چگونه یک طرح رنگ برای پروژه وردپرس خود انتخاب کنید

چگونه یک طرح رنگ برای پروژه وردپرس خود انتخاب کنید

انتخاب یک طرح رنگ برای پروژه وردپرس شما می تواند کاری بسیار دشوار و زمان بر باشد. رنگ‌های مناسب به ایجاد یک وب‌سایت زیبا و جلب توجه کمک می‌کند، بازدیدکنندگان شما را مجذوب می‌کند و آنها را تشویق می‌کند تا دوباره و دوباره بازگردند. اما اشتباه بگیرید و ممکن است تعداد بازدیدکنندگان مکرر، فروش، نرخ تبدیل و کسب و کار شما آسیب ببینند.

خوش شانس است که بسیاری از تم های پرفروش وردپرس شامل گزینه های رنگ داخلی هستند. برای مثال تم وردپرس کل شامل انتخابگرهای رنگ برای تقریباً هر ماژول سازنده صفحه و همچنین تعداد زیادی گزینه داخلی در سفارشی ساز وردپرس زنده است. . بنابراین با طرح زمینه مناسب می‌توانید طرح رنگ خود را به‌طور کامل پیاده‌سازی کنید.

در این گردآوری از بهترین مولدهای رنگ، ابزارهای مختلفی را بررسی خواهیم کرد تا به شما در انتخاب یک طرح رنگ برای وب سایت وردپرس خود کمک کنند. انتخاب ژنراتورهای رنگ ذکر شده در این مقاله ویژگی های متعددی را بین آنها ارائه می دهد. بنابراین تجربه طراحی هر چه که باشد، می‌توانید ابزار تولید رنگ متناسب با نیازهایتان را پیدا کنید.

پالت های برند

یکی از بهترین راه‌ها برای شروع با رنگ‌بندی خاص خود این است که از مارک‌های بزرگ در جایگاه خود الهام بگیرید. نگران نباشید – این شامل گوگل و بازرسی تصاویر برای رمزگشایی سایه کامل آبی نیست. طراحی وب پررنگ یک ابزار پالت رنگ برند از 500 شرکت ثروتمند برای آسان کردن این کار!

این ابزار رایگان پالت رنگ به شما کمک می‌کند تا ببینید که مارک‌های دیگر در جایگاه شما از چه چیزی استفاده می‌کنند. از فیلترها برای انتخاب یک صنعت خاص استفاده کنید، سپس روی یک لوگو کلیک کنید تا رنگ های هگز که شرکت خاصی برای وب سایت و بازاریابی خود استفاده می کند را مشاهده کنید. در حالی که ما کپی کردن برند یک شرکت را پیشنهاد نمی کنیم، این یک ابزار عالی برای الهام گرفتن و مشاهده روند پالت رنگ است. به این ترتیب می توانید به راحتی جهتی را که می خواهید رنگ های خود را بگیرید، محدود کنید.

Adobe Color CC

مانند همه محصولات Adobe، Adobe Color CC پیشرفته است راه‌حلی که اگر می‌خواهید از ویژگی‌های آن حداکثر استفاده را ببرید، کمی منحنی یادگیری را شامل می‌شود. از میان پالت‌های رنگی از پیش تولید شده انتخاب کنید یا بر اساس رنگ یا تصویر آپلود شده دلخواه خود را ایجاد کنید.

Adobe Color CC به شما امکان می دهد قوانین رنگ خود را انتخاب کنید یا خودتان رنگ ها را به صورت دستی تنظیم کنید. اگر به دنبال یک تولید کننده رنگ اولیه و سریع هستید، این نرم افزار مناسب شما نیست. از سوی دیگر، اگر طراحی مورد علاقه شماست و از کاوش در پیچیدگی پالت های رنگی لذت می برید، Adobe Color CC درست در خیابان شما خواهد بود.

رنگ‌ها

Coolors به شما امکان می‌دهد به سرعت طرح‌های رنگی زیبایی ایجاد کنید که همیشه با هم کار می‌کنند. رنگی را که می‌خواهید استفاده کنید قفل کنید، روی فاصله کلیک کنید و سپس Coolors یک طرح رنگی مناسب ایجاد می‌کند. اگر یک طرح رنگی را حول یک تصویر پایه گذاری می کنید، به سادگی تصویر را آپلود کنید و به Coolors اجازه دهید بهترین رنگ ها را برای مطابقت با آن پیدا کنند.

رنگ ها را می توان با تنظیم دما، رنگ، اشباع و موارد دیگر سفارشی کرد. سپس پالت ها را می توان سازماندهی و در Cloud ذخیره کرد و به شما امکان می دهد از هر مکانی به آنها دسترسی داشته باشید.

ColorHexa

ColorHexa یک ابزار رایگان است که برای هر رنگی از شما یک پالت رنگ ایجاد می کند. انتخاب کردن هنگامی که یک رنگ را انتخاب کردید، ColorHexa اطلاعات دقیقی در مورد آن رنگ خاص تولید می کند. این شامل درصد رنگ‌هایی است که رنگ انتخابی شما را تشکیل می‌دهند، و آمار رنگ، اشباع، روشنایی و موارد دیگر.

تعدادی پالت رنگ و همچنین گزینه‌های جایگزین، تغییرات در سایه‌ها و رنگ‌ها و پیش‌نمایش متن‌های رنگی و حاشیه‌ها ایجاد می‌شود. در مجموع، ColorHexa یک ابزار بسیار عمیق است که به شما این امکان را می دهد تا طرح رنگی مناسب برای وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید.

Palettr

Palettr یک ابزار جالب تولید رنگ است. به جای اینکه پالت رنگ را بر روی یک رنگ خاص قرار دهد، Palettr یک پالت رنگ را در اطراف یک موضوع یا مکان انتخاب می کند. به سادگی کلمه یا کلماتی را تایپ کنید که به بهترین وجه یک موضوع یا مکان را توصیف می کند. سپس منتظر بمانید تا Palettr رنگ های مناسب را پیدا کند.

Palettr با یافتن تصاویر مرتبط با کلمات شما و سپس تولید پالت‌های رنگی در اطراف آن عکس‌ها کار می‌کند. بدون شک، Palettr یک مفهوم هوشمندانه است. و اگر در تلاش برای یافتن رنگ های مناسب برای پروژه هستید، یک راه عالی برای الهام گرفتن است.

Colorfavs

Colorfavs ابزار کوچکی است که طیف وسیعی از پالت‌های رنگی و اطلاعات را تولید می‌کند. برای رنگ های دلخواه شما این وب سایت پالت های رنگی زیبایی را از URL ها، تصاویر یا مطابقت با یک رنگ خاص تولید می کند. Colorfavs رنگ های مکمل و تبدیل رنگ را نمایش می دهد. اینها شامل طیف وسیعی از طرح‌های رنگی، سایه‌های گرادیان، پالت‌های رنگی و موارد دیگر است.

همچنین می توانید از Colorfavs بسیاری از پالت های رنگی از پیش انتخاب شده را انتخاب کنید. مانند رنگ ها و پالت های مورد علاقه خود. یا مجموعه‌ای از پالت‌ها ایجاد کنید که می‌توانید آن‌ها را ذخیره کرده و مجدداً برای پروژه‌های مختلف وردپرس استفاده کنید.

ColorLovers

ColorLovers یک سایت انجمنی است که هدف آن ارائه مکانی برای جمع شدن خلاقان است، کار خود را به اشتراک بگذارند و برای پروژه بعدی خود الهام بگیرند. در اینجا می‌توانید طیف وسیعی از رنگ‌ها، پالت‌ها و الگوها را کاوش کنید، درباره روندها و مقالات بحث کنید، و با کل جامعه رنگارنگ تعامل داشته باشید.

ColorLovers شامل چند ابزار طراحی مختلف است. PHOTOCOPA یک تولید کننده رنگ الهام گرفته از تصویر است. به سادگی عکس خود را آپلود کنید و PHOTOCOPA با شش پالت رنگی که از تصویر کشیده شده است، بازخواهد گشت.

COPASO یک ابزار پالت رنگ پیشرفته از ColorLovers است که پالت های رنگی را پیدا می کند برای مطابقت با رنگ های انتخابی شما، یا دوباره از یک تصویر آپلود شده. COPASO یکی از ابزارهای قدرتمندتر ColorLovers است که در رابط پیشرفته تر آن منعکس شده است.

پالت طراحی مواد

پالت طراحی متریال یک ابزار تولید رنگ بسیار ساده و البته ساده است. . به سادگی دو رنگ را از گزینه های رنگی Material Design انتخاب کنید و یک پالت رنگ برای پروژه وردپرس شما ایجاد می کند.

مفید است، Material Design هر رنگی را که در پالت تولید شده پیشنهاد می‌کند برچسب‌گذاری می‌کند تا بهترین استفاده از آن را چگونه انجام دهد. به عنوان مثال، یک رنگ را برای بهترین استفاده به عنوان رنگ متن اصلی، یکی به عنوان رنگ متن ثانویه و غیره انتخاب می کند. این به ویژه برای کسانی که دید طراحی کمی دارند و واقعاً نیاز به راهنمایی در کل فرآیند انتخاب و استفاده از رنگ‌هایی دارند که با هم کار می‌کنند مفید است.

قالب

Palettable ابزار عالی دیگری برای کسانی است که به دنبال یک ابزار سریع و آسان هستند. مولد رنگ بدون زواید. این راه حل با پیشنهاد رنگ ها کار می کند که به اندازه کافی ساده است. سپس پسندیدن یا نپسندیدن را انتخاب می‌کنید که به شما امکان می‌دهد یا رنگ را حفظ کنید یا آن را منتقل کنید. سپس رنگ‌های بیشتری که با رنگ‌های اصلی مطابقت دارند اضافه می‌شوند و شما را قادر می‌سازد یک طرح رنگی کامل از پنج رنگ ایجاد کنید.

دو مزیت بزرگ Palettable وجود دارد. یکی نمایش رنگ ها در اندازه کامل است. این به شما امکان می دهد بینش و احساس خوبی از نحوه کار رنگ ها با هم داشته باشید. مورد دوم سهولت استفاده است. شما می توانید رنگ ها را تنها با چند کلیک یک دکمه انتخاب و سفارشی کنید.

نظرات نهایی

پیدا کردن مجموعه رنگ‌های مناسب بخش بسیار مهمی از هر پروژه است (تقریبا به اندازه انتخاب بهترین تم وردپرس مهم است. همانطور که می بینید ابزارهای زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند تا آن را درست انجام دهید. هنگامی که برای اولین بار شروع به کار کردید، سعی کنید از چند مولد رنگ مختلف استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا ببینید کدام یک به بهترین وجه با نیازها و تجربه شما مطابقت دارد. سپس بنشینید و پروژه‌های خود را با طرح‌های رنگی پویایی که ایجاد کرده‌اید، ببینید.

کدام مولد رنگ توجه شما را به خود جلب می کند؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل