چرا بررسی های تایید شده اهمیت دارند و چگونه آنها را به WooCommerce اضافه کنیم

چرا بررسی های تایید شده اهمیت دارند و چگونه آنها را به WooCommerce اضافه کنیم

آیا تا به حال این عبارت “در سرزمین نابینایان، مرد یک چشم پادشاه است” را شنیده اید؟ ایده مشابهی در تجارت الکترونیک وجود دارد.

در سرزمین نظرات جعلی، بررسی تایید شده پادشاه است.

اصولاً، این بدان معناست که محصولات بسیار زیادی با بررسی‌های جعلی وجود دارد – که توسط پلت‌فرم‌های بررسی ناجوانمردانه مجاز است – که مشتریان به سمت محصولات با نظراتی که می‌دانند واقعی هستند هجوم می‌آورند.

و از کجا می دانند؟ زیرا آنها به دنبال نظرات تأیید شده هستند.

بازبینی تایید شده چیست؟

بازبینی تأیید شده، مروری است که توسط شخص ثالثی جمع‌آوری و بررسی می‌شود. معمولاً، وقتی مشتری خریدی انجام می‌دهد، سایت شخص ثالث ایمیلی برای او می‌فرستد که تجربه او چگونه بوده است.

برای مشتریان، این تضمین می‌کند که مروری که می‌خوانند از یک مشتری واقعی است که خرید واقعی را در سایت شما انجام داده است. این یک نشان اثباتی است که اکثر مشتریان قبل از خرید از یک سایت به آن نیاز دارند.

چرا بررسی های تایید شده مهم هستند؟

همانطور که می‌دانید، تعداد زیادی سایت تجارت الکترونیک وجود دارد. هک، هزاران سایت WooCommerce در آنجا وجود دارد!

و بهترین راه برای متمایز کردن خود از رقبا، داشتن محصولات عالی و نظرات عالی برای آن محصولات است — که مشتریان شما واقعی هستند.

چرا؟ زیرا مشتریان اصالت می خواهند. طبق Bright Local، “اصالت نظرات مهم ترین عاملی است که مصرف کنندگان به نظراتی که می خوانند اعتماد کنند.”

همه چیز ثانویه است. این روزها مردم می دانند که پلتفرم های بررسی را می توان توسط ربات ها و اسکریپت ها فریب داد. چیزی که آنها ایمان خود را به آن از دست نداده اند، پلتفرم های شخص ثالث مورد اعتماد است که می گویند: “این بررسی واقعی است.”

فعال کردن WooCommerce فقط نظرات خریدار

WooCommerce در واقع شامل یک گزینه اصلی “مالک تایید شده” داخلی است. چیز خاصی نیست، اما بررسی شما را فقط به کاربرانی محدود می‌کند که خرید کالا را تکمیل کرده‌اند. برای فعال کردن این ویژگی وارد داشبورد وردپرس خود شوید و به WooCommerce > تنظیمات > محصولات بروید:

از اینجا به سادگی کادر «بازبینی‌ها را فقط مالکان تأییدشده می‌توانند بگذارند» را علامت بزنید و ذخیره کنید. اکنون وقتی محصولات را در وب‌سایت خود مشاهده می‌کنید، بازبینی‌ها باید اعلامیه زیر را نشان دهند:

فقط نظرات “مالکان تایید شده” WooCommerce

اما همانطور که اشاره کردیم، این نسبتاً اساسی است.

نحوه دریافت نظرات تایید شده

مانند همه چیز در وردپرس، ساده ترین راه حل اغلب در دسترس شماست. فقط یک افزونه نصب کنید!

1. در سایت WooCommerce خود یک پلتفرم شخص ثالث قابل اعتماد دریافت کنید

TrustedSite یک افزونه جدید و رایگان است که به شما امکان می دهد جمع آوری کنید و نامحدود نظرات تأیید شده را نمایش دهید.

به فهرست پلاگین وردپرس بروید و TrustedSite Reviews را نصب کنید. این توسط افرادی ایجاد شده است که McAfee SECURE را برای شما به ارمغان آورده اند، بنابراین می دانید که این سازمانی است که عموم به آن اعتماد دارند.

پس از نصب افزونه، به صفحه اصلی TrustedSite بروید.

از اینجا روی دکمه آبی “ایجاد حساب” کلیک کنید.

این شما را به وب‌سایت اصلی TrustedSite می‌برد، جایی که می‌توانید ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. از اینجا می‌توانید تمام ویژگی‌های حساب TrustedSite خود را مدیریت کنید.

2. درخواست های بررسی را برای مشتریان قدیمی خود ارسال کنید

با TrustedSite می‌توانید یک ایمیل درخواست بازبینی تنظیم کنید که به‌طور خودکار هنگام خرید برای مشتریان ارسال شود، اما بهترین راه برای دریافت نظرات در اسرع وقت این است که ایمیل‌های قدیمی خود را ایمیل کنید.

به سادگی آدرس ایمیل مشتریان قدیمی را در حساب TrustedSite خود وارد کنید:

…و همه آنها ایمیلی دریافت خواهند کرد که از فروشگاه شما درخواست بررسی می کند.

اگر نگران این هستید که خیلی ساده به نظر می‌رسد، اینطور نباشید: Bright Local دریافت که “از 50٪ از مصرف‌کنندگان خواسته شده است درباره یک کسب‌وکار نظر بدهند و در واقع نظری را ارائه کرده‌اند.”

3. ایمیل درخواست بررسی خود را تنظیم کنید

هنگامی که چند بررسی تأیید شده از مشتریان قدیمی دریافت کردید، وقت آن است که مطمئن شوید که یک جریان ثابت از نظرات جدید دارید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، TrustedSite به شما امکان می دهد یک ایمیل درخواست بازبینی تنظیم کنید که پس از خرید مشتری از سایت WooCommerce شما، به طور خودکار ارسال می شود. این یک روش بدون استرس برای جمع آوری مداوم نظرات جدید برای سایت شما است.

تنظیم ایمیل درخواست به این بستگی دارد که مشتریان شما چه مدت پس از خرید ایمیل را دریافت کنند و سپس لوگوی خود را به ایمیل اضافه کنید. همه اینها بصری است، و درست در داشبورد شما.

گزینه های بیشتری می خواهید؟ می‌توانید حساب TrustedSite خود را برای دسترسی به نشان TrustSite، حجم عظیمی از ویجت‌های نمایش، ارتقا دهید. (دکمه ها، گالری، نشان، چرخ فلک، خلاصه و ستاره محصول) و موارد دیگر.

نظرات نهایی

بررسی‌های تایید شده بستری برای رشد هر کسب‌وکار آنلاین جدیدی هستند. آنها به بازدیدکنندگان بدبین یا نگران اعتماد به نفس می دهند تا مشتری شما شوند و به عنوان نوعی تبلیغات دهان به دهان عمل می کنند که نمی توانید با تبلیغات آن را بخرید. و از آنجایی که افزونه‌های وردپرس جمع‌آوری و نمایش آن‌ها را بسیار آسان می‌کنند، واقعاً دلیلی وجود ندارد که آنها را در سایت خود نداشته باشید.

نظر شما چیست؟ آیا نظرات فقط مشتری را برای فروشگاه وردپرس خود فعال کرده اید؟ آیا فکر می کنید ممکن است؟ ما دوست داریم نظرات شما را در مورد بررسی های تأیید شده محصول بشنویم.

خروج از نسخه موبایل