20+ موارد ضروری چک لیست تعمیر و نگهداری وردپرس

20+ موارد ضروری چک لیست تعمیر و نگهداری وردپرس

چه مبتدی باشید و چه یک وب مستر باتجربه، نگهداری وردپرس یکی از زمینه هایی است که باید برای بهبود سایت خود روی آن تمرکز کنید.

شما به سادگی نمی توانید یک وب سایت وردپرسی بسازید و فقط اجازه دهید بنشیند. شما به یک رویکرد پیشگیرانه برای حفظ وب سایت(های) خود و همچنین سایر دارایی های آنلاین نیاز دارید. و در حالی که یک ابزار مدیریت وردپرس مانند ManageWP یا InfiniteWP به شما در انجام بیشتر کارها کمک می کند، مناطقی وجود دارند که مورد توجه قرار نمی گیرند.

دقیقاً به همین دلیل است که شما به چک لیست نگهداری وردپرس نیاز دارید تا مطمئن شوید که هر بخش از وب سایت ماشین وردپرس شما روغن کاری شده است. در غیر این صورت، همه چیز بد می شود و زمان زیادی را از دست خواهید داد، به خصوص اگر این تار و پود امرار معاش شما باشد.

اما ابتدا، چرا نگهداری وردپرس؟

چرا تعمیر و نگهداری وردپرس؟

مدیریت یک وب‌سایت وردپرس یک شغل تمام وقت است برخلاف تصور رایج که شما به سادگی به آن نیاز دارید. برای تنظیم و نشستن. چیزها در زمان های غیرمنتظره خراب می شوند و این مسئولیت شماست که تعمیر کنید. شما باید نسخه پشتیبان تهیه کنید، وب سایت خود را به روز کنید و به سادگی تجارت را ادامه دهید.

اگر وب‌سایت وردپرس شما امرار معاش شما است، نمی‌توانید به مدت طولانی اجازه دهید همه چیز بدون مراقبت باقی بماند. اینجاست که یک چک لیست تعمیر و نگهداری وردپرس وارد می‌شود. شما قطعاً نمی‌خواهید سایت خود را در دست هکرها از دست بدهید یا کسب‌وکارتان را از دست بدهید زیرا طراحی شما مشتریان بالقوه را می‌ترساند.

چک لیست تعمیر و نگهداری وردپرس

اگر تا اینجا پیش رفتید، عالی است. اکنون، اجازه دهید چند مورد حیاتی را برای چک لیست بعدی نگهداری وردپرس شما کشف کنیم.

1. از وب سایت خود دیدن کنید

توصیه شده توسط Mitz، بازدید از وب سایت خود مانند یک بازدید کننده به شما این امکان را می دهد که هنگام ظاهر شدن خطاها را تشخیص دهید. مایه شرمساری است که بیشتر ما در داشبورد مدیریت گیر کرده ایم و به ندرت زمانی برای قسمت جلویی داریم. خب، حدس بزنید؟ بازدیدکنندگان شما داشبورد سرپرست شما را نمی‌بینند.

در حالت ایده‌آل، روزانه و ترجیحاً در دستگاه‌های مختلف از وب‌سایت خود بازدید کنید تا به سرعت مشکلات مربوط به طرح، محتوا و موارد دیگر را تشخیص دهید. قبل از اینکه به جنبه‌های دیگر نگهداری وردپرس فکر کنید، باید این کار را انجام دهید. بیا، فقط یک دقیقه طول می کشد.

2. یک قالب وردپرس کودک

ایجاد کنید

اگر می خواهید تغییرات قابل توجهی در قالب وردپرس خود ایجاد کنید، مهم است که وب سایت خود را با استفاده از یک تم کودک بسازید. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، لطفاً در اولین فرصت یک تم کودک ایجاد کنید. دلیل ساده این است که می توانید تغییرات سفارشی خود را هنگام به روز رسانی طرح زمینه والد خود حفظ کنید.

