نحوه بهینه سازی پست های وبلاگ در سایت وردپرسی خود قبل از انتشار

نحوه بهینه سازی پست های وبلاگ در سایت وردپرسی خود قبل از انتشار

سلام دوست من. اگر شما هم مانند من یک وبلاگ نویس هستید، پس باید بدانید که پوشیدن کلاه زیلیون در یک زمان چگونه است. به عنوان صاحب وبلاگ خود، شما هستید که به دنبال داده های مناسبی هستید که خواندن آن برای مخاطبان شما جالب باشد. شما تنها کسی هستید که برای نوشتن محتوای خود، ویرایش و سئو بهینه سازی آن پاسخگو هستید. اجرای همه اینها و بسیاری از وظایف دیگر در یک زمان یک شوخی نیست. با کلیک بر روی دکمه “انتشار” به راحتی می توان برخی از نکات مهم را از دست داد. بنابراین، برای اینکه به شما کمک کنیم مطمئن شوید که چیزی را نادیده نگرفته اید، تصمیم گرفتیم این چک لیست را برای وبلاگ نویسان ارائه کنیم.

در این پست 15 کار کلیدی را ارائه می کنم که باید قبل از فشار دادن دکمه “انتشار” انجام دهید. اگرچه ممکن است در نگاه اول بیش از حد به نظر برسد، اکثر این مراحل بسیار ساده و سریع هستند. علاوه بر این، نوشتن یک کپی خوب از متن ارزش چند دقیقه اضافی صرف شده برای ویرایش آن را دارد، به طوری که تمام زمان و تلاشی که در حین کار روی آن انجام داده اید مورد قدردانی خوانندگان شما قرار خواهد گرفت.

مرحله 1: یک عنوان قانع کننده ایجاد کنید

عنوان پست وبلاگ شما یکی از قدرتمندترین عناصری است که ممکن است شامل شود. بسته به نحوه ساختار آن، افراد تصمیم خواهند گرفت که آیا نشریه شما ارزش توجه آنها را دارد یا خیر. بر اساس نحوه نوشتن عنوان، وبلاگ شما بارهای ترافیک ارگانیک را از موتورهای جستجو دریافت نخواهد کرد. به عنوان یک قاعده، عنوان پست آخرین چیزی است که وبلاگ نویسان در طول ایجاد پست روی آن کار می کنند. حداقل، اینگونه پست‌ها را در .

تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید هنگام کار روی عنوان پست از آنها استفاده کنید. با عنوان کاری شروع کنید. این پایه و اساس نسخه نهایی تیتر شما خواهد بود. عنوان را کوتاه نگه دارید حداکثر 70 کاراکتر برای نمایش مناسب آن در نتایج جستجو کافی خواهد بود. هنگامی که نسخه خود را از عنوان پست ارائه کردید، آن را با شخص دیگری در میان بگذارید. از قرار دادن کلمات کلیدی یا عبارات در عنوان غافل نشوید. این شانس شما را برای دستیابی به مخاطب مناسب و در معرض دید وسیع تری در موتورهای جستجو افزایش می دهد.

مرحله 2: کپی خود را قالب بندی کنید

خواندن متنی که به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌شود، بسیار آسان‌تر است. اجتناب از پاراگراف های طولانی تمرین خوبی است. 5-6 خط متن، طول مناسب پاراگراف‌هایی است که توسط مخاطب شما خوانده می‌شود، نه نادیده گرفته می‌شود.

به عنوان یک قاعده، وقتی با هر پست وبلاگ مواجه می‌شوند، افراد قبل از تصمیم به خواندن محتوا، آن را اسکن می‌کنند. با استفاده از عناوین فرعی می توانید پیام مقاله خود را بهتر به خوانندگان برسانید. به این ترتیب، کاربران می توانند یک طرح سریع از ایده های برجسته شده در پست شما را ببینند، بنابراین بهتر متوجه می شوند که پست شما در واقع در مورد چیست.

مرحله 3: قالب بندی تصویر

همه ما می دانیم که یک تصویر اضافه شده به یک صفحه وب برابر با هزار کلمه است. شاید هیچ چیز بیشتر از یک تصویر بی کیفیت و عکس هایی با فرمت بد به صفحه وب شما آسیب نرساند. بنابراین، قبل از اینکه پست شما پخش شود، مطمئن شوید که هر قسمت از محتوای بصری اندازه مناسبی دارد و در هر صفحه دستگاهی خوب به نظر می رسد.

علاوه بر کیفیت، عکس‌های مرتبط پست‌ها هستند، مراقب باشید وبلاگ خود را با یک لوگوی با وضوح بالا به‌روزرسانی کنید که پروژه شما را برای یک جامعه گسترده‌تر وب قابل تشخیص‌تر می‌کند. همچنین از بهینه سازی تگ های alt و برچسب های عنوان تصاویر خود غافل نشوید. این به شما کمک می کند محتوای خود را در وب بیشتر پیدا کنید.

هنگام کار بر روی وردپرس ایجاد شده بر اساس یک تم آماده از TemplateMonster (به عنوان مثال)، شما تمام ابزارهای بهینه سازی SEO را در دسترس خواهید داشت. بنابراین، فقط به محتوای خود فکر کنید و درخواست جستجویی که مخاطبان هدف شما برای یافتن آن استفاده می کنند.

مرحله 4: تصاویر ویژه

این نکته مخصوصاً برای همه افرادی که یک وبلاگ مبتنی بر وردپرس را اجرا می کنند مرتبط است. تقویت انتشارات خود با تصاویر برجسته می تواند به دلایل مختلفی مهم باشد. اول از همه، با استفاده از یک تصویر برجسته می توانید توجه کاربران را به خود جلب کنید. بسته به روشی که آن را طراحی می‌کنید، تصویر برجسته می‌تواند پیامی جذاب داشته باشد یا به وضوح مواردی را که قرار است در پست خود برجسته کنید، بیان کند.

با توجه به عملکرد گسترده وردپرس ، یک تصویر برجسته از انتشارات شما می تواند به روش های مختلفی استفاده شود. به عنوان مثال، این می تواند به طور خودکار کشیده شود تا به عنوان نوار لغزنده پست های اخیر استفاده شود.

افزودن تصاویر برجسته عمودی با متون قرار داده شده در بالای آنها به شما کمک می کند تا زمانی که شخصی در فید خبری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پیمایش می کند توجه بیشتری را به محتوای خود جلب کنید. در این پست کمی بعد به اهمیت شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت. با این حال، یک تصویر برجسته عمودی که به خوبی طراحی شده باشد، محتوای شما را بیشتر نمایان می‌کند و در نتیجه شانس شما برای افزایش ترافیک را افزایش می‌دهد.

مرحله 5: SEO

حتی اگر پست خود را با تصاویر زیبا آپلود کنید و یک کپی عالی بنویسید، تمام تلاش ها بیهوده خواهد بود مگر اینکه داده ها را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. روشی که وبلاگ شما برای کلمات کلیدی صنعت در SERP رتبه بندی می کند، در مورد افزایش ترافیک ارگانیک و تولید سرنخ اهمیت زیادی دارد.

برای یافتن بیشتر پست وبلاگ خود، مطمئن شوید که کلمات کلیدی مبتنی بر صنعت را در متن قرار داده اید. هنگام بهینه سازی داده های خود مطمئن شوید که کلمات کلیدی بر خوانایی کلی تأثیر نمی گذارد. همچنین، اضافه کردن لینک های داخلی به صفحات دیگر وبلاگ خود را فراموش نکنید. این نه تنها می تواند به شما در بهینه سازی بهتر محتوای خود برای موتورهای جستجو کمک کند، بلکه ارزش بیشتری را برای خوانندگان شما به ارمغان می آورد و در عین حال به آنها دسترسی سریع به سایر داده های مرتبط در سایت شما می دهد.

مرحله 6: بررسی پیوندها

وقتی پیوندهای داخلی را به محتوای خود اضافه کردید، زمان آن رسیده است که بررسی کنید همه چیز چگونه کار می کند. به عنوان یک قاعده، این کار باید به صورت دستی انجام شود تا حتی یک پیوند شکسته را در محتوای شما از دست ندهید.

پیوندهای خارجی نیز به بررسی دستی دقیق نیاز دارند. آیا محتوای شما شامل دکمه های CTA است؟ آنها را نیز بررسی کنید.

مرحله 7: بررسی بین دستگاه

وقتی نیاز به بررسی اخبار یا مشاهده برخی به‌روزرسانی‌ها در مورد موضوعات ترجیحی دارند، بیشتر و بیشتر افراد دستگاه‌های تلفن همراه را ترجیح می‌دهند. به همین دلیل است که قبل از اینکه محتوایی را زنده کنید، دوباره بررسی کنید که داده‌هایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید در اندازه‌های مختلف صفحه نمایش چقدر خوب است.

ایجاد یک سایت بر اساس چارچوب پاسخگو. این شما را از لزوم توسعه نسخه های جداگانه سایت خود برای دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه رها می کند، که هم مقرون به صرفه است و هم در زمان صرفه جویی می کند.

به‌علاوه، گوگل سایت‌های سازگار با موبایل را در نتایج جستجوی خود رتبه بالاتری می‌دهد. بنابراین، نمایش صحیح محتوای خود در اندازه های مختلف صفحه به شما امکان می دهد دو پرنده را با یک سنگ بکشید. از یک طرف، وبلاگ شما کاربرپسندتر خواهد شد. از طرف دیگر، در گوگل بیشتر قابل یافتن خواهد بود.

خوشبختانه برای شما، اغلب تم های محبوب در حال حاضر به صورت پاسخگو طراحی شده اند. به عنوان مثال، تم کل یک طرح‌بندی پاسخ‌گوی سیال را در خارج از جعبه ارائه می‌دهد. اما اگر می‌خواهید عرض سایت سفارشی برای همه اندازه‌های دستگاه.

مرحله 8: سازگاری بین مرورگرها

اکنون که می دانیم محتوای شما بر روی صفحه نمایش هر دستگاهی به آرامی کار می کند، زمان آن رسیده است که بررسی کنیم که چقدر در همه مرورگرهای وب اصلی نمایش داده می شود. در مورد برنامه‌های مرور وب که ممکن است مخاطبان شما استفاده کنند فکر کنید و ببینید محتوا در آنجا چقدر خوب بارگیری و نمایش داده می‌شود.

مرحله 9: تشویق به بحث و گفتگو

با بازگشت به ویرایش پست، بیایید کپی شما را برانگیزاننده و بحث انگیز کنیم. چگونه می دانید که آیا مقاله شما برای خوانندگان ارزشی داشته است، مگر اینکه نظرات آنها را دریافت کنید؟

یکی از راه های اثبات شده برای تشویق بحث در زیر پست های شما این است که در پایان مقاله از خوانندگان خود چند سوال بپرسید. در بخش طرح کلی، مردم معمولاً به دنبال خلاصه‌ای کوتاه از مواردی هستند که در انتشارات خود برجسته کرده‌اید یا نوعی «دعوت به اقدام» را دنبال می‌کنند تا واقعاً کاری را انجام دهند. پایان دادن به متن خود با یک یا دو سوال می تواند خوانندگان شما را تشویق کند که نظرات خود را در مورد مواردی که برجسته کرده اید یا تجربه خود را در مورد یک موضوع پیشنهادی به اشتراک بگذارند، با برداشت خود بنویسند.

مرحله 10: تصحیح

به نظر می‌رسد که وبلاگ نویسان باید به عنوان یک اقدام پیش‌فرض انجام دهند، اما به دلایلی همه پست‌های خود را قبل از انتشار تصحیح نمی‌کنند. برای اینکه شبیه یک احمق نباشید که برای بررسی متن قبل از پخش مستقیم آن تنبل بوده است، به شدت توصیه می شود آنچه را که نوشته اید چندین بار تصحیح کنید.

ممکن است اشتباهات املایی رایجی وجود داشته باشد که با عجله در بیان افکار خود در یک سند مرتکب شوید. همه ما انسان هستیم و اشتباه می کنیم. بنابراین، فقط برای اینکه به اعتبار خود آسیب نرسانید و به خوانندگان اجازه دهید از هر خط متنی که شما به اشتراک می‌گذارید لذت ببرند، متن‌های خود را با دقت تصحیح کنید.

هنگامی که روی یک نشریه وبلاگ کار می کنید، نیمی از آن را بنویسید و پیش نویس را ذخیره کنید. به تک تک کلماتی که نوشته اید نگاه کنید و اگر اشتباه املایی مرتکب نشده اید دوباره بررسی کنید. قبل از انتشار انتشار، تمام جریان های نوشتاری را تصحیح کنید. جمله پشت جمله بخوانید. هر کدام را چند بار تصحیح کنید، و تنها پس از آن به حرکت بیشتر ادامه دهید.

مرحله 11: انتشار و پین کردن

اکنون، از آنجایی که تمام کارهای ویرایش و بهینه‌سازی را انجام داده‌اید، زمان آن رسیده است که پست خود را زنده کنید. مرحله بعدی پین کردن مقاله شما در Pinterest است. اگر هنوز یک تابلوی جداگانه برای وبلاگ خود ایجاد نکرده اید، وقت آن است که این کار را انجام دهید.

به محض اینکه انتشارات شما منتشر شد، تصاویری را که در آن قرار داده‌اید در تابلوی Pinterest خودتان سنجاق کنید. در عرض چند روز، پیش بروید و تابلوهای مربوطه را پیدا کنید تا بتوانید همین کار را انجام دهید. در حین انجام چنین اقدامات تکراری ساده‌ای، می‌توانید انتشارات خود را در بین مخاطبان گسترده‌تری توزیع کنید، بنابراین وبلاگ خود را در وب قابل یافتن‌تر می‌کنید.

مرحله 12: پست خود را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید

هنگام توزیع مجدد انتشارات خود در فیس بوک و توییتر جذاب باشید. می‌توانید آنها را به‌صورت دستی به اشتراک بگذارید یا از برنامه‌های زمان‌بندی پست استفاده کنید که همه چیز را به‌طور خودکار برای شما انجام می‌دهد. به منظور جلب توجه بیشتر پست های خود، توییت ها و پست های فیس بوک را با تصاویر همراه کنید. همانطور که پست های رسانه های اجتماعی خود را با محتوای بصری آپلود می کنید، مطمئن شوید که اندازه آنها را مطابق فیس بوک و توییتر تعیین کرده اید. استانداردها.

مرحله 13: برای چندین بار توییت ارسال کنید

فید توییتر با پست های جدید با سرعت فوق العاده به روز می شود. بنابراین، این احتمال وجود دارد که انتشاری که فقط یک بار به اشتراک می گذارید در جریان پیوسته توییت های دیگر گم شود. برای اینکه این اتفاق نیفتد، توصیه می‌شود پست‌های وبلاگ جدید را چند بار در طول چند روز آینده پس از انتشار در وبلاگ خود در توییتر به اشتراک بگذارید.

ممکن است به نظر کار سختی باشد که پست‌های خود را به صورت دستی بارها و بارها به اشتراک بگذارید. این زمانی است که برنامه های زمان بندی پست وارد عمل می شوند. با کمک آنها، می توانید همان پست را تا چند روز پس از انتشار در فید خبری قرار دهید و همچنین وجود آن را تا چند ماه دیگر به جامعه رسانه های اجتماعی یادآوری کنید. بنابراین، می‌توانید محتوای قدیمی‌تر خود را بارها و بارها پخش کنید.

مرحله 14: نظرات

هرگاه پست شما نظری دریافت کرد، آن را بدون پاسخ ترک نکنید. این هم با نظراتی که افراد در زیر پست در وبلاگ شما و هم در رسانه های اجتماعی می گذارند سروکار دارد. برای پاسخ دادن به نظرات حاوی سوالات تلاش بیشتری کنید. خوانندگان بسیار متفکر نیز باید به بازتاب خود پاسخ دهند.

با پاسخ دادن به نظرات نشان می دهید که به نظر خوانندگان خود اهمیت می دهید و برای تک تک لحظاتی که آنها برای خواندن مقاله شما صرف می کنند ارزش قائل هستید. با دیدن این موضوع، احتمال بازگشت افراد بیشتر است زیرا می بینند چقدر برایشان ارزش قائل هستند.

مرحله 15: تجزیه و تحلیل

علاوه بر نظرات کاربران که نشانگر قوی علاقه عمومی به پست‌های شما هستند، توصیه می‌شود تعداد کل بازدیدهای صفحه و بازتاب‌هایی را که هر پستی که در ماه گذشته منتشر کرده‌اید به دست آورده است، پیگیری کنید. Google Analytics به شما کمک می‌کند این کار را بهتر از هر چیز دیگری مدیریت کنید. آمار به شما نشان می دهد که چه موضوعاتی بیشترین تقاضا را در بین خوانندگان شما دارند، بنابراین درک بهتری خواهید داشت که چگونه باید برای موفقیت بیشتر حرکت کنید.

در حال تکمیل

اینجا می‌رویم. اینها 15 مورد از اثبات شده ترین و مؤثرترین گام هایی بود که وبلاگ نویسان باید قبل از انتشار پست های خود در وب در نظر بگیرند. برخی از آنها آزمایش شده و واقعی هستند، اما کمتر مؤثر نیستند. اینها را در عمل اعمال کنید و ببینید که چقدر بیشتر مخاطبان با وبلاگ شما درگیر خواهند شد.

به هر حال، آیا چیز دیگری وجود دارد که فکر می کنید باید در لیست ذکر شود؟ نظرات خود را در بخش نظرات بشنویم!

خروج از نسخه موبایل