22 اشتباه در کشتن تبدیل در وب سایت وردپرس شما

22 اشتباه در کشتن تبدیل در وب سایت وردپرس شما

آیا می‌دانستید که 63% از بازاریابان آنلاین سایت های خود را بر اساس شهود خود بهینه می کنند و نه روش های واقعی؟ برخلاف چند سال پیش که رقابت چندان سخت نبود و راه اندازی یک وب سایت جذاب برای جذب مخاطبان بیشتر کافی بود، وضعیت امروز بسیار متفاوت است. در دنیای معاصر، طراحی وب سایت شما نقش مهمی در تقاضایی که در بین مخاطبان هدف شما به دست می آورد و همچنین تبدیلی که به دست می آورد، ایفا می کند.

صفحه اصلی سایت شما اولین جایی است که مشتریان شما پس از برخورد با منبع شما در موتورهای جستجو در آن قرار می گیرند. نرخ تبدیل سایت شما به شدت به طراحی صفحه اصلی بستگی دارد. به همین دلیل است که بازاریابان بیشتر و بیشتر به عناصری که در صفحه اول سایت خود نشان می دهند توجه ویژه ای می کنند. آمار نشان می دهد که فقط 22% بازاریابان آنلاین از طراحی صفحات اصلی خود راضی هستند. و 78 درصد باقی مانده چطور؟ رایج‌ترین اشتباهات تبدیل‌افکن که باید در سایت‌های وردپرس خود از آنها اجتناب کنیم چیست؟

اشتباه 1: نمایش اخبار شرکت در صفحه اصلی

این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که کسب و کارهای امروزی مرتکب می شوند. در حالی که وب سایت خود را با اخبار شرکت به روز می کنید، می توانید اعتماد کاربران را نسبت به کاری که انجام می دهید افزایش دهید. با این حال، لیست طولانی به‌روزرسانی‌های خود را مستقیماً در صفحه اصلی اضافه نکنید.

بنابراین، اخبار نمایش داده شده در صفحه اصلی سایت شما چگونه تبدیل را از بین می برد؟ وقتی از موتورهای جستجو به وب‌سایت شما دسترسی پیدا می‌کنید، مشتریان بالقوه شما می‌خواهند پیشنهادات و خدمات شما را به‌جای اینکه فقط از طریق اخبار شرکت شما اسکن کنند، کشف کنند. افراد ممکن است پس از آگاهی کافی از چیزهایی که شما ارائه می دهید به اخبار شرکت شما علاقه مند شوند. به عنوان یک بازاریاب کسب و کار آنلاین، هدف اصلی شما باید جذب مشتریان وب برای افزایش نرخ تبدیل باشد.

بسیاری از برندهای شناخته شده جهانی با توجه به اخبار و به‌روزرسانی‌های شرکت خود از طریق وبلاگ‌های خود به‌روزرسانی‌ها را اضافه می‌کنند. هر بار که اتفاق جدید و قابل توجهی رخ می دهد، آنها این موضوع را در وبلاگ خود اعلام می کنند. یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، اضافه کردن یک مورد جداگانه “اخبار” به پانل پیمایش سایت شما است.

اشتباه 2: بارگذاری کند صفحه

51٪ از مشتریان ایالات متحده ادعا می کنند که وب سایت های کند دلیل اصلی جستجوی مکان های مختلف برای سفارش محصولات/خدمات مشابه است. بنابراین، سرعت بارگیری صفحات سایت شما در افزایش نرخ تبدیل اهمیت زیادی دارد.

سرعت بارگذاری سایت برای گوگل نیز مهم است. موتور جستجو از رفتار آنلاین کاربران پیروی می کند تا مشخص کند که آیا سایت شما شایسته رتبه های بالاتر در موتورهای جستجوگر است یا خیر. حتی یک ثانیه تاخیر می تواند باعث کاهش 7 درصدی تبدیل سایت شما شود. عملکرد وب سایت خود را آزمایش کنید و در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید (ما یک دسته ای از پست ها در سرعت بخشیدن به وردپرس، پس نگاهی بیندازید).

اشتباه 3: ناوبری ضعیف

پانل پیمایش سایت شما دروازه کاربران کلیدی به تمام صفحات سایت شما است. یک پنل ناوبری با طراحی ضعیف مشتریان شما را گمراه می کند و نرخ تبدیل شما را متضرر می کند. حتی شیک ترین منوها هم کار نمی کنند. در عوض، به عملکرد آن فکر کنید. مردم انتظار دارند یک نوار منوی افقی در بالای صفحه شما پیدا کنند. اگرچه ممکن است چیزی کاملاً منحصر به فرد به نظر برسد، این دقیقاً همان چیزی است که مشتریان انتظار دارند در سایت شما بیابند.

منوهای کشویی بیش از حد یا بیش از حد ممکن است آزاردهنده شوند. مطالعات نشان می دهد که افراد به سرعت محتوای سایت شما را اسکن می کنند. بنابراین، آنها باید هر قطعه داده را در یک نگاه ببینند. به همین دلیل، انتخاب منوهای کشویی بهترین گزینه نیست.

اشتباه 4: صفحه اصلی درهم ریخته

اشتباهی که اغلب می‌توانیم در وب‌سایت‌ها پیدا کنیم، شلوغ کردن صفحات اصلی با متن و تصاویر غیر ضروری است. قانون اولین برداشت همیشه کارساز است. همین امر با طراحی وب سایت نیز سروکار دارد.

حتی اگر از نظر متا داده ها و کلمات کلیدی صفحه ای بهینه سازی شده داشته باشید، شلوغ کردن صفحات سایت شما با متون زیاد فقط باعث کاهش نرخ تبدیل می شود. هر کلمه را حساب کنید متن ها را واضح و مختصر کنید.

مذاکره‌ای بین کپی‌رایترها در مورد بهترین طول کلماتی که یک کپی باید داشته باشد وجود دارد. برخی فکر می کنند که متون کوتاه و مختصر بهترین کار را دارند، برخی دیگر اصرار دارند که نسخه های طولانی تر شانس بیشتری برای ارائه افکار شما به مخاطبان هدف دارند. در واقع، هر دوی این رویکردها کارساز هستند. چیزی که مایلیم به آن توجه داشته باشید این است که کپی صفحه اصلی شما باید به درستی سئو بهینه شده باشد و دارای یک کپی باشد که در آن از هر کلمه و عبارتی استفاده شده باشد.

اشتباه 5: پخش خودکار محتوای صوتی/تصویری

محتوای صوتی و تصویری هر دو با هدف افزایش تبدیل در وب سایت شما استفاده می شود. در عصر مدرن، زمانی که رقابت با شرکت‌های بیشتری که آنلاین می‌شوند، سخت‌تر می‌شود، جستجوی راه‌های جدید برای ارائه محتوای خود به مخاطبان بسیار مهم است. یکی از جدیدترین نوآوری ها پادکست است. با این حال، باید مراقب استفاده از مطالب صوتی و تصویری در صفحات سایت خود باشید.

صوت ها و ویدیوها را در سایت خود به صورت خودکار پخش نکنید. فقط عکس العمل خود را به یاد بیاورید که وقتی روی یک صفحه وب فرود آمدید، صداهای عجیب و غریبی را شنیدید. اینها به جای جلب توجه کاربران، حواس افراد را از داده های شما منحرف می کنند. اگر فایل‌های صوتی و ویدیویی را به سایت خود اضافه می‌کنید، اجازه دهید افراد خودشان تصمیم بگیرند. در غیر این صورت، پخش خودکار می‌تواند تبدیل‌های شما را از بین ببرد.

