فهرست سطل وردپرس: 30 کاری که باید با وردپرس انجام دهید

فهرست سطل وردپرس: 30 کاری که باید با وردپرس انجام دهید

برترین لیست سطل من بازدید از فیلیپین است زیرا یک لیتر شراب 195 پزو (3 دلار) است و به گفته مت، خفاش ها در روز روشن از هتل ها خارج می شوند. بعدی بالا رفتن با بالون هوای گرم است. در لیست سطل شما چه چیزی وجود دارد؟ امیدوارم اقلام بهتری نسبت به من داشته باشید. همچنین، آیا The Bucket List را با حضور مورگان فریمن تماشا کرده‌اید؟ شما می دانید که اگر مورگان در آن حضور داشته باشد، خوب خواهد بود 🙂

ترس احساسی است که وقتی به یاد می آورید که یک روز مطمئناً خواهید مرد. اما ما امیدواریم که آن روز در آینده ای نزدیک نباشد زیرا در اینجا لیستی دلگرم کننده از 30 کاری است که می توانید با وردپرس انجام دهید قبل از اینکه دست به کار شوید. من به شما اطمینان می دهم، هیچ راه دیگری برای دور زدن این موضوع بسیار تابو وجود نداشت، اما خوشحالم که با آن به پایان رسیده ایم.

اکنون به بخش آبدار می رویم. لیست سطل خود را (اگر دارید) بیرون بیاورید و چند مورد از این موارد را که می توانید با وردپرس خوب قبل از قرار ملاقات با دروگر بد انجام دهید اضافه کنید. به اندازه کافی پنیر؟ پسر، اینجا مثل راه رفتن روی پوست تخم مرغ است با این همه صحبت – باشه، متوقف می‌شوم. بیا تانگو بزنیم دوست من، زندگی خیلی کوتاه است.

1. یک وبلاگ وردپرس

راه اندازی کنید

شاید هنوز برای ایجاد یک سایت وردپرس آماده نیستید. یک وبلاگ کوچک برای آزمایش آب چطور؟ می‌توانید در زیر آفتاب درباره هر موضوعی بنویسید. وبلاگ یک راه عالی برای ورود به دنیای همهجانبه وردپرس است. همچنین برای نشان دادن مهارت های شما شگفت انگیز است – چیزی شبیه به یک نمونه کار. حتی می‌توانید با یک وبلاگ رایگان در WordPress.com شروع کنید، و وقتی زمان رسید، به وردپرس خود میزبان بروید.

2. یک سایت وردپرس

ایجاد کنید

خیلی سریع. اگر سایت وردپرسی ندارید، منتظر چه چیزی هستید؟ هرگز زمان بهتری برای ساخت سایت با استفاده از وردپرس وجود نداشته است. این دیگر فقط یک پلت فرم وبلاگ نویسی نیست – شناسه وردپرس برای تجارت تعداد زیادی سایت از جمله برندهای مشهور جهان را نیرو می دهد. کسب‌وکاری بدون حضور آنلاین، فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهد.

3. ارسال روزانه به مدت یک ماه

گفتن آسان‌تر از انجام، پست کردن یک مقاله روزانه در وبلاگ وردپرس به مدت یک ماه کار آسانی نیست. در عین حال، بسیار قابل انجام است. شما فقط به یک تقویم تحریریه و زمان برای نوشتن نیاز دارید. همه ما وبلاگ هایی با محتوای تازه را تحسین می کنیم، بنابراین نوشتن را شروع کنید و بعد از یک ماه ادامه دهید. این را به فهرست سطل خود اضافه می کنم.

4. یک پست وردپرس ویروسی بسازید

شما هرگز نمی دانید که یک پست تا زمانی که ویروسی نشود. ویروسی شدن ممکن است برای افراد مختلف معنای متفاوتی داشته باشد، اما در نهایت باعث ایجاد منابع ترافیک جدید برای وب سایت شما. بهترین کار این است که بر روی ارائه هر چه بیشتر ارزش برای پست های خود تمرکز کنید و خوانندگان با کمال میل به اشتراک بگذارند.

