راه حل های ساده برای ایجاد پایگاه دانش وردپرس

راه حل های ساده برای ایجاد پایگاه دانش وردپرس

یک پایگاه دانش جامع می‌تواند برای بهبود کسب‌وکار شما، هم در داخل و هم به‌عنوان بخشی حیاتی از تلاش‌های خدمات مشتری شما، بسیار مفید باشد. با این حال، اگر به فکر افزودن یکی به وب‌سایت خود هستید، ممکن است کمی تحت تأثیر مشتری قرار بگیرید.

به لطف مزایای فراوانی که یک پایگاه دانش ارائه می کند، راه حل های زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. این ابزارها شما را قادر می سازند تا یک منبع اطلاعاتی گسترده و سازمان یافته برای کسب و کار خود (و شاید حتی کل صنعت خود) ایجاد کنید. به‌علاوه، بهترین‌ها به سرعت شما را راه‌اندازی می‌کنند.

در این مقاله، در مورد اینکه چرا پایگاه دانش می تواند برای سایت وردپرس شما مهم باشد صحبت خواهیم کرد. سپس راه‌حل‌های مورد علاقه‌مان را پوشش می‌دهیم و در مورد اینکه هر کدام به بهترین وجه انجام می‌دهند، بحث می‌کنیم. بیایید شروع کنیم!

چرا یک پایگاه دانش افزودنی ارزشمند برای سایت شما است

پایگاه دانش HubSpot شامل سوالات متداول، راهنمای کاربر، مستندات محصول و موارد دیگر.

پایگاه دانش منبعی است که به بازدیدکنندگان، مشتریان و مشتریان وب سایت شما اطلاعاتی در مورد کسب و کار و پیشنهادات شما ارائه می دهد. احتمالاً با چند قالب پرطرفدار که به عنوان پایگاه دانش استفاده می‌شوند، مانند سؤالات متداول و ویکی‌ها آشنا هستید.

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، حفظ پایگاه دانش جامع راهی عالی برای ارائه اطلاعات و پشتیبانی مورد نیاز مشتریانتان است. با این حال، این ابزار بدون توجه به نوع سایتی که در حال اجرا هستید، مزایای بسیار دیگری را برای شما و مخاطبانتان ارائه می‌کند. به عنوان مثال، یک پایگاه دانش:

  • هزینه‌های پشتیبانی را کاهش می‌دهد و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. با اطلاعات بیشتر موجود در وب‌سایت شما (برای مشتریان، کارمندان یا اعضای انجمن)، زمان کمتری را صرف تماس‌ها و ایمیل‌های پشتیبانی خواهید کرد.
  • پشتیبانی مداوم از بازدیدکنندگان ارائه می دهد. مخاطبان شما می توانند هر زمان که نیاز باشد به پایگاه دانش شما بازگردند.
  • شما را به عنوان مرجع صنعت حرفه ای معرفی می کند. اطلاعات بیشتری می توانید داشته باشید فراهم کنید، برای کسانی که در صنعت خود هستند دانش بیشتری نشان خواهید داد.
  • به شما کمک می‌کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. با پاسخ دادن به سؤالات صنعت در وب سایت خود، می توانید رتبه بندی خود را به لطف این همه محتوای ارزشمند بهبود بخشید.

پایگاه‌های دانش می‌توانند به‌عنوان منبع مفیدی برای مشتریان، خوانندگان وبلاگ یا هر مخاطبی که به آن خدمت می‌کنید، عمل کند. به علاوه، آنها می توانند راهی مفید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات داخلی با اعضای تیم و همکاران باشند. چه به ایجاد یک پایگاه دانش خارجی یا داخلی (یا هر دو!) علاقه مند باشید، بیایید راه حل هایی را بررسی کنیم که کار را آسان تر می کند.

اکنون که درک بهتری از ارزش ارائه شده توسط یک پایگاه دانش دارید، بیایید نگاهی به پنج راه حل ساده اما قدرتمندی بیندازیم که می توانید از همین الان در سایت وردپرس خود استفاده کنید.

