نکات برتر سئو کسب و کار وردپرس

نکات برتر سئو کسب و کار وردپرس

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) موضوعی گسترده است و زمانی که به عنوان یک کسب و کار جدید یا صاحب وب سایت شروع به کار می کنید، می تواند کمی سخت به نظر برسد. اما نگران نباشید! در این مقاله، سئو را به چند بخش کلیدی تقسیم کرده ایم تا بتوانیم آن را مدیریت کنیم. بیایید نگاهی بیندازیم!

یک افزونه SEO خوب نصب کنید

استفاده از افزونه سئو برای بهینه سازی محتوا در وب سایت وردپرسی شما ضروری است. آنها تعداد زیادی ویژگی عالی برای کمک به سایت شما در شروع رتبه بندی ارائه می دهند. خوشبختانه افزونه های سئو رایگان (و پریمیوم) متعددی برای کمک به بهبود موقعیت صفحات و پست های شما در موتورهای جستجو وجود دارد.

Yoast SEO

به طور کلی Yoast SEO محبوب ترین و شناخته شده ترین افزونه وردپرس موجود است. این راه حل رایگان به شما امکان کنترل بسیاری از عوامل مهم سئو مانند عناوین و ابرداده های خود، نقشه های سایت XML، خرده نان، پیوندهای دائمی، پیوندهای اجتماعی و بسیاری موارد دیگر را می دهد (که می توانید در راهنمای SEO Yoast).

Yoast SEO همچنین به شما امکان می دهد کلمه کلیدی تمرکز را مشخص کنید. به این ترتیب شما واقعا می توانید یک قطعه خاص از محتوا را برای رتبه بندی کلمات کلیدی با ارزش بالا بهینه کنید. Yoast به شما نشان می دهد که آیا از کلمه کلیدی به اندازه کافی و در مکان های مناسب استفاده کرده اید یا خیر. همچنین به شما توصیه می کند که چه کاری می توانید برای بهبود محتوای خود انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که سایت شما شانسی برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص شما دارد.

سئوی محلی

اگر یک کسب‌وکار محلی با مکان‌های فیزیکی دارید، باید نصب افزونه Yoast’s Local SEO for WordPress را نیز در نظر بگیرید. یا به همین ترتیب، SEO محلی Yoast برای WooCommerce اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک را در کنار فروشگاه آجر و ملات خود راه اندازی می کنید.

وقتی بهینه سازی سئوی محلی را انجام می دهید، جستجوهایی را که از نظر جغرافیایی نزدیک به منطقه خود هستند هدف قرار می دهید. این می تواند به شما کمک کند تا در موتورهای جستجو برای جستجوهای محلی رتبه بندی کنید (مانند «بهترین بستنی فروشی در شهر نیویورک»)، و همچنین به شما امکان می دهد به راحتی نقشه های گوگل، اطلاعات تماس، مکان یاب فروشگاه و زمان باز شدن را در وب سایت وردپرس خود وارد کنید. .

تحقیق کلمات کلیدی خود را انجام دهید

تحقیق کلمات کلیدی برای مشاغل جدید ضروری است. پس از اینکه مشخص کردید چه چیزی را می فروشید و به چه کسی می فروشید، تعیین اینکه مشتریان یا مشتریان بالقوه شما به دنبال چه چیزی هستند، بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر شما یک مغازه لباس فروشی در دنور هستید که در مراسم عروسی تخصص دارد، احتمالاً می خواهید برای “لباس عروسی دنور” یا “جایی برای خرید لباس عروس در دنور” و موارد مشابه رتبه بندی کنید.

با این کار می توانید محتوایی را برای وب سایت خود با تمرکز بر این کلمات کلیدی بنویسید. اگر “بهترین راهنمای خرید لباس عروس در دنور” را بنویسید، سایت شما شانس خوبی برای رتبه بندی برای این شرایط دارد. در نتیجه، وقتی شخصی با استفاده از این کلمات کلیدی جستجو می کند، با سایت شما در موتورهای جستجو مواجه می شود.

