ایمیل مارکتینگ برای WordPress Plus پلاگین های آسان برای شروع

ایمیل مارکتینگ برای WordPress Plus پلاگین های آسان برای شروع

اگر به دنبال بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ برای وردپرس هستید، لطفاً از شما می‌خواهیم بیشتر به پایین بروید و ما به نیاز شما پاسخ خواهیم داد. اما اگر می‌خواهید در مورد بازاریابی ایمیلی و نحوه انجام آن برای سایت وردپرس خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، توصیه می‌کنیم این پست را بخش به بخش بنوشید.

امروز چند چیز را یاد خواهیم گرفت. ما به این موضوع می پردازیم که چرا بازاریابی ایمیلی سنگ می کند، چگونه می توانید تلاش خود را دو برابر کنید و در نهایت محبوب ترین خدمات بازاریابی ایمیلی را برای محبوب ترین پلتفرم ما، وردپرس خوب، کشف کنید. به عبارت دیگر، شما بهترین نکات، خدمات و پلاگین های بازاریابی ایمیلی را دریافت می کنید که okey dokey است.

آماده اید؟ عالی است، بیایید تانگو کنیم.

چرا بازاریابی ایمیلی؟

بازاریابی ایمیلی به سادگی شامل خوانندگانی می شود که برای به روز رسانی های منظم در لیست پستی شما مشترک می شوند. وقتی پستی را منتشر می کنید یا محصول یا چیزی عالی برای به اشتراک گذاشتن دارید، برای خوانندگان خود خوشحال می شوید. هیچ چیز زیادی برای آن وجود ندارد، فقط یک دسته ایمیل برای خریداران احتمالی خود ارسال کنید. گفتن آسان تر از انجام دادن.

به هر حال، چرا باید از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید؟ چه چیزی باعث می شود ایمیل مارکتینگ تاثیرگذار باشد؟ خدمات ایمیل مارکتینگ را برای لحظه ای فراموش کنید، آیا بازاریابی ایمیلی ارزش زمان و هزینه شما را دارد؟ جوانب مثبت چیست؟ و آیا معایبی وجود دارد؟

مزایای بازاریابی ایمیلی

ابتدا اجازه دهید نگاهی به نکات مثبت بازاریابی ایمیلی بیندازیم.

شخصی است

ایجاد ارتباط و اعتماد از طریق ایمیل نسبت به هر شکل دیگری از بازاریابی آسان‌تر است، و برای رمزگشایی این موضوع نیازی به علم موشک نیست. برای شروع، ایمیل در صندوق ورودی مشتری قرار می گیرد، جایی که می توانید با مخاطبان هدف خود ارتباط مستقیم برقرار کنید.

هدف گیری دقیق

شما با شخصی که از پر کردن فرم شما و تأیید اشتراک خود لذت برده است، گفتگوی انفرادی دارید. این نوع از افراد علاقه جدی به چیزی که شما ارائه می دهید نشان می دهد. این شخص به احتمال زیاد از شما خرید می کند و می توانید از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرید.

بخش بندی کاربر

ایمیل به شما امکان می دهد مخاطبان هدف خود را تقسیم بندی کنید. از آنجایی که مشخصاً مشترکان ایمیل افرادی هستند که در کسب و کار شما منافع خاصی دارند، شما دقیقاً می دانید که هر گروه کاربری چه چیزی را دوست دارد. با این نوع اطلاعات، می توانید برای بهترین نتایج، محتوا و محصولات بسیار مرتبط ایجاد کنید.

شما مالک لیست پستی خود هستید

شما مالک لیست پستی خود هستید به روشی که نمی توانید مثلاً در صفحه فیس بوک خود لایک داشته باشید. تأثیر شما بر این پلتفرم‌های شخص ثالث به سیاست‌های آن‌ها محدود می‌شود، به این معنی که تغییر جزئی در خط‌مشی‌های گفته شده می‌تواند منجر به زیان‌های بزرگی برای شما شود. شما صاحب لیست پستی خود هستید و من به شما می گویم که این یک دارایی عالی است. به علاوه سایت‌های رسانه‌های اجتماعی می‌آیند و می‌روند، اما ایمیل ادامه دارد.

گزینه های فراوان

برخی از خدمات ایمیل مارکتینگ با گزینه‌های باورنکردنی عرضه می‌شوند، مانند ویژگی معروف Exit-Intent در OptinMonster، که به شما امکان می‌دهد مشتریان بالقوه را در زمانی که می‌خواهند سایت شما را رها کنند، جذب کنید. به یاد داشته باشید، اکثر افرادی که سایت شما را ترک می کنند، هرگز باز نمی گردند، اما بازاریابی ایمیلی این مشکل را حل می کند.

بازاریابی ایمیلی ارزان است

خدمات ایمیل مارکتینگ امروزه نسبتاً ارزان هستند و اکثر آنها طرح‌های رایگانی را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا به موفقیت برسید. به عنوان مثال، MailChimp یک طرح رایگان برای همیشه ارائه می دهد که به شما امکان می دهد 12 هزار ایمیل در ماه برای 2 هزار مشترک ارسال کنید. اگر در حال راه اندازی یک غیرانتفاعی هستید یا با بودجه محدودی کار می کنید، این یک خبر عالی است. از این گذشته، این اندازه نیست، بلکه کیفیت لیست پستی شما مهم است.

راه اندازی آسان

راه‌اندازی بازاریابی ایمیلی نسبتاً آسان است، مادر شما نیازی به کمک به شما ندارد. اکثر خدمات بازاریابی ایمیلی بهترین محیط ها را برای ایجاد، مدیریت و ارسال تعداد زیادی ایمیل در هر زمان ارائه می دهند. آنها فرم‌های کشیدن و رها کردن و سازنده‌های خبرنامه را ارائه می‌دهند که قدرت زیادی در دستان شما قرار می‌دهند.

Analytics

با فرم‌های ثبت‌نام و نظرسنجی‌ها می‌توانید اطلاعات زیادی درباره مشتریان بالقوه خود جمع‌آوری کنید. نیازی نیست که ما به شما بگوییم این اطلاعات چقدر ارزشمند است. علاوه بر این، می توانید ایمیل های خود را به راحتی ردیابی کنید به این معنی که دقیقاً می دانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خراب است. حتی می‌توانید گزارش‌ها را در هر زمان و غیره بارگیری کنید.

صرفه جویی در زمان

اولاً، راه‌اندازی خدمات بازاریابی ایمیلی سریع است. فقط یک فرم کوتاه را پر کنید و دکمه ارسال را بزنید، و شما خوب هستید. ثانیاً می توانید در عرض یک ساعت یک پیام بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید و آن را در عرض چند دقیقه به تمام دنیا ارسال کنید. رقابت شما شما را نخواهد دید.

آزمایش A/B

بیشتر خدمات بازاریابی ایمیلی تست های A/B را به شما ارائه می دهند، که به سادگی شامل ارسال دو نوع ایمیل برای مشتریان احتمالی شما و اندازه گیری واکنش آنها به هر کدام است. به دست آوردن بازخورد با استفاده از ایمیل، آنی است، به این معنی که می‌توانید در زمان واقعی تغییراتی در پیام بازاریابی خود ایجاد کنید تا بیشترین تأثیر را داشته باشید.

معایب بازاریابی ایمیلی

حالا برای جنبه منفی. به همان اندازه که بازاریابی ایمیلی می تواند عالی باشد، چند نگرانی ممکن است داشته باشید.

قابلیت اطمینان

در حالی که ایمیل نرخ تبدیل بالایی دارد، متأسفانه گیرندگانی وجود دارند که قبل از خواندن ایمیل شما را حذف می‌کنند. بیایید، احتمالاً شما نیز همین کار را می‌کنید، در مورد شرکت‌های بازاریابی که به طور منظم صندوق ورودی شما را پر می‌کنند. خوب، نباید نگران باشید که ایمیل دارای میانگین نرخ باز شدن است 25%.

هرزنامه

استفاده از یک سرویس بازاریابی ایمیلی انبوه به این معنی است که ایمیل خوب و قانونی شما ممکن است در پوشه هرزنامه قرار گیرد، جایی که چروک می شود و می میرد. اگر با این مشکل مواجه هستید، می توانید به مشتریان احتمالی توصیه کنید که ایمیل خود را به دفترچه آدرس خود اضافه کنند.

چگونه کمپین بازاریابی ایمیلی خود را فوق العاده شارژ کنید

این اتفاق می افتد که ما بسیار شلوغ هستیم. منظورم این است که ما هر روز ایمیل های زیادی ارسال می کنیم. به گفته Mashable، کاربران اینترنتی در سراسر جهان ارسال می کنند 145 میلیارد ایمیل در روز! از جایی که من ایستاده ام، این رقم حیرت انگیز است. واقعاً، با توجه به اینکه ما حدود 7 میلیارد نفر هستیم، گیج کننده است.

145 میلیارد ایمیل در روز؟! اگر می‌پرسید که چگونه در این رقابت بی‌نظیر برجسته خواهید شد، بخش بعدی فقط به شما اختصاص داده شده است.

خدمات بازاریابی ایمیلی مناسب را دریافت کنید

ناگفته نماند که اگر باید متمایز شوید، به بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی نیاز دارید. سرویس بازاریابی ایمیلی که انتخاب می‌کنید به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد، اما در اینجا چند نکته وجود دارد.

چیزهایی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از کیفیت پشتیبانی، ویژگی‌ها، قیمت، سابقه خوب و سهولت استفاده. همانطور که گفتیم، نیازهای شما نیز اهمیت دارد. به عنوان مثال، اگر یک لیست کوچک، شاید چند صد مشترک دارید، بهتر است از سرویسی استفاده کنید که یک طرح رایگان ارائه می دهد.

عناوین عالی بنویسید

مهم نیست که به چه چیزی عادت کرده اید، سرفصل های هر نشریه، نه فقط ایمیل، یک نقش و یک نقش را ایفا می کنند. بازاریابان از سرفصل ها برای جلب توجه استفاده می کنند و این عمل از زمان های بسیار قدیم مورد استفاده بوده است. به عنوان مثال از دکه روزنامه فروشی استفاده کنید، این تیترها هستند که توجه رهگذران را به خود جلب می کنند.