1. پایگاه دانش WPHelpere

سایت اسناد آنلاین یا پایگاه دانش وردپرس خود را با WPHelpere بسازید. این افزونه قدرتمند شامل همه چیزهایی است که برای ایجاد یک وب سایت مفید برای مشتریان خود نیاز دارید. با نصب WPHelpere، مطمئناً پایگاه دانشی ایجاد می‌کنید که به مشتریان کمک می‌کند سریع‌تر کمک کند و با کاهش هزینه‌های پشتیبانی کلی، به طور بالقوه نتیجه شما را بهبود بخشد.

ویژگی‌هایی مانند جستجوی زنده Ajax، دسته‌ها و برچسب‌های محتوای سازمان‌یافته، پرسش‌های متداول نامحدود، رأی موافق مقاله، و مرتب‌سازی بصری کشیدن و رها کردن، یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای مشتریان شما آسان می‌کند. بنابراین به جای باز کردن بلیط، آنها می توانند در یک لحظه پاسخ را پیدا کنند. و تجزیه و تحلیل‌ها و گزارش‌های داخلی به این معنی است که می‌توانید اسناد کمکی را که واقعاً کمک می‌کنند پیگیری کنید و ببینید در کجا ممکن است نیاز به بهبود داشته باشید.

WPHelpere همچنین ترجمه و RTL آماده است، کاملاً پاسخگو است و شامل گزینه‌های سبک ساده است. از میان 3 طرح‌بندی ویترین محصول، بیش از 1800 نماد فونت و سازگاری با مضامین برتر وردپرس مانند Total را انتخاب کنید.

2. WP Knowledgebase (رایگان)

WP Knowledgebase یک افزونه با کاربری آسان است که عملکرد، انعطاف‌پذیری و شخصی‌سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر به دنبال نوع سنتی راه حل هستید، WP Knowledgebase پاسخ شماست!

وقتی پای سادگی به میان می آید، این افزونه یک انتخاب عالی است. راحتی زیادی را ارائه می دهد – از جمله متن پیشگو و خردهای سوخاری یکپارچه – راه اندازی پایگاه دانش شما را آسان می کند. و برای استفاده علاوه بر این، می‌توانید ارائه آن را سفارشی کنید، نظرات کاربران را در آن بگنجانید (یا غیرفعال کنید)، و حتی از یک سازنده کشیدن و رها کردن برای سازماندهی مقاله ساده استفاده کنید.

شاید یکی از بهترین چیزهای این افزونه این باشد که 100٪ رایگان است، بنابراین می توانید آن را در سایت وردپرس خود نصب کنید و بلافاصله شروع به استفاده از آن کنید.

3. KnowAll

KnowAll یک تم پایه دانش برتر است که توسط HeroThemes ایجاد شده است و ظاهری تمیز و منسجم دارد. . این موضوع برای هر کسی که به دنبال یک راه حل جامع دانش برای وب سایت یا فروشگاه تجارت الکترونیک خود است، انتخاب عالی است.

با KnowAll، می‌توانید وب‌سایت خود را به یک پایگاه دانش قدرتمند تبدیل کنید که مقالات برجسته، پاسخ به سؤالات متداول و پیشنهادات محتوای مرتبط را ارائه می‌کند. همچنین یک ویژگی جستجوی منعطف وجود دارد که یافتن آنچه را که نیاز دارند را برای بازدیدکنندگان آسان می کند. به‌علاوه، حتی می‌توانید از طریق تجزیه و تحلیل و بازخورد مقاله، میزان مفید بودن مقالات خود را پیگیری کنید.

هزینه این تم همه‌کاره 149 دلار است که شامل یک سال به‌روزرسانی و پشتیبانی ممتاز است. KnowAll همچنین از افزونه Heroic Knowledge Base خود HeroThemes استفاده می کند. برای عملکرد گسترده تر.

4. Yada Wiki (رایگان)

همانطور که از نام آن پیداست، Yada Wiki یک افزونه به سبک ویکی است که به شما امکان می‌دهد یک پایگاه دانش پر از پیوندهای به هم پیوسته و مقالات کامل ایجاد کنید. هنگامی که این منبع در محل قرار گرفت، می توانید به راحتی مشتریان و مشتریان خود را برای پاسخ به تمام سوالات آنها به آن ارجاع دهید.

علاوه بر این، Yada Wiki تقریباً تمام ابزارهایی را که برای ایجاد یک پایگاه دانش جامع که برای کاربران آسان است به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید پست‌های ویکی را اضافه کنید و آنها را در بخش جداگانه‌ای از وب‌سایت خود نگه دارید، یا از طرح‌بندی ویکی در کل سایت خود استفاده کنید.

بهتر از همه، Yada Wiki کاملاً رایگان است. هیچ افزونه یا افزونه ممتازی وجود ندارد که سادگی این افزونه را بیشتر تقویت می کند.

5. سوالات متداول نهایی (Freemium)

Ultimate FAQ یک افزونه پرسش و پاسخ است که هدف آن آسان کردن بازدیدکنندگان وب سایت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محتوا، محصولات و سایر پیشنهادات شما است.

با انواع گزینه‌های سبک و کد کوتاهی که به شما امکان می‌دهد سوالات متداول را تقریباً در هر نقطه از وب‌سایت خود اضافه کنید، هیچ محدودیتی برای آنچه می‌توانید با این افزونه به دست آورید وجود ندارد. در واقع، Ultimate FAQ حتی با WooCommerce ادغام می شود، بنابراین می توانید سوالات متداول را مستقیماً به صفحات محصول اضافه کنید!

افزونه پایه که از طریق دایرکتوری افزونه وردپرس ارائه می شود رایگان است. با این حال، ارتقاء premium گزینه‌های استایل بیشتر، پرسش‌های متداول ارسال شده توسط کاربر و موارد دیگر را در زمینه عملکرد فراهم می‌کند. .

6. Flatbase

Flatbase یکی دیگر از تم های مبتنی بر دانش وردپرس است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را به منبع اطلاعاتی برای بازدیدکنندگان و مشتریان خود تبدیل کنید.

همراه با ایجاد یک پایگاه دانش جامع، Flatbase به شما کمک می کند تا پرسش های متداول را در وب سایت خود بگنجانید. علاوه بر این، به لطف سازگاری تم با افزونه bbPress، می‌توانید یک انجمن پشتیبانی انجمن اضافه کنید. این ویژگی‌های متمرکز بر جامعه، آن را برای صاحبان وب‌سایت با پیروان قوی تبدیل می‌کند.

مجوز وب‌سایت واحد 49 دلار است و شامل به‌روزرسانی‌های آینده و پشتیبانی شش ماهه می‌شود. برای افزایش پشتیبانی تا یک سال، می‌توانید هزینه اضافی بپردازید.

7. HelpieWP

اگر نیاز به ذخیره، سازماندهی و یادگیری بیشتر سیستم دانش خود دارید، HelpieWP افزونه مورد استفاده شما است. این افزونه برای:

عالی است

  • وب سایت هایی که به اسناد نیاز دارند
  • وب سایت های WooCommerce
  • وب‌سایت‌های دارای ناحیه مشتریان/اعضا و
  • برای ساخت وب سایت های ویکی

اگر در حال ایجاد یک پایگاه دانش جدی هستید، جستجو مهمترین ابزار برای پایگاه دانش شماست. جستجوی قدرتمند، یافتن مرتبط ترین اطلاعات را از یک انبار وسیع دانش برای کاربران شما آسان می کند. به همین دلیل است که با HelpieWP، توسعه دهندگان یک ابزار جستجوی کاملاً جدید برای ترکیب تمام ویژگی هایی ساخته اند که جستجو را قدرتمند و استفاده از آن را ساده می کند:

  • اولویت بندی و وزن محتوا
  • تطابق جزئی کلمه کلیدی
  • سرعت جستجوی زنده

HelpieWP به شما امکان می دهد یک پایگاه دانش قدرتمند با اطلاعات بینش پویا برای کاربران خود ایجاد کنید. این به کاهش بلیط های پشتیبانی مشتری، مشخص کردن نقاط مشکل ساز در اسناد و بهبود شاخص شادی کاربر شما کمک می کند.

شما می‌توانید از ویژگی‌های ویرایش پیشانی استفاده کنید، از جمله محدود کردن قابلیت ویرایش پیشانی به برخی نقش‌های کاربر (مثلاً نویسندگان، ویراستاران و مدیران) و از HelpieWP به عنوان یک سیستم ویکی کامل استفاده کنید. راه های بی شماری برای استفاده از این ویژگی برای بهبود تجربه کاربران شما وجود دارد.

ویژگی فهرست خودکار مطالب، پیوندهای پیمایش درون صفحه را به عنوان هایی که در مقاله خود استفاده می کنید ایجاد می کند. اگر محتوای طولانی دارید که باید به درستی سازماندهی شود و به راحتی پیمایش شود، این فوق العاده مفید است.

HelpieWP با تمام تم ها و افزونه های اصلی کار می کند. بله، حتی آن صفحه سازها. و بسیار مهم است که بدانید تیم HelpieWP پشتیبانی ممتازی را برای همه کاربران خود ارائه می‌کند.

8. MinervaKB

راه حل های ساده برای ایجاد پایگاه دانش وردپرس 12

MinervaKB یک افزونه پایگاه دانش وردپرس است که واقعاً می تواند زندگی پشتیبانی شما را آسان تر کند. از جستجوی زنده گرفته تا بازخورد مقالات، همه ویژگی‌هایی دارد که به مشتریان شما کمک می‌کند تا مشکلات خود را سریع حل کنند. کاهش زمان و هزینه ای که برای حمایت از مشتریان خود صرف می کنید. و اگر در مورد بهبود پایگاه دانش خود به صورت روزانه جدی هستید، داشبورد تجزیه و تحلیل، بازخورد مقالات و رتبه بندی به شما کمک خواهد کرد. حتی با Google Analytics ادغام می شود و به شما امکان می دهد از ابزارهای مورد علاقه خود برای بررسی وضعیت kb خود استفاده کنید.

یک مزیت بزرگ دیگر استفاده از یک افزونه در مقابل تم است که به شما امکان می دهد از آن در دامنه اصلی سایت خود استفاده کنید. این با این حال با یک چالش همراه است. این افزونه باید با هر موضوعی کاملاً یکپارچه شود، هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکرد. MinervaKB این مشکل را با ارائه چندین طرح جستجوی از پیش تعریف شده به علاوه گزینه های انعطاف پذیر حل می کند. آن را با کدهای کوتاه برای عناصر و یک صفحه ساز با استفاده آسان ترکیب کنید – آماده هستید!

در حالی که MinervaKB بسیاری از ویژگی های ممتاز ارائه شده توسط راه حل های SaaS helpdesk را بدون هزینه ماهانه ارائه می دهد. همچنین قیمت نسبت به تعداد گزینه های موجود کاملا مقرون به صرفه است. و از آنجایی که بر روی WordPress ساخته شده است، بهترین راه حل ویرایش محتوا را دریافت می کنید که میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

9. سوالات متداول قهرمانانه

Heroic FAQs یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد بخش پرسش و پاسخ را به وب سایت خود اضافه کنید. این شامل ویژگی های بسیاری است که مدیریت سوالات متداول در سایت شما را سریع و آسان می کند. سازنده سؤالات متداول از رابط کشیدن و رها کردن برای پیکربندی سؤالات متداول بدون زحمت استفاده می کند. سازنده سوالات متداول نوآورانه رویکرد جدیدی در مدیریت سوالات متداول است که به شما امکان می دهد چندین پرسش و پاسخ را فقط از یک صفحه ایجاد، مدیریت و ویرایش کنید. خارج از جعبه، آن را با 5 سبک از پیش پیکربندی شده و پتانسیل سفارشی سازی نامحدود، برای مطابقت با ظاهر وب سایت یا برند ارائه می شود. این افزونه به کاهش زمان صرف شده برای پاسخگویی به سوالات رایج مشتریان کمک می کند و در عین حال اعتماد به خدمات شما را افزایش می دهد و قابلیت کشف وب سایت شما را بهبود می بخشد. این به شما زمان بیشتری برای تمرکز بر کسب و کارتان می‌دهد.

برای صاحبان کسب‌وکار، پرسش‌های متداول قهرمانانه می‌تواند به افزایش رضایت مشتری کمک کند و پاسخ‌های سؤالات متداول را به شیوه‌ای زیبا به شما منتقل کند. این افزونه دارای تعدادی گزینه برای ارائه سوالات متداول از جمله انتخاب آیکون ها و رنگ های نامحدود است. پرسش‌های متداول را می‌توان گروه‌بندی کرد و در مکان‌های متعددی در سایت شما نمایش داد، که نیاز به ویرایش بسیاری از محتواها را زمانی که می‌خواهید سؤالات متداول را به‌روزرسانی یا تغییر دهید کاهش می‌دهد.

فقط با ذخیره یک بلیط فروش یا پشتیبانی، سوالات متداول قهرمانانه می تواند هزینه خود را بپردازد. اگر کاملاً متقاعد نیستید، HeroThemes 30 روز ضمانت بازگشت پول برای همه خریدها ارائه می دهد. همه مشتریان Heroic ما از تیم پشتیبانی اختصاصی ما بهره می برند که هر زمان که به آن نیاز داشتید، پشتیبانی دوستانه یک به یک را ارائه می دهد. پرسش‌های متداول قهرمانانه بسته به تعداد سایت‌ها و سطح پشتیبانی مورد نیاز، با سه قیمت در دسترس است.

10. پاسخ ها

Answers یک قالب وردپرس ممتاز توسط Templatic است که بر اساس “جواب‌های یاهو” و “WPQuestions” الهام گرفته شده است و همانطور که موضوع نشان می‌دهد نصب WP شما را به یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تبدیل می‌کند که در آن کاربران می‌توانند به سرعت و به راحتی سؤالات خود را بپرسند و پاسخ دهند. .

این طرح زمینه دارای ویژگی نصب تک کلیکی است که به طور خودکار نمونه سوالات و پاسخ ها را پر می کند تا بتوانید نحوه عملکرد آن را مشاهده کنید (بعد از آن می توانید آنها را با یک کلیک حذف کنید). به این ترتیب یادگیری نحوه کار این موضوع و نحوه ویرایش آن بسیار آسان تر است.

صفحه اصلی همه جدیدترین سؤالات را به صورت برگه‌ای نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید به راحتی بین جدیدترین، سؤالات پرطرفدار یا بدون پاسخ جابجا شوید. و هنگامی که شخصی روی یک سوال کلیک می کند، شما را به صفحه جزئیات می برد که در آن سوال با توضیحات نمایش داده می شود. پاسخ ها در زیر نمایش داده می شوند و کاربران می توانند به پاسخ ها رای دهند. شخصی که سؤال را می پرسد همچنین می تواند یکی از آنها را به عنوان “بهترین پاسخ” انتخاب کند

کاربران می‌توانند روی دکمه «پرسش سؤال» کلیک کنند و به صفحه‌ای هدایت می‌شوند که در آنجا می‌توانند سؤالات مفصلی همراه با برچسب‌ها ارائه دهند. بهتر از همه، کاربر می تواند به سرعت با یک فرم بسیار کوچک به جای پر کردن یک فرم بزرگ، وارد یا ثبت نام کند. و اگر ادمین «هزینه‌ها» را برای سایت فعال کرده باشد، کاربر به paypal منتقل می‌شود تا پرداخت سؤال را انجام دهد.

Theme همه کاربران فعال در سایت را به همراه تصویر نمایه آنها در صفحه “کاربران” فهرست می کند. و بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از برگه ها، کاربران مختلف را مرتب کنند. هر کاربر یک صفحه نمایه دقیق با جزئیات و عکس نمایه خود دریافت می کند. نمایه سوالات پرسیده شده کاربر، پاسخ های ارائه شده، آرای دریافتی، آدرس وب سایت و آدرس توییتر را نشان می دهد. و کاربران می توانند به راحتی نمایه خود را ویرایش کنند و سوالات و پاسخ های خود را از طریق داشبورد کاربر مدیریت کنند.

با قالب وردپرس Answers می‌توانید به راحتی طرح را ویرایش کنید، اطلاعات متنی را مدیریت کنید، طرح‌های رنگی را انتخاب کنید، لوگوی سایت را تغییر دهید و موارد دیگر را از طریق پنل مدیریت تم.


افزودن یک پایگاه دانش به وب سایت شما می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. با به اشتراک گذاشتن دانش خود با مشتریان و همکاران خود، می توانید خود را به عنوان یک مرجع و منبع اطلاعاتی معرفی کنید.

در این پست، ارزشی را که یک پایگاه دانش می‌تواند به بسیاری از انواع سایت‌ها ارائه دهد، مورد بحث قرار داده‌ایم. ما همچنین چند راه حل برتر پایه دانش و ویژگی های کلیدی آنها را برجسته کرده ایم. کدام یک از این راه حل ها بیشتر به شما علاقه مند است و چرا؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل