وردپرس 4.8 “Evans” انتشار و ویژگی های جدید

وردپرس 4.8 “Evans” انتشار و ویژگی های جدید

پنجشنبه مبارک (یا شاید جمعه بسته به هر کجای دنیا که هستید) – با نام مستعار روز به روز رسانی وردپرس! Automattic به تازگی وردپرس 4.8 را با نام مستعار “ایوانز” به نام ویلیام جان ایوانز (پیانیست مدرن جاز خود آموخته) منتشر کرده است، بنابراین وقت آن است که برای به روز رسانی سایت های خود آماده شوید.

اگرچه نمی‌توانم بگویم تغییرات بزرگ زیادی وجود داشته است، ویژگی‌های جدید سرگرم‌کننده‌ای برای بازی وجود دارد. به خواندن ادامه دهید تا موارد جدید وردپرس 4.8 را بررسی کنید!

ابزارک های رسانه جدید

یکی از قابل‌توجه‌ترین موارد افزوده به هسته وردپرس، ۴ ویجت جدید با نام تجاری است! اکنون می توانید به راحتی تصاویر، ویدیو، صدا و متن غنی را در نوارهای کناری، پاورقی و غیره خود وارد کنید. دیگر با کد یا قالب بندی سفارشی مشکلی ندارید. فقط کافی است یک فایل رسانه ای را روی دسکتاپ خود بکشید و رها کنید، یا روی دکمه «افزودن» کلیک کنید تا فایلی را از کتابخانه رسانه خود انتخاب کنید یا یک URL اضافه کنید. و متن غنی درست مانند ویرایشگر پست معمولی شما کار می کند و با میانبرهایی برای لیست ها و پیوندها کامل می شود.

Media Widgets API (برای توسعه دهندگان)

در کنار ویجت‌های جدید، یک هدف جدید API پایه رسانه و ویرایشگر متن JS API که توسعه دهندگان می توانند آن را گسترش دهند. من ویجت‌های بسیار جذاب و خلاقانه‌ای را در آینده پیش‌بینی می‌کنم (شاید گالری‌ها، ویدیوهای مربوط به بخش‌ها – چه کسی می‌داند!).

مرزهای پیوند

دومین ویژگی که ممکن است برخی از کاربران از آن استقبال کنند این است که مرزهای پیوند واضح است که ویرایش پیوندها را در محتوای پست شما آسان تر می کند. نیازی به انتخاب دستی متنی نیست که بخشی از پیوند شماست – فقط یک بار کلیک کنید و کل پیوند برای ویرایش انتخاب می‌شود.

ویجت داشبورد رویدادها و اخبار وردپرس

کنجکاو هستید که به زودی کدام WordCamp و ملاقات در نزدیکی شما برگزار می شود؟ ویجت رویدادها و اخبار جدید وردپرس به شما کمک می کند تا از آنچه در حال وقوع است مطلع شوید. این ویجت جدید فهرستی سریع و اجمالی از رویدادهای آینده نزدیک شما را به شما ارائه می‌دهد، به علاوه تعدادی از جدیدترین اطلاعیه‌های خبری WordPress را به اشتراک می‌گذارد.

و بیشتر!

چند ویژگی جدید قابل توجه دیگر از جمله:

وجود دارد

  • نقاط شکست سفارشی‌ساز زنده پاسخگو
  • قوانین جدید CSS برای سرفصل‌های ناحیه مدیریت
  • قابلیت های چند سایتی جدید
  • قلاب های جدید زیادی
  • استهلاک پشتیبانی Silverlight

اما برای مشاهده تسویه حساب بیشتر پست رسمی وردپرس یا از کد دیدن کنید تا ویژگی‌های جدید را با هر نسخه دنبال کنید. از چه ویژگی های جدیدی هیجان زده هستید؟ یا امتحان کرده اید؟ ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم!

خروج از نسخه موبایل