چگونه از اینستاگرام برای افزایش فروش تجارت الکترونیک خود استفاده کنیم؟

چگونه از اینستاگرام برای افزایش فروش تجارت الکترونیک خود استفاده کنیم؟

اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام باید در اولویت باشد. اینستاگرام اکنون به 600 میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است که همه آنها را مشاهده می کنند. ، پست کردن و اشتراک گذاری عکس ها و تصاویر. این به یک پلتفرم ایده آل برای تبلیغ فروشگاه آنلاین شما کمک می کند.

حضور در اینستاگرام به برند شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. اینستاگرام همچنین به شما این امکان را می دهد که جامعه ای از فالوورها ایجاد کنید که بتوانید محصولات خود را در آنها نمایش دهید. در نهایت اینستاگرام به شما کمک می کند تا سرنخ ایجاد کنید و فروش تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید.

با این حال، مانند همه کانال های رسانه های اجتماعی، هیچ پاداش مطمئنی وجود ندارد. زمان صرف شده برای تبدیل شدن به یک بازیکن اصلی در اینستاگرام می تواند بسیار زیاد باشد. همچنین ردیابی اینکه اینستاگرام چقدر در افزایش فروش تجارت الکترونیک شما موثر است، می تواند دشوار باشد. بنابراین، اگر به دنبال تأثیر واقعی بر درآمد فروشگاه آنلاین خود هستید، بهترین روش اینستاگرام چیست؟

در این مقاله، وظایف عملی را مورد بحث قرار خواهیم داد تا به شما کمک کنیم از اینستاگرام برای افزایش تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. حراجی. ما به نحوه شروع به کار در اینستاگرام، نحوه متمایز کردن تصاویر خود از سایرین و هشتگ هایی که باید استفاده کنید، خواهیم پرداخت. سپس نحوه ایجاد حضور واقعی در اینستاگرام و نحوه استفاده از تبلیغات برای افزایش ترافیک اینستاگرام به وب سایت وردپرس خود را در نظر خواهیم گرفت.

شروع به کار با اینستاگرام

اینستاگرام به سرعت راه اندازی می شود. به سادگی برنامه را برای گوشی هوشمند خود از گوگل پلی یا اپل استور دانلود کنید. پس از ثبت نام سریع، آماده شروع کار هستید. به همین راحتی است!

انتخاب عکس نمایه

هنگامی که حساب خود را راه اندازی کردید، باید یک عکس نمایه آپلود کنید. چیزی را انتخاب کنید که مربوط به فروشگاه تجارت الکترونیکی شما باشد، در حالت ایده آل آرم خود را. همیشه مطمئن شوید که این چیزی است که مردم تشخیص می دهند و به خاطر خواهند آورد. اگر چهره کسب‌وکارتان هستید، می‌تواند تصویری از شما باشد، یا اگر یک کالای اصلی را می‌فروشید، می‌تواند عکس آن محصول خاص باشد.

افزودن بیو

< /شکل>

بیوگرافی شما مهم است زیرا به مخاطبان شما درباره کسب و کارتان، اینکه چه کسی هستید و چه چیزی می فروشید، می گوید. بیو فقط 150 کاراکتر دارد، بنابراین باید تا حد امکان اطلاعات را در تعداد کوتاهی از کلمات جمع کنید. اینجاست که می‌توانید یک پیوند به وب‌سایت خود اضافه کنید، بنابراین مطمئن شوید که آن را در انتهای بیو خود اضافه کنید. این به افزایش ترافیک به سایت وردپرس شما کمک می کند.

ارتقا به یک حساب تجاری

پس از تکمیل نمایه خود، باید به حساب تجاری ارتقا دهید. انجام این کار ساده و رایگان است، اما باید برخی از جزئیات تماس را برای کسب و کار خود اضافه کنید و یک صفحه تجاری فیس بوک داشته باشید.

اگرچه ارتقاء به یک حساب تجاری ضروری نیست، اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک جدی هستید، قطعاً توصیه می شود. یک حساب تجاری به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت وردپرس خود و محصولاتی که می فروشید نمایش دهید. سایر مزایا عبارتند از بینش در مورد پست ها و دنبال کنندگان، و همچنین گزینه ترویج تصاویر برای هدایت اهداف تجاری.

هنگامی که حساب کسب و کار شما راه اندازی شد، وقت آن است که شروع به اضافه کردن تصاویر کنید…

تصاویر خود را متمایز کنید

< /شکل>

اینستاگرام یک کانال رسانه اجتماعی مبتنی بر تصویر است، بنابراین بسیار مهم است که تصاویر شما خوب فکر شده و با کیفیت بالا باشند. تصاویر شما باید از بقیه متمایز باشند، بنابراین به ارسال ترکیبی از عکس های زیبا، اصلی، سرگرم کننده و قابل تامل فکر کنید.

بیایید نگاهی به مواردی که باید در هنگام پست کردن تصاویر در نظر بگیریم، و از چه ابزارهایی می‌توان استفاده کرد تا آن‌ها را تا این حد خاص کنید.

به دنبال فروش سخت نباشید

< /شکل>

اینستاگرام در مورد فروش سخت نیست، بنابراین فقط تصویری را که آشکارا تبلیغات محصولات را نشان می دهد، نمایش ندهید. به این فکر کنید که چگونه می توانید محصولات خود را در حال استفاده به شکلی ظریف نشان دهید. نمایش سبک زندگی که محصول شما ایجاد می کند، روشی موثر برای تبلیغات بی سر و صدا برای محصولات شما است.

نمونه‌ای عالی از تبلیغات سبک زندگی ظریف در اینستاگرام از نایک ارائه شده است. اکثر تصاویر آپلود شده توسط نایک ورزشکاران را در حال عمل نشان می دهد. تا زمانی که با دقت بیشتری نگاه کنید متوجه می شوید که همه این ورزشکاران نایک به تن دارند. در اینجا نایک نه تنها محصولات خود را می فروشد، بلکه سبک زندگی را که برند آنها الهام می بخشد، می فروشد. و چه کسی نمی خواهد یک ورزشکار مشهور در اوج بازی خود باشد؟!

افزودن متن به تصاویر

< /شکل>

افزودن همپوشانی متنی به تصاویر راهی عالی برای تعامل با مخاطبان شماست. یک نقل قول الهام بخش اضافه کنید، یک سوال بپرسید، اخبار را به اشتراک بگذارید، یا نظر خود را در مورد یک عکس بیان کنید. افزودن این اطلاعات اضافی به یک تصویر، بینندگان را ترغیب می‌کند که پست شما را متوقف کرده و در نظر بگیرند.

هنگام استفاده از همپوشانی متن، متن پررنگ و روشن خوب است، اما مطمئن شوید که از تصویر کم نمی‌کند. افزودن متن به اشتراک‌گذاری نشانی اینترنتی وب‌سایت وردپرس، کد کوپن تخفیف یا فروش، می‌تواند راهی موثر برای هدایت ترافیک به وب‌سایت شما باشد. با این حال، از این تدبیر کم استفاده کنید. تبلیغات بیش از حد روی تصاویر احتمالاً فالوورهای اینستاگرام شما را از دست می دهد.

یک کلاژ ایجاد کنید

< /شکل>

ایجاد یک کلاژ خیره کننده راه دیگری برای کمک به متمایز شدن تصاویر شما از دیگر افراد است. گفتن یک داستان از طریق کلاژ می تواند راهی موثر برای جذب مخاطبان شما و ایجاد علاقه به محصولات شما باشد.

برنامه رایگان برنامه Instagram Layout به شما امکان می دهد کلاژهای منحصر به فردی ایجاد کنید. سپس این موارد را می توان آپلود کرد و با دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه شما به اشتراک گذاشت.

آپلود یک نمایش اسلاید

< /شکل>

در فوریه امسال، نمایش اسلایدهای اینستاگرام به وجود آمد. نمایش اسلاید اینستاگرام به شما امکان می دهد 10 عکس یا ویدیو را برای پخش به صورت اسلایدشو در اینستاگرام آپلود کنید. این برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک ایده‌آل است، زیرا به شما امکان می‌دهد طیف وسیعی از محصولات را در یک نمایش اسلاید نشان دهید. با توجه به اینکه نمایش اسلاید هنوز یک مفهوم نسبتاً جدید در اینستاگرام است، ارزش استفاده از این گزینه نمایش را دارد.

استفاده از ویدئو

برای تأثیرگذاری واقعی در اینستاگرام، انتشار رسانه‌های مختلف برای جذب سلیقه‌های مختلف مخاطبان و جلب علاقه دنبال‌کنندگان مهم است. ایجاد ویدیوها راه عالی دیگری برای جذب بینندگان است و به شما کمک می کند تا از رقبای خود متمایز شوید.

اینستاگرام به شما امکان می دهد در هر بارگذاری تا 15 ثانیه ویدیو اضافه کنید. از ویدیو برای نشان دادن محصول خود در حال حرکت، در حال استفاده، حل یک مشکل یا به روشی دیگر مرتبط، سرگرم کننده یا جالب استفاده کنید.

< /شکل>

درست کردن هشتگ ها ممکن است سخت باشد. استفاده از تعدادی هشتگ پرطرفدار برای مشاهده تصاویر شما توسط مخاطبان بسیار مهم است. با این حال، هشتگ‌هایی که خیلی مبهم هستند در نهایت افرادی را جذب می‌کنند که در واقع هیچ علاقه‌ای به محصولاتی که شما می‌فروشید ندارند.

هشتگ‌های پرطرفدار نیز دائماً در حال تغییر هستند، بنابراین هر بار که یک تصویر جدید ارسال می‌کنید، حتماً درباره هشتگ‌های مرتبط تحقیق کنید. در اینجا چند راه برای یافتن هشتگ های مناسب برای تصاویر شما وجود دارد…

< /شکل>

دو مکان عالی برای جستجوی هشتگ های مناسب، هر دو در خود اینستاگرام هستند. در مرحله اول، عملکرد جستجو در اینستاگرام لیستی از تمام هشتگ‌های مرتبط برای جایگاه، فروشگاه تجارت الکترونیک یا محصول شما را در اختیار شما قرار می‌دهد. به سادگی کلمه کلیدی خود را تایپ کنید و به شما نشان می دهد چه کلمات مرتبطی را جستجو می کنید.

دوم، بررسی کنید که رقیب شما از چه هشتگ هایی در اینستاگرام استفاده می کند. شما به دنبال جذب مخاطبی مشابه با رقبای فوری خود هستید، بنابراین ببینید از چه هشتگ هایی برای جذب افراد استفاده می کنند… و سپس از آنها نیز استفاده کنید.

از ابزار شخص ثالث استفاده کنید

یک ابزار شخص ثالث، مانند برنامه Focalmark به شما کمک می کند تا هشتگ های مرتبط اینستاگرام را برای هر عکسی که پست می کنید پیدا کنید. به سادگی فوکوس تصویری را که پست می کنید شناسایی کنید و Focalmark لیستی از هشتگ های محبوب برای آن موضوع را در اختیار شما قرار می دهد. هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که برای فروشگاه و محصولات تجارت الکترونیک شما مناسب‌تر هستند.

هشتگ فروشگاه تجارت الکترونیک خود را ایجاد کنید

همانطور که فروشگاه تجارت الکترونیک شما رشد می کند، می خواهید نام تجاری شما از طریق هشتگ منحصر به فرد شما قابل جستجو باشد. این هشتگ باید به تمام تصاویری که پست می‌کنید اضافه شود و همه عکس‌های شما را فوراً جستجو کنید. همچنین باید هشتگ منحصر به فرد خود را با افزودن آن به بیو اینستاگرام خود با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

یک حضور در اینستاگرام ایجاد کنید

تا اینجا در این مقاله، نحوه راه‌اندازی یک حساب کاربری اینستاگرام، افزودن انواع تصاویر و رسانه‌های محصول نمایش‌دهنده و نحوه برچسب‌گذاری صحیح آنها با هشتگ را مورد بحث قرار داده‌ایم. با این حال، اگر می خواهید از اینستاگرام برای افزایش فروش تجارت الکترونیک خود استفاده کنید، متأسفانه فقط ارسال تصاویر خود کافی نیست. بنابراین برای رشد اینستاگرام خود چه کارهای دیگری باید انجام دهید؟

به طور منظم پست کنید

ایجاد برنامه زمانی که قرار است پست بگذارید و به آن پایبند باشید، مهم است. برای حفظ حضور دائمی در اینستاگرام، تصاویر باید به طور مرتب پست شوند.

استفاده از یک زمان‌بندی مانند بعدا راهی آسان برای سازماندهی و به‌روز ماندن پست‌های خود است. بعدا به شما امکان می دهد پست های اینستاگرام را به صورت بصری برنامه ریزی و زمان بندی کنید، بنابراین می توانید ببینید چه زمانی چه چیزی منتشر می شود. با مدیریت حرفه ای حساب اینستاگرام خود، قادر خواهید بود با برندهای بزرگ در صنعت خود رقابت کنید.

افزودن تماس به اقدام

اگر هشتگ‌های مناسبی را اضافه کرده‌اید، ترافیکی برای تصاویر خود دریافت خواهید کرد. بنابراین چگونه می‌خواهید این مخاطبان شما را دنبال کنند؟

زیر هر تصویری که منتشر می‌کنید یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید تا افراد را وادار به تعامل با عکس‌های شما کنید. از آنها سوالی در مورد تصویر بپرسید و آنها را تشویق کنید تا افکار خود را به اشتراک بگذارند. هرچه افراد بیشتری با یک تصویر درگیر شوند، احتمال بیشتری دارد که شما را دنبال کنند.

گاهی اوقات می توانید از آنها بخواهید که شما را دنبال کنند، فروش را انجام دهند یا با افزودن URL در نظرات آنها را به وب سایت وردپرس خود هدایت کنند. با این حال، این کار را اغلب انجام ندهید، زیرا نمی‌خواهید بیش از حد برانگیزاننده فروش به نظر برسید.

دنبال کنید، دوست داشته باشید، و نظر دهید

علاوه بر اینکه مرتباً عکس‌های خود را پست می‌کنید و روی آنها نظر می‌دهید، باید زمانی را صرف لایک کردن و نظر دادن روی تصاویر دیگران کنید. تصاویر و کاربران را در جایگاه خود هدف قرار دهید تا کسانی که در صنعت شما هستند شما را به عنوان یک متخصص در این زمینه بشناسند.

در نظرات سؤالات بپرسید، یا نظرات متفکرانه ای را برای تعامل با کسانی که تصاویر را پست می کنند یا نظرات را می خوانند، اضافه کنید. اگر مردم شما را به عنوان ارزش افزوده ای به یک بحث ببینند، شما را فردی ارزش دنبال کردن خواهند دید. این به شما کمک می کند تا یک انجمن اینستاگرام ایجاد کنید که بتوانید محصولات تجارت الکترونیک خود را در آن تبلیغ کنید.

در اینستاگرام تبلیغ کنید

تبلیغات در اینستاگرام می تواند راهی بسیار موثر برای هدایت ترافیک اینستاگرام شما به وب سایت وردپرس شما باشد. روش‌های مختلفی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد. می‌توانید یک عکس، ویدیو، یا تبلیغات چرخ فلکی ایجاد کنید و همچنین از بین اهداف تجاری متعددی انتخاب کنید.

هنگام تنظیم تبلیغات خود، ابتدا باید هدف اصلی آگهی را انتخاب کنید. اگر به دنبال استفاده از اینستاگرام برای افزایش فروش تجارت الکترونیک خود هستید، هدف تبلیغات شما باید «تبدیل» باشد. انتخاب گزینه «تبدیل» به شما امکان می‌دهد دکمه Call-to-Action (اکنون خرید کنید) را به تبلیغات اینستاگرام خود اضافه کنید. با کلیک بر روی این دکمه «اکنون خرید کنید»، مخاطبان شما به صفحه دلخواه شما در وب سایت وردپرس شما هدایت می شوند.

از طریق دکمه Call-to-Action، راهی برای مخاطبان خود ایجاد می کنید تا مستقیماً به سایت و محصولات شما دسترسی داشته باشند. این دکمه فقط با تبلیغات پولی در دسترس است و این گزینه ای است که فروشگاه های تجارت الکترونیک قطعا باید در نظر بگیرند.

از اینستاگرام با وب سایت خود برای افزایش فروش تجارت الکترونیک خود استفاده کنید< /h2>

در آخر – مهم است که حساب اینستاگرام یا پست های خود را در وب سایت خود نشان دهید. چند راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید، اما ساده ترین آن این است که به سادگی از یک تم آماده WooCommerce استفاده کنید که از قبل شامل یک بخش یا ویجت سفارشی اینستاگرام است.

اما اگر از قبل تم مورد علاقه خود دارید که فاقد یکپارچگی اینستاگرام است، همیشه می توانید پست های اینستاگرام خود را به صورت دستی جاسازی کنید یا یک افزونه از مخزن وردپرس بگیرید تا فید خود را اضافه کنید.

یکی از گزینه‌های عالی Spotlight Instagram Feeds PRO است که چندین ویژگی را برای سفارشی‌سازی و جاسازی فیدهای اینستاگرام در سایت شما ارائه می‌دهد. اما ما یک مقاله کامل در مورد نحوه افزودن اینستاگرام به وردپرس داریم که برای کسب اطلاعات بیشتر باید بررسی کنید!

نتایج ردیابی

مهم است که بدانید آیا کار سخت شما نتیجه داده است یا خیر و آیا اینستاگرام واقعاً به شما برای فروش محصولات کمک می کند. Iconosquare بینش عمیقی در مورد فعالیت اینستاگرام، مخاطبان و تبدیل‌های شما ارائه می‌دهد. تجزیه و تحلیل های خود را به دقت دنبال کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد. و همیشه نتیجه نهایی را در نظر داشته باشید… افزایش فروش تجارت الکترونیک خود را.

برای بهبود حضور در اینستاگرام و کمک به افزایش فروش تجارت الکترونیک خود چه کاری باید انجام دهید؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید…

خروج از نسخه موبایل