یک پست مرتبط با وردپرس که من نوشتم حدود 4K اشتراک گذاری فیس بوک داشت، و به همان اندازه که من تا به حال دریافت کرده ام به یک پست ویروسی نزدیک است. من هنوز در حال کار بر روی فرمول برای مردانگی هستم (و ممکن است یافته ها را در یک پست آینده به اشتراک بگذارم) زیرا، صادقانه بگویم، من هیچ ایده ای ندارم که چگونه به وجود آمد.

5. سرعت بارگذاری صفحه وردپرس خود را بهینه کنید

آهسته بارگذاری وب سایت ها بوی بد می دهد. من دائماً روی سرعت سایت‌هایم وسواس دارم زیرا چنین چیزهایی برای حفظ کاربر و رتبه‌بندی جستجوی گوگل عالی هستند. شما باید در مورد سرعت بارگذاری خود نیز کاری انجام دهید زیرا سایت‌های پرسرعت راک هستند. اما نگران نباشید، این راهنمای نحوه سرعت بخشیدن به وردپرس< /a> نکات زیادی در مورد نحوه بهینه سازی وب سایت خود به شما می دهد.

6. 1000 بازدیدکننده را به یک سایت وردپرس در 2 هفته هدایت کنید

همه ما رویای داشتن وب سایت هایی را در سر می پرورانیم که طرفداران زیادی جذب می کنند. ترافیک هدفمند بیشتر به معنای فرصت های بیشتر برای شماست. اما چگونه خوانندگان بیشتری را به سایت وردپرس خود هدایت می کنید؟ همه چیز در محتوای عالی خلاصه می شود، SEO WordPress و نوع درست تبلیغ.

7. یک لیست ایمیل با WordPress

بسازید

هک کردن بسیار آسان است، جذب افراد برای ثبت نام در لیست ایمیل شما باید اولویت اصلی کسب و کار شما باشد. و با تشکر از افزونه های ایمیل مارکتینگ برای وردپرس و گروه انبوهی از خدماتی که در اختیار دارید، حتی نیازی به پرداخت سکه به یک لیست پستی بسازید.

8. در انجمن وردپرس

به یک بلیط پشتیبانی پاسخ دهید

جامعه بزرگ پشت وردپرس بزرگترین نقطه قوت این پلتفرم است و شما نیز می توانید بخشی از آن باشید. چگونه؟ به سادگی با ارائه کمک در انجمن های پشتیبانی. هر روز، کاربران تمام سوالات خود را در انجمن های وردپرس ارسال می کنند. زندگی را برای کسی بهتر کنید و تخصص و تجربه خود را به او بدهید.

9. یک نسخه بتا وردپرس

را امتحان کنید

قبل از انتشار هر نسخه وردپرس، کار زیادی روی فرآیند تست انجام می شود. البته، این تضمین می‌کند که باگ‌ها مدت‌ها قبل از فرود نسخه جدیدتر شناسایی و حذف می‌شوند. بهترین بخش این است که برای شرکت در آزمایش نسخه‌های BETA، نیازی نیست یک توسعه‌دهنده وردپرس سخت‌گیر باشید.

10. در وردپرس Core

مشارکت کنید

WordPress یک پروژه متن باز است که با مشارکت توسعه دهندگان در سراسر جهان ممکن شده است. اگر مهارت های توسعه وب شما چیزی است که می توانید در مورد آن بنویسید، وردپرس به شما این شانس را می دهد که جهان را تغییر دهید، هر بار یک خط کد. وردپرس به تک تک ما نیاز دارد، پس درنگ نکنید – فقط از راهنمای آنها برای به هسته وردپرس کمک می کند.

11. یک سایت وردپرس به صورت رایگان بسازید

اگر بدون پس دادن مقداری بیشتر بگیرید و بگیرید، به سادگی خودخواه هستید. اگر وب‌سایت‌هایی را برای مشتریان می‌سازید، احتمالاً در حال حاضر به اندازه کافی درآمد کسب کرده‌اید، پس چرا پس نمی‌دهید؟ یک سایت وردپرس رایگان بسازید برای یک دوست، یک موسسه خیریه یا کلیسا/مسجد/و غیره محلی شما. نمی کشد، قول می دهم. در واقع، به نفع شما خواهد بود.