اشتباه 6: CTAهای بسیار زیاد

فقط 47% از وب سایت ها یافتن CTA خود را در عرض 3 ثانیه آسان می کنند. این بدان معناست که در اکثر سایت‌ها، رسیدن مشتریان به یک CTA بسیار طولانی است.

وقتی صحبت از تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری می شود، نکته اصلی که باید در نظر بگیرید، درک ارزش ها، ریشه ها و اهداف آنهاست. CTAهای بیش از حد اضافه شده به یک صفحه می تواند منجر به فلج شدن مشتری شود.

هیچ قانون یکسانی در مورد موقعیت مناسب CTAها در یک صفحه وجود ندارد. یک دکمه را در بالای صفحه قرار دهید، در حالی که دکمه دیگری را می توان در جایی در پایین قرار داد (به example. اگر نسخه طولانی دارید، یک دکمه دیگر در وسط متن اضافه کنید. تست های A/B را اجرا کنید تا بهترین موقعیت CTA را در وب سایت خود پیدا کنید.

اشتباه 7: بی توجهی به وبلاگ ها

وبلاگ منبع اصلی ترافیک ارگانیک به وب سایت شما است. گوگل وبلاگ ها را بیش از هر نوع دیگر از منابع وب موجود در وب دوست دارد. با استفاده از یک وبلاگ رسمی، می توانید به تک تک بازدیدکنندگانی که با وب سایت شما برخورد می کنند، نزدیک تر شوید.

اشتباهی که بسیاری از کسب‌وکارها مرتکب می‌شوند این است که وبلاگ‌های خود را از مخاطب پنهان می‌کنند. آن را برای بازدیدکنندگان خود پیدا کنید. افزودن یک پیوند به وبلاگ خود در هدر سایت یک نکته کاری برای بهینه سازی مناسب سایت است که منجر به تعداد بیشتری از سرنخ ها می شود.

اشتباه 8: استفاده از تصاویر عظیم

تصاویر به بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک می کند تا متون را بهتر درک کنند. تصاویر عالی هستند آنها بلندتر از کلمات صحبت می کنند و درک واضح تری از پیام شما را فراهم می کنند. با این حال، نباید بهینه سازی مناسب محتوای بصری را فراموش کنید. اگر اندازه آنها بیش از حد باشد و از هر عنصر دیگری در صفحه وب سنگین تر باشد، به احتمال زیاد سرعت بارگذاری سایت شما را کاهش می دهد، که تبدیل ها را از بین می برد.

مرحله عملی: هر تصویر را با اندازه پیکسل نمایش داده شده در صفحه نمایش 1366×768 مطابقت دهید.

اشتباه 9: فرآیند پرداخت بهم ریخته

اگر تبدیل‌ها در وب‌سایت شما به پرداخت ختم می‌شود، مطمئن شوید که برای انواع دستگاه‌ها بهینه شده است. بیشتر و بیشتر مردم از صفحه نمایش دستگاه های دستی خود خرید می کنند. بنابراین، تسویه‌حساب بی‌معنا به احتمال زیاد منجر به انصراف می‌شود. از سبد خرید به جای خرید.

برای اینکه این اتفاق نیفتد، آن را به سبکی کاملا مینیمالیستی طراحی کنید. به مشتریان خود این آزادی را بدهید که داده های مناسب را از طریق کشویی انتخاب کنند به جای اینکه مجبور شوند هر کاراکتر را تایپ کنند. امکان ذخیره داده های آنها برای مراجعات بیشتر، مزیت بزرگی برای مشتریان بازگشتی خواهد بود.

اشتباه 10: تمرکز نکردن روی ساختن طرح‌بندی پشتیبانی از چندین دستگاه

مگر اینکه سایت شما از طریق انواع دسکتاپ و دستگاه های دستی قابل دسترسی باشد، نرخ تبدیل مورد نظر را برای شما افزایش نمی دهد. بنابراین، مطمئن شوید که تمام محتوایی که در صفحات سایت شما ارائه می‌شود، می‌تواند بدون نقص با تمام اندازه‌های صفحه تنظیم شود. برای رهایی از نیاز به توسعه نسخه های جداگانه سایت خود برای تلفن های همراه و تبلت، می توانید از موضوعات وردپرس پاسخگو. این موارد باعث صرفه جویی در وقت، پول و انرژی شما در توسعه وب سایتی می شود که تبدیل می شود.