در حین انجام دورهای معمولی، این مرد را پیدا کردم، فکر می‌کنم نامش گری یا گری است – به خاطر نمی‌آورم، در یک معمای چون می‌ترسید موضوع اصلی خود را به‌روزرسانی کند. ظاهراً، او سفارشی‌سازی بزرگی را انجام داده بود، و منظورم سفارشی‌سازی بزرگی برای تم مادرش است، اما از ترس از دست دادن سبک‌ها می‌ترسید که همان را به‌روزرسانی کند.

حالا، من شرط می بندم که وب سایت او در برابر حملات آسیب پذیر است و او به خاطر این موضوع دچار سردرد است. بنابراین، فقط با یک تم کودک شروع کنید. در اینجا یک راهنمای تم کودک وردپرس برای لذت شما آمده است.

3. به روز رسانی هسته وردپرس

با توجه به اینکه به تازگی موضوع حساس امنیت سایت را لمس کردیم، چگونه باید از افراد بد اطمینان کنیم زمان بسیار سختی برای نفوذ به سایت خود دارید؟ به یاد داشته باشید، تعمیر و نگهداری وردپرس شامل همه چیز از امنیت گرفته تا طراحی، سئو و موارد دیگر است.

برای سالم نگه داشتن سایت وردپرس خود، به روز رسانی به آخرین نسخه وردپرس اولویت شماره یک شماست. خوشبختانه برای شما، تقریباً بیشتر آن خودکار است. هر زمان که یک به روز رسانی بزرگ وجود دارد، یک پیام ناگوار در داشبورد خود دریافت می کنید. فقط کافی است از قبل به آخرین نسخه وردپرس آپدیت کنید.

4. تم ها و افزونه ها را به روز کنید

اگر طرح زمینه کودک دارید، در مورد به‌روزرسانی طرح زمینه هیچ تردیدی وجود ندارد. فقط لینک به روز رسانی را بزنید و کارتان تمام است. همین امر در مورد پلاگین های شما نیز صدق می کند. همه چیز را به روز نگه دارید این امنیت و عملکرد وب سایت شما را تقویت می کند.

علاوه بر این، از شر تمام تم ها و افزونه های بی فایده در سایت خود خلاص شوید. با این وجود، حذف تم ها و افزونه ها کافی نیست، شما باید پایگاه داده خود را با استفاده از WP بهینه کنید. پس از آن افزونه را بهینه کنید. توجه داشته باشید، بهینه سازی پایگاه های داده به خودی خود یک مورد برای چک لیست نگهداری وردپرس شما است.

به کنار: یک ابزار مدیریت وردپرس مانند ManageWP در مقابل InfiniteWP به شما کمک می کند برای به روز رسانی همه چیز در چندین وب سایت با یک کلیک. بهینه سازی پایگاه داده خود تنها کار شماست، بنابراین وزن خود را کاهش دهید و کارها را انجام دهید.

5. بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه

از آنجایی که ما در مورد بهینه سازی موارد صحبت می کنیم، آیا می توانید چند دقیقه برای سرعت بارگذاری صفحه خود وقت بگذارید؟ یک چیز وجود دارد که مردم برای آن وقت ندارند و آن سرعت بارگذاری وب سایت ها است. به طور منظم عملکرد وب سایت خود را با استفاده از ابزارهایی مانند GTmetrix، ابزارهای Pingdom و اطلاعات آماری سرعت صفحه Google.

این ابزارها معمولاً به شما پیشنهادهایی می‌دهند که چگونه هر چیزی که سرعت وب‌سایت شما را کند می‌کند برطرف کنید. با این حال، برخی از راه‌حل‌ها فقط برای افراد باهوش فناوری در میان ما هستند. برای بقیه افراد عادی، بیایید اندازه تصاویر خود را با استفاده از WP Smush کاهش دهیم. آن، هاست عالی WPEngine را انتخاب کنید و از تحویل محتوا استفاده کنید شبکه‌هایی (CDN) مانند StackPath (مکسCDN سابق).

به بهبود سرعت سایت وردپرس خود علاقه دارید؟ اگر چنین است، با این راهنمای سرعت بارگذاری صفحه اطلاعات بیشتری را کشف کنید که نکات کاربردی در مورد کاهش زمان محتوای شما ارائه می کند. طول می کشد تا بارگیری شود. سرعت خوب است و گوگل اکنون بیش از هر زمان دیگری سرعت می خواهد.

6. پشتیبان گیری منظم

ایجاد کنید

چون وقتی شروع به کار کردم، چک لیست نگهداری وردپرس نداشتم، چند سایت نمونه را بدون نظارت رها کردم و در نتیجه هک شدم. و از آنجایی که Sod غمگین دسترسی کامل داشت، آنها به راحتی از سایت های نمونه به سایت های حرفه ای من منتقل شدند.

من گفتم چیزها را بدون مراقبت رها کردم، به این معنی که یک استراتژی پشتیبان غیر قابل اعتماد داشتم. تمام بک آپ های من روی سرور میزبانم بود و وقتی هکرها ضربه زدند، فحش ها به طرفداران ضربه زدند. خلاصه، من مجبور شدم وب سایت هایم را از ابتدا بسازم. در آن زمان چقدر مشتاق یک راه حل پشتیبان قابل اعتماد بودم.

امروزه، چند راه حل پشتیبان قابل اعتماد وجود دارد، از جمله blogVault، VaultPress و پشتیبان‌گیری جامد در میان موارد دیگر. لطفاً نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا برای شکستن وب سایت خود به کمک هکر نیاز ندارید. اگر می دانید این اتفاق می افتد، پس می دانید که از دست دادن همه چیز چقدر ناامید کننده است.

7. پیوندهای شکسته

را بررسی کنید

شما احتمالاً یک قرن را سپری کرده اید که سایت وردپرس خود را برای یافتن پیوندهای شکسته بررسی نکرده اید. اگر مقصر هستید، نگران نباشید، شما تنها نیستید. با این حال، لینک های شکسته یک مشکل واقعی و ناتوان هستند. پیوندهای شکسته به معنای پوسیدگی پیوند است و پوسیدگی پیوند به معنای از دست دادن امتیاز SEO و UX است. برای افراد ناآشنا، UX به معنای تجربه کاربر است.

بررسی دستی پیوندهای شکسته مغز شما را سرخ می کند، به همین دلیل است که به ابزارهایی مانند افزونه جستجوگر پیوند شکسته و بررسی کننده پیوند W3C در میان دیگران. من همچنین از افزونه ای به نام Velvet Blues استفاده می کنم که «… با جایگزین کردن آدرس‌های اینترنتی قدیمی با آدرس‌های جدید، همه url‌های وب‌سایت شما را به‌روزرسانی می‌کند.»

8. صفحه 404 خود را ایجاد/تغییر کنید

با پیوندهای شکسته، صفحات خطای 404 ارائه می شود، که صفحاتی هستند که به خوانندگان شما می گویند هر چیزی که به دنبال آن هستند در دسترس نیست. با این حال، رها کردن این کاربر غیرممکن است. بیایید، کاربر قصد جدی برای پسران و دختران را نشان می‌دهد، بنابراین تا زمانی که هنوز داغ هستند، آنها را دریافت کنید.

چطور؟ اگر از صفحه پیش‌فرض 404 استفاده می‌کنید که با موضوع وردپرس شما ارائه شده است، احتمالاً با صفحه‌ای وحشتناک کار می‌کنید که خوانندگان را دور می‌کند. ترکیب گزینه‌هایی مانند پیوند به صفحات دیگر، نقشه سایت یا کادر جستجو می‌تواند خواننده را برای سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق کند.

صفحات خطای 404 شما نباید جایی باشد که مکالمه به پایان می رسد. این یک راه عالی برای جذب خواننده ای است که در حین پیمایش سایت شما با مشکل مواجه شده است. نگاهی به اطراف در Google به شما الهام می‌دهد که برای ایجاد صفحات خطای 404 که برنده بزرگی هستند، نیاز دارید.

9. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

بخش مورد علاقه من از این چک لیست نگهداری وردپرس، یک استراتژی عالی بهینه سازی موتور جستجو به شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی گوگل بدرخشید. سئو چیزهای زیادی است، احتمالاً چرا اکثر وب مسترها از آن خجالت می کشند. با این حال، می‌توانید به راحتی با استفاده از افزونه‌هایی مانند Yoast SEO< از اصول اولیه سئو مراقبت کنید. /a>.

ما راههای زیادی را جسارت کردیم و گنجینه های سئوی بسیاری را کشف کردیم. ما این ماجراها را در پست‌هایی مانند چگونه هنگام انتقال به یک دامنه جدید، سئو را حفظ کنیم، پوشش می‌دهیم. a href=”https://www.wpexplorer.com/video-seo-tips-wordpress/”>نکات SEO ویدیو، بهترین ابزارهای سئو و بهترین شیوه های سئو وردپرس.

فقط به یاد داشته باشید که سئو آسان است، صرف نظر از اینکه اکثر گوروها از شما می خواهند چه چیزی را باور کنند. شما به راحتی می توانید با استفاده از محتوای بهینه شده سئو، برای کلمات کلیدی خود رتبه بندی کنید. کیفیت در اینجا بر کمیت بیشتر است و ما نمی‌توانیم به اندازه کافی بر این موضوع تأکید کنیم.

10. به طور منظم پست کنید

فعالیت خوب است، فکر نمی‌کنید؟ یک برنامه منظم برای ارسال پست ایجاد کنید، اما روی کیفیت تمرکز کنید زیرا پر کردن وبلاگ خود با مطالب بیهوده فایده ای ندارد. در زمان نگارش مقاله، برایان دین از Backlinko هر ماه یک پست ایجاد کرده است. زمانی که شروع کرد و پست های خود را نیز به طور منظم به روز می کند.

برای اضافه کردن وزن به کیفیتی که به آن اشاره کردیم، او (در زمان نگارش) در مجموع 34 پست وبلاگ دارد، اما برای برخی از کلمات کلیدی رقابتی رتبه عالی سئو را کسب می کند. اگر وبلاگ شما کهنه شود، می توانید انتظار داشته باشید که رتبه شما کاهش یابد و سوالات مشتریان کاهش یابد.

11. یک میزبان عالی انتخاب کنید

اگر به لطف پیشنهادات با تخفیف زیاد و وعده همه چیز نامحدود، وارد یک بسته میزبانی مشترک شده اید، اشکالی ندارد، همچنان می توانید سایت خود را به یک میزبان جدید منتقل کنید. با این حال، توجه داشته باشید که هاست مدیریت شده وردپرس برای همه مناسب نیست، اما اگر در مورد کسب و کار خود جدی هستید، یک پیش نیاز.

ما از WPEngine برای کارآمدی و هزینه آنها استفاده می کنیم و کاملاً دوست داریم میزبانی وردپرس مدیریت شده موثر آنها از اکثر موارد فنی از جمله پشتیبان‌گیری و امنیت مراقبت می‌کنند، بنابراین می‌توانیم روی اجرای WPExplorer و ایجاد تم‌های عالی تمرکز کنیم.

اگر به دنبال یک میزبان ارزان قیمت برای یک وبلاگ شخصی هستید، شاید فقط در حال امتحان کردن آب هستید، SiteGround یا Cloudways الف>. هر دو بسته هایی با قدرت بالا و ایمن ارائه می دهند که به سادگی یک سعادت است.

12. امنیت

را پیاده سازی کنید

به طور متوسط، هر ماه حدود 60 بار برای ورود به سیستم تلاش می‌کنم و حتی ترافیک زیادی هم جذب نمی‌کنم. ببینید، مدل کسب‌وکار من بر روی حجم زیادی از ترافیک کار نمی‌کند، خیر. با این حال، فرم‌های ورود به سیستم من هر هفته بمباران می‌شوند که کار هیچ‌کس نیست.