12. جمع آوری کمک با استفاده از وردپرس

بسیاری از وبلاگ نویسان قبلاً بارها این کار را انجام داده اند. کاربران وردپرس مشتاق زیادی هستند و برای جمع آوری مقداری پول و جمع مالی برای دلایلی که به آنها اهمیت می دهید. با توجه به این موضوع، من دوست دارم کتاب‌های بیشتری را به بچه‌های آفریقا بفرستم، زیرا نرخ بی‌سوادی در اینجا از پشت بام است. آیا می توانید یک یا دو کتاب اهدا کنید؟ شاید بتوانیم چیزی را حل کنیم.

13. یک دوره آموزشی وردپرس

ایجاد کنید

چیزی که در مورد راه اندازی وبلاگ به آن اشاره کردیم را به خاطر دارید؟ اگر برای مدتی در هر زمینه ای وبلاگ نویسی کنید، دانش زیادی به دست می آورید و در حوزه خود متخصص می شوید. بسیاری از وبلاگ نویسان به چهره های معتبر در جایگاه خود تبدیل می شوند و سپس یک دوره آموزشی وردپرس یا یک کتاب الکترونیکی ایجاد کنید. آن را رایگان یا شارژ کنید – مهم نیست.

14. به انجمن وردپرس بپیوندید

چه راهی بهتر از معاشرت با افراد همفکر برای یادگیری بیشتر در مورد پلتفرم؟ یک میلیون و یک انجمن وردپرس در سرتاسر وب وجود دارد که می‌توانید در مورد آخرین رویدادها اطلاعات کسب کنید، با سایر کاربران وردپرس ارتباط برقرار کنید و به سادگی عالی باشید – فقط کافی است WordPress meetup برای دیدن آنچه به شما نزدیک است.

15. در یک WordCamp شرکت کنید/سازمان دهید

همین روز پیش در فکر سازماندهی یک WordCamp در شهر خودم بودم. همانطور که بسیاری از مردم در مورد وردپرس در اینجا نمی دانند. آره میدونم اما مردم من حتی نمی‌دانند (و باور نمی‌کنند) شما می‌توانید از طریق اینترنت امرار معاش کنید. و به عنوان یک کشور، ما فقط یک رویداد WordCamp در سال داریم.

آیا مردم در مورد وردپرس در شهر شما می دانند؟ شاید اینگونه باشد که زندگی افراد نزدیک خود را تغییر دهید. اگر برای سازماندهی یک WordCamp زحمتی ندارید، شاید بتوانید در دوره بعدی در شهر، شهر یا کشور خود شرکت کنید.

16. وردپرس Swag

را دریافت کنید

هنگامی که در رویداد بعدی وردپرس در منطقه خود شرکت می‌کنید، دستان خود را به وردپرس زیبا ببرید. بله، آن تی شرت مارک وردپرس را هر روز به مدت یک ماه در صورت لزوم یا انجام خالکوبی وردپرس (دائمی یا موقت) بپوشید. حتی می‌توانید WP Swag خود را بسازید (سلام به مجسمه‌سازان و طرفداران پرینت سه بعدی)، بنابراین آسمان در اینجا محدودیت است.

17. با مت مولنوگ

سلفی بگیرید

مت مولنوگ بنیانگذار وردپرس است. او برای شرکت در WordCamp ها و اجلاس سران در سراسر جهان سفرهای زیادی می کند. آیا او به شهری نزدیک شما می آید؟ از قبل در مراسم لعنتی شرکت کنید و از مت بخواهید که برای دوربین شما لبخند بزند. ممکن است شروع یک مکالمه عالی نیز باشد.

