تست عملکرد وردپرس: چرا، چگونه و از کدام ابزار استفاده کنیم

تست عملکرد وردپرس: چرا، چگونه و از کدام ابزار استفاده کنیم

تنها مقاله به عنوان یک راهنمای عملکرد در وردپرس نوشته شده است، هزاران محتوای اختصاص داده شده به موضوع مورد نظر، اما درباره ابزارهایی که برای اندازه گیری استفاده می کنیم چطور؟

ابزارهای آنلاین و نرم افزاری که ما استفاده می کنیم بخش بزرگی از معادله است. یک ابزار اشتباه یا نتایج نامناسب می تواند شما را به بیراهه بکشاند. امروز دقیقاً برعکس عمل می‌کنیم، امروز می‌خواهیم معیارها را محک بزنیم و ببینیم که آیا می‌توانیم ایده بهتری در مورد آنچه خوب است، چه چیزی قابل قبول است و چه چیزهایی باید قطعاً از آن‌ها اجتناب کنیم، در هنگام تلاش برای تجزیه و تحلیل سایت‌هایمان در مورد نیازمان. برای سرعت.

ستارگان شب عبارتند از: GTMetrix، KeyCDN Speed ​​Test، Pingdom Tools، Google Pagespeed Insights، Webpagetest و Monitis Speed ​​Tools. ما درباره نقاط قوت و هفته هر کدام صحبت خواهیم کرد و سپس نتایج را به شما ارائه خواهیم داد.

برای Techno Geeks

برای این مقاله، از وب‌سایت و سرویسی استفاده می‌کنیم، مطمئن هستیم که برای عملکرد بهینه مناسب است. این سایت یک مجله بازی دیجیتال، بسیار بهینه شده، با هزاران مقاله خواهد بود. این سایت از CSS کوچک‌شده، کش HTML ایستا، JS کوچک‌شده، CDN استفاده می‌کند و تحت HTTP/2 اجرا می‌شود. در سمت سرور، روی یک پردازنده Xeon، 24 رشته، 24 گیگابایت رم، یک اتصال گیگابیتی اجرا می‌شود و روی یک مرکز داده در کارولینای شمالی میزبانی می‌شود، میزان درخواستی که سرور دارد حداقل است و بسیار کم استفاده است، پردازنده. میزان استفاده بسیار فراتر از 0.5 برای تعداد کل 12 هسته و 24 رشته است، nginx با کش بارگذاری شده است و تحت PHP 7.1 RC اجرا می شود

آزمایش ابزارهای عملکرد وردپرس

همه این مبحث تکنو این است که یک سرور قدرتمند است که در یک مرکز داده قابل اعتماد میزبانی می‌شود که یک وب‌سرور و وب‌سایت بهینه را اجرا می‌کند. به یاد داشته باشید، این مقاله در مورد معیارسازی معیارها است، برای این منظور، ما نزدیک‌ترین سرور به مبدأ خود را انتخاب می‌کنیم، که نیویورک و دالاس است زیرا ما نمی‌خواهیم سرعت شبکه اما دقت معیاررا در نظر بگیرید. همه ابزارهای آنلاین به ما اجازه می‌دادند دالاس/نیویورک را انتخاب کنیم، به جز webpagetest که همیشه در نیویورک بیش از حد ظرفیت دارد و ما را مجبور می‌کند برای آزمایش‌ها به EC2 کالیفرنیا برویم.

ما می‌خواهیم با توجه به هر ابزار، زمان بارگذاری را اندازه‌گیری کنیم و سپس جدول نهایی مقایسه بین آنها را به شما ارائه می‌کنیم، هدف این مقاله دیدن تغییرات در آزمایش و تعیین اینکه کدام یک است. یکی دقیق‌ترین، سریع‌ترین و آسان‌ترین برای استفاده برای شایسته‌ی یک توصیه است. هدف این مقاله همچنین نشان دادن این است که چرا برخی از آزمایش‌ها حتی از سوی ستاره‌های بزرگی مانند Google کاملاً بی‌فایده هستند.

ما تست ها را 3 بار روی هر سرویس اجرا می کنیم. بدون هیچ مقدمه ای، بیایید ببینیم که آنها چگونه به تست ها پاسخ می دهند.

تست 1: GTMetrix

GTMetrix یک ابزار محک خوب با یک رابط کاربری بسیار خوب است که به شما اجازه نمی دهد فقط زمان بارگذاری را ببینید، اما برای دریافت جزئیات امتیاز Google Pagespeed و YSlow یاهو. پس از اتمام معیار، فهرستی از مواردی را نیز به شما نشان می‌دهد که GTMetrix در نظر می‌گیرد که نیاز به اصلاح دارند.

توجه به این نکته مهم است که GTMetrix تمایل دارد از سرور کانادایی به عنوان نقطه شروع استفاده کند، که آن چیزی نیست که ما می خواهیم، ​​بنابراین بهتر است در GTMetrix ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام به شما امکان می دهد URL آزمایشی، مرورگر و نوع اتصال را تغییر دهید.

اولین اجرا امتیاز B و B را برای Google Pagespeed و Yslow به ما داد. چیزی نیست که ما خیلی به آن اهمیت می‌دهیم، همانطور که بعداً در Pagespeed Insights خواهید دید. زمان واقعی بارگیری 3.3 ثانیه در اولین اجرا، 4.0 ثانیه در دومین اجرا و 1.1 ثانیه برای آخرین اجرا بود. تغییر بسیار زیاد است، در واقع، 2.9 ثانیه است! علاوه بر آن، هنگام انجام آزمایش، بار روی سرور خودمان را زیر نظر داشتیم و تأیید می‌کنیم که بسیار زیر 0.5 بود که به وضوح نشان می‌دهد. تغییرات صرفاً از GTMetrix و شبکه است، نه از سمت سرور.

GTMetrix نتایج ثابتی را در زمان بارگذاری، دوره ارائه نمی دهد.

این یک مشکل است، برای اینکه GTMetrix ابزاری قابل اعتماد باشد، باید امتیاز دقیق‌تری بدهد. خواهید دید که با ابزارهای دیگر نتایج بسیار بهتری گرفتیم. GTMetrix زمان بارگذاری کامل را اندازه گیری می کند نه زمان جزئی که برای شروع نمایش وب سایت طول می کشد. از آنجایی که سایت ما از بارگذاری تنبل تصویر استفاده می‌کند، این نشان‌دهنده منصفانه چیزی نیست که کاربر هنگام باز شدن وب‌سایت انتظار دارد، حتی بیشتر از آن، تنوع بسیار زیاد از 4 ثانیه تا 1.1 ثانیه به این معنی است که نمی‌تواند به درستی آنچه را که اتفاق می‌افتد شناسایی کند.

می‌خواستیم مطمئن شویم که این تقصیر ما نبوده است، بنابراین مجموعه‌ای دیگر از آزمایش‌ها را انجام دادیم و 3.7s، 1.2s و 5s را دریافت کردیم که هنوز هم بسیار آشفته است. GTMetrix به عنوان یک جایگزین خوب برای شناسایی بهینه‌سازی‌های بالقوه باقی می‌ماند، اما نباید به زمان بارگذاری واقعیی که می‌دهد اعتماد کنید.

تست 2: تست سرعت KeyCDN

تست سرعت KeyCDN ابزاری ساده است که بارگیری دارایی و کل زمانی که طول کشید تا وب سایت تمام شود. ما دالاس را به عنوان سرور منبع انتخاب کردیم و آن را انتخاب کردیم.

این نشان دهنده بارگیری دارایی و زمان بارگیری هر قسمت است.

با نتایج می توانید ببینید که کل زمان صرف شده 2.4 ثانیه، 3.1 ثانیه و 2.8 ثانیه در محدوده 2.4 تا 3.1 ثانیه بود که یک تغییر 0.7 ثانیه بین بدترین/بهترین امتیاز است. این تست در زمان بارگذاری واقعی بسیار قابل اعتمادتر از GTMetrix است و ابزار بسیار بهتری برای آزمایش سریع سایت است. این شامل تمام ابزارهای GTMetrix برای بهینه سازی سایت نمی شود، اما برای کاربران با تجربه، ابزار بسیار بهتری است زیرا تست ها سریع تر و دقیق تر هستند. این یک ابزار بسیار ساده است که به نظر می رسد کار می کند.

تست 3: ابزارهای Pingdom

ابزارهای Pingdom یکی از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای سنجش است و به زودی دریابید چرا بیایید آن را آزمایش کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

اجرای اول مجموع زمان بارگذاری 2.22 ثانیه، اجرای دوم نتیجه 1.86 ثانیه و اجرای سوم 1.85 ثانیه به ما ارائه می دهد! وقتی می‌توانید تقریباً یک آزمایش را تکرار کنید و تقریباً نتایج یکسانی دریافت کنید، می‌توانید به وضوح ببینید که این آزمایش چقدر دقیق است، تغییری کمتر از 1 ثانیه از 2.22 تا 1.86s که تغییرات 0.37 ثانیه است! ابزار معیار همچنین اطلاعات مفیدی را ارائه می‌کند، مانند اطلاعات خوب در مورد آنچه که باید بهبود یابد و یک گزارش خوب و بسیار دقیق از دارایی‌ها. حتی می‌توانید زمان بارگیری هر دارایی را نظارت کنید و FTTB (اولین بار بایت) را بررسی کنید، که در آزمایش‌های دیگر موجود نیست.

تست 4: Google Pagespeed Insights

Pagespeed Insights ابزار Google برای بهینه‌سازی سرعت است، پس از 3 اجرا این چیزی است که ما دریافت کردیم.

بنابراین… زمان بارگذاری وجود ندارد؟، اولین باری برای بایت اطلاعات نیست؟، درخت بارگیری دارایی ها وجود ندارد؟ و در مورد نمره چطور؟ چگونه می‌شود که سایت ما برای تلفن‌های همراه بسیار بد باشد، وقتی ابزار واقعی ابزار تست تلفن همراه جدید Google یک وضعیت سبز

را به ما نشان می‌دهد.

این نتیجه از ابزار تست موبایل جدید Google است. آنها حتی اعصاب این را دارند که بگویند “خطای بارگیری دارایی ها وجود دارد” اما حدس بزنید چیست؟ خطا از کتابخانه Google Analytics!

می آید

بنابراین، به عبارت دیگر. Google Pagespeed Insights هیچ نتیجه سرعتی را ارائه نمی‌کند، در عوض فهرستی از چیزهایی را که باید بهبود ببخشید به شما ارائه می‌کند و سپس امتیازی را به شما می‌دهد که نمی‌دانید چگونه به وجود آمده است که حتی با ابزار خود برای تلفن همراه در تضاد است. تست کنید.

توضیح ساده است. Google Pagespeed Insight کاملاً و کاملاً بی فایده است. امتیازی که می‌دهد بر اساس «چیزهایی است که گوگل معتقد است باید بهینه‌سازی کنید» و نه بر اساس سرعت واقعی سایت.

توصیه ما این است که هرگز از Google Pagespeed برای موارد مرتبط با سرعت استفاده نکنید، بهینه سازی برای ابزاری که با ابزارهای دیگر همان شرکت در تضاد است مانند تلاش برای شلیک به یک توپ پرنده در آسمان، در شب، کور و با تعداد زیادی از باد.

تست 5: WebPageTest

Webpagetest ابزار مفید دیگری شبیه GTMetrix است.

اولین چیزی که در webpagetest متوجه شدیم این است که سرور نیویورک آنها واقعاً بیش از ظرفیت است. بعد از 40 دقیقه انتظار در صف، مجبور شدیم سرورها را به California EC2 تغییر دهیم. همانطور که از نتایج می بینید، ما تحت تاثیر قرار نگرفتیم.

اول یک سند را در 8.7 ثانیه کامل می کند، دومین اجرا در 7.0 ثانیه و سوم در 8.0 که یک تغییر 1 ثانیه است، بالاتر از نسخه KeyCDN Speed ​​Test 0.7s با 3 برابر زمان انتظار بیشتر. بارگذاری دارایی ها بسیار آشفته است، گاهی اوقات برای اولین بار امتیازهای بایت را بسیار بالا نشان می دهد در حالی که دیگران امتیازات بهتری را نشان می دهند. Pingdom Tools برای اولین بار کمتر از 0.6 ثانیه برای بایت گزارش می دهد در حالی که webpagetest می گوید ما تقریباً در زمان انتظار 1 ثانیه هستیم! نمراتش هم عجیبه اولین امتیاز برای اولین بار بایت به شما یک F مانند می دهد. این با سروری است که در برابر سرورهای WPEngine محک زده شده است و پا به پا است. تست دوم برای ما یک لایک به شما می‌دهد، اما تست سوم تأیید می‌کند که واقعاً ما بد هستیم.