اشتباه 11: پیوندهای شکسته

اگر شخصی سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کند و در توضیحات متا می‌خواند که شما افزونه‌های وردپرس را می‌فروشید، اما وقتی آن لینک را دنبال می‌کنند یا به صفحه دیگری یا 404 منتقل می‌شوند، آن شخص به سختی می‌آید. به سایت خود بازگردید و مشتری شما شوید. بنابراین، هر زمان که پیوندهایی را به صفحات سایت خود اضافه می کنید یا پیوندهایی را در وب پخش می کنید، مطمئن شوید که هیچ یک از آنها خراب نیست و به مقصد مناسب منتهی می شود. اگر تعداد کمی دارید، همیشه می‌توانید از راهنمای ما برای رفع خرابی استفاده کنید. پیوندها در وب سایت وردپرس شما.

اشتباه 12: تمرکز بر 1 نوع محتوا

هیچ نوع محتوای یکسانی وجود ندارد که برای تک تک بازدیدکنندگان سایت شما جذاب باشد. نه یک فرمت مناسب برای همه وجود دارد. برای اینکه صفحه وب شما لایه های مختلف کاربران را جذب کند، محتوا را در قالب های مختلف ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سعی کنید پست‌های وبلاگ را به توییت، اینفوگرافیک، GIF، نمایش اسلاید، ویدیو و غیره تبدیل کنید. رویکرد «بسته‌ای» را برای محتوای خود در نظر بگیرید تا مخاطبان شما تصمیم بگیرند که چه نوع محتوایی را می‌خواهند توزیع کنند.

اشتباه 13: استفاده از عکس های استوک

هیچ وب‌سایتی بدون تصاویر بصری کار نمی‌کند. تصاویر به بخش مهمی از هر پروژه وب تبدیل شده اند. همانطور که قبلاً در این پست ذکر شد، تصاویر بصری به شما کمک می‌کنند تا ایده‌های کسب‌وکارتان را به‌طور مؤثرتری منتقل کنید. با استفاده از تصاویر، می توانید مخاطبان وب را بیشتر درگیر کنید و در نتیجه شناخت بهتری از برند ایجاد کنید. با این حال، اگر عکس‌های استوک را در صفحات وب‌سایت خود به اشتراک بگذارید، به سختی می‌توانید به اثر مطلوب دست یابید.

تصاویر استوک می تواند اعتبار کسب و کار شما را از بین ببرد. با افزودن عکس‌هایی از چهره‌های شاد و خندان برخی از خانواده‌ها یا اعضای تیم که هیچ ارتباطی با شرکت شما ندارند، پیامی بی‌معنا و حتی اشتباه برای مخاطبانتان ارسال می‌کنید. هر تصویری که به اشتراک می گذارید باید معتبر و مرتبط باشد. از هر تصویری به دلیلی استفاده کنید و هر مشتری را به سمت تبدیل سوق دهید.

اشتباه 14: بدون سلسله مراتب

ناگفته نماند که تمام محتوایی که در صفحات سایت خود به اشتراک می گذارید باید قابل خواندن و اسکن سریع باشد. نه تنها تصاویر باید مرتبط با محتوای شما باشند، بلکه باید در یک سلسله مراتب واضح نیز سازماندهی شوند.

تا زمانی که صفحات سایت خود را با عناوین واضح و آموزنده آپلود نکنید، مردم نمی توانند پیامی را که می خواهید به آنها ارسال کنید در نگاه اول دریافت کنند. در نتیجه، ممکن است با عدم وجود یک پیام مستقیم، تا حدودی گیج شوند.