بدون راه حل امنیتی مانند Solid Security (یا Sucuri) در جای خود، شرط می بندم که باید با مزاحمان زیادی مبارزه کنم. این همه چیز نیست، آنها همچنین تغییرات فایل را در وب سایت من پیگیری می کنند و هر زمان که چیزی تغییر کرد به من اطلاع می دهند. این بدان معناست که شما می توانید مقصر را قبل از اینکه آسیب بزرگی وارد کند دستگیر کنید.

13. از نام کاربری منحصر به فرد و رمزهای عبور قوی

استفاده کنید

بدترین و در عین حال محبوب‌ترین رمز عبور و نام کاربری – به ترتیب – “12345” و درست حدس زدید، “admin” است. چیزی وجود دارد که به نام بچه‌های حمله به نیروی بی رحم شناخته می‌شود. هکرهای مخرب پایگاه داده عظیمی از ترکیبات رمز عبور شناخته شده کاربر را در فرم ورود به سیستم شما قرار می دهند تا زمانی که چیزی ارائه شود.

حدس بزنید وقتی از “admin” و گذرواژه ضعیف استفاده می کنید چه اتفاقی می افتد. درست است، شما از سلطنت خلع می شوید و برخی از اتفاقات می توانند ویاگرا را در وب سایت مورد علاقه شما بفروشند. وردپرس با یک نشانگر قدرت رمز عبور ارائه می شود، به این معنی که می توانید رمزهای عبور درجه نظامی ایجاد کنید اما فقط تنبل هستید.

و نه، هرگز از “admin” به عنوان نام کاربری سرپرست خود استفاده نکنید. اگر قبلاً از «admin» استفاده می‌کنید، کافی است به داشبورد WP خود وارد شوید و به Users بروید. یک کاربر جدید با نقش های مدیر ایجاد کنید. تمام محتوا را به این کاربر جدید نسبت دهید. از سیستم خارج شوید و با کاربر جدید دوباره وارد شوید. “admin” قدیمی را حذف کنید.

14. تست پاسخگویی

طراحی وب ریسپانسیو قبلاً آینده طراحی وب بود. امروزه، طراحی وب واکنش‌گرا اساساً همان چیزی است که ما آن را طراحی وب می‌نامیم. شما به یک قالب وردپرس کاملا پاسخگو و سازگار با موبایل نیاز دارید که در چندین دستگاه عالی به نظر برسد.

می دانید، چیزی شبیه به تم وردپرس چند منظوره پاسخگوی کل ما. ما آن را به دلیلی توتال می نامیم. این تنها موضوعی است که برای نیازهای متنوع خود به آن نیاز دارید. به دور از دوشاخه‌های بی شرمانه، می‌توانید با استفاده از ابزاری مانند آیا من پاسخگو هستم؟ پاسخ‌دهی را تست کنید؟ یا تست سازگاری با موبایل Google.

15. فرم های تست

فرم‌ها باید کار کنند، و اگر در این مورد شکست خوردند، چرا باید یکی از آنها شروع شود؟ آنها هیچ هدف زیبایی شناختی ندارند، نه، اصلاً. فرم ها برای بازدیدکنندگانی که مایل به تماس هستند در نظر گرفته شده است. شما به سادگی نمی توانید یک فرم ایجاد کنید، آن را با استفاده از یک کد کوتاه در وب سایت خود ردیف کنید و سپس آن را ترک کنید. آن چیز را پسران و دختران آزمایش کنید.

در این فرآیند ممکن است متوجه شوید که سایت شما نامه ارسال نمی کند، که به اندازه سایر 15 خطای وردپرس که باید برطرف کنید. اطمینان حاصل کنید که می توانید هر زمان که مشتری با شما تماس می گیرد، از وب سایت خود ایمیل دریافت کنید. مهندسی فرم تماس به آسانی پای است. از افزونه‌های جذابی مانند فرم‌های جاذبه در میان سایر موارد استفاده کنید.