اما بخشی از یک استراتژی کلمه کلیدی خوب استفاده از ترکیبی از تغییرات و کلیدواژه های پشتیبانی کننده است. با Google Keyword Planner می‌توانید به سرعت تعیین کنید کدام کلمات کلیدی شما باید در پست های خود استفاده کنید این ابزار محبوب به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود را تایپ کنید. سپس برنامه ریز اطلاعات مهمی در مورد تعداد افرادی که کلمات کلیدی انتخابی شما را جستجو می کنند ارائه می دهد.

به طور مشابه، Google Keyword Planner همچنین توجه شما را به کلمات و عبارات مرتبط جستجو شده که مرتبط با کلمه(های کلیدی) اصلی شما هستند، جلب می کند. سپس باید سعی کنید و از آنها در محتوای خود استفاده کنید تا به سایت خود کمک کنید تا برای انواع کلمات کلیدی محبوبی که با جایگاه شما سازگار هستند رتبه بندی کند.

همچنین می‌توانید از ابزارهای رایگانی مانند Ubersuggest برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط‌تر یا < استفاده کنید. یک href="https://trends.google.com/trends/?geo=US" target="_blank" rel="noopener">Google Trends برای کشف کلمات کلیدی جدید/پرطرفدار در منطقه خود. اینها ابزارهای بسیار خوبی هستند که شما (یا نویسندگان وبلاگتان) می‌توانید بدون نیاز به ورود به حساب Google خود از آن‌ها استفاده کنید.

لینک سازی را جدی بگیرید

لینک سازی عامل مهمی در الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است. بنابراین مطمئن شوید که لینک‌هایی را به سایت خود اضافه می‌کنید، هم داخلی و هم خارجی. با گذشت زمان پیوندها به صورت ارگانیک به وجود می آیند، اما به عنوان یک کسب و کار جدید باید تلاش کنید تا چگونه در ابتدا پیوندهایی برای وب سایت خود به دست آورید.

پیوندهای داخلی

پیوندهای داخلی برای صفحات یا پست های دیگر در وب سایت شما هستند. برای مثال، اگر پیوندی به SEO وردپرس اضافه کنیم، این یک پیوند داخلی به صفحه ای در وب سایت خودمان است که صحبت می کند. درباره سئوی وردپرس.

افزودن پیوندهای داخلی به سایت شما راهی آسان برای کمک به بهبود موقعیت شما در موتورهای جستجو است. پیوندهای داخلی جستجوی سایت شما برای یافتن و رتبه بندی محتوا را برای گوگل آسان می کند. پیوندهای داخلی همچنین یافتن محتوا را برای بازدیدکنندگان شما آسان می کند و می تواند به افزایش زمان صرف شده در سایت شما کمک کند.

هنگام ایجاد مقالات یا صفحات در وب سایت خود، به یاد داشته باشید که به سایر پست ها یا صفحات مرتبط پیوند دهید. علاوه بر این، مطمئن شوید که از پیوندهای داخلی برای راهنمایی کاربران به مهمترین صفحات خود استفاده کنید. به عنوان مثال، از صفحه اصلی خود باید به صفحاتی پیوند دهید که می‌خواهید بازدیدکنندگان بعدی در آن جا بروند (در صفحه اصلی WPExplorer خود ما به مقالات اصلی خود که فکر می‌کنیم مفیدترند و همچنین به جدیدترین پست‌هایمان پیوند می‌دهیم).

هرجا پیوند دادن صفحات و پست ها منطقی است، از این فرصت برای افزودن پیوندهای داخلی به وب سایت وردپرس خود استفاده کنید.

پیوندهای بک لینک

پیوندهای خارجی از وب‌سایت‌های شخص ثالث که به محتوای شما پیوند می‌دهند، بک لینک نامیده می‌شوند. در مقایسه با پیوندهای داخلی، مطمئناً ایجاد آنها دشوارتر است. دریافت بک لینک به وب سایت خود از سایت های مرتبط و معتبر بسیار مهم است. با پیوند پیوند، گوگل متوجه می شود که سایت شما مهم است و این می تواند به رتبه سایت شما در نتایج جستجو کمک کند.

یک راه عالی برای ایجاد پیوند به سایت شما ارسال پست مهمان در سایت های دیگر است. با سایت های دیگر در جایگاه خود، مشاغل مشابه، مجله های آنلاین صنعتی و سایت های خبری، و هر وب سایت مرتبط دیگری که می توانید پیدا کنید، تماس بگیرید. با نوشتن پست‌های مهمان برای این سایت‌ها، می‌توانید پیوندی به سایت خود بگذارید.

