند.

سیگنال‌های اعتماد را انتخاب کنید که بیشترین کاربرد را برای کسب‌وکار شما دارند و اجازه دهید منیفولدهای پایگاه مشتری شما را افزایش دهند. چیزی برای اضافه کردن دارید؟ یا هر سیگنال اعتمادی که هنگام حضور در وب به دنبال آن هستید؟ نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید!

خروج از نسخه موبایل