به نظر می رسد مشکل اصلی webpagetest سرورهایی است که از آنها استفاده می کنند، که به نظر شلوغ به نظر می رسد.

اگر به نتایج ثابت اهمیت می دهید از webpagetest استفاده نکنید، حروف درجه آنها حداقل می گویند آشفته است و به نظر نمی رسد نشان دهنده ارقام عملکرد واقعی باشد، در واقع، ما بیشتر تمایل داریم که باور کنیم که آنها در حال عبور از سطح بالایی هستند. شبکه شلوغی که به آزمایش‌ها تأخیر اضافه می‌کند.

تست 6: ابزارهای سرعت Monitis

Monitis یکی دیگر از ابزارهای معیار مشابه Pingdom Tools با زمان پاسخگویی دقیق است. از هر دارایی.

مشکل مونیتیس دوگانه است. از یک طرف، به جای زمان واقعی نمایش سایت، کل زمان بارگذاری را نشان می دهد، این بدان معناست که تأثیر آن بر بارگذاری تنبل را خنثی می کند. مشکل دوم این است که آنها نتیجه را در حافظه پنهان برای مدت بسیار طولانی ذخیره می کنند و آزمایش مجدد را غیرممکن می کند.

به نظر نمی‌رسد مونیتیس آزمایش دقیقی باشد، ما 2 تست دیگر را با فاصله چند ساعت انجام دادیم و برای آزمایش دوم 12 ثانیه و برای آزمایش سوم 7 ثانیه داریم. این نوع تنوع حتی نمی تواند با GTMetrix رقابت کند.

نتایج

بنابراین، در اینجا فهرست کاملی از نتایج حاصل از همه ابزارهای معیار در یک نمودار زیبا وجود دارد.

نتایج تقریباً نشان می دهد که چه کسی در بخش زمان بندی برنده است. اما، ما فکر می‌کنیم که یک نمودار دیگر باید مسائل را حتی بیشتر برای شما روشن کند.

با انجام تفاوت زمانی بین بهترین و بدترین مقدار در همه ابزارهای معیار، مقایسه حتی عجیب‌تر است. Pingdom Tools با ارائه تغییراتی کمتر از 0.37 ثانیه، کف را با هر چیز دیگری از نظر دقت پاک می کند، تنها موردی که نزدیک است، KeyCDN Speed ​​Test با 0.7s است. Webpagetest چیزی با تغییرات 1.7s دارد و GTMetrix و Monitis بسیار خارج از معادله هستند و تقریباً 3 ثانیه تفاوت بین اجراها دارند.

و برنده…

است

ابزارهای Pingdom! اگر به عملکرد اهمیت می دهید، هیچ تست دیگری وجود ندارد که بتواند چنین نتیجه دقیق و سریعی به شما بدهد. این نه تنها تست قابل اعتمادتر از همه آنها است، بلکه سریعترین تست بین دویدن است. زمانی که GTMetrix یک بار اجرا می کند، می توانید 4 اجرا از ابزار Pingdom را انجام دهید. اگر GTMetrix یا webpagetest اینقدر طول می کشد تا تکمیل شود، چرا هر دو تست این همه مشکل دارند زمان بارگذاری واقعی را رتبه بندی می کنند؟

ما می‌توانیم یک آزمایش لینوکس محلی با چندین صد اتصال به وب‌سایت خود انجام دهیم تا فقط آنچه را که Pingdom Tools می‌گوید تأیید کنیم. اگر نیاز به انجام تست‌های بیشتری دارید، می‌توانید از KeyCDN Speed ​​Test استفاده کنید که بسیار خوب و مناسب است، اما همه ابزارهای دیگر بیشتر از ابزارهای عملکردی طراحی/تثبیت‌گرا هستند. اگر به نتایج خوب اهمیت می دهید، به نظر می رسد Pingdom Tools ایمن ترین شرط باشد.

آیا ابزارهای تست عملکرد وردپرس دیگری را توصیه می کنید؟ آن را در زیر به اشتراک بگذارید یا در مورد تست هایی که ما انجام دادیم سوالی دارید؟ راحت بپرسید و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به شما پاسخی عالی بدهیم.

خروج از نسخه موبایل