چگونه می توان شهرت سایت وردپرس خود را در حال حاضر بهبود بخشید

چگونه می توان شهرت سایت وردپرس خود را در حال حاضر بهبود بخشید

موفقیت کلی وب سایت شما ممکن است کاملاً به این بستگی داشته باشد که آیا افراد با نظرات و نظرات بد شما را مورد سرزنش قرار می دهند یا خیر. اگرچه یک کسب‌وکار متوسط ​​هزاران بررسی بد Yelp ندارد، اما بارها دیده‌ایم که چگونه پاسخ ندادن مناسب به بازخورد می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای شهرت آینده شما شود.

به طور کلی، اینترنت جایی برای خجالت کشیدن در مورد عالی بودن کسب و کار شما نیست. در غیر این صورت، افرادی که از کسب و کار شما ناراضی می شوند از شما بلندتر خواهند بود.

ایجاد شهرت عالی آسان نیست، اما با کمی کار می‌توانید این کار را انجام دهید. و امروز به شما نشان خواهیم داد که چگونه شروع کنید.

1. به همه نظرات/نظرات درباره نام تجاری خود پاسخ دهید

کاربران در سراسر اینترنت درباره وب‌سایت، نام تجاری و شرکت شما نظر می‌دهند. نادیده گرفتن این نظرات و نظرات فقط باعث می شود به نظر برسد که علاقه ای به بازخورد ندارید.

از امروز، بهترین مکان‌ها برای جستجوی نام تجاری خود عبارتند از:

  • Google Alerts (جستجوی مقالات و نظرات در سراسر اینترنت)
  • تویتر (جستجوی تمام توییتر و مشاهده نظرات در صفحه شخصی شما)
  • فیس بوک (عمدتاً برای نظرات در صفحه شخصی شما)
  • Yelp (اگر یک کسب و کار محلی دارید این بسیار مهم است)

بررسی‌های وبلاگ می‌تواند به هر دو صورت انجام شود، اما داشتن یک برنامه وابسته یا ارجاع (به زیر مراجعه کنید) می‌تواند شانس شما را برای دریافت نظرات نوشتاری خوب افزایش دهد. با این حال، رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها در مکان‌هایی مانند Google و Yelp زمانی که مردم عصبانی هستند بیشتر اتفاق می‌افتد.

اگر یک نظر تیک دار در وبلاگ خود یا یک بررسی تند در Yelp مشاهده کردید، هر بار با این فرمول پاسخ دهید:

  • از ناراحتی پیش آمده پوزش بخواهید
  • از نگرانی آنها سپاسگزاریم
  • مشکل را حل کنید (با کوپن یا رایگان)

این روش در آینده به همه نشان می دهد که شما یک شرکت معقول هستید. این احتمال وجود دارد که بازبین به عنوان مهره دیده شود.

2. نوشتن نظرات/نظرات را برای مشتریان خوب بسیار آسان کنید

مشوق‌ها و قیف‌های پیام‌رسانی مناسب در اینجا بسیار زیاد است. در مورد زمان بندی هم همینطور. برای مثال، شاید شما یک مشاور املاک و مستغلات هستید و دوست دارید مشتریان قبلی شما نظرات خوبی در صفحه کسب و کار Google شما بنویسند.

ارسال یک ایمیل فقط چند روز پس از اتمام کار ضروری است. به این ترتیب آنها آن را فراموش نمی کنند. باید یک پیوند به صفحه بررسی وجود داشته باشد، که باعث می شود به هم ریختن آن غیر ممکن شود. همچنین، گنجاندن دستورالعمل‌ها و نامه‌ای شخصی‌سازی‌شده بسیار خوب است تا آنها احساس کنند مجبور به نوشتن نظر می‌شوند.

مشوق‌ها نیز تا زمانی که به آنها نگویید که باید یک نظر خوب بنویسند مفید هستند.

یک راه آسان برای اطمینان از اینکه هرگز پیگیری با مشتریان را فراموش نمی کنید استفاده از یک افزونه است. اگر یک افزونه تجارت الکترونیک مانند ایمیل‌های یادآوری WooCommerce را نصب کنید می‌توانید به راحتی یادآوری‌های مرور خود را به مشتریان خودکار کنید تا آن 5 ستاره را کسب کنید!

3. خود را به یک مرجع در جامعه تبدیل کنید، چه آنلاین و چه غیر فعال

ممکن است بگویید، “تاسیس کردن یک وبلاگ معتبر یا صدای انجمن به صورت آنلاین مدتی طول می کشد.”

اما، رفتن به یک نمایشگاه تجاری، دادن کارت‌ها و نشان دادن اینکه می‌خواهید بخشی فعال از جامعه باشید، کاری است که می‌توانید در آخر هفته انجام دهید.

بنابراین، یک جستجوی سریع در Google را برای یافتن عملکردهای صنعتی در منطقه خود تکمیل کنید. اگر یکی می آید، چند کارت ویزیت چاپ کنید و بروید! اگر نه، یک انجمن آنلاین پیدا کنید که مرتبط باشد، خود را معرفی کنید و شروع به پاسخ دادن و پرسیدن سؤال کنید.

4. مشتریان/مشتریان گذشته را نشان دهید و چرا آنها شما را دوست دارند

از گواهینامه‌ها گرفته تا آرم‌های شخص ثالث از مشتریان قبلی، اثبات اینکه با شرکت‌های دیگر (مشتریان بالقوه شناخته شده) کار کرده‌اید، یک تقویت بزرگ برای هر کسب‌وکار آنلاین است.

بسته به موضوع وردپرسی که استفاده می‌کنید، افزودن ویترین مشتری می‌تواند به آسانی و درج یک ماژول جدید باشد. با تم کل می‌توانید از میان شبکه‌های تصویر، چرخ فلک‌ها و لغزنده‌هایی که به آسانی قابل انتخاب هستند، انتخاب کنید. در هر صفحه‌آرایی درج شده و سفارشی‌سازی می‌شود (حتی یک صفحه مطبوعاتی زیبا در نسخه نمایشی Boost وجود دارد با استفاده از جعبه های نماد).

5. تقدیم تمجیدها، مهم نیست چقدر کوچک

جوایز برای همه مشاغل بسیار زیاد است. حتی بسیاری از فیلم ها و نمایش های برادوی با جوایزی که دریافت می کنند زندگی می کنند و می میرند. نکته جالب در مورد جوایز این است که همه آنها توسط شخصی ساخته شده اند. شما می توانید استدلال کنید که برخی از آنها معتبرتر از دیگران هستند، اما مشتریان و مشتریان دوست دارند ببینند که شما حداقل برای چیزی شناخته شده اید.

جایزه کیفیت اولیه J.D. Power and Associates را برای صنعت خودرو دریافت کنید. این سازمان پس از اندازه گیری مشکلات در 90 روز اول مالکیت، جایزه را اعطا می کند. بسیاری از مردم این را نوعی شوخی می دانند (از آنجایی که 90 روز زمان بسیار کمی برای داشتن ماشین است). با این حال، هر برنده این جایزه دیوانه وار برنده می شود. همانطور که باید، زیرا این امر باعث بهبود شهرت آنها می شود.

6. هر روش تماس ممکن

را ارائه دهید

به مشتریان خود اجازه دهید در صورت امکان تماس بگیرند، چت کنند، ایمیل بزنند یا یک کبوتر حامل بفرستند. زمانی که برخی از کسب و کارهای آنلاین نمی توانند تماس های تلفنی را مدیریت کنند، قابل درک است. اما حداقل باید یک پنل چت برای تعامل سریع در نظر بگیرید.

باز هم، افزونه ها راه بسیار خوبی برای افزودن قابلیت های اضافی به وب سایت شما هستند. ما فرم تماس 7 و WPForms برای ساخت فرم تماس سفارشی. یا می‌توانید یکی از این افزونه‌های چت زنده توصیه‌شده را امتحان کنید. تا بتوانید در زمان واقعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

7. اجازه دسترسی آسان به Fine Print

را بدهید

این به نوع کسب‌وکاری که در حال اجرا هستید بستگی دارد. اگر یک سایت تجارت الکترونیک دارید، این نکته با توجه به تعداد صفحاتی که به چاپ خوب اختصاص داده اید بسیار مهم است.

به عنوان مثال، ممکن است مجبور شوید شرایط خدمات و خط مشی بازگشت را بنویسید. اکثر مشتریان هر دو را نادیده می گیرند، اما برخی فقط زمانی خرید می کنند که ببینند شما هر دو را دارید. بنابراین، برای دسترسی آسان، پیوندهای واضح را در فوتر خود قرار دهید.

8. هنگام پیوند، به صفحات فرود

بروید

آیا محصولات یا خدمات را از طریق Google Ads می فروشید؟ آیا یک صفحه فیس بوک دارید که در آن به موارد جدید خاصی در وب سایت خود پیوند دهید؟

چه در حال اجرای یک وبلاگ با یک وبینار یا یک فروشگاه کامل تجارت الکترونیک با محصولات جدید در هر فصل باشید، صفحات فرود باعث می شوند که مشتریان احساس بهتری داشته باشند و بیشتر از شما خرید کنند. Best Buy شهرت خوبی در صفحات فرود ایجاد کرده است و مشتریان را مستقیماً محصولات مناسب را با کلیک بر روی تبلیغات Google نشان می دهد.

نمیدانید از کجا شروع کنید؟ راهنمای کامل ما را در مورد نحوه ساخت صفحات فرود با وردپرس بررسی کنید. ما سه راه را پوشش می دهیم که می توانید صفحه فرود خود را با استفاده از تم ها، افزونه ها یا کد سفارشی بسازید.

9. امنیت را یک اولویت ثابت قرار دهید

اگر کاربران گواهینامه SSL در یک سایت تجارت الکترونیک، آنها دلیل محکمی برای ترک بدون بازگشت دارند. همین امر در مورد نظرات اسپم در وبلاگ شما صدق می کند. این فقط باعث می شود به نظر برسد که برای شما مهم نیست چه کسی به سایت شما می آید.

از هرزنامه‌ها گرفته تا به‌روزرسانی افزونه‌ها، تم‌ها و وردپرس، امنیت نقش مهمی در نحوه مشاهده مردم از شهرت آنلاین شما دارد. اگرچه شما فقط چند سیگنال اعتماد وردپرس برای انتخاب دارید از برای نشان دادن امن بودن سایت شما (مانند McAfee Secure) ، این وظیفه شماست که همه چیز را در قسمت جلویی و پشتی بپوشانید.

10. نوشتن هدف سایت خود روی دیوار و پایبندی به آن

آیا نام تجاری شما بیانیه ماموریتی دارد؟ آیا مجموعه ای از قوانین را وضع کرده اید که شما را منحصر به فرد می کند؟ اگر نه، وقت آن است که قلم را روی کاغذ بیاورید. چرا؟ زیرا در برخی مواقع مردم شرکت شما را دارای هدف می بینند. اما اگر هدف منسجم نباشد، هیچکس در آینده به شما اعتماد نخواهد کرد.

به عنوان مثال، Zappos با ارائه حمل و نقل سریع و حمل و نقل غافلگیرکننده گاه به گاه برای برخی از مشتریان، نام خود را به دست آورده است. با این حال، اگر برخی از مشتریان حمل‌ونقل متوسط ​​یا آهسته دریافت می‌کردند، فکر می‌کردند، «اوه، من فکر می‌کردم که هدف خرید از Zappos همین است» و دیگر از آنجا خرید نکنند.

به طور خلاصه، منحصر به فرد بودن خود را اعلام کنید و به قول هایی که می دهید پایبند باشید.

11. به افراد اجازه دهید از طریق پیوندهای رسانه های اجتماعی بیشتر درباره شرکت شما کاوش کنند

ایجاد حساب‌های رسانه‌های اجتماعی یک چیز است، اما ارائه این پیوندها در وب‌سایتتان چیز دیگری است.

چرا؟ زیرا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی امکان کاوش بیشتر در مورد یک شرکت را فراهم می‌کنند.

حساب‌های اجتماعی نگاه شخصی‌تری به برند شما ارائه می‌دهند. مشتریان می توانند افراد مشغول به کار، فعالیت ها و رویدادهای سرگرم کننده، تلاش های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر را ببینند. ما راهنماهایی در مورد WPExplorer داریم که اینستاگرام برای تجارت الکترونیک را پوشش می دهد، SnapChat و WordPress، افزایش فالوورهای اجتماعی و موارد دیگر. نگاهی بیندازید و شروع به ایجاد دنبال کنندگان خود کنید.

12. در مورد جوایز ارجاع و شرکت های وابسته

فکر کنید

یک چیز مسلم است. اگر دیگران به دلیل صحبت زیبا در مورد شرکت شما پاداش بیشتری دریافت می کنند، ارجاعات بیشتری دریافت خواهید کرد. نکته جالب در مورد یک برنامه وابسته یا ارجاع این است که پیکربندی هر دو با افزونه مناسب وردپرس فقط چند لحظه طول می کشد. تعداد زیادی افزونه های وردپرس وابسته بسیار جذاب وجود دارد، اما یکی از موارد دلخواه ما AffiliateWP است.

پس از آن، می‌توانید به افرادی که شرکت شما را بررسی یا توصیه می‌کنند، کمیسیون بدهید. تضمینی برای دریافت نظرات خوب نیست، اما مطمئناً شانس شما را افزایش می‌دهد.

نکته دیگری در مورد اعتبار سایت دارید؟

برخی از بهترین راه‌ها برای بهبود شهرت سایت شما در حال حاضر می‌تواند ظرف یک ساعت آینده انجام شود. اگر سؤال یا پیشنهادی در مورد نکات شهرت سایت خود دارید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

خروج از نسخه موبایل