18. آموزش توسعه وردپرس

کتاب، دوره های آموزشی بخرید و وبلاگ های وردپرس را بخوانید. هر روز چیزی در مورد وردپرس بیاموزید، و از اینکه چقدر دانش می توانید در یک بازه زمانی کوتاه جمع آوری کنید شگفت زده خواهید شد. به ویژه مهارت های توسعه وردپرس در این زمان فوق العاده ارزشمند است و دوران.

19. یک قالب وردپرس

ایجاد کنید

یکی از زمینه هایی که می توانید تاثیر خود را احساس کنید، تم های وردپرس است. تم هایی وجود دارند که مانند کیک های داغ به فروش می رسند، و از آنجایی که افراد بیشتری به وردپرس می روند، پتانسیل بسیار زیادی برای ایجاد یک کسب و کار پیرامون تم ها وجود دارد. حتی اگر یک تم رایگان وردپرس ایجاد کنید که عالی باشد، درها را به روی دنیایی از فرصت ها باز می کند.

ما تم های رایگان وردپرس خود را در اینجا در WPExplorer به اشتراک می گذاریم، اما شما همچنین می توانید موارد رایگان خود را به وردپرس ارسال کنید. .org و همچنین سایر سایت های رایگان. به علاوه بازارهای بسیار خوبی برای تم های ممتاز وردپرس وجود دارد، مانند جنگل تم، < a href="https://www.wpexplorer.com/out/creative-market" target="_blank" rel="nofollow noopener">بازار خلاق، هیولا الگو و موارد دیگر!

20. یک افزونه وردپرس

ایجاد کنید

ایجاد یک افزونه وردپرس راه دیگری برای تقویت عشق شما به وردپرس است، مشروط بر اینکه کدهای خود را بدانید. به علاوه آموزش های زیادی وجود دارد که به شما نشان می دهد دقیقاً چگونه افزونه های شگفت انگیزی مانند حرفه ای ها را ایجاد کنید. به یک ویژگی برای سایت وردپرس خود نیاز دارید؟ ایجاد یک افزونه ممکن است پاسخ شما باشد. چه کسی می داند، ممکن است شخص دیگری ساخته شما را مفید بداند.

21. یک قالب وردپرس یا فروشگاه افزونه راه اندازی کنید

اگر توسعه دهنده ای هستید که تم ها و/یا افزونه ها را ایجاد می کنید، ممکن است بخواهید خودتان آنها را بفروشید. چرا مغازه باز نمیکنی؟ دانستن راه خود در مورد مضامین و افزونه های وردپرس مفید است و با کمک چند نفر از افراد کلیدی (یا حتی یک تیم در صورت تمایل) می توانید بازار خود را مانند Pippin با دانلودهای دیجیتال آسان. اشتیاق همه چیز در تجارت است.

22. اولین 1000 دلار

خود را بسازید

چه وبلاگ نویسی وردپرس، طراحی وب، مشاوره، تم یا هر چیز دیگری باشد، می توانید با وردپرس 1000 دلار درآمد داشته باشید بدون اینکه پشت خود را به عقب خم کنید. بسیاری از کارآفرینان با وردپرس درآمد میلیونی دارند، پس فقط به آن ادامه دهید.

23. برنده شدن در سئو وردپرس

اگر قبلاً صاحب یک سایت یا وبلاگ وردپرس هستید، آیا دوست ندارید برای کلمات کلیدی SEO خود رتبه خوبی کسب کنید؟ دیدن محتوای شما در صفحه اول گوگل بسیار هیجان انگیز است. به علاوه این به معنای ترافیک بیشتر برای شما است، بنابراین یک موقعیت برد-برد است. این تجارت سئو ممکن است یک چالش به نظر برسد، اما فقط کافی است دست به کار شوید و روز به روز (با کمی گریس آرنج) می توانید SEO وردپرس.

24. تم وردپرس مورد علاقه خود را مرور کنید

منطقه‌ای که دوست دارم در آینده به آن بپردازم، بررسی تم‌های وردپرس (و هزاران مورد در بالای هزاران وجود دارد) یک راه عالی برای بازگرداندن به جامعه است. یافتن بهترین قالب وردپرس برای نیازهای خود را برای مبتدیان و کاربران باتجربه آسان کنید.

25. وبلاگ مهمان در یک نشریه اصلی وردپرس

شما نباید صرفاً برای منافع شخصی، یعنی دریافت بک لینک، وبلاگ مهمان شوید. وبلاگ نویسی مهمان راهی عالی برای آموزش و دسترسی به مخاطبان شما در هر کجا که هستند است. برجسته شدن در یک وبلاگ محبوب وردپرس، در معرض دید شما قرار می گیرد. این برند شما را نیز تقویت می کند و سرنخ ها را حفظ می کند، بنابراین فقط روی وبلاگ خود تمرکز نکنید.

26. کارشناسان مشهور وردپرس

را دنبال کنید

برای ایجاد مورد فوق در مورد انجمن های وردپرس، می توانید با دنبال کردن کارشناسان وردپرس در رسانه های اجتماعی. این افراد معمولاً آخرین اخبار، نکات و توصیه های زیادی را به اشتراک می گذارند که هر روز مفید خواهد بود.

27. فضای کاری خود را با قالب وردپرس مورد علاقه خود تزئین کنید

موضوع مورد علاقه وردپرس شما کدام است؟ من علاقه مندی های زیادی دارم اما این فقط من هستم. من چیزی برای یک سایه خاص از رنگ قرمز دارم، بنابراین فضای کار من دارای مقدار مسخره ای از رنگ قرمز است. همسرم فکر می‌کند من دیوانه هستم، اما من به فضای کارم نیاز داشتم تا سایت بعدی مبتنی بر وردپرس را منعکس کند – که دارای مقادیر زیادی از رنگ‌های قرمز و طلایی است.

شاید بتوانید، حتی اگر به مدت یک هفته باشد، دفتر خود را طوری تزئین کنید که موضوع مورد علاقه وردپرس شما را منعکس کند – یا بهتر است – سایت وردپرس خود را نشان دهد.

28. با وردپرس دوست شوید

من با افرادی که با وردپرس کار می کنند بیشتر از آفلاین ملاقات می کنم. من می دانم که شما احتمالاً فکر می کنید این شخص یک زندگی اجتماعی غیرقابل وجود دارد. خب، من بیشتر وقتم را به صورت آنلاین صرف نوشتن، تحقیق و سرهم بندی این و آن می کنم. در حالی که من دقیقاً آن چیزی نیستم که شما آن را یک ادم واقعی می نامید، اما به لطف وردپرس دوستان زیادی به صورت آنلاین پیدا کرده ام. من با برخی از آنها شخصا ملاقات کرده ام اما هنوز کار در حال انجام است.

29. در وردپرس متخصص شوید

مرد یا دختری باشید که افراد هر زمان که به یک متخصص وردپرس نیاز دارند به سراغ آن می روند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در همین لحظه وارد زمین شوید و هر کاری را با وردپرس انجام دهید. به هر ترتیب، به یادگیری بیشتر در مورد هر عمودی که انتخاب می کنید ادامه دهید. وبلاگ نویسی، توسعه، عملکرد، مهاجرت – در یک زمینه وردپرس متخصص شوید. پاداش ها شگفت انگیز هستند.

30. این پست وردپرس را به اشتراک بگذارید!

اشتراک گذاری اهمیت دارد، بنابراین لطفاً این پست را فقط نخوانید و طبق معمول ترک کنید. حداقل یک بار کاری متفاوت انجام دهید و این پست را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. شما هرگز نمی دانید چه کسی باید این قطعه الهام بخش را ببیند، اگر من خودم بگویم. شاید بتوانیم این پست را ویروسی کنیم و در پست بعدی که قبلاً ذکر کردم در مورد آن صحبت کنیم.

اظهارات پایانی

واقعاً، بدون زدن دکمه اشتراک‌گذاری خارج نشوید. این کمترین کاری است که می توانید با وردپرس انجام دهید 🙂 اما این فقط لیستی از 30 کاری است که باید با وردپرس انجام دهید – خیلی بیشتر است! چه کارهای دیگری با وردپرس انجام می دهید؟

خروج از نسخه موبایل