به‌علاوه، پس از ایجاد تغییرات، ایمیل مدیریت خود را به‌روزرسانی کنید. یکبار تغییراتی در وب سایتم ایجاد کردم. من وب سایت خود را به نام دامنه جدید منتقل کردم اما فراموش کردم ایمیل مدیریت خود را به روز کنم. ناگفته نماند، ایمیل سرپرست قدیمی من بلافاصله از بین رفت، دامنه قدیمی را حذف کردم.

خلاصه، من نتوانستم هیچ اعلانی از جمله پیوند بازیابی رمز عبور را دریافت کنم. من مجبور شدم برای ویرایش پایگاه داده خود به phpMyAdmin وارد شوم، که – باید اعتراف کنم – برای مبتدیان کامل نیست. می‌توانید به راحتی ایمیل سرپرست خود را در برگه تنظیمات در داشبورد مدیریت خود تغییر دهید.

16. وب سایت خود را به کنسول جستجوی Google

پیوند دهید

که قبلاً به عنوان Google Webmaster Tools شناخته می‌شد، Google Search Console است یک منبع عالی برای تجزیه و تحلیل جستجو برای وب سایت شما. من به شما می گویم که این ابزار یک نجات دهنده است، زیرا شما اطلاعات زیادی از جمله پیوندهای دریافتی، خطاهای خزیدن، جستارهای برتر، صفحات برتر و مسائل امنیتی از جمله موارد دیگر را جمع آوری می کنید.

این را با اطلاعاتی که با استفاده از Google Analytics جمع‌آوری می‌کنید، همراه کنید، و پایه محکمی برای آینده خود خواهید داشت. کمپین بازاریابی شما می توانید اطلاعات زیادی در مورد مخاطبان هدف خود از تجزیه و تحلیل ترافیک خود جمع آوری کنید. کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس است.

17. ایجاد نمایه های رسانه های اجتماعی

در حالی که این از نظر فنی هیچ ارتباطی با سایت وردپرس شما ندارد، مهم است که پروفایل های اجتماعی را به عنوان یک افزونه برند خود در نظر بگیرید. وب‌سایتی را به من نشان دهید که در رسانه‌های اجتماعی حضور ندارد و من کارآفرینی را به شما نشان می‌دهم که پول روی میز می‌گذارد.

به چند شبکه اجتماعی بپیوندید و برای وب سایت خود نمایه ایجاد کنید. سپس روی این پلتفرم ها یک انجمن بسازید. با فیس‌بوک، توییتر، گوگل پلاس و لینکدین همراه باشید، اگرچه می‌توانید هر تعداد که می‌توانید مدیریت کنید. چیزها را محاوره‌ای، خنده‌دار و/یا هیجان‌انگیز نگه دارید – به سراغ فروش نروید.

18. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را اضافه کنید

در کنار نمایه های رسانه های اجتماعی، مطمئن شوید که دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را اضافه کرده اید تا کاربران بتوانند به راحتی محتوای شما را با دوستان و جوامع خود به اشتراک بگذارند. ما چند افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی برای وردپرس را پوشش داده‌ایم تا فرآیند را برای شما به‌طور باورنکردنی آسان کنیم. اعلیحضرت.

آیا می دانید چگونه یک پست ویروسی ایجاد کنید؟ من هم نه. به همین دلیل است که شما به یک جامعه درگیر نیاز دارید که قلاب، خط و کلینچر محتوای شما را ببلعد. این جامعه متعهد است که بدون توجه به موضوع، پست های شما را به صورت ویروسی ارسال می کند. به هر حال، باید روی محتوای خود سرمایه گذاری زیادی کنید تا استراتژی رسانه های اجتماعی شما عملی شود.

19. اشتراک خبرنامه را اضافه کنید

شما باید مدت‌ها قبل از راه‌اندازی یک لیست پستی ایجاد کنید. اگر مانند بسیاری از ما بدون فهرست پستی راه‌اندازی کردید، لطفاً بدانید که همه چیز گم نشده است. با استفاده از تعدادی افزونه می توانید به راحتی اشتراک خبرنامه را اضافه کنید. مورد علاقه شخصی من MailChimp برای وردپرس است، اما به این دلیل است که من از MailChimp.