در صحبت های بازاریابی، سرفصل هایی ایجاد کنید که نرخ باز شدن ایمیل شما را افزایش دهد. عناوینی ایجاد کنید که مشتریان بالقوه منتظر باز شدنشان نباشند، درست مثل اینکه به محبوب‌ترین پست‌های خود بهترین عناوین را داده‌اید. تیتر را واضح، مختصر و مبهم نگه دارید – نوعی مبهم که باعث کنجکاوی می شود.

یک تماس برای اقدام (CTA) اضافه کنید

با توجه به وضوح، باید CTAهای واضح و مرتبط را به ایمیل‌های خود اضافه کنید و مشتری را به سمت پایین قیف فروش خود سوق دهید. چه نیاز داشته باشید که مشترک به سایت خود بازگردد، در یک مسابقه شرکت کنید، برخی از چیزهای عالی خود را بخرید یا هر کاری انجام دهید، CTA بهترین فرصت شما برای امضای قرارداد است.

شما حتی می توانید CTA خود را به یک صفحه فرود ویژه پیوند دهید فقط به این دلیل که امکانات در اینجا بی پایان است. به گفته مت کارتر از Unbounce، “هر چه CTA واضح تر باشد، احتمال اینکه مشترک شما بیشتر به سمت پایین قیف فروش شما هدایت شود بیشتر است.”

فرم های انتخابی خود را به صورت استراتژیک قرار دهید

اکثر مبتدیان در این مورد مقصر هستند. اگر فرم های ثبت نام خود را به صورت استراتژیک قرار ندهید، تا آنجایی که بازاریابی ایمیلی پیش می رود، به سختی می توانید غاز طلایی را بدست آورید. با روش‌های ادغام بی‌شماری، از جمله تعداد زیادی افزونه بازاریابی ایمیلی برای وردپرس، شما ابزارهای مورد نیاز خود را دارید.

فرم‌های ثبت نام پاپ‌آپ معروف هستند که تقریباً بازدیدکنندگان از سایت شما را ترک می‌کنند. این مزاحم است اما کاملاً مؤثر است و کاربرانی که تا 469٪ افزایش نرخ تبدیل ایمیل را گزارش می دهند. OptinMonster یکی از خدمات ایمیل مارکتینگ پیشرو است که این ویژگی Exit-Intent را در میان سایر گزینه های انتخابی ارائه می دهد.

ایمیل خود را شخصی کنید

شما ربات نیستید و مشترکین شما هم نیستند. شما می توانید تلاش های بازاریابی ایمیلی خود را به سادگی با شخصی سازی پیام های خود افزایش دهید. به گفته رابرت سیالدینی، مردی که در پشت شش اصل تأثیرگذاری قرار دارد، اگر مردم شما را دوست داشته باشند، احتمال خرید از شما بیشتر است.

درست مانند نحوه استفاده از طراحی شگفت انگیز وب سایت و محتوای هدفمند برای صحبت مستقیم با بازدیدکنندگان وب خود، سعی کنید تمام پیام هایی را که برای مشترکین خود ارسال می کنید شخصی سازی کنید. از آنجایی که می‌دانید مشترکین شما چه کسانی هستند و چیزهایی را که دوست دارند، می‌توانید ایمیل‌های شخصی‌سازی شده بنویسید که بیشترین تأثیر را دارند.

نمونه موردی: من یک بار از مشترکین خواستم که بزرگترین درد خود را هنگام ثبت نام ذکر کنند و از پاسخ ها و بیشتر از آن بازخوردی که به راحتی جمع آوری کردم شگفت زده شدم. سپس ایمیل‌هایی نوشتم که به آن نقاط دردناک اشاره کرد و می‌توانید حدس بزنید چه اتفاقی برای نرخ‌های باز من افتاد 🙂

از همان بازخورد برای طراحی مجدد وب‌سایت خود و همچنین محتوا استفاده کردم و تبدیل‌هایم را ده برابر کرد.

ترکیب محتوای ایمیل

نمی‌توانید به‌عنوان مرد هرزنامه‌ای که می‌خواهد هر چند لازم باشد، در معرض خطر قرار بگیرید، حتی اگر این به معنای بمباران مشترکین با پیشنهادات، پیشنهادات و پیشنهادات بیشتر باشد. این همان چیزی است که داشتن یک استراتژی بازاریابی ایمیلی سنجیده که به کل فرآیند بازاریابی شما اطلاع رسانی می کند، حیاتی است.

اگر منطقی نیست، فقط سعی کنید ایمیل‌های بسیار آموزنده، با ذکر گاه به گاه محصول بنویسید. ایمیل های شما باید پسوندی از محتوای سایت شما باشد، اما بهتر است. ارائه ارزش فوق العاده از طریق ایمیل های شما باعث افزایش نرخ باز و در نهایت نرخ تبدیل شما می شود. همچنین شانس بیشتری برای جلوگیری از پوشه هرزنامه خواهید داشت.

آزمایش، شستشو و تکرار

در پایان روز، همیشه به یاد داشته باشید که روش‌های خود را آزمایش کنید تا به آنچه که کار می‌کند و چه چیزی نیست انگشت بگذارید. به این ترتیب، می‌توانید مشکلاتی را که زندگی تلاش‌های بازاریابی ایمیلی شما را خفه می‌کنند برطرف کنید. بدیهی است که می‌خواهید به چیزهایی که کار می‌کنند بچسبید و هر چه را که نیست، دفن کنید.