اشتباه 15: بدون شاخص اعتماد

این اشتباه بزرگی است که سایت خود را با شاخص های اعتماد آپلود نکنید مانند نظرات سایر مشتریان یا تأیید اجتماعی. حتی اگر صفحات سایت خود را با خوش نوشته ترین متون بازاریابی آپلود کنید، هیچ چیز به جای نظرات مشتریان فعلی شما تأثیر بهتری بر روی مخاطبان هدف شما نخواهد داشت. نظرات مثبت و منفی هر دو مهم هستند. اینها اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد و باعث می شود مشتریان احتمالی شما راحت تر محصولات یا خدمات را از شما سفارش دهند.

همه نظراتی که در صفحات سایت شما به اشتراک گذاشته می شود باید پیام های واقعی افرادی باشد که خدمات شما را امتحان کرده اند. اینها باید شامل نام شخصی که متن را ساخته و همچنین عکس او باشد. اگر چیزی برای مباهات دارید (مانند بررسی ارسال شده توسط یک شخص شناخته شده جهانی)، آن را برای مشتریان خود نیز در دسترس قرار دهید.

اشتباه 16: نوشتن فقط برای SEO

وقتی برای سایت خود متن کار می کنید، به افرادی که آن را می خوانند فکر کنید. مخاطبان شما ربات نیستند، بنابراین مراقب باشید که برای تک تک مشتریانی که به پلتفرم شما می‌رسند، ارزش قائل شوید.

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که بازاریابان آنلاین مرتکب می‌شوند این است که فقط برای موتورهای جستجو می‌نویسند، متون خود را با تعداد زیادی کلمات کلیدی پر می‌کنند، بنابراین هدفشان جذب ترافیک بیشتر است. این یک اشتباه بزرگ است. هنگام نوشتن برای افراد، شانس خود را برای افزایش ترافیک ارگانیک و افزایش نرخ تبدیل خود افزایش می دهید.

اشتباه 17: از دست دادن صفحات مقصد هدفمند

وقتی شخصی از طریق موتورهای جستجو به سایت شما برخورد می کند، انتظار دارد منبعی را پیدا کند که مربوط به کلمه کلیدی است که در نوار جستجو وارد کرده است. یک می تواند این کار را بهتر از هر چیز دیگری مدیریت کند. به عنوان مثال، اگر فردی در جستجوی کلاس‌های یوگا برای کودکان بود، هدایت آنها به صفحه اصلی باشگاه بدنسازی شما ایده بدی خواهد بود. به بازدیدکنندگان خود دقیقاً آنچه را که نیاز دارند بدهید. این باعث کاهش نرخ پرش و افزایش تبدیل به طور همزمان می شود.

اشتباه 18: شکست در جستجوی نظرات

اگر یک پایگاه مشتری بزرگ دارید، با صدها تا هزاران فروش ماهانه در سایت شما، چرا از مشتریان راضی خود نمی‌خواهید که درباره تجربه کار با برند شما نظر بدهند؟ در صورت امکان، به مشتریان پیوند دهید تا بازدیدکنندگان سایت شما بتوانند ببینند که بررسی های به اشتراک گذاشته شده در صفحات سایت شما معتبر هستند. علاوه بر این، بررسی‌های ایجاد شده توسط مشتری رتبه‌های بالاتری را برای سایت شما در موتورهای جستجو ایجاد می‌کنند، زیرا اینها یکی از منابع ثابت شده ترافیک ارگانیک محسوب می‌شوند.

اشتباه 19: بی توجهی به رسانه های اجتماعی

این یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در بین متخصصان بازاریابی آنلاین است. در حالی که برخی بر ارزش عظیمی که رسانه های اجتماعی به ارمغان می آورد اصرار دارند. به صاحبان مشاغل، دیگران می گویند که آنقدرها هم که برخی فکر می کنند ضروری نیست. چه رسانه های اجتماعی به شما کمک کند رتبه های سئو بالاتری کسب کنید یا نه، همچنان می تواند به شما کمک کند تا ترافیک هدفمند بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

اطلاعات مشتریان خود را جمع آوری کنید و سعی کنید در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به آنها دسترسی پیدا کنید. همانطور که به‌روزرسانی‌های موجودی خود را پست می‌کنید و آن را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارید، این احتمال وجود دارد که افراد بیشتری پیوند شما را دنبال کنند و حتی هر یک از نسخه‌های جدید شما را سفارش دهند.

اشتباه 20: اطلاعات تماس از دست رفته در سایت شما

چند بار یک صفحه وب ایجاد کردید که هیچ چیزی به جز فرم تماس در صفحه تماس وجود ندارد؟ اگر هر نوع سوالی در مورد کیفیت یا استفاده از یک آیتم خاص دارید چه؟ چگونه می توانید شخصاً با نمایندگان شرکت تماس بگیرید؟ به منظور راحت‌تر کردن دسترسی مشتریان به شما به صورت حضوری، جزئیات تماس را در سربرگ یا پاورقی سایت خود یا در یک صفحه اختصاصی با فرم تماس. اضافه کردن شماره تلفن و آدرس مکان فیزیکی خود را فراموش نکنید. به این ترتیب، همچنین می توانید اعتبار کسب و کار خود را در چشم مشتریان احتمالی خود افزایش دهید.

اشتباه 21: جعبه جستجو از دست رفته

به‌جز یک منوی اصلی کاربردی، سایت شما باید دارای یک کادر جستجوی زنده باشد که آنها را مستقیماً به قسمت اطلاعاتی که نیاز دارند می‌برد. آن را در بالای صفحه، در کنار نوار منوی افقی قرار دهید.

برای راحتی کاربران، می‌توانید جستجوی زنده را با عملکرد Ajax افزایش دهید. به همین دلیل، افراد با تایپ درخواست جستجو با لیستی از نتایج جستجوی پیشنهادی آشنا می شوند. این به طور قابل توجهی قابلیت استفاده سایت شما را بهبود می بخشد و به افراد کمک می کند محصولات مورد نظر را در چند ثانیه پیدا کنند.

اشتباه 22: استفاده از رنگ های زیاد

رنگ‌بندی سایت شما باید متعادل باشد و بیش از 3 رنگ نداشته باشد. اینها ممکن است رنگهای مکمل چرخه رنگ باشند که دو تای آنها خنثی و سومی پر جنب و جوش تر هستند که برای برجسته کردن مهم ترین قسمت ها استفاده می شود. از رنگ های پررنگ برای برجسته کردن CTA ها و عنوان ها استفاده کنید. به این ترتیب، چشم کاربران به‌طور ناخواسته به مهم‌ترین عناصر هدایت می‌شود، که همچنین انتظار می‌رود به شما در افزایش نرخ تبدیل سایت‌تان کمک کند.

افکار نهایی…

هنگام کار بر روی طراحی سایت وردپرسی خود، به یاد داشته باشید که یک چیز باید با استراتژی بازاریابی آنلاین شما مشترک باشد – آن را به گونه ای بسازید که تبدیل شود. از 22 اشتباه رایج تبدیلی که در بالا ذکر شد اجتناب کنید. با لهجه‌های مشخص، رنگ‌بندی مناسب، CTAهای قابل توجه، سرفصل‌های قابل خواندن و متن کمتر، طرح‌بندی وب‌سایت خود را مؤثر کنید. سایت و استراتژی بازاریابی آنلاین خود را با در نظر گرفتن یک کاربر ایجاد کنید.

با در نظر گرفتن همه این موارد و اعمال در طراحی وب خود، افزایش مطلوب نرخ تبدیل را در کوتاه ترین زمان مشاهده خواهید کرد.

خروج از نسخه موبایل