افزودن یک وبلاگ

وقت گذاشتن و تلاش برای راه اندازی یک وبلاگ برای کسب و کار شما می تواند موارد متعددی داشته باشد. مزایای. موتورهای جستجو دوست دارند ببینند که یک وب سایت دائماً به روز می شود و به آن اضافه می شود. ارسال مقالات روزانه یا هفتگی وبلاگ به شما کمک می کند این کادر را علامت بزنید.

یک وبلاگ همچنین به سایت شما اجازه می دهد تا محتوای کلی، منابع ترافیکی ایجاد کند و در نهایت رشد کند. افزودن محتوای جالب و ارزشمند باعث جذب بازدیدکنندگان جدید و تشویق کاربران تکراری می شود. استفاده از انواع رسانه ها مانند ویدئو، پادکست و وبینار را در نظر بگیرید تا مخاطبان مختلف را جذب کنید. ترافیک وبلاگ شما نه تنها برای کسب و کار شما خوب است، بلکه افزایش تعداد بازدیدکنندگان به رتبه بندی موتورهای جستجو برای کسب و کار جدید شما کمک می کند.

در آخر، مطمئن شوید که برای موضوعات جدید پست های جدیدی بنویسید. شما محتوای تکراری نمی خواهید. به جای آن، روی هر پست وبلاگ حول یک کلمه کلیدی متفاوت تمرکز کنید. این به سایت شما امکان می دهد برای کلمات کلیدی مختلف رتبه بندی کند و در نتیجه به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کند. هرچه محتوای جالب و متنوع‌تری پست کنید، احتمال ارتباط شما با کاربران جدید بیشتر می‌شود.

عملکرد سایت خود را بهینه کنید

مطمئن شوید که وب سایت وردپرس شما در بالاترین سطح ممکن کار می کند. موتورهای جستجو عواملی مانند بهینه سازی تصویر و سرعت سایت را در نظر بگیرید. بنابراین بهینه سازی عملکرد کلی سایت خود راه دیگری است که می توانید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهبود بخشید.

نظارت بر سرعت سایت

Google در سایت هایی که به سرعت بارگیری می شوند و تجربه کاربری یکپارچه ای را ارائه می دهند لبخند می زند. بنابراین اگر سایت شما زمان بارگذاری سریع نداشته باشد، این می تواند به شدت بر موقعیت شما در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

اگر از عملکرد سایت خود مطمئن نیستید، ممکن است بخواهید از یک ابزار رایگان برای استراحت استفاده کنید. یکی از گزینه های عالی ابزارهای Pingdom است. نسخه رایگان این سرویس مدیریت عملکرد وب سایت ممتاز، در میان سایر کاربردها، به شما این امکان را می دهد که سرعت بارگذاری سایت خود را به سرعت آزمایش کنید. همچنین گزارش‌های دقیقی تولید می‌کند تا به شما کمک کند بفهمید چه نوع محتوایی سرعت سایت شما را کند می‌کند و برای بهبود زمان بارگذاری چه کاری می‌توانید انجام دهید. کاربران ممتاز همچنین می‌توانند سرعت صفحه شما را به‌طور مداوم کنترل کنند، و همچنین اعلان‌های بلادرنگ مربوط به خرابی را دریافت کنند.

یکی دیگر از ابزارهای عالی God ole’ Google PageSpeed ​​Insights است. . این ابزار سایت شما را با استفاده از رویکرد ایندکس اول تلفن همراه تجزیه و تحلیل می کند – به این معنی که بر اساس عملکرد سایت شما بررسی می شود. در دستگاه های تلفن همراه قبل از دسکتاپ. مشابه Pingdom، Google PageSpeed ​​Insights همچنین «فرصت‌هایی» را برای بهبود سرعت سایت شما فراهم می‌کند.

سرعت سایت خود را بهبود بخشید

چند راه آسان برای بهبود سرعت سایت شما وجود دارد. بدیهی است که ابزارهای سرعت صفحه گزارش شده را در نظر بگیرید، اما چند ترفند وجود دارد که می توانید صرف نظر از آن انجام دهید.

ابتدا، به موضوع و سرویس میزبانی که استفاده می‌کنید با دقت نگاه کنید. یک تم مدرن و سریع که بارگذاری می‌شود، مانند تم خود ما تم وردپرس کل بلافاصله موتورهای جستجو را تحت تأثیر قرار می‌دهد و می‌تواند رتبه سایت شما را کسب کند.

استفاده از یک میزبان وب با کیفیت بالا به همان اندازه مهم است. با میزبانی این ضرب المثل قدیمی “شما آنچه را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید” قطعاً درست است. اگر می توانید آن را بپردازید، همیشه یک شرکت میزبان وردپرس با مدیریت بالا مانند WP Engine را انتخاب کنید. این سرویس میزبانی ویژه وردپرس دارای سابقه قابل توجهی است و زمان بارگذاری سریع را برای وب سایت های متعددی که میزبانی می کنند ارائه می دهد.

از دیگر نکات مهم برای بهبود سرعت سایت شما می توان به نصب چند افزونه مختلف در وب سایت وردپرسی خود اشاره کرد. استفاده از افزونه ذخیره را در نظر بگیرید، یک افزونه بهینه سازی تصویر و یک افزونه بارگذاری تنبل< /a>. همه اینها می توانند عملکرد سایت شما را بهبود بخشند و به شما کمک می کنند که مورد پسند موتورهای جستجو قرار بگیرید.

سایت خود را برای موبایل مناسب کنید

اگر می‌خواهید وب‌سایت وردپرس شما در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد، داشتن یک تم واکنش‌گرا برای موبایل عامل مهم دیگری است. امروزه تقریبا غیرممکن است که تمی بخرید که برای موبایل آماده نباشد.

اگر مطمئن نیستید، فقط بررسی کنید. گوشی یا تبلت خود را بیرون بیاورید و از سایت خود دیدن کنید. همچنین می‌توانید از این نکات برای رایانه‌سازی سایت خود برای موبایل استفاده کنید. بسته به جایگاه سایت خود، ممکن است بخواهید روی AMP برای وردپرس نیز تمرکز کنید. به طور خلاصه، AMP (صفحات موبایل شتاب داده شده) به شما این امکان را می دهد که بارگذاری سریعتر و نسخه های ساده شده صفحات خود (با حافظه پنهان، HTML کمتر، بدون جاوا اسکریپت و غیره) را در دستگاه های تلفن همراه نمایش دهید. اگر وبلاگ شما بخش مهمی از وب سایت شما است، AMP می تواند ایده خوبی برای شما باشد.

همانطور که قبلاً ذکر شد، برای بررسی عملکرد سایت خود در تلفن همراه، Insights Speed ​​Page. به سادگی وب‌سایت خود را تایپ کنید و Google به شما امتیازی از 100 را برای عملکرد تلفن همراه سایت شما می‌دهد و توصیه‌هایی در مورد اینکه چه چیزی باید بهبود یابد.

نظرات نهایی برای سئو کسب و کار جدید

بسیاری از کسب‌وکارها، به‌ویژه زمانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، زمان لازم برای اختصاص دادن به سئو را ندارند. اگر اینطور است و شما بودجه لازم را برای آن دارید، منطقی است که یک متخصص سئو را برای کمک به بهینه سازی وب سایت خود بیاورید.

هنگامی که سعی می‌کنید یک کسب‌وکار یا فردی مناسب سئو را پیدا کنید، از اطرافیان خود برای توصیه‌ها بپرسید. همیشه سعی کنید با مشتریان قبلی که با آنها کار کرده اند صحبت کنید، فقط توصیفات را نخوانید. و از هر گونه ادعای بیش از حد خودداری کنید. اگر آنها چیزی را وعده می دهند که بیش از حد خوب است که درست نباشد، احتمالاً چنین است!

استخدام یک متخصص سئو می تواند راهی عالی برای یک کسب و کار جدید باشد تا راه خود را به موتورهای جستجو آغاز کند. فقط مطمئن شوید که قبل از استخدام به دقت تحقیق کنید.

وب سایت وردپرسی شما به چه حوزه ای از سئو نیاز دارد تا بر روی آن تمرکز کند؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید…

خروج از نسخه موبایل