اکنون که نکاتی را دارید که برای پیشبرد استراتژی بازاریابی ایمیلی خود نیاز دارید، چطور به بررسی بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ برای وردپرس می‌پردازیم؟

5 سرویس ایمیل مارکتینگ محبوب برای وردپرس

خدمات بازاریابی ایمیلی زیر با وردپرس کار می کنند. این فقط به این معنی است که افزونه های وردپرس بی شماری وجود دارد که به شما امکان می دهد هر یک از این خدمات را در عرض چند دقیقه با سایت خود ادغام کنید. ما با مورد علاقه شخصی من شروع می کنیم.

MailChimp

MailChimp یکی از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی است که می توان با پول خریداری کرد. از گزارش سالانه 2016 خود، مشتریان MailChimp تنها در آن سال بیش از 245 میلیارد ایمیل ارسال کردند. MailChimp در سراسر جهان، ارسال ایمیل انبوه را با مجموعه گسترده ای از ابزارها برای میلیون ها کاربر وردپرس آسان می کند.

ابزارهای گفته شده به شما کمک می کنند تا کمپین بازاریابی ایمیلی خود را از پایه ایجاد کنید. ایجاد یک لیست پستی به اندازه پای آسان است و طرح های چندگانه فقط با یک کلیک فاصله دارند. آنها بسیاری از ویژگی ها و همچنین ادغام را ارائه می دهند. به عنوان مثال، می‌توانید پیام‌های خودکار را برای بازدیدکنندگانی که سبد خرید و غیره را رها می‌کنند ارسال کنید.

و موارد بیشتری وجود دارد…

گزارش‌های دقیقی برای اندازه‌گیری تأثیر کمپین‌های شما بر مشترکین در اختیار شماست. چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید از این گزارش‌ها بیاموزید، و حتی آن را برای مراجعات بعدی و آیندگان صادر یا دانلود کنید. برای مثال، فعالیت رسانه‌های اجتماعی، ردیابی پیوندها، بررسی مکالمات و موارد دیگر را می‌بینید.

فقط بدانید که ما به پستی با این عمق و طول نیاز داریم تا همه چیزهایی که MailChimp برای قیمت‌های دور ریختنی ارائه می‌دهد بررسی کنیم. اگر MailChimp مانند سرویس بازاریابی ایمیلی مورد نیاز شما به نظر می رسد، این شرکت سه طرح قیمت ارائه می دهد:

  • طرح رایگان برای همیشه با حداکثر 2000 مشترک و 12 هزار ایمیل در ماه
  • طرح کسب و کار رو به رشد با شروع از 10 دلار در ماه و
  • طرح فوق قدرتمند Pro Marketer که از 199 دلار در ماه برای فرستنده ایمیل سنگین شروع می شود

همیشه طرحی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. MailChimp به شما این امکان را می دهد که با ویرایش سوابق DNS خود از «سرورهای خود» ایمیل بفرستید، فرآیندی که تیم پشتیبانی به طور واضح جزئیات آن را مشخص می کند. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد ایمیل‌ها به جای سرورهای MailChimp از دامنه شما می‌آیند.

همیشه می توانید MailChimp را با استفاده از هر یک از روش های ارائه شده در داشبورد خود با سایت وردپرس خود ادغام کنید، اما این بدان معناست که باید کد را لمس کنید. برای جلوگیری از این امر، MailChimp را با استفاده از یک افزونه با وردپرس ادغام خواهیم کرد.

دریافت MailChimp

MailChimp برای وردپرس

فقط برای ارائه آن، می‌خواهم اعلام کنم که MailChimp برای وردپرس به سرویس MailChimp وابسته نیست. افزونه MailChimp برای وردپرس زاییده فکر Danny van Kooten، Ibericode، Lap و Harish Chouhan است.

به شما این امکان را می دهد که سایت وردپرس خود را به لیست پستی MailChimp خود پیوند دهید. علاوه بر این، با فرم ساز ارائه می شود که اگر به HTML و CSS آشنایی کافی دارید، می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید. با این حال، با چند ترفند، می توانید هر فرمی را که تصور کنید ایجاد کنید.

علاوه بر این، نصب افزونه آسان است، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک کلید API است که بدست آوردن آن بسیار آسان است. MailChimp برای وردپرس به طور یکپارچه با افزونه ها و افزونه های شگفت انگیز مانند MailChimp reCAPTCHA، WPBruiser، WooCommerce، Contact Form 7، BuddyPress، MemberPress و Easy Digital Downloads ادغام می شود. می توانید افزونه را با نظرات WP و فرم های ثبت نام ادغام کنید.

شما می توانید افزونه MailChimp رایگان برای وردپرس را با طرح MailChimp رایگان متصل کنید و در کمتر از 10 دقیقه یک راه حل کامل بازاریابی ایمیلی داشته باشید.