خبرنامه ایمیلی بسیاری از خدمات دیگر در اختیار شما وجود دارد. ما در مورد راه حل هایی مانند MadMimi، GetAResponse، AWeber< /a> و تماس دائم در میان دیگران. به یاد داشته باشید که بازاریابی ایمیلی موثرترین استراتژی شماست. در واقع، همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید، پول در لیست است.

حتی می‌توانید همه مشتریان احتمالی را که با شما تماس می‌گیرند مشترک شوید. می‌توانید این کار را به‌طور خودکار یا دستی انجام دهید، هر چند خودکار بهتر به نظر می‌رسد، انتخاب با شماست. بنابراین افزونه وردپرس Newsletter را اضافه کنید که یک چک باکس به فرم‌های شما اضافه می‌کند که به مشتریان احتمالی امکان می‌دهد مشترک شوند. به صورت خودکار.

20. وب سایت خود را اعتبارسنجی کنید

بعد از ساختن وب‌سایت خود، بسیار مهم است که مطمئن شوید همه چیز طبق انتظار عمل می‌کند. این شامل اعتبارسنجی تمام منابعی است که وب سایت شما را تشکیل می دهند. این به معنای بررسی کد HTML، CSS و سایر اسکریپت‌هایی است که وب‌سایت شما را اجرا می‌کنند.

شما می توانید به راحتی وب سایت خود را با استفاده از ابزاری مانند W3C Markup Validation Service اعتبارسنجی کنید (و در نتیجه آن را تعمیر کنید). . یک ابزار اعتبار سنجی نشانه گذاری به شما امکان می دهد تمام خطاها را در نشانه گذاری خود مشخص کنید. خطاهای زیادی را که می تواند طراحی و عملکرد وب سایت شما را مختل کند، برجسته می کند.

21. یک نقشه سایت

ایجاد کنید

نقشه سایت تا جایی که موتورهای جستجو پیش می روند، دروازه ای برای ورود به محتوای شما است. داشتن نقشه سایتی که صفحات شما را مشخص می کند، ارزش زیادی دارد. ایجاد و ارسال نقشه سایت به این معنی است که محتوای شما سریعتر پیدا و ایندکس می شود. می‌توانید از افزونه SEO Yoast یا افزونه Google XML Sitemaps.

به ادامه مطلب بروید و یک نقشه سایت برای محتوای ویدیوی خود نیز ایجاد کنید. این تضمین می‌کند که موتورهای جستجو می‌توانند محتوای ویدیویی سایت شما را به‌گونه‌ای رمزگشایی کنند که گویی محتوای متنی است، که به معنای انواع چیزهای عالی برای سئوی ویدئو تلاش می کند. پس از ایجاد نقشه سایت خود، همیشه به یاد داشته باشید که آنها را به موتورهای جستجو ارسال کنید.

نقشه سایت را به:

ارسال کنید

بدون شک، موارد بسیار دیگری، هرچند جزئی، وجود دارد که باید در چک لیست نگهداری وردپرس خود قرار دهید. اما این نکات همگی مکانی عالی برای شروع هستند!


نگهداری وردپرس بخشی از کار است. به شرطی که یک وب سایت وردپرسی را اجرا کنید، نمی توانید از مسئولیت مرتب نگه داشتن چیزها فرار کنید. در حالی که ابزارهای مدیریت وردپرس زیادی وجود دارد، باید مراقب چیزهایی باشید تا مطمئن شوید که بخش‌های حیاتی را کنار نمی‌گذارید.

موارد بالا به‌عنوان یادآوری برخی از مواردی است که شما باید به‌طور فعال از آنها مراقبت کنید تا بتوانید یک وب‌سایت موفق داشته باشید، بنابراین کسب‌وکار. ایده، سوال یا پیشنهادی در مورد این پست دارید؟ لطفاً در اشتراک گذاری در بخش نظرات زیر دریغ نکنید.

ما همیشه منتظر نظرات شما هستیم. پیشاپیش متشکرم!

خروج از نسخه موبایل