چگونه یک نمونه کار آنلاین با وردپرس (و تم کل) بسازیم

چگونه یک نمونه کار آنلاین با وردپرس (و تم کل) بسازیم

یک وب سایت نمونه کارها یک پلت فرم عالی برای نمایش هر چیزی است که می خواهید. ممکن است محصولاتی باشند که می فروشید، پروژه هایی که تکمیل کرده اید، جوایزی که دریافت کرده اید، عکس هایی که الهام بخش هستند یا آثار هنری که به آنها افتخار می کنید. یک سایت نمونه کارها محصولات، خدمات و مهارت های شما را برای مخاطبان هدف شما بازاریابی می کند. علاوه بر این، می تواند در تولید سرنخ مفید باشد. اگر یک حرفه ای خلاق هستید (طراح وب، هنرمند، نقاش، نویسنده، تصویرگر گرافیک)، یک وب سایت خوب طراحی شده برای جذب مشتری و رشد کسب و کار شما بسیار مهم است.

در این پست، مراحل ساخت یک وب سایت نمونه کارها با وردپرس را با استفاده از طی می کنیم. کل موضوع. در ابتدا، باید بدانید که تم Total شامل یک نوع پست سفارشی داخلی برای نمونه کارها است. بنابراین ایجاد نمونه کارها و افزودن موارد نمونه کار آسان تر است. و اگر می‌دانید چگونه با پست‌های استاندارد کار کنید، ایجاد یک نمونه کار برای شما بسیار ساده‌تر خواهد بود.

بیایید شروع کنیم!

مرحله 1: یک میزبان وب را انتخاب کنید

وقتی نوبت به میزبانی می‌رسد، گزینه‌های میزبانی زیادی برای هر جیبی وجود دارد. اما اگر برای انتخاب یکی از آنها گیر کرده اید، به راه حل های میزبانی وردپرس< /a> WPExplorer توصیه می کند.

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، Bluehost گزینه بسیار خوبی است زیرا منابع زیادی را با قیمت پایین ارائه می دهد – که وقتی از پیوند ما استفاده می کنید حتی پایین تر است. می‌توانید در سال اول Bluehost را فقط با 2.95 دلار دریافت کنید!

اما اگر می‌خواهید از میزبانی استفاده کنید، فلایویل و WP Engine دو تا از بهترین شرکت‌های میزبانی وردپرس مدیریت شده هستند . هر دو ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند، و از همه بهتر، دیگر نیازی نیست به سرور خود فکر کنید، زیرا آنها همه چیز را برای شما انجام می‌دهند.

مرحله 2: نام دامنه را انتخاب کنید

هنگام ثبت نام با یک میزبان برای فضای سرور، باید نام دامنه خود را در دسترس داشته باشید. نام دامنه شما برای وب سایت شما منحصر به فرد است و می توانید این نام ها را از ثبت کننده هایی مانند NameCheap و GoDaddy. نامی را با دقت انتخاب کنید، زیرا ممکن است بعداً تغییر آن بسیار نامرتب باشد.

مرحله 3: وردپرس را نصب کنید

نصب وردپرس آسان است! با هاست های مدیریت شده، نصب وردپرس شما از قبل برای شما راه اندازی شده است. اگر Bluehost را انتخاب کنید، به سادگی مراحل نصب را با یک کلیک دنبال کنید و باید وردپرس را ظرف چند دقیقه آماده کنید.

وقتی به صفحه ورود رسیدید، نام کاربری و رمز عبوری که هنگام نصب وردپرس ایجاد کرده اید را وارد کرده و وارد وب سایت خود شوید. پس از رسیدن به آنجا، می توانید به ایجاد وب سایت نمونه کارها واقعی خود بپردازید.

مرحله 4: یک تم را انتخاب و فعال کنید

این مرحله برای ما آسان خواهد بود، زیرا Total به نظر ما یکی از بهترین تم هایی است که می توانید برای هر پروژه ای انتخاب کنید، زیرا این طرح زمینه دارای تعداد زیادی ویژگی و گزینه است که می توانید برای مشاغل، سازمان های خیریه، نمونه کارها و موارد دیگر استفاده کنید. و با واردات آسان نسخه ی نمایشی می توانید وب سایت های نمونه کارها زیبایی را با Total تنها با چند کلیک ایجاد کنید، مانند این زیر:

پس از نصب تم کل، با کلیک روی ظاهر > تم ها > افزودن جدید، آن را از داشبورد خود فعال کنید.

در این مرحله، شما باید یک انتخاب داشته باشید – می‌توانید به سادگی هر وب‌سایت نسخه‌ای را از Total با استفاده از Demo Importer وارد کنید.  Total بیش از ۴۰ وب‌سایت از پیش ساخته شده، از جمله نسخه‌های نمایشی برای نمونه کارها دارد. می‌توانید هر نسخه‌ای را انتخاب کنید، آن را وارد کنید و محتوای خود را به آن اضافه کنید.

به سادگی نسخه نمایشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و برای نصب، اعلان های روی صفحه را دنبال کنید، سپس هر افزونه مورد نیاز را فعال کنید و محتوای نمونه را وارد کنید (پست ها، انواع پست، ویجت ها، منوها و غیره).

مرحله 5: موارد نمونه کارها را ایجاد و ویرایش کنید و فهرستی از موارد نمونه کارها ایجاد کنید

البته برای شروع نیازی به وارد کردن نسخه نمایشی ندارید، می‌توانید همیشه وب‌سایت خود را از ابتدا بسازید. هنگام استفاده از تم Total، ایجاد نمونه کارها آسان است.

اما قبل از اینکه بتوانیم صفحه نمونه کار خود را ایجاد کنیم، باید موارد نمونه کارها را ایجاد کنیم که در آن قرار می گیرند. با Total، دو گزینه برای ایجاد موارد نمونه کارها دارید.

گزینه 1: استفاده از نمونه کارها از Total’s Custom Post Type As-Is

اولین گزینه شما این است که از نوع پست نمونه کارها برای ایجاد نمونه کارها استفاده کنید. از داشبورد وردپرس، روی Portfolio > افزودن جدید کلیک کنید.

عنوان، برچسب‌ها، دسته‌ها و هر محتوای متنی مورد نمونه کار خود را اضافه کنید. Total از انواع مختلف محتوا پشتیبانی می کند – اگر می خواهید یک تصویر را نمایش دهید، یک تصویر ویژه اضافه کنید، چند تصویر را به بخش گالری تصاویر اضافه کنید تا یک نوار لغزنده ایجاد کنید، یا یک پیوند اضافه کنید. برای یک فایل صوتی یا تصویری در بخش مورد نمونه کارها. اما در همه این موارد، احتمالاً می خواهید یک طرح بندی صفحه را در تنظیمات اصلی (چپ، راست یا بدون نوار کناری) انتخاب کنید و یک تصویر ویژه برای پست خود تنظیم کنید تا در شبکه های نمونه کارها، چرخ فلک ها و پست های مرتبط استفاده شود. پس از اتمام، پست را ذخیره کنید.

مرحله بعدی رفتن به Appearance > Customize > Portfolio برای سفارشی کردن صفحات آرشیو نمونه کارها (اصلی، برچسب ها و دسته ها) و همچنین صفحات مورد تک نمونه کارها . از اینجا می‌توانید طرح‌بندی نوار کناری را انتخاب کنید، پست‌های مرتبط شمارش شوند و عناصر مختلف صفحه را فعال کنید، سپس آن‌ها را به ترتیبی که می‌خواهید بکشید و رها کنید.

همین! فقط موارد بیشتری را برای پر کردن نمونه کارها اضافه کنید.

گزینه 2: با ویژوال کامپوزر الگوی نمونه کار خود را بسازید

اگر می‌خواهید بیشتر فعال باشید، می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های Total و صفحه‌ساز Visual Composer، طراح خود باشید. Visual Composer یک صفحه ساز بصری است که به شما کمک می کند ایجاد کنید طرح بندی های زیبا با استفاده از روش کشیدن و رها کردن. به عنوان یک کاربر، به این معنی است که شما نیازی به دانستن کدنویسی ندارید و در واقع می توانید از فرآیند ساخت وب لذت ببرید. این افزونه به صورت رایگان با Total ارائه می‌شود، و هنگام فعال کردن طرح زمینه، باید پیامی برای نصب افزونه در وب‌سایت خود مشاهده کنید. فقط به یاد داشته باشید که آن را نیز فعال کنید.

برای راه‌اندازی افزونه به تنظیمات ویژوال کامپوزر از داشبورد مراجعه کنید. روی Visual Composer > Role Manager کلیک کنید و تنظیمات را انجام دهید. مهمتر از همه، آهنگساز را برای انواع پستی که می خواهید از آن استفاده کنید، فعال کنید. به طور پیش فرض، Visual Composer فقط در صفحات فعال است. آن را برای انواع پست نمونه کارها نیز فعال کنید تا بتوانید موارد نمونه کار را با کمک ویژوال کامپوزر بسازید.

درست مانند آخرین گزینه، باید با کلیک کردن روی Portfolio > افزودن جدید یک پست جدید ایجاد کنید. به پست خود یک نام بدهید، دسته‌ها یا برچسب‌ها را انتخاب کنید، طرح‌بندی نوار کناری را در قسمت تنظیمات اصلی انتخاب کنید و یک تصویر ویژه تنظیم کنید. پیش نویس پست خود را ذخیره کنید اکنون می توانید شروع به ساختن کنید!

شما این گزینه را دارید که از ویرایشگر ظاهری (بصری) یا باطن (بلاک) Visual Composer برای شروع ویرایش مورد نمونه کارها استفاده کنید. ما ویرایشگر frontend را ترجیح می دهیم زیرا می توانید عناصر صفحه، رنگ های سفارشی، بالشتک ها/حاشیه ها و موارد دیگر را ببینید. اما مهم نیست که از کدام مورد استفاده کنید، برای شروع، دکمه Add Element Visual Composer را انتخاب کنید.

همه عناصر موجود در کتابخانه عناصر را خواهید دید. توتال علاوه بر عناصر استاندارد ویژوال کامپوزر، تعدادی عنصر طراحی شده ویژه در کتابخانه دارد. می‌توانید ببینید که عکس فوری بالا از  Image Slider و یک Text Box برای ایجاد مورد نمونه کارها استفاده می‌کند. با این حال، می‌توانید تقریباً از هر عنصر دیگری از کتابخانه استفاده کنید.

وقتی کار با ویرایش تمام شد، پست نمونه کارها را ذخیره کنید و روی انتشار کلیک کنید. اگر می‌خواهید موارد مشابه زیادی ایجاد کنید، حتی می‌توانید الگو را برای استفاده مکرر ذخیره کنید. برای ذخیره طرح‌بندی خود به‌عنوان یک الگو، به ویرایشگر پشتیبان بازگردید.

روی دکمه Templatera (که شبیه نماد طرح‌بندی خاکستری کمی است) کلیک کنید.

سپس به الگوی خود یک نام بدهید و آن را ذخیره کنید. برای استفاده از الگوی خود در یک پست جدید، فقط روی نماد Templatera کلیک کنید تا طرح‌بندی ذخیره‌شده را درج کنید. یا می توانید الگو را به عنوان پیش فرض برای همه پست های جدید در یک نوع پست مشخص تنظیم کنید.

برای انجام این کار، به Visual Composer > تنظیمات عمومی بروید و الگوی دلخواه خود را برای هر نوع پست تنظیم کنید. اگر قصد دارید موارد زیادی را به نمونه کارها، کارکنان و غیره خود اضافه کنید، این واقعاً در زمان شما صرفه جویی می کند زیرا همه عناصر صفحه استاندارد شما به طور خودکار برای شما درج و قالب بندی می شوند.

مرحله 6: ایجاد صفحه نمونه کارها

اکنون که لیستی از اقلام نمونه کارها را داریم که می‌خواهیم در نمونه کارها نمایش دهیم، وقت آن است که صفحه‌ای را ایجاد کنیم که این موارد نمونه کارها را در خود جای دهد. یک صفحه به روشی که معمولاً با وردپرس انجام می دهید ایجاد کنید. به صفحات > افزودن جدید بروید. صفحه جدید را عنوان کنید و آن را ذخیره کنید.

در مرحله بعد، روی گزینه Visual Composer که می‌خواهید با آن کار کنید کلیک کنید – دوباره می‌توانید از ویرایشگر frontend یا ویرایشگر باطن استفاده کنید. با این کار ویرایشگر زنده کشیدن و رها کردن باز می شود. روی دکمه آبی افزودن عنصر کلیک کنید. ما از عنصر Portfolio Grid برای ساخت صفحه نمونه کارها استفاده خواهیم کرد. شبکه نمونه کارها را انتخاب کنید. اگر چرخ فلکی است که می‌خواهید در صفحه نمونه کارتان باشد، عنصر Portfolio Carousel را انتخاب کنید.

می توانید تنظیمات را در عنصر Portfolio Grid تنظیم کنید تا نحوه نمایش صفحه نمونه کارها را به خوبی تنظیم کنید. می‌توانید اندازه تصاویر را انتخاب کنید، حاشیه‌ها را اضافه کنید، آنها را عنوان کنید، دسته‌ها را مشخص کنید، ترتیب، ستون‌ها و پست‌ها را در هر صفحه انتخاب کنید، صفحه‌بندی را فعال کنید، سبک‌های شبکه را انتخاب کنید، گزیده‌ها را اضافه کنید و موارد دیگر. پس از پر کردن گزینه‌های تنظیمات در زیر ویرایشگر متن، صفحه نمونه کارها را ذخیره کنید.

مشاهده تغییرات حتی زمانی که آنها را ایجاد می کنید امکان پذیر است. وقتی تغییرات را در عنصر Portfolio Grid ذخیره کردم، صفحه نمونه کارها من در قسمت جلویی به این شکل به نظر می رسد.

مرحله 7: نمونه کارها را سفارشی کنید

می‌توانید از تنظیمات موجود در سفارشی‌ساز وردپرس زنده برای تنظیم گزینه‌هایی برای خرده‌های نان، طرح‌بندی بایگانی، سبک پست تکی، برش تصویر و موارد دیگر استفاده کنید.

اگر می‌خواهید تغییراتی در نماد مدیریت، نام نوع پست، اسلاگ و طبقه‌بندی ایجاد کنید، از ویرایشگر نوع پست نمونه کارها استفاده کنید.

مرحله 8: افزودن نمونه کارها به منو

در یک وب‌سایت نمونه کارها، منطقی است که صفحه نمونه کارها در منوی اصلی ظاهر شود تا بازدیدکنندگان بتوانند فوراً به «پورتفولیو» دسترسی پیدا کنند و صفحات نمونه کارها را مشاهده کنند. برای افزودن صفحه نمونه کارها جدید خود به ظاهر > منو بروید، صفحه نمونه کارها را انتخاب کنید و روی افزودن به منو کلیک کنید.

اکنون نمونه کارها به‌عنوان یک آیتم منو به راحتی در صفحه اصلی (و هر صفحه دیگری که منوی اصلی فعال است) ظاهر می‌شود.

اگر می‌خواهید صفحه نمونه کارها صفحه اصلی شما باشد، کافیست به تنظیمات > خواندن بروید، نمایش صفحه اول خود را روی یک صفحه ثابت تنظیم کنید و سپس نمونه کارها را انتخاب کنید. . آسان peasy!

در حال اتمام

با وجود بخش نمونه کارها در وب سایت خود، ممکن است بخواهید ادامه دهید و صفحات بیشتری را به وب سایت خود اضافه کنید. یک صفحه تماس، درباره یا خدماتی که هستند را در نظر بگیرید فوق العاده مفید است و بخشی ضروری از یک وب سایت نمونه کارها است. به تعداد صفحاتی که می خواهید یا نیاز دارید ایجاد کنید، به یاد داشته باشید که موارد مهم را در منو قرار دهید تا یک وب سایت نمونه کار کامل داشته باشید.

با انجام نمونه کارها، می‌توانید به ایجاد ترافیک برای خود بروید نمونه کارها، بهینه سازی تصاویر خود، یا حتی < یک href="https://www.wpexplorer.com/social-commerce-wordpress/" target="_blank" rel="noopener">کسب درآمد از وب سایت خود. چه نکات دیگری برای ساختن نمونه کارها به صورت آنلاین دارید؟

خروج از نسخه موبایل