دانلود MailChimp برای وردپرس

تماس دائم

Constant Contact شما را با یک دوره آزمایشی رایگان 60 روزه آغاز می کند که به شما امکان می دهد پیام های نامحدودی را برای 100 مشترک ارسال کنید. این شاید برای مخاطبان نمونه کوچک، مانند آزمایش‌کنندگان اپلیکیشن موبایل یا گروه‌های متمرکز کوچک، ایده‌آل باشد. همچنین راه‌اندازی و اجرای آن ساده‌ترین راه است – من فکر می‌کنم اولین ایمیلم را در 3 مرحله ارسال کردم. خیلی راحت بود.

باید بسته به تعداد مشترکینی که دارید، به طرح Email یا Email Plus ارتقا دهید که بین 20 تا 295 دلار در ماه هزینه دارد. 295 دلار برای 50000 مخاطب با 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وب، کمپین‌های نامحدود، کوپن‌ها، نظرسنجی‌ها، تبلیغات رویداد، گزارش‌دهی و پاسخ‌دهندگان خودکار است.

سایر ویژگی های قابل توجه…

…شامل ابزارهای فهرست سازی، مدیریت تماس، مربیگری رایگان، پشتیبانی عالی، آرشیو و غیره باشد. سپس قالب های از پیش ساخته شده را دیدم! چه مجموعه عظیمی از قالب های ایمیل زیبا. به طور جدی، وب سایت Constant Contact برای افراد تجاری کوچک ساخته شده است.

اگر می‌خواهید از موارد بیش از حد و مزاحم به نفع مینیمالیسم دوری کنید، تماس دائمی راه‌حلی ایده‌آل است. برخلاف اکثر خدمات ایمیل مارکتینگ، Constant Contact کاملاً آرام است. من از چیدمان تمیز و احساس خانه لذت بردم. کدنویسی سفارشی وجود دارد اما سازنده ایمیل Drag & Drop برنده است، بنابراین بله.

من در ابتدا تقریباً Constant Contact را کنار گذاشتم، اما تحقیقات بیشتر اکنون تأیید می کند که بسیاری از خدمات بازاریابی ایمیلی می توانند برگه ای از این افراد قرض بگیرند. یک سرویس ایمیل با این کالیبر به یک افزونه وردپرس مربوطه نیاز دارد.

تماس دائمی دریافت کنید

فرم های تماس ثابت توسط MailMunch

…و روز ذخیره می شود. MailMunch، نویسنده این افزونه، شرکتی است که بازاریابی ایمیلی را با تمرکز بر جذب مشتری و تولید سرنخ ساده می کند. این افزونه بازاریابی ایمیلی نقطه اوج ساعت ها کار سخت است، لیز گانس و یک لباس بازاریابی ایمیلی که ویژگی های هیجان انگیزی را با قیمت های پایین ارائه می دهد.

این افزونه وردپرس، درست مانند Constant Contact، دست کم گرفته شده است. من خودم مغرضانه بودم تا اینکه ویژگی های موجود را بررسی کردم. برای برانگیختن اشتهای خود و انجام کارها، می‌توانید فرم‌های انتخابی خارج از این دنیا را با 5 نوع فرم، حدود 20 موضوع جذاب، فیلدهای فرم بی‌شمار و یک فرم‌ساز که HTML سفارشی را می‌پذیرد، بسازید.

البته، بهترین ویژگی‌ها در برنامه‌های پریمیوم که از 6.30 دلار در ماه شروع می‌شوند، قفل می‌شوند. برای لذت بردن از کل مجموعه ویژگی ها، که هزینه آن 34.30 دلار در ماه است، به برنامه آژانس نیاز دارید. طرح رایگان دارای دو موضوع کاملاً قابل تنظیم و ویژگی‌های اساسی است که برای شروع جمع‌آوری ایمیل‌ها نیاز دارید.

تنظیم کل کار ساده است و در عرض چند دقیقه تمام می‌شود. تمام فرم‌هایی که با استفاده از این افزونه ایجاد می‌کنید کار می‌کنند (باید بدانم، من آزمایش کردم)، و آنها کاربران را در لیست تماس ثابتی که می‌خواهید مشترک می‌کنند. اگر مخاطبی از قبل وجود داشته باشد، افزونه مشترک را به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌کند.

در واقع، ما به یک بررسی کامل نیاز داریم تا همه ویژگی‌های دیگری را که به آن اشاره نکرده‌ایم پوشش دهیم، از جمله یک رابط کاربری مهربان، تجزیه و تحلیل دقیق، پاسخ‌دهندگان خودکار و یک سازنده ایمیل بصری در میان سایر موارد. به زبان ساده، Constant Contact و این پلاگین تولید سرنخ مانند نان و کره به خوبی با هم هماهنگی دارند.

مرتبط: آنها یک افزونه دوم دارند، افزونه وردپرس MailMunch که یکپارچه می شود با Constant Contact به روشی مشابه.

دانلود Constant فرم های تماس توسط MailMunch

AWeber

El numero dos در لیست امروز ما AWeber است، یک سرویس ایمیل مارکتینگ محبوب که از سال 1998 وجود داشته است. ماموریت اصلی آنها کمک به “… کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان برای ایجاد و ارسال ایمیل هایی که مردم دوست دارند…” به ترتیب است. به “…ارتباط با [افراد گفته شده] به روش هایی که کسب و کار آنها را رشد می دهد.”

تا آنجایی که خدمات بازاریابی ایمیلی پیش می‌رود، AWeber برای ارائه خدمات در سطح جهانی با قیمتی که مناسب همه افراد در سراسر جهان است، شهرت دیرینه‌ای دارد. آنها به صدها هزار بازاریاب از همه اقشار خدمات ارائه می دهند، به این معنی که شما در یک شرکت عالی هستید.

در بخش ویژگی‌ها، AWeber به معنای تجارت جدی است. این برنامه مملو از موارد زیبایی مانند پاسخ‌دهی خودکار، هزاران قالب ایمیل، تجزیه و تحلیل دقیق، پشتیبانی عالی از مشتری، فرم‌ساز آسان، یکپارچه‌سازی رسانه‌های اجتماعی، یک برنامه موبایل، یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن، تقسیم‌بندی مشترکین است و فهرست ادامه دارد و ادامه دارد. .

یکپارچه سازی AWeber بسیار آسان است و به لطف یک پلاگین فوق العاده معروف به Hustle، می توانید آن را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید. این درست است زیرا نیازی نیست نگران چیزی باشید. آنها یک آزمایش رایگان 30 روزه را به شما پیشنهاد می کنند. برنامه ها بین 19 دلار تا 149 دلار در ماه متغیر است، اگرچه می توانید یک طرح سفارشی را فقط برای نیازهای خود دریافت کنید.

دریافت AWeber

Hustle

یک افزونه بازاریابی ایمیلی با رتبه برتر برای وردپرس، Hustle به شما کمک می کند تا نه تنها AWeber، بلکه MailChimp و هشت سرویس بازاریابی ایمیلی دیگر را ادغام کنید. همه این کارها را از یک داشبورد مدیریت آسان برای استفاده انجام می دهید که پر از بهترین گزینه ها است. باز هم، شما فقط به یک کلید API نیاز دارید، که آسان است… شما می دانید که چگونه پیش می رود.

با یکپارچه‌سازی سرویس ایمیل در گذشته، می‌توانید فرم‌های انتخابی را مطابق میل قلبی خود با 4 سبک از پیش تعریف‌شده، رنگ‌های نامحدود، فیلدهای اضافی، حاشیه‌ها، اشکال و نمادهای متحرک طراحی کنید. اگر می‌خواهید قطعات طراحی خود را آزمایش کنید، Hustle برای CSS سفارشی نیز پیش بینی کرده است.

مرحله آخر شامل سفارشی کردن نحوه نمایش و رفتار فرم‌های شرکت در سایت شما است. می توانید با استفاده از یک کد کوتاه، فرمی را در هر نقطه از سایت خود اضافه کنید. علاوه بر این، می‌توانید فرم‌هایی را بعد از محتوای خود اضافه کنید یا فرم‌های پاپ‌آپ و اسلاید-این را برای افزایش اشتراک ایجاد کنید. تعامل در این مورد!

با بیش از 70 هزار نصب فعال، Hustle by WPMU DEV با بسیاری از استانداردها به خوبی عمل می کند. در AWeber ثبت نام کنید و با Hustle یکپارچه شوید تا کمپین بازاریابی ایمیلی خود را از امروز شروع کنید. هر چه زودتر شروع کنید بهتر است.

دانلود Hustle

میمی دیوانه

Mad Mimi یک ESP زیبا با رویکردی کاملاً منحصر به فرد در بازاریابی ایمیلی است. اما حتی با وجود انبوهی از ویژگی ها، این افراد موفق می شوند همه چیز را برای شما آسان کنند. من یک لیست پستی را در Mad Mimi مدیریت کردم و نمی توانم شکایت کنم. این سرویس بسیار قدرتمند جذابیت یک برنامه تلفن همراه را دارد.

همه چیز از ثبت‌نام، ایجاد فرم‌ها و ایمیل‌ها و همچنین ارتباط با مشترکین شما به آسانی A، B، C است. فرم‌ساز فوق‌العاده است، با تمام ویژگی‌هایی که برای ایجاد خبرنامه‌های زیبا بدون توجه به موقعیت یا مناسبت نیاز دارید. فصل حتی می توانید فرم ها را به صورت رایگان به صفحه فیس بوک خود اضافه کنید!

البته، آنها یک طرح رایگان برای همیشه دارند که به شما امکان می دهد 100 مخاطب را ذخیره کرده و ایمیل های نامحدود ارسال کنید. برنامه های حرفه ای بسته به نیاز شما بین 10 تا 369 دلار در ماه هزینه دارند. هر طرحی فهرستی عالی از ویژگی‌ها دارد تا شما را در یک لحظه راه‌اندازی کند.

کار با داشبورد مدیریت لذت بخش است. با سازنده شگفت‌انگیز کشیدن و رها کردن، خود را با یک تجربه طراحی خارج از این دنیا تجربه کنید، تبلیغات خود را با رسانه‌های اجتماعی ادغام کنید، فیدهای RSS ایجاد کنید و مخاطبان خود را مانند یک رئیس با Mad Mimi مدیریت کنید. اگر می‌خواهید چیزها را جابه‌جا کنید و غیره، فهرست‌های خود را به راحتی صادر کنید.

Mad Mimi یکی از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی است، ما باید آن را با یکی از بهترین افزونه های فهرست سازی برای وردپرس پیوند دهیم.

میمی دیوانه را دریافت کنید

موفقیت‌ها

افزونه ساخت لیست نهایی برای وردپرس، Thrive Leads با 30 روز ضمانت عملکرد ارائه می شود. این فقط به این معنی است که اگر از Thrive Leads در 30 روز خوشتان نیامد، آزاد هستید که پول خود را پس بگیرید. درست است، آنها نسخه رایگان ارائه نمی دهند. هزینه عضویت Thrive فقط 19 دلار در ماه است و شامل مجوزهای سایت نامحدود و همه محصولات ThriveThemes می‌شود.

آنها سه طرح یکباره دیگر را ارائه می دهند. شما می توانید برای مجوز تک سایتی که هزینه آن 67 دلار است، مجوز 5 سایت با قیمت 97 دلار یا بسته مجوز 15 سایت با قیمت 147 دلار استفاده کنید. انتخاب در اینجا به نیازهای شما بستگی دارد، حتی اگر عضویت Thrive بهتر به نظر برسد.

یکی دیگر از موارد افزودنی عالی به Thrive Leads. دقیقاً به همین دلیل است که من Thrive Themes را به عنوان یک راه حل برای بازاریابی آنلاین به همه توصیه می کنم. بازم ممنون شین! – گری کامینسکی

فهرست ویژگی‌ها از اینجا تا ماه و برگشت امتداد دارد. ما در مورد مواردی مانند SmartExit+، SmartLinks، تست A/B، انیمیشن‌های زیبا، هدف‌گیری لیزری واضح، محرک‌های مبتنی بر تعامل، هر نوع فرم انتخابی، گزارش‌های شگفت‌انگیز، و ادغام‌های بی‌شماری با سرویس‌های بازاریابی ایمیلی محبوب از جمله Mad صحبت می‌کنیم. میمی.

Link Thrive به Mad Mimi یا تقریباً هر سرویس بازاریابی ایمیلی منتهی می‌شود، و شما یک راه‌حل قدرتمند فهرست‌سازی برای کسب‌وکار خود دارید، خواه مبتدی، حرفه‌ای، آژانس یا یک شرکت بزرگ باشید. نه، واقعاً لازم نیست جای دیگری بروید.

دریافت امتیازهای Thrive< /a>

GetResponse

بالا بردن قسمت عقب GetResponse است که در لیست ما آخرین است، اما قطعاً از نظر ویژگی ها و قابلیت استفاده کم اهمیت نیست. می‌توانید بلافاصله با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه، بدون نیاز به کارت اعتباری، شروع کنید. پس از ثبت نام، که شامل تأیید پیامک است، به داشبورد دلپذیری می رسید.

در اینجا، می‌توانید انتخاب کنید که مخاطبین را اضافه کنید، یک فرم بسازید یا یک خبرنامه بسازید. فقط سه دکمه، که فاصله زیادی با لیست گسترده ویژگی‌ها، تم‌ها و گزینه‌های GetResponse دارد. به عنوان مثال، می‌توانید مخاطبین خود را از یک سرویس شخص ثالث مانند Google Docs، SalesForce و غیره کپی و جای‌گذاری، آپلود یا وارد کنید.

سازنده فرم تمام خدمات بازاریابی ایمیلی دیگر را از آب خارج می کند! من به پایین پیمایش ادامه دادم که به نظر می رسید تعداد مضامین فوق العاده غیرممکن در دسته ها و قالب های مختلف وجود دارد. می‌توانید به همان راحتی که می‌توانید یک فرم انتخاب در نوار کناری ایجاد کنید، برای یک کمپین فیس‌بوک فرم ایجاد کنید.

خبرنامه ساز GetResponse 🙂

این پایان نیست. فرم ساز دارای ویژگی Color Magic است که رنگ های سایت شما را برای سفارشی سازی و استفاده در فرم های شما همانطور که می خواهید وارد می کند. در اختیار شما، ۷ برنامه List Builder برای نوار ثابت، دانلود، خروج از پاپ آپ، پیمایش، لرزش، کادر تصویر و فرم های کادر ثبت نام دارید.

شما می توانید به سرعت فرم های خود را با استفاده از ویرایشگر ساده HTML بسازید، و با همه بسته های GetResponse ادغام شده، احتمالاً به افزونه نیاز نخواهید داشت. می توانید فرم های خود را به سایت وردپرس، فروشگاه WooCommerce و صفحه فیس بوک خود در میان سایر موارد پیوند دهید.

در بخش خبرنامه، می‌توانید از کشیدن و رها کردن یا سازنده HTML ساده برای جمع‌آوری ایمیل‌هایی استفاده کنید که بسیار عالی هستند. سازنده کشیدن و رها کردن با میلیون‌ها و یک الگوی خبرنامه و ویژگی‌های بیشتر از آنچه که نیاز دارید ارائه می‌شود.

دریافت GetResponse

فرم های تماس توسط WPForms

< /p>

ما GetResponse را با فرم های تماس توسط WPForms جفت خواهیم کرد، زیرا دومی یک شاهکار ساده اما کامل است درست مانند اولی. در نگاه اول، ممکن است این افزونه و همچنین GetResponse را رد کنید، اما وقتی از در عبور کردید، چیزهای خوب شما را از پا در می‌آورند.

فرم های تماس توسط WPForms بیش از 90 هزار نصب فعال در زمان نوشتن دارد. کافیست افزونه را در سایت خود نصب و فعال کنید. بعد، شما باید یک فرم ایجاد کنید. اینجاست که هیجان شروع می شود. این افزونه با یک سازنده بصری کشیدن و رها کردن ارائه می شود که کل فرآیند طراحی را ساده می کند.

و آیا فرم ساز مملو از ویژگی است یا چه؟ تعداد زیاد گزینه‌های موجود در نسخه رایگان، سرتان را به هم می‌زند. با این حال، برای ادغام با لیست GetResponse خود به نسخه حرفه ای 99 دلاری نیاز دارید. نسخه رایگان به شما امکان می دهد فقط با Constant Contact متصل شوید.

با همه ویژگی‌هایی که دریافت می‌کنید، از جمله ادغام با درگاه‌های پرداخت، فرم‌های تماس با به هر حال نسخه WPForms Pro چندان بد به نظر نمی رسد. برنامه ها فقط با 39 دلار در سال شروع می شوند، اما به یاد داشته باشید که GetResponse با بسیاری از ادغام های دیگر ارائه می شود.

دانلود فرم‌های تماس توسط WPForms

پاداش: پنجره های نینجا برای وردپرس

اگر برای هر دوره زمانی بخشی از جامعه بازاریابی اینترنتی بوده اید ، بدون شک مردم را شنیده اید که در مورد اهمیت ساخت لیست بازاریابی ایمیل صحبت می کنند. این امر نه تنها به شما امکان می دهد تا رابطه خود را با خوانندگان توسعه دهید زیرا راهی برای برقراری ارتباط مستقیم با آنها دارید ، بلکه شما را نیز در برابر هرگونه عوارض جانبی به روزرسانی الگوریتم گوگل محافظت می کند – اگر یک به روزرسانی باعث می شود SERP ها را خراب کنید ، می توانید هنگام انتشار یک پست جدید ، هنوز هم با ارسال ایمیل به لیست خود ، ترافیک را به وبلاگ خود جذب کنید. یک مخاطب هدفمند ، توسعه روابط و ترافیک پایدار فقط می تواند یک چیز خوب برای خط پایین شما باشد.

اگر می خواهید لیست ایمیل خود را رشد دهید ، پنجره ها روشی اثبات شده برای جلب توجه بازدید کننده هستند ، و اطمینان حاصل می کنند که آنها احتمال بیشتری دارند. ملاحظات اخلاقی وجود دارد اما پنجره ها سابقه اثبات شده ای برای رشد سریع لیست ایمیل دارند.

پنجره های نینجا برای وردپرس یک افزونه عالی برای هر کسی است که به دنبال رشد لیست پستی خود است. این افزونه از دوازده سرویس مختلف بازاریابی ایمیل ، از جمله Aweber و Mailchimp پشتیبانی می کند.

تعدادی پوست فوق العاده با این افزونه وجود دارد که به شما امکان می دهد برخی از پنجره های زیبا را ایجاد کنید. با تعدادی از گزینه های سفارشی سازی (برای ایده ای در مورد کیفیت پنجره ها که افزونه قادر به ایجاد آن است) به تصاویر زیر مراجعه کنید) می توانید یک پنجره را در تصویر خود طراحی کنید و مطابق با مارک وب سایت خود باشید. همچنین می توانید پنجره های چند صفحه ای ایجاد کنید ، که اگر مخاطبان شما به گروه های ذینفع بسیار متمایز تقسیم شوند ، مفید است.

بازشو در صورت تحمیل بیش از حد می تواند یک مزاحمت باشد ، اما افزونه Popups Ninja به شما امکان می دهد هنگام نمایش پنجره خود انتخاب کنید. این می تواند پس از آن باشد که یک بازدید کننده پس از یک دوره عدم فعالیت ، یا هنگامی که بازدید کننده قصد ترک وب سایت شما را نشان می دهد ، در مقاله به نقطه خاصی رسیده است. همچنین می توانید یک آزمون A/B را تنظیم کنید تا تجزیه و تحلیل کنید که چه زمانی پنجره ها را به بهترین وجه تبدیل می کنند ، و همچنین برای مقایسه دو طرح مختلف ، به شما امکان می دهد بهترین نتیجه ممکن را بدست آورید. و اگر می خواهید پوست های بیشتری را انتخاب کنید ، بسته مضامین برای پنجره های نینجا در دسترس است.

دریافت نینجا پاپ های جدید


چه راهنمای بزرگی در دنیای بازاریابی ایمیل است ، اما چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی توانیم همه چیز را در این پست فشار دهیم. بسیاری از خدمات بازاریابی ایمیل دیگر برای وردپرس در آنجا وجود دارد ، و من را در افزونه های ساختمان لیست شروع نکنید. شاید شما از سایر نکات بازاریابی ایمیل که ما از آن خارج شده ایم ، محرمانه باشید.

من طرفدار عظیمی از Mailchimp و Mailchimp برای افزونه وردپرس هستم ، اما این فقط من هستم. ترکیب مورد علاقه شما کدام است؟ از کدام ارائه دهنده خدمات ایمیل استفاده می کنید؟ اگر سوالی یا پیشنهادی دارید ، در